Ja, tuurlijk! Het mág, het hoeft niet he!quote:Op maandag 10 mei 2010 18:08 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik wil hem graag in 1x lezen als je terug bent, anders vergeet ik denk ik te lezenMag dat ook?
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:52 schreef neen het volgende:
[..]
Nog met die ene gepraat?
Ik ben weer thuisnu maar wat dingen opruimen
was ik de vorige keer te lui voor
Mocht je er behoefte aan hebben dan staat de slank-squad ook paraat he! Er zitten hier genoeg wijze vrouwmensen in ieder gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik weet het! 't Is een combi van factoren: er was niets in huis, en mijn collega werkt tegenwoordig vaak thuis, waardoor ik vergeet te eten. Geen excuus verder, maar zo komt het dusquote:Op maandag 10 mei 2010 17:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, want daar mag nog redelijk wat bij. Wat een mager lijstje zeg! Waar is je Lunch?
Maar knackebrodjes zijn ook geen lunch.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet het! 't Is een combi van factoren: er was niets in huis, en mijn collega werkt tegenwoordig vaak thuis, waardoor ik vergeet te eten. Geen excuus verder, maar zo komt het dus
Morgen neem ik ik ieder geval een berg knackebrodjes mee naar mijn werk, dat scheelt dan alvast. En dan nog onthouden dat ik ze ook opeeet
Ik ben nog veel lastiger: naast het vegetarisch ook nog flinke voedselallergie (kruisallergie met latex).quote:Op maandag 10 mei 2010 17:01 schreef P.F het volgende:
Want ik ben toch altijd degene die voor "gedoe" veroorzaakt. Ik vraag dan altijd wat er op het menu staat en regel dan zelf vervanging want ik snap ook wel dat als je nooit vervangers koopt je geen idee hebt wat je moet halen.
ohhh irritant ja!quote:Op maandag 10 mei 2010 18:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik ben nog veel lastiger: naast het vegetarisch ook nog flinke voedselallergie (kruisallergie met latex).
Uit eten is voor mij geen optie meer omdat tegenwoordig vanuit hygienisch oogpunt latex handschoenen worden gebruikt.
En bij wijn ben ik ook al een zeur, want die moet per se een schroefdop of "echte" kurk hebben.
Als ik een weekendje naar mijn schoonouders ga moet ik van tevoren dan ook een hele waslijst doormailen met wat ik wél eet.![]()
Neen.![]()
Spui het anders hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En welkom terug Kwak en XM, ik wens je alvast een fantastische reis toe! Geniet ervan!
oh en lijstje:
O 3 boterhammen pindakaas
L: 2 boterhammen met aardbei en 1 boterham pindakaas
T: mandarijn en kiwi
D: spinazie, tartaartje en twee eitjes (poging tot low-carb)
Ja, pfff doe wel mee, misschien een soort van stokquote:Op maandag 10 mei 2010 20:12 schreef Blurred86 het volgende:
http://www.twohundredsitups.com/
Wie doet er mee?
Ik hoopte dat het virtuele sit-ups warenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb er 50 gedaan en toen ben ik gestopt omdat ik het zo saai vind. Laat die 200 maar zitten dus.
Waar zijn de schaapjes, de wolken, er zit niet eens een mooie marsepijnlaag om!quote:Op maandag 10 mei 2010 21:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n ex heeft vandaag een kwarktaart gemaakt dus die moest ik net even uitgebreid bejubelen..
Ik denk dat ik dat ook wel kan. Maar situps doen tot het pijn doet is gewoon saai. En je gaat je er niet long&lean van voelen. En dat is natuurlijk wat wij allemaal willenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb er 50 gedaan en toen ben ik gestopt omdat ik het zo saai vind. Laat die 200 maar zitten dus.
Fijne vakantieeee!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wel goed dat je toch bent gegaan Mariaa!
Hier aan de poets, doekje over alles en nog snel ff stofzuigen (sorry buren!) Om 04:20 komt de Schipholtaxi!
Thnx allemaal!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ga je niet nog slapen van te voren XM? Alvast een heel goede reis toegewenst en geniet, geniet, geniet!
Grazie! Ik heb ook bijna altijd wel zin dus daar zal het niet aan liggenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wel goed dat je toch bent gegaan Mariaa!
Hier aan de poets, doekje over alles en nog snel ff stofzuigen (sorry buren!) Om 04:20 komt de Schipholtaxi!
So true!quote:Op maandag 10 mei 2010 23:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een vét konijn! Letterlijk en figuurlijk![]()
.
Me tooquote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:23 schreef Phaidra het volgende:
Oooh, al veel te laat om XM nog een fijne vakantie te wensen....
Ik ook.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:23 schreef Phaidra het volgende:
Ja, erg lekker! En zo makkelijk ook, maar 4 min. koken!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Me too. Maar ik zal aan haar denken, dat helpt vast
.
En die gevulde pasta: lekker hè? Ik vind die paddenstoelen (pecorino oid?) het lekkerst.
Ja dat heb ik ook! Maar blijven oefenen, echt waar!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:36 schreef Chicolate het volgende:
Veel plezier XM.
Situps zijn een van de dingen die ik wel kan. Opdrukken is bij mij meer een probleem. Ik kan het net aan 1x en dan zak ik in elkaar. Wil het ooit minstens 10x kunnen, maar mn armen kunnen mn lichaam niet dragen, dus dan moet ik eerst met gewichten aan de gang en daar heb ik nu geen zin in
.
Ik had nog wel kwark staan hoor maar ik had inderdaad nog trek 's avonds en ik was aan het luieren en tv aan het kijken met huisgenoten, en die gingen saucijzen in de oven doen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:29 schreef Phaidra het volgende:
@Boem: Waarom die laatste T? Nou ja, eigenlijk niet zo gek dat je nog trek hebt met zo'n lijstje icm 2 uur sporten... Beter eet je dan een bak kwark ofzo!
Dat is inderdaad lastig! Normaal gesproken werkt het om dat soort dingen niet in huis te halen, maar die verrekte huisgenoten gooien dan weer roet in het etenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik had nog wel kwark staan hoor maar ik had inderdaad nog trek 's avonds en ik was aan het luieren en tv aan het kijken met huisgenoten, en die gingen saucijzen in de oven doen.
Gister getrained en vrijdag pas weer.. denk dat ik morgen als ik tijd heb maar even uurtje ga rennen of zo.
Ach. Als ik niet de hele dag door kaasbroodjes en chocola etc. vreet dan boeien die saucijzen me niet zo veel.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:45 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lastig! Normaal gesproken werkt het om dat soort dingen niet in huis te halen, maar die verrekte huisgenoten gooien dan weer roet in het eten.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:23 schreef Phaidra het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:42 schreef de_nachtwacht het volgende:
Oh ja, nog een ranzig verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Ja maar dat is met dat fietsen van jou erbij dus eigenlijk is het meer hèquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:47 schreef de_nachtwacht het volgende:
Hé neenmans, ben jij nog wel aan het hardlopen? Ik ga vandaag of morgen ff een armband kopen voor m'n iphone en dan neem ik Runkeeper weer mee. Je ligt 'maar' 56 kilometer voor zie ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |