blundertje van Geert hoor. Als hij nog wat wil bij de verkiezingen moet hij de pijlen richten op de VVD. Daar moet hij zijn kiezers vandaan halen. Mensen van de PvdA gaan nooit op de PVV stemmen. Andersom ook niet.
En verder is het filmpje tenenkrommend. De immigratie is al flink naar beneden geschroefd door de vreemdelingenwet die uitgerekend Job Cohen gemaakt heeft. Dat er elke dag vliegtuigen vol bijkomen is pure propaganda. En massa-immigratie zorgt voor hoofddoekjes, boerka's en minaretten. So what, dat noemen ze in Nederland godsdienstvrijheid. Heeft volgens mij meer met smaak te maken als dat je niet aanstaat.
Uitkeringsafhankelijkheid en criminaliteit zijn grote problemen. Dat moeten we oplossen in dit land. Maar doen we dat door die mensen uit te kotsen? Dan blijft dat probleem onopgelost. Er wordt een bewering gedaan dat 60% van de Turken vindt dat Nederlandse vrouwen teveel rechten hebben. Bron? En is dit niet ook zo bij orthodoxe Christenen in Nederland. Vrouwen mogen niet eens kamerlid worden van de SGP. Ik hoor Wilders nooit over dit onrecht. Nog zo'n bewering. De helft van de Moslims heeft begrip voor de aanslagen van 11 september. Ik heb er ook wel begrip voor. Ik keur het niet goed. Dat is een heel ander verhaal. En nogmaals: Bron?
Dan gaat hij verder over de PvdA. Zij wijzen inderdaad op een grote verantwoordelijkheid van de immigrant. En weer begint WIlders over het vrouwenstandpunt van Moslims. Wijs ik hem nogmaals op de SGP waar vrouwen ook onderdrukt worden. Ik blijf dan even in de terminologie van Wilders.
Hoofdcommisaris Welten noemt Cohen 'naar verluid' een strandbal. PVV wil dat Nederland zelf weer uitmaakt wie binnengelaten wordt. Dat gebeurt nu toch ook. Over elk individueel geval wordt toch een oordeel geveld. Wilders wil geen Moslims meer binnen laten. Als je dat vindt, zeg dat dan ook. Tenslotte kiest Wilders voor meer veiligheid en minder immigratie. Veiligheid willen alle partijen. Minder immigratie wil de VVD ook.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee