Ik raak FM soms 4 of 5 maanden niet aan en dan gaat het ineens weer kriebelen en speel ik 1 of 2 seizoenen in een paar dagen. Ik ben ook al 2 jaar bezig met mijn huidige save en ik zit nog maar in jaargang 2019/2020.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:39 schreef fetss het volgende:
na een FM dip van 3 maanden, maar weer eens beginnen:)
hebben jullie ook wel eens last van zon dip? hoe hou je het dan toch leuk?
Ligt aan het speelschema in de competitie. Als ik tegen een lastige tegenstander in de Premier League moet dan speel ik met mijn reserve's in europa, als het een makkelijke tegenstander is dan speel ik vaak met een mix van first/second stringers en als ik al geplaatst ben (meestal wedstrijd 5 en 6 in de groepsfase) dan speel ik met 2nd string en soms nog reserve's/talenten/oude helden zodat ze wat ervaring meepakken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe gaan jullie om met Europese wedstrijden?
In de poule ronde speel ik altijd met mijn reserves en tijdens de verdere rondes vaak met mijn reserves tijdens de competitie
Dan heb ik het wel over een topploeg natuurlijk. Het dwingt je wel om ook een sterke bank te hebben
C. Ronaldoquote:
Wat de fuck is dat dan? Een speciale update o.i.d?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:22 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet mijn competitie eruit. Ben nu in jaar 16/17.
Ben 3 keer kampioen geworden met Ajax en zit nu aan m'n 2de jaar met Niedercorn () uit Luxemburg. Die ga ik van de 6de naar de 1ste league brengen, ben in het eerste jaar kampioen geworden van de 7de divisie.
Voor mijn seizoen in de jupiler league was hij een toegevoegde waarde, hij werd zelfs gedeeld topscorer bij Lienden. Op dit moment een bankzitter, ik heb nu betere alternatieven.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Is die Haglund echt een toegevoegde waarde bij jou? In mijn game stelt hij helemaal niks voor en zit ie op de tribune bij FC Emmen![]()
Verder natuurlijk heerlijke prestaties
Finale niet nee.. Standaard is dat voor zowel de Championship, League One en League Two de halve finales over 2 duels zijn en de finale is dan over 1 duel op Wembley..quote:Op maandag 10 mei 2010 19:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Geen return tegen Leeds dan?
Ah, weer wat geleerdquote:Op maandag 10 mei 2010 20:15 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Finale niet nee.. Standaard is dat voor zowel de Championship, League One en League Two de halve finales over 2 duels zijn en de finale is dan over 1 duel op Wembley..
Nooit te oud om te leren hequote:
Sotiris Ninis.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:02 schreef poiuytr het volgende:
Zo we beginnen aan een nieuw seizoen met Ajax, leuk is dat toch altijd spelers aantrekken en eventueel sommige verkopen
Iemand nog een leuke speler voor op de MR/ AMR positie?
Kiko Femenia, Lautaro Acosta, Stefano Guberti.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:02 schreef poiuytr het volgende:
Zo we beginnen aan een nieuw seizoen met Ajax, leuk is dat toch altijd spelers aantrekken en eventueel sommige verkopen
Als ik jou was zou ik Sneijder vaak in de eerste laten spelen.(word een topper..!!) Je kan hem dan ook ''leren'' op rechts te spelen.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:02 schreef poiuytr het volgende:
Kiko is een baas!! Multifunctioneel is the magic wordquote:Op maandag 10 mei 2010 21:55 schreef Brord_ het volgende:
[..]
Kiko Femenia, Lautaro Acosta, Stefano Guberti.
Goed bezig. Stuk beter dan mijquote:Op maandag 10 mei 2010 21:42 schreef Jorwol het volgende:
Na 24 wedstrijden sta ik met RKC Waalwijk op een prima 7e plek! Hopelijk kan ik dit vasthouden, al moet ik nu wel achter elkaar tegen PSV, FC Twente, AZ en Ajax. Na deze 4 lastige wedstrijden zijn er alleen nog maar tegenstanders die ik gewoon moet kunnen winnen, dus hopelijk ga ik zelfs play-offs spelen voor Europa League voetbal
Alleen PSV uit verloren met 0-1, de rest gewonnen! Nu sta ik zelfs 4equote:Op maandag 10 mei 2010 21:42 schreef Jorwol het volgende:
Na 24 wedstrijden sta ik met RKC Waalwijk op een prima 7e plek! Hopelijk kan ik dit vasthouden, al moet ik nu wel achter elkaar tegen PSV, FC Twente, AZ en Ajax. Na deze 4 lastige wedstrijden zijn er alleen nog maar tegenstanders die ik gewoon moet kunnen winnen, dus hopelijk ga ik zelfs play-offs spelen voor Europa League voetbal
Bied hem een korter contract aan, dan is het goedkoper om hem te ontslaan en zal het bestuur misschien wel instemmen.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:02 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben begonnen met Ajax. De tering, wat een zooitje.
Cock Jol, waar ik niet vanaf kom, heeft echt kut statsKan je helemaal niks mee
Net echtquote:Op maandag 10 mei 2010 23:02 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben begonnen met Ajax. De tering, wat een zooitje.
Cock Jol, waar ik niet vanaf kom, heeft echt kut statsKan je helemaal niks mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |