Meisjes die behalve breezer en wijn ook bier drinkenquote:Op maandag 10 mei 2010 03:24 schreef Myraela het volgende:
Lekker.
Bierquote:Op maandag 10 mei 2010 03:56 schreef Madridista het volgende:
[..]
Meisjes die behalve breezer en wijn ook bier drinken
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:17 schreef Renesite het volgende:
Bier is niet erg lekker. Maar wel goed te doen.
Mja, als ik moet drinken aan alcohol wat wel lekker is en nog beter te doen is ben ik waarschijnlijk in een avondje al snel 50 euro kwijt.quote:
Nou, ik vínd Hertog Jan wel erg lekkerquote:Op maandag 10 mei 2010 09:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Bier is kankersmerig.
Mensen die een bepaald biermerk verafgoden, maar het andere merk helemaal met de grond gelijk maken. Kom toch op
Het ene merk is wel lekkerder dan het ander hoor.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Bier is kankersmerig.
Mensen die een bepaald biermerk verafgoden, maar het andere merk helemaal met de grond gelijk maken. Kom toch op
Je MOET niet drinken hoor.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mja, als ik moet drinken aan alcohol wat wel lekker is en nog beter te doen is ben ik waarschijnlijk in een avondje al snel 50 euro kwijt.
Ofwel: iets van mixdrinken. 5 euro per glas.
Tuurlijk niet. Maar jij drinkt omdat bier lekker is? Jij drinkt omdat bier beter smaakt dan iets zonder alcohol? Just to be sure.quote:
Drop een pil, kun je de hele avond op de water. Ben je klaar voor max. 10 euroquote:Op maandag 10 mei 2010 09:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mja, als ik moet drinken aan alcohol wat wel lekker is en nog beter te doen is ben ik waarschijnlijk in een avondje al snel 50 euro kwijt.
Ofwel: iets van mixdrinken. 5 euro per glas.
Ik drink bier omdat ik het lekker vind ja.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar jij drinkt omdat bier lekker is? Jij drinkt omdat bier beter smaakt dan iets zonder alcohol? Just to be sure.
HAHA, je zei de water!!!!quote:Op maandag 10 mei 2010 09:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Drop een pil, kun je de hele avond op de water. Ben je klaar voor max. 10 euro
Hmmm... okeequote:Op maandag 10 mei 2010 09:36 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik drink bier omdat ik het lekker vind ja.
speciaalbiertjes zijn lekkerquote:Op maandag 10 mei 2010 09:17 schreef Renesite het volgende:
Bier is niet erg lekker. Maar wel goed te doen.
Andere drugs heb ik nu ook wel gezien eigenlijkquote:Op maandag 10 mei 2010 11:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat je dan overgaat op andere drugs
Dat had ik je ook nog wel kunnen vertellen.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:05 schreef Hyman het volgende:
Boh, die pizza op mn lege maag was niet echt een goed idee
Stelletje junks!quote:Op maandag 10 mei 2010 11:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Andere drugs heb ik nu ook wel gezien eigenlijk![]()
Stoppen is alleen lastig als meer dan 90% van je vrienden er ook aan zit
Maar als iemand meerdere keren per week blowt wel verslaafd?quote:Op maandag 10 mei 2010 11:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eigenlijk wel![]()
maarja, als iemand elk weekend bier drinkt, is het toch ook geen alcoholist?
Defineer meerdere keren per week.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar als iemand meerdere keren per week blowt wel verslaafd?
Om de dag?quote:Op maandag 10 mei 2010 11:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Defineer meerdere keren per week.
Neuh, maar alcohol is gedoogd, en wiet iets minder.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eigenlijk wel![]()
maarja, als iemand elk weekend bier drinkt, is het toch ook geen alcoholist?
Ook zeker waar.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:08 schreef mstr het volgende:
Ik denk dat het meer aan het tijdstip van de dag.
Als je 's avonds blowt, dan is het wat anders dan dat je er 's ochtends al mee begint...
[insert monotone stem]quote:Op maandag 10 mei 2010 11:10 schreef MarkM het volgende:
Hallo ik ben Mark en ik ben verslaafd aan alcohol.
Wil je erover vertellenquote:Op maandag 10 mei 2010 11:10 schreef MarkM het volgende:
en hoe voel je je daarbij?quote:Op maandag 10 mei 2010 11:10 schreef MarkM het volgende:
Mijn drank is op, wat moet ik doen?quote:Op maandag 10 mei 2010 11:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wil je erover vertellen?
*gaat aan de spreektafel staan.
Iets met suiker en water, daaruit kon je goedkoop alcohol makenquote:
Dat kan ook zonder pil.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Drop een pil, kun je de hele avond op de water. Ben je klaar voor max. 10 euro
Drink uit je zusje.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Iets met suiker en water, daaruit kon je goedkoop alcohol maken
Ik ben alleen vergeten hoe
Wie, ik? No man. Hou niet van die muziekquote:Op maandag 10 mei 2010 11:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Trance zonder drugs.![]()
![]()
![]()
Hee gastttt trouwens, ben jij wel eens naar Extrema Outdoor geweest?
Je bent gek!quote:Op maandag 10 mei 2010 11:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wie, ik? No man. Hou niet van die muziek
tja beetje raar somsquote:
Mijn moeder vindt Kraftwerk leuk.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
M'n moeder houdt wel van Trance.
quote:Op maandag 10 mei 2010 11:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
M'n moeder houdt wel van Trance.
Kraftwerkquote:Op maandag 10 mei 2010 11:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt Kraftwerk leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |