Ik hoopte dat het virtuele sit-ups warenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb er 50 gedaan en toen ben ik gestopt omdat ik het zo saai vind. Laat die 200 maar zitten dus.
Waar zijn de schaapjes, de wolken, er zit niet eens een mooie marsepijnlaag om!quote:Op maandag 10 mei 2010 21:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n ex heeft vandaag een kwarktaart gemaakt dus die moest ik net even uitgebreid bejubelen..
Ik denk dat ik dat ook wel kan. Maar situps doen tot het pijn doet is gewoon saai. En je gaat je er niet long&lean van voelen. En dat is natuurlijk wat wij allemaal willenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb er 50 gedaan en toen ben ik gestopt omdat ik het zo saai vind. Laat die 200 maar zitten dus.
Fijne vakantieeee!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wel goed dat je toch bent gegaan Mariaa!
Hier aan de poets, doekje over alles en nog snel ff stofzuigen (sorry buren!) Om 04:20 komt de Schipholtaxi!
Thnx allemaal!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ga je niet nog slapen van te voren XM? Alvast een heel goede reis toegewenst en geniet, geniet, geniet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |