Bedoelt ze niet "suf"quote:Op maandag 10 mei 2010 11:17 schreef LadyBlack het volgende:
Hoi ben ik weer
Heb bij de DA een hoestdrankje gekocht waar ik volgens het meisje achter de balie 'zuf' van kon worden![]()
Nu hopen dat het werkt
Ik vind hem best goed!quote:Op maandag 10 mei 2010 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Altijd weer een paniekmomentje, die onverwachte LaPo. Om dan ook nog een goede TT te verwachten gaat te ver.
Ga je naar Italië? Tof! Je kunt daar zooooooo lekker eten.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oei, weersverwachting voor eind van de week in Rome: regenJa heu ik laat me dat Italiaanse ijs niet door de neus boren hoor!
![]()
![]()
[..]
Ik vind hem best goed!
Ohhh zo lekker dat je naar Rome gaat!!quote:Op maandag 10 mei 2010 11:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oei, weersverwachting voor eind van de week in Rome: regenJa heu ik laat me dat Italiaanse ijs niet door de neus boren hoor!
![]()
![]()
[..]
Ik vind hem best goed!
He, maar het was toch een studie-excursie? Of is het maar zo'n klein groepje?quote:Op maandag 10 mei 2010 11:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nachtwacht: jaaaa!![]()
Milady: ja ik heb er érg zin in!Donderdag gaan we overleggen met zn vieren waar we allemaal heen willen - ik heb sowieso al een rijtje tips verzameld van de slankies
Iig veeeeel sightseeing he! Colosseum, Spaanse Trappen, Trevi Fontein, Vaticaanstad... Vrijdag vroeg in de avond vliegen we!
Nein dat was Ewelina, die gaat op excursie! Ik ga met vriendje, zuslief en een vriend! *opent Rome-tips document* Ah Trastevere stond erop! Die had Phaidra ook genoemd! De Santa Maria Sopra Minerva niet, dus die zet ik erbij!quote:Op maandag 10 mei 2010 11:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
He, maar het was toch een studie-excursie? Of is het maar zo'n klein groepje?
Ik heb ook nog een tip voor je: Trastevere, leuk wijkje aan de overkant van de Tiber![]()
Enneh, ik ben natuurlijk fan van kerken enzo, en ik vond de Santa Maria Sopra Minerva erg mooigotisch ipv barok (want bijna alles in Rome is barok).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Oh wat leuk!!quote:Op maandag 10 mei 2010 12:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nein dat was Ewelina, die gaat op excursie! Ik ga met vriendje, zuslief en een vriend! *opent Rome-tips document* Ah Trastevere stond erop! Die had Phaidra ook genoemd! De Santa Maria Sopra Minerva niet, dus die zet ik erbij!![]()
*voorpret*
Nee, ga zo beginnen!quote:
Ik zou tekenen voor regen, zeker als je van plan bent om veel dingen te gaan bekijken. Toen wij daar waren, was het zo verschrikkelijk heet dat het echt niet leuk meer was. En toen bleek de camping ook nog eens niet in de stad Rome te liggen maar in de provincie Rome (quote:Op maandag 10 mei 2010 12:06 schreef Phaidra het volgende:
Heerlijk, Rome. Maar wel jammer van de weersvoorspellingen... Ik duim voor je dat het meevalt
!
quote:Op maandag 10 mei 2010 12:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
En check de loopafstanden vanaf ons hotel
Oh, dat is echt super! Ik heb ook zoveel gelopen in Rome en dan proef je echt de sfeer van de stadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:26 schreef kwakz0r het volgende:
omg, kom er net achter dat een irritante nerd van de middelbare school (die zichzelf overigens toen al heel cool vond en zeer zelfverzekerd was, maar desondanks niet minder stom) tegenwoordig zichzelf verhuurt als flirtdeskundige en trainer... en op bnn is geweest als lichaamstaal expert... maar ik vind m nog steeds irritant
Ja!quote:Op maandag 10 mei 2010 13:20 schreef kwakz0r het volgende:
@dad: contract voor n huisje? (ik heb denk ik even wat gemist toen ik weg was)
Aww! Maar das nog steeds best rap, DaDtje!quote:Op maandag 10 mei 2010 13:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Contract ondertekenen is verschoven naar volgende week dinsdag..
waar is je groente mariatjequote:Op maandag 10 mei 2010 13:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aww! Maar das nog steeds best rap, DaDtje!![]()
Planningslijstje![]()
O: volkorenbroodtosti
L: tijgerbol met overgebleven Kayotic kipsalade![]()
T: Euhbeker melk.
T: boterham met nutella?
D: restje Chinees (gisteren niet gedaan)
S: fitness
S: Zumba
S: misschien, als de muziek klaar is, meedoen met demo oefenen (ik ben er dan weliswaar niet zaterdag, maar ik vind het wel leuk om te zien hoe zoiets gaat zijn!)
T: ?
in mn kipsalade en in mn tjap tjoy!quote:Op maandag 10 mei 2010 13:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
waar is je groente mariatje![]()
nynke, mooi geworden?
Ow herkenbaar. Allerlei doemscenario's en de heer in kwestie is dan stomverbaasd als jij hem bijna helemaal in paniek eindelijk aan de lijn krijgtquote:Op maandag 10 mei 2010 13:46 schreef AKnynke het volgende:
Oh, en ik kan het vriendje niet bereiken. Die was gisteravond teon ik op bed ging nog aan het werk, en moest ook nog naar de uni om wat uit te printen, midden in de nacht. Ik zou hem vanmorgen bellen om wakker te maken, maar hij neemt niet op en reageert niet op emails en nu ben ik allerlei enge dingen aan het bedenken. Terwijl hij waarschijnlijk gewoon al naar het werk was ofzo..
Vind het reizen vervelender. Vooral al dat gedoe op vliegvelden altijd. En daarna nog gemiddeld 2,5 uur in zo'n kut vliegtuig van Ryanair zitten.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Inpakken vind ik echt het vreselijkste onderdeel van de vakantie. En we gaan op doorreis, dus ik mag het nog heel vaak doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |