Heb je er al eentje uitgezocht?quote:Op maandag 10 mei 2010 14:36 schreef shinydiscoball het volgende:
Leuk Nynke!
En de sportschule is idd een prachtige plek om te werken. Damn wat een uitzicht
Die komen vanavond op m'n bord waarschijnlijk, al zal het niet heel veel verder komen dan champignons en tomaten agz er niet veel meer in huis is.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:34 schreef Perruche het volgende:
[..]
vies zijn die he!
veel brood, waar zijn je groenten
van internet:quote:Op maandag 10 mei 2010 15:07 schreef heaven7 het volgende:
Hallo weer eens,
Ff korte vraag, weet iemand of er in de kip grilworst van de Aldi veel kcal zitten? Kip is mager zou je zeggen maar ik weet het niet.. het staat er helaas niet op.
Kipseperatorvleesquote:Op maandag 10 mei 2010 15:16 schreef heaven7 het volgende:
Ah thanks! Die had ik niet gevonden via google.
Maakt het niet uit van welk soort vlees het gemaakt is dan? Kip is magerder dan varkensvlees toch?
hehe ik wilde net zeggen: die grillworst maken ze natuurlijk niet van filetquote:
eerste hit op google: http://forum.dutchbodybui(...)ip-grillworst-30561/quote:Op maandag 10 mei 2010 15:20 schreef heaven7 het volgende:
Ja hallo, ik vroeg gewoon naar de voedingswaarde, dankuuu
Ja hoi, je vraag wordt beantwoord en jij reageert gepikeerd?quote:Op maandag 10 mei 2010 15:27 schreef heaven7 het volgende:
Nee niet meer, vroeger was het hier een stuk aangenamer.
quote:Op maandag 10 mei 2010 15:27 schreef heaven7 het volgende:
Nee niet meer, vroeger was het hier een stuk aangenamer.
Nee hoor, ik bedankte degene die normaal antwoord gaf direct en dan is het toch klaarquote:Op maandag 10 mei 2010 15:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja hoi, je vraag wordt beantwoord en jij reageert gepikeerd?
Ja, want dat was ook heel persoonlijk bedoeld.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:32 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik bedankte degene die normaal antwoord gaf direct en dan is het toch klaarIk hoef geen commentaar over wat er precies voor gore dingen inzitten en of ik dat wel zou willen eten als ik het zou weten. Vroeg me gewoon af of jullie het wisten omdat het niet op de verpakking staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |