Meisjes die behalve breezer en wijn ook bier drinkenquote:Op maandag 10 mei 2010 03:24 schreef Myraela het volgende:
Lekker.
Bierquote:Op maandag 10 mei 2010 03:56 schreef Madridista het volgende:
[..]
Meisjes die behalve breezer en wijn ook bier drinken
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:17 schreef Renesite het volgende:
Bier is niet erg lekker. Maar wel goed te doen.
Mja, als ik moet drinken aan alcohol wat wel lekker is en nog beter te doen is ben ik waarschijnlijk in een avondje al snel 50 euro kwijt.quote:
Nou, ik vínd Hertog Jan wel erg lekkerquote:Op maandag 10 mei 2010 09:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Bier is kankersmerig.
Mensen die een bepaald biermerk verafgoden, maar het andere merk helemaal met de grond gelijk maken. Kom toch op
Het ene merk is wel lekkerder dan het ander hoor.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Bier is kankersmerig.
Mensen die een bepaald biermerk verafgoden, maar het andere merk helemaal met de grond gelijk maken. Kom toch op
Je MOET niet drinken hoor.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mja, als ik moet drinken aan alcohol wat wel lekker is en nog beter te doen is ben ik waarschijnlijk in een avondje al snel 50 euro kwijt.
Ofwel: iets van mixdrinken. 5 euro per glas.
Tuurlijk niet. Maar jij drinkt omdat bier lekker is? Jij drinkt omdat bier beter smaakt dan iets zonder alcohol? Just to be sure.quote:
Drop een pil, kun je de hele avond op de water. Ben je klaar voor max. 10 euroquote:Op maandag 10 mei 2010 09:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mja, als ik moet drinken aan alcohol wat wel lekker is en nog beter te doen is ben ik waarschijnlijk in een avondje al snel 50 euro kwijt.
Ofwel: iets van mixdrinken. 5 euro per glas.
Ik drink bier omdat ik het lekker vind ja.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar jij drinkt omdat bier lekker is? Jij drinkt omdat bier beter smaakt dan iets zonder alcohol? Just to be sure.
HAHA, je zei de water!!!!quote:Op maandag 10 mei 2010 09:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Drop een pil, kun je de hele avond op de water. Ben je klaar voor max. 10 euro
Hmmm... okeequote:Op maandag 10 mei 2010 09:36 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik drink bier omdat ik het lekker vind ja.
speciaalbiertjes zijn lekkerquote:Op maandag 10 mei 2010 09:17 schreef Renesite het volgende:
Bier is niet erg lekker. Maar wel goed te doen.
Andere drugs heb ik nu ook wel gezien eigenlijkquote:Op maandag 10 mei 2010 11:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat je dan overgaat op andere drugs
Dat had ik je ook nog wel kunnen vertellen.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:05 schreef Hyman het volgende:
Boh, die pizza op mn lege maag was niet echt een goed idee
Stelletje junks!quote:Op maandag 10 mei 2010 11:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Andere drugs heb ik nu ook wel gezien eigenlijk![]()
Stoppen is alleen lastig als meer dan 90% van je vrienden er ook aan zit
Maar als iemand meerdere keren per week blowt wel verslaafd?quote:Op maandag 10 mei 2010 11:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eigenlijk wel![]()
maarja, als iemand elk weekend bier drinkt, is het toch ook geen alcoholist?
Defineer meerdere keren per week.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar als iemand meerdere keren per week blowt wel verslaafd?
Om de dag?quote:Op maandag 10 mei 2010 11:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Defineer meerdere keren per week.
Neuh, maar alcohol is gedoogd, en wiet iets minder.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eigenlijk wel![]()
maarja, als iemand elk weekend bier drinkt, is het toch ook geen alcoholist?
Ook zeker waar.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:08 schreef mstr het volgende:
Ik denk dat het meer aan het tijdstip van de dag.
Als je 's avonds blowt, dan is het wat anders dan dat je er 's ochtends al mee begint...
[insert monotone stem]quote:Op maandag 10 mei 2010 11:10 schreef MarkM het volgende:
Hallo ik ben Mark en ik ben verslaafd aan alcohol.
Wil je erover vertellenquote:Op maandag 10 mei 2010 11:10 schreef MarkM het volgende:
en hoe voel je je daarbij?quote:Op maandag 10 mei 2010 11:10 schreef MarkM het volgende:
Mijn drank is op, wat moet ik doen?quote:Op maandag 10 mei 2010 11:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wil je erover vertellen?
*gaat aan de spreektafel staan.
Iets met suiker en water, daaruit kon je goedkoop alcohol makenquote:
Dat kan ook zonder pil.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Drop een pil, kun je de hele avond op de water. Ben je klaar voor max. 10 euro
Drink uit je zusje.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Iets met suiker en water, daaruit kon je goedkoop alcohol maken
Ik ben alleen vergeten hoe
Wie, ik? No man. Hou niet van die muziekquote:Op maandag 10 mei 2010 11:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Trance zonder drugs.![]()
![]()
![]()
Hee gastttt trouwens, ben jij wel eens naar Extrema Outdoor geweest?
Je bent gek!quote:Op maandag 10 mei 2010 11:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wie, ik? No man. Hou niet van die muziek
tja beetje raar somsquote:
Mijn moeder vindt Kraftwerk leuk.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
M'n moeder houdt wel van Trance.
quote:Op maandag 10 mei 2010 11:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
M'n moeder houdt wel van Trance.
Kraftwerkquote:Op maandag 10 mei 2010 11:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt Kraftwerk leuk.
Me woordeboek kijkt boos naar jouw!quote:Op maandag 10 mei 2010 11:33 schreef tliciouz het volgende:
Wanneer word het nou eens mooi weerme zomerschoenen kijken me lief aan.
Ik heb vorige week zomerschoenen gekocht, hihiquote:Op maandag 10 mei 2010 11:33 schreef tliciouz het volgende:
Wanneer word het nou eens mooi weerme zomerschoenen kijken me lief aan.
pics van je patta'squote:Op maandag 10 mei 2010 11:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb vorige week zomerschoenen gekocht, hihi
Maar ik bedoelde trouwens in trance zijn en niet de muzieksoort trance.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
KraftwerkBijna net zo treurig als spinvis
![]()
Over spinvis gesproken , Ik moet me toch een partij schijten.
Welke?quote:Op maandag 10 mei 2010 11:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb vorige week zomerschoenen gekocht, hihi
Ja ze hadden dat lakje niet meer, was het vergeten te zeggen, ik weet niet of ik deze week weer even de stad in ga anders kijk ik weer even!quote:Op maandag 10 mei 2010 11:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh ttttitttlllll kom jij binnenkort nog bij de H&M?
quote:
Jaaaaaa.quote:
Ah oke dankjewel!quote:Op maandag 10 mei 2010 11:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ze hadden dat lakje niet meer, was het vergeten te zeggen, ik weet niet of ik deze week weer even de stad in ga anders kijk ik weer even!
Tof nummer.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:39 schreef tliciouz het volgende:
Before you, my whole life was acapellaaaaa.
The Drums - Let's Go Surfing?quote:Op maandag 10 mei 2010 11:41 schreef tliciouz het volgende:
Ik zoek trouwens een nummer dat vorige week in de top 10 van mtv stond. Zijn jongens die in het donker over het strand rennen en het over surfen hebben als ik me het goed herinner en er komt veel geneurie en gefluit in voor, iemand die weet waar ik het over heb?
Ik ben denk ik alleen maar te vinden bij dingen als A-Trak en Deadmau5.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:44 schreef NoelGallagher het volgende:
The DrumsDaar ga ik dus zeker niet heen op lowlands.
Dat is hem ja!quote:
Dat is echt epic gastquote:Op maandag 10 mei 2010 11:44 schreef NoelGallagher het volgende:
The DrumsDaar ga ik dus zeker niet heen op lowlands.
Ik kende dat Deadmau5 niet eens tot ik jullie er steeds over hoorden. Ben het nu aan het luisteren enquote:Op maandag 10 mei 2010 11:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben denk ik alleen maar te vinden bij dingen als A-Trak en Deadmau5.
Zie ik je daar welquote:Op maandag 10 mei 2010 11:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben denk ik alleen maar te vinden bij dingen als A-Trak en Deadmau5.
Care, Deadmau5 kan je vanaf het IJsselmeer nog horen manquote:
Oud wit barrel met open laadklepquote:Op maandag 10 mei 2010 11:50 schreef Hyman het volgende:
René, wat voor koekblik had je nou gekregen dan?
Dan rij ik mooi even naar de boulevard van Harderwijkquote:Op maandag 10 mei 2010 11:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Care, Deadmau5 kan je vanaf het IJsselmeer nog horen man
Wat voor eenquote:Op maandag 10 mei 2010 11:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oud wit barrel met open laadklepEn hij zit heus niet onder de roestplekken
Eitjequote:Op maandag 10 mei 2010 11:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dan rij ik mooi even naar de boulevard van Harderwijk
Supervetquote:Op maandag 10 mei 2010 11:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En open laadruimte dan jwt
quote:Op maandag 10 mei 2010 11:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kende dat Deadmau5 niet eens tot ik jullie er steeds over hoorden. Ben het nu aan het luisteren enop een of andere manier denk ik bij deze muziek aan lekkere loungefeestjes op het strand
Dan wel z'n chillplaten, want bij z'n beukeletro platen tril je echt van je sokkenquote:Op maandag 10 mei 2010 11:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kende dat Deadmau5 niet eens tot ik jullie er steeds over hoorden. Ben het nu aan het luisteren enop een of andere manier denk ik bij deze muziek aan lekkere loungefeestjes op het strand
quote:Op maandag 10 mei 2010 11:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan wel z'n chillplaten, want bij z'n beukeletro platen tril je echt van je sokken
Klopt. Oude bank erin en klaarquote:Op maandag 10 mei 2010 11:55 schreef Hyman het volgende:
Lekker met zn allen in de laadruimte en een dikke geluidsinstallatie van een of andere carnavalskar dr in
Heb je mau5025 al?quote:
Neequote:
ik spuit FOK! eropquote:Op maandag 10 mei 2010 12:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Vergeet em niet in hippiestijl te spuiten
quote:
Some Chordsquote:Op maandag 10 mei 2010 12:03 schreef Zeroku het volgende:
Random Chords heb ik wel, maar dat is maar een nummer.
Ja die.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Some ChordsMaar zo te zien heb je hem al 8 keer geluisterd
Mja, ik vind hem wel aardig, maar niet echt joepie ofzoquote:
Mja, iddquote:Op maandag 10 mei 2010 12:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik vind hem wel aardig, maar niet echt joepie ofzo
quote:Op maandag 10 mei 2010 12:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik spuit FOK! erop![]()
Hahahahahah, ik zei spuit![]()
er moet ook nog bagage in trouwens en we moeten er mee van putten naar biddinghuízen
Dat dusquote:Op maandag 10 mei 2010 12:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, idd. Hij is wel vet, maar had er ook iets meer van verwacht.
Ik moet eens een keer mailen naar die kerel waar hij die kop haalt. Dan ga ik daarmee 'n keer naar schoolquote:
Ja ik keek net even verder op youtube en dat werd al minder loungequote:Op maandag 10 mei 2010 11:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan wel z'n chillplaten, want bij z'n beukeletro platen tril je echt van je sokken
Hoeft toch niet vrijwillig. Onder dwang verdomme.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:06 schreef Hyman het volgende:
[..]Noh, dan wil gelijk geen enkele chick meer met je mee.
Hoi meisje, wil je even aan mn zakdoek ruiken?quote:Op maandag 10 mei 2010 12:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoeft toch niet vrijwillig. Onder dwang verdomme.
Niet zeuren, BEUKEN.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik keek net even verder op youtube en dat werd al minder lounge
quote:Op maandag 10 mei 2010 12:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vind ik ook heul niet erg dat weet je!
Meetsquote:Op maandag 10 mei 2010 12:20 schreef Marco001 het volgende:
zeg, ergens in de zomer anders een PUB car/meet doen?
en ik mis ze altijd.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Jullie hebben echt kankervaak een meet, goddamn
Hahahaquote:
alleen als er een bbq bij inbegrepen zitquote:Op maandag 10 mei 2010 12:20 schreef Marco001 het volgende:
Mark ging al een meet organiserenquote:Op maandag 10 mei 2010 12:20 schreef Marco001 het volgende:
Speesmiet!quote:Op maandag 10 mei 2010 12:29 schreef Hyman het volgende:
[..]
alleen als er een bbq bij inbegrepen zit
TJOW.quote:
ik las aminoquote:Op maandag 10 mei 2010 12:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Speesmiet, best. Kan dan best wel keer een uitzondering maken. En ik kom alleen als er genoeg animo en een goede plek is.
Biologie is bad, m'kay?quote:Op maandag 10 mei 2010 12:53 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik las amino![]()
biologie doet slechte dingen met je
ik moet natuurlijk wel mijn examen halen, anders slaag ik nietquote:
quote:
Ik had met Mark een deal gesloten. Hij zou het huis van Suzanne + xbox en ps3 en harold en kumar (de 2 delen)regelen en ik de wiet en hasjquote:Op maandag 10 mei 2010 12:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Speesmiet, best. Kan dan best wel keer een uitzondering maken. En ik kom alleen als er genoeg animo en een goede plek is.
Ik heb al paar weken weekend... Iig tot eind augustusquote:Op maandag 10 mei 2010 12:58 schreef Pinkerton het volgende:
Alleen morgen nog 4 uurtjes naar school en dan is het weer weekend
quote:Op maandag 10 mei 2010 12:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik had met Mark een deal gesloten. Hij zou het huis van Suzanne + xbox en ps3 en harold en kumar (de 2 delen)regelen en ik de wiet en hasj. En dan krijgt hij van mij een krat jupiler.
Eikelquote:Op maandag 10 mei 2010 13:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb al paar weken weekend... Iig tot eind augustus
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb al paar weken weekend... Iig tot eind augustus
Ehm, sinds 't interieur nog niks verkocht, maar m'n neef die heeft schokdempers nodig en gasveren voor de achterklep. Hij mag ze er alleen zelf uit komen halen, maar ik weet niet of ie daar zo veel zin in heeftquote:
Metrostation!quote:Op maandag 10 mei 2010 13:15 schreef tubacloud het volgende:
ik weet niet welke muziek ik wil luisterenweet er iemand nog leuke rock/pop muziek?
The Doorsquote:Op maandag 10 mei 2010 13:15 schreef tubacloud het volgende:
ik weet niet welke muziek ik wil luisterenweet er iemand nog leuke rock/pop muziek?
quote:
hmm, the Doors zijn niet zo leukquote:
der tieten zijn wel mooi moet ik zeggenquote:
doutzen kroes is alleen mooi op de foto's, in real life zou ik haar niet doenquote:
Eensquote:Op maandag 10 mei 2010 13:29 schreef tubacloud het volgende:
Lauren verster is veel mooier dan Doutzen Kroes
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:29 schreef tubacloud het volgende:
[ afbeelding ]
Haar ogen.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:29 schreef tubacloud het volgende:
[ afbeelding ]
Die kaaklijn is iets té..quote:Op maandag 10 mei 2010 13:29 schreef tubacloud het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ja, dat zekerquote:Op maandag 10 mei 2010 13:42 schreef tubacloud het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
de manier waarop ze zich gedraagt ook, echt geweldig leuk
wie is het?quote:
Daniëlle van X-Factorquote:
ziet er niet verkeerd uitquote:
Ik net een 7.1quote:Op maandag 10 mei 2010 14:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik had een 3.1 voor mijn oefenexamen wiskunde B.
quote:Op maandag 10 mei 2010 14:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Niks aan het handjequote:Op maandag 10 mei 2010 14:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Daar had ik een 4.1 voor dacht ik. Maar ik doe wel steeds met antwoorden dus als ik een opgave niet gelijk weet geef ik mezelf 0 punten.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:25 schreef tubacloud het volgende:
[..]heb je al een proefexamen scheikunde gemaakt? die lijken mij echt kut
Ja, zo haal je sowieso geen voldoendequote:Op maandag 10 mei 2010 14:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Daar had ik een 4.1 voor dacht ik. Maar ik doe wel steeds met antwoorden dus als ik een opgave niet gelijk weet geef ik mezelf 0 punten.
Daarom vrees ik ook niet heel erg.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, zo haal je sowieso geen voldoende.
quote:Op maandag 10 mei 2010 14:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Daarom vrees ik ook niet heel erg.
Het is best een verlegen meisjequote:Op maandag 10 mei 2010 14:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die uitstraling. Op dat plaatje althans, ik kijk geen X-Factor.
Hullo,.quote:
Goh.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat vallen jullie allemaal op breezers.
Hell no.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat vallen jullie allemaal op breezers.
Nanda!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**********
Janitor: You're stupid.
JD: That's it?
Janitor: Give it time, it'll eat at you.
Ik raak er ook wel eens van gedeprimeerd van ja. Vooral omdat ze allemaal hetzelfde zijn qua problemen (veroorzaken).quote:
Hehequote:Op maandag 10 mei 2010 14:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik raak er ook wel eens van gedeprimeerd van ja. Vooral omdat ze allemaal hetzelfde zijn qua problemen (veroorzaken).
nog zo'n vraagstuk dat ik zelf niet op kan lossen: waarom hebben vrouwen altijd wel ruzie met iemand?quote:Op maandag 10 mei 2010 14:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik raak er ook wel eens van gedeprimeerd van ja. Vooral omdat ze allemaal hetzelfde zijn qua problemen (veroorzaken).
Roddels, arrogantie, jaloers.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:48 schreef tubacloud het volgende:
[..]
nog zo'n vraagstuk dat ik zelf niet op kan lossen: waarom hebben vrouwen altijd wel ruzie met iemand?
Uhuh.quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 14:48 schreef Marco001 het volgende:
zo, net even ruzie gehad met school via de mail
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**********
Janitor: You're stupid.
JD: That's it?
Janitor: Give it time, it'll eat at you.
Omdat ze dingen van 3 maanden geleden nog precies weten en je daarop pakken?quote:Op maandag 10 mei 2010 14:48 schreef tubacloud het volgende:
[..]
nog zo'n vraagstuk dat ik zelf niet op kan lossen: waarom hebben vrouwen altijd wel ruzie met iemand?
quote:Op maandag 10 mei 2010 14:49 schreef tubacloud het volgende:
[..]
xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Noes, breek me de bek er niet over openquote:Op maandag 10 mei 2010 14:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat ze dingen van 3 maanden geleden nog precies weten en je daarop pakken?
'maar je zei toen dat je het niet meer zou doen! En nu doe je het toch weer!'quote:Op maandag 10 mei 2010 14:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Noes, breek me de bek er niet over open.
quote:Op maandag 10 mei 2010 14:50 schreef mstr het volgende:
[..]
'maar je zei toen dat je het niet meer zou doen! En nu doe je het toch weer!'
Heel herkenbaar, helaas.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
, hoe herkenbaar
.
'Toen had je dat over haar gezegd, maar nu ben je er weer vrienden mee, dus je vind haar toch leuk'
quote:Op maandag 10 mei 2010 14:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, helaas.
Of:
'Ik wil je niet veranderen, want dan ben je niet meer jezelf.'
En een week later: 'Niet je haar kort doen hoor, dat vind ik niet leuk'
Terecht.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Liever noortje dan zo'n breezaaaah![]()
![]()
quote:Op maandag 10 mei 2010 14:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, helaas.
Of:
Vrouwen kunnen daar ook wat vanquote:Op maandag 10 mei 2010 15:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maar mannen kunnen ook leuk zijn! Leuk gedachten bepalen voor de vrouw.
"Ja je had ook kunnen zeggen dat je verliefd was op diegene in plaats van allemaal smoesjes te verzinnen."
Ehhhh
"Anders maak ik het uit hoor!"quote:Op maandag 10 mei 2010 14:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, helaas.
Of:
Jaja blabla vrouwen zijn verschrikkelijk. Maak het uit dan ben je er vanaf.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen daar ook wat van
Komen ze met allemaal kutsmoesjes aanzetten, terwijl er eigenlijk iets anders achter zat. Wat ik allang door had.
mutsquote:Op maandag 10 mei 2010 15:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Er is ook een keer letterlijk gezegd: 'Dan ken ik je niet meer!'
Of: 'Ja, ik wil ook wel eens wat voor mijzelf doen'quote:Op maandag 10 mei 2010 15:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jaja blabla vrouwen zijn verschrikkelijk. Maak het uit dan ben je er vanaf.
Uhuhquote:
Is ze labiel ofzo?quote:Op maandag 10 mei 2010 15:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Of: 'Ja, ik wil ook wel eens wat voor mijzelf doen'
En een paar dagen daarvoor boos worden omdat ik geen idee had wat te gaan doen met haar.
Noortje kan er niet mee omgaan.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zeg tegen mijn mams dat ik steeds de verkeerde formules gebruik bij natuurkunde. "Ja kan je die niet in je rekenmachine zetten dan?" Ehhhhh Binas ftw maar dan gebruik ik alsnog de verkeerde.I'm doomed.
quote:Op maandag 10 mei 2010 15:13 schreef Zeroku het volgende:
geen krabbels,
want van krabbels, komen babbels, en van babbels komen PRATERS
quote:Op maandag 10 mei 2010 14:49 schreef tubacloud het volgende:
[..]
mwah school niet, maar mijn stagebegeleider van school..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoor net opeens via iemand anders dat we allerle dingen enzo hadden moeten krijgen via de post, maar die niet hebben gekregen, en ik moet volgens mij nog wat inleveren, maar wat weet ik niet, en Vogt wil het niet zeggen, terwijl het best wel belangrijk is(gaat om het Diploma)MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
1. Onzekerheidquote:
Gadverdammequote:
quote:
Bij mij ookquote:Op maandag 10 mei 2010 15:23 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Gadverdamme![]()
En ze staat ook nog eens bij de vrienden van vrienden van mij op Hyves
waaaah. bij mij ook..quote:Op maandag 10 mei 2010 15:23 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Gadverdamme![]()
En ze staat ook nog eens bij de vrienden van vrienden van mij op Hyves
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |