abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81239259

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2010 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2010 Patch 1

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco
Met heel mijn hart.
  Forum Admin maandag 10 mei 2010 @ 01:48:09 #2
35723 crew  GGMM
pi_81239312
Fantastisch spel. Ik heb de Nederlandse, belgische, duitse en luxemburgse (:')) competitie samengevoegd en deze opgevuld met clubs uit brazilië, Argentinië en Amerika, zodat de CL ook boeiend blijft.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_81239556
2e seizoen

3e plek, snel in de beker eruit, eerste ronde EL. Yebda, Kerzakhov en Tinga gehaald en ga nu voor de titel, wordt hoog tijd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_81239991

Op zijn 30e zo goed..!!!
pi_81240157
Ben er ook weer bij
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_81241311
Meldt!

Na een een-na-laatste plaats in het begin van de competitie heb ik Hartlepool United inmiddels opgewerkt naar de 6e plaats van de League One! Als ik in de laatste 6 duels die 6e plaats weet te behouden plaats ik me voor de play-offs. Best knap, aangezien mijn prognose 22e was .
Overigens sta ik slechts op doelsaldo in de play-offs momenteel, dus de kans is groot dat ik het alsnog niet haal..
pi_81241431
Tvp
pi_81242177
tvp
pi_81242471
vp
U MAD?
pi_81242542
tvp. Zal vanavond eens screens plaatsen van mijn game met FC Lienden. Zit nu in het derde seizoen en sta na een half seizoen op een erg verdienstelijke 6e plek!
pi_81242707
tvp
pi_81242951
2 duels later sta ik 5e met 4 punten voorsprong op de nummer 6.. Heb zelf dus 2x op rij gewonnen en de (voormalig nummer 5) nummer 6 2x verloren En aangezien de nummer 7 maar 1 punt pakte
Komend duel is tegen de nummer 6! Bij een overwinning loop ik dus minimaal 2 punten uit op een plaats buiten de play-offs Bij een winst kan play-offs me haast niet meer ontgaan.. had ik 2 duels geleden niet verwacht
pi_81243565
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:39 schreef fetss het volgende:
na een FM dip van 3 maanden, maar weer eens beginnen:)

hebben jullie ook wel eens last van zon dip? hoe hou je het dan toch leuk?
Ik raak FM soms 4 of 5 maanden niet aan en dan gaat het ineens weer kriebelen en speel ik 1 of 2 seizoenen in een paar dagen. Ik ben ook al 2 jaar bezig met mijn huidige save en ik zit nog maar in jaargang 2019/2020.
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe gaan jullie om met Europese wedstrijden?

In de poule ronde speel ik altijd met mijn reserves en tijdens de verdere rondes vaak met mijn reserves tijdens de competitie

Dan heb ik het wel over een topploeg natuurlijk. Het dwingt je wel om ook een sterke bank te hebben
Ligt aan het speelschema in de competitie. Als ik tegen een lastige tegenstander in de Premier League moet dan speel ik met mijn reserve's in europa, als het een makkelijke tegenstander is dan speel ik vaak met een mix van first/second stringers en als ik al geplaatst ben (meestal wedstrijd 5 en 6 in de groepsfase) dan speel ik met 2nd string en soms nog reserve's/talenten/oude helden zodat ze wat ervaring meepakken.

Ik heb nationaal ook maar 1 echte concurrent (West Ham United). Tegen Newcastle, Arsenal en Chelsea heb ik het soms lastig maar die clubs verliezen teveel punten tegen mindere goden om echt gevaarlijk te worden.
Europees zijn Inter en Barcelona mijn grootste concurrenten en dan moet ik echt met mijn sterkste elftal spelen om te winnen. Alle andere ploegen zijn normaal gesproken geen probleem. Het nederlandse voetbal stelt overigens niks meer voor in mijn save. Nederland staat nu 14e op de europese ranglijst en ook dit jaar was er geen enkele club die de groepsfase van de Europa League heeft gehaald (AZ heeft 0 of 1 punt gehaald in de CL ).
quote:
Op maandag 10 mei 2010 02:29 schreef Beerdepo het volgende:
[ afbeelding ]
Op zijn 30e zo goed..!!!
C. Ronaldo *
In mijn save had hij in 2018/2019 nog een fantastisch jaar .
Het blijft zo jammer dat FM geen optie heeft om bepaalde spelers een afscheidswedstrijd te geven. Ik heb een aantal spelers in mijn selectie zitten die zo'n wedstrijd dik verdienen .

* geldt alleen voor de digitale versie van C. Ronaldo

[ Bericht 24% gewijzigd door SteveBudin op 10-05-2010 10:18:06 ]
Get it and Bet it
  maandag 10 mei 2010 @ 10:28:45 #14
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_81246016
terugvindtopspits

-
  maandag 10 mei 2010 @ 12:00:46 #16
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_81247104
quote:
Op maandag 10 mei 2010 02:29 schreef Beerdepo het volgende:
[ afbeelding ]
Op zijn 30e zo goed..!!!
C. Ronaldo wel, ja.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_81247574
RKC
pi_81247650
Na 24 speelronden op plek vier met Athletic . Als ik dit kan vasthouden ga ik de CL in !
-
pi_81247749
quote:
Op maandag 10 mei 2010 11:33 schreef Otis2.0 het volgende:
terugvindtopspits

[ afbeelding ]
Wie is dat?
Who dat!
pi_81247791
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:18 schreef RoderikMB het volgende:

[..]

Wie is dat?
Fernando Llorente.
-
pi_81248645
Zo. Word je in de kwartfinale van de beker geloot tegen Barcelona. Eerst in Camp Nou, op z'n Mourinho's vanaf de eerste minuut tijdrekken, verdedigen, rondtikken, etc. Heel cheap maken ze dan uit een penalty die 1-0, maar met een 1-0 vertrekken uit Camp Nou is niet slecht.
Dan de pot in el infierno rojiblanco . Omdat ik moet winnen wil ik Barça vanaf de eerste minuut bij de keel grijpen. Drie centrale verdedigers, twee centrale middenvelders, een aanvallende middenvelder, een links- en rechtsbuiten en nog eens twee spitsen.
Het resulteerde in:

!!!!
-
pi_81249654
Check de leeftijden van de spelers waar het over gaat.

-
pi_81256275
tvp
heb op het moment moeite om te winnen met Reading.
  Forum Admin maandag 10 mei 2010 @ 16:22:12 #24
35723 crew  GGMM
pi_81256997

Zo ziet mijn competitie eruit. Ben nu in jaar 16/17.
Ben 3 keer kampioen geworden met Ajax en zit nu aan m'n 2de jaar met Niedercorn ( ) uit Luxemburg. Die ga ik van de 6de naar de 1ste league brengen, ben in het eerste jaar kampioen geworden van de 7de divisie.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 10 mei 2010 @ 16:24:47 #25
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_81257095
quote:
Op maandag 10 mei 2010 16:22 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

Zo ziet mijn competitie eruit. Ben nu in jaar 16/17.
Ben 3 keer kampioen geworden met Ajax en zit nu aan m'n 2de jaar met Niedercorn ( ) uit Luxemburg. Die ga ik van de 6de naar de 1ste league brengen, ben in het eerste jaar kampioen geworden van de 7de divisie.
Wat de fuck is dat dan? Een speciale update o.i.d?
Elite
Tegen TTIP
  Forum Admin maandag 10 mei 2010 @ 16:27:44 #26
35723 crew  GGMM
pi_81257215
Nee, je kan vanaf het begin af aan al zelf competities maken in de editor. Als je wilt wil ik de files wel uploaden. Ik heb een aantal competieties samengevoegd:

nederland-belgië-duitsland-luxemburg

Scandinavië

De balkan landen.

En de landen die ik leegehaald heb heb ik opgevuld met competities buiten Europa, zodat de CL ook nog boeiend blijft.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_81257279
Zie net dat Hartlepool i.r.l. dit jaar net niet gedegradeerd is Ze speelden op de laatste speeldag 0-0. Daardoor zijn ze op doelsaldo niet gedegradeerd, als ze verloren hadden was Hartlepool gedegradeerd en was Gillingham erin gebleven
Vanavond eens kijken of ik de play-offs veilig kan stellen
pi_81258292
Hier wat screens van mijn FC Lienden game.
Zit inmiddels halverwege het derde seizoen. Na 2x gepromoveerd te zijn sta ik nu op een verdienstelijke 6e plaats!

Elftal:

Good old Danny Koevermans en Danny Buijs zitten ook in mijn team. Deze zijn alleen geblesseerd vandaar dat deze niet bij de selectie zitten.

Transfers:

Stand:

Sterspeler:
pi_81258386
FC Lienden !
-
pi_81260551
Is die Haglund echt een toegevoegde waarde bij jou? In mijn game stelt hij helemaal niks voor en zit ie op de tribune bij FC Emmen
Verder natuurlijk heerlijke prestaties
pi_81261644
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Is die Haglund echt een toegevoegde waarde bij jou? In mijn game stelt hij helemaal niks voor en zit ie op de tribune bij FC Emmen
Verder natuurlijk heerlijke prestaties
Voor mijn seizoen in de jupiler league was hij een toegevoegde waarde, hij werd zelfs gedeeld topscorer bij Lienden. Op dit moment een bankzitter, ik heb nu betere alternatieven.
pi_81262587
Colchester werd verslagen, van Walsall(nummer 4) werd verloren, zo was ik met nog 2 duels te gaan nog niet zeker..
In de laatste 2 duels had ik aan 1 punt voldoende. Exeter en Brentford zijn de tegenstanders.. beide zijn al gedegradeerd
Exeter werd met 4-1 verslagen! Play-offs here we come!!
pi_81264636
Mocht de play-offs beginnen tegen Walsall. Waar ik in de competitie met 2-1 en 3-0 van ze verloor pakte ik nu met een 2-1 winst en uit een 1-1 gelijkspel de finale plaats!
In de finale was Leeds United de tegenstander. De eerste helft leverde wel kansen maar geen goals op. In de tweede helft was het Ugur Yildirim die Hartlepool op voorsprong zette. En dat met nog 20 minuten te gaan! Elf minuten voor tijd was het Jermaine Beckford die 1-1 maakte. 6 minuten later scoorde hij ook de 2-1.
Het sprookje van Hartlepool was over, maar ik mag trots zijn, en misschien maar beter om nog een jaartje League One te spelen!
pi_81265731
Geen return tegen Leeds dan?
pi_81266888
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Geen return tegen Leeds dan?
Finale niet nee.. Standaard is dat voor zowel de Championship, League One en League Two de halve finales over 2 duels zijn en de finale is dan over 1 duel op Wembley..
pi_81267097
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:15 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Finale niet nee.. Standaard is dat voor zowel de Championship, League One en League Two de halve finales over 2 duels zijn en de finale is dan over 1 duel op Wembley..
Ah, weer wat geleerd
pi_81269004
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:19 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ah, weer wat geleerd
Nooit te oud om te leren he

In de voorbereiding op seizoen 2 1-1 gespeeld tegen Werder Bremen

Het mooiste is echter dat ik een vol stadion had, en daarmee bijna 100.000 euro verdiende Kan ik wel gebruiken
Het grootste probleem bij Hartlepool is namelijk dat ik maandelijks 62k aan lening terug moet betalen. Daar komt bij dat ik per duel maar een man of 3500 trek, wat ook weer inkomsten scheelt.. Ik wil volle stadions!!
pi_81269322
Zo we beginnen aan een nieuw seizoen met Ajax, leuk is dat toch altijd spelers aantrekken en eventueel sommige verkopen

Iemand nog een leuke speler voor op de MR/ AMR positie?
pi_81270210
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:02 schreef poiuytr het volgende:
Zo we beginnen aan een nieuw seizoen met Ajax, leuk is dat toch altijd spelers aantrekken en eventueel sommige verkopen

Sotiris Ninis.
-
pi_81271700
Na 24 wedstrijden sta ik met RKC Waalwijk op een prima 7e plek! Hopelijk kan ik dit vasthouden, al moet ik nu wel achter elkaar tegen PSV, FC Twente, AZ en Ajax. Na deze 4 lastige wedstrijden zijn er alleen nog maar tegenstanders die ik gewoon moet kunnen winnen, dus hopelijk ga ik zelfs play-offs spelen voor Europa League voetbal
pi_81272014
Aargh.. seizoen 2 begonnen met een 0-1 thuis nederlaag tegen Bristol City.. Zelf meerdere kansen.. de enige kans die zij krijgen is uit een penalty en die benutten ze..
pi_81272576
quote:

Kiko Femenia, Lautaro Acosta, Stefano Guberti.
Met heel mijn hart.
pi_81275251
quote:

Als ik jou was zou ik Sneijder vaak in de eerste laten spelen.(word een topper..!!) Je kan hem dan ook ''leren'' op rechts te spelen.
pi_81275411

pi_81276331
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:55 schreef Brord_ het volgende:

[..]

Kiko is een baas!! Multifunctioneel is the magic word
pi_81276568
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:42 schreef Jorwol het volgende:
Na 24 wedstrijden sta ik met RKC Waalwijk op een prima 7e plek! Hopelijk kan ik dit vasthouden, al moet ik nu wel achter elkaar tegen PSV, FC Twente, AZ en Ajax. Na deze 4 lastige wedstrijden zijn er alleen nog maar tegenstanders die ik gewoon moet kunnen winnen, dus hopelijk ga ik zelfs play-offs spelen voor Europa League voetbal
Goed bezig. Stuk beter dan mij

Wel goed begonnen aan seizoen 2, toen een rij van 5 nederlagen, maar nu weer in de winning mood. Sta momenteel ook 7e, zo rond de winterstop.
pi_81276703
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:42 schreef Jorwol het volgende:
Alleen PSV uit verloren met 0-1, de rest gewonnen! Nu sta ik zelfs 4e
pi_81276811
Ik ben begonnen met Ajax. De tering, wat een zooitje.
Cock Jol, waar ik niet vanaf kom, heeft echt kut stats Kan je helemaal niks mee
pi_81277195
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:02 schreef Scorpie het volgende:
Bied hem een korter contract aan, dan is het goedkoper om hem te ontslaan en zal het bestuur misschien wel instemmen.
pi_81277901
quote:
Net echt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_81278019
Een team met

Cassio

Manolev
Marcellis
Otamendi
Pieters

Zezinho
Yebda

Amrabat
Doedelzak

Cristaldo
Lazovic

Moet je met dit team meedoen voor de titel in Nederland ?
pi_81278060
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een team met

Cassio

Manolev
Marcellis
Otamendi
Pieters

Zezinho
Yebda

Amrabat
Doedelzak

Cristaldo
Lazovic

Moet je met dit team meedoen voor de titel in Nederland ?
Als dit een serieuze vraag is: ja natuurlijk man!
pi_81278186
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:24 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Als dit een serieuze vraag is: ja natuurlijk man!
Bij mij lukt het niet. Ik heb ook Kerzakhov voor Cristaldo.

Bank: Bakkal, Vukovic, Zezinho, Manco, Salvio
pi_81278357
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Bij mij lukt het niet. Ik heb ook Kerzakhov voor Cristaldo.

Bank: Bakkal, Vukovic, Zezinho, Manco, Salvio
Ligt dan toch echt aan je tactiek, want gezien de spelers zou het makkelijk moeten kunnen.
pi_81278535
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:31 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Ligt dan toch echt aan je tactiek, want gezien de spelers zou het makkelijk moeten kunnen.
Van mijn belangrijke spelers hebben Manolev, Pieters, Marcellis en Otamendi een stuk minder jaar en doen mijn aankopen Tinga en Zezinho het niet goed. Alleen Kerzakhov doet het goed
pi_81278940
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:37 schreef Beerdepo het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik Sneijder vaak in de eerste laten spelen.(word een topper..!!) Je kan hem dan ook ''leren'' op rechts te spelen.
Ben niet echt onder de indruk van Rodney Sneijder mijn trainers en scouts ook niet, denk dat ik hem juist ga verkopen.
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:17 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Sotiris Ninis.
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:55 schreef Brord_ het volgende:

[..]

Heb er een scouts opgezet
quote:
De technische staff bij Ajax is inderdaad een groot zooitje op het begin, op het begin mag je ook maar zoveel trainers dus moet je het wel doen met het materiaal wat je hebt
Zelf heb ik de technische staff nu aardig op een rijtje
pi_81279039
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:43 schreef poiuytr het volgende:

Heb er een scouts opgezet

Ik vind zo'n internet tips eigenlijk helemaal niet leuk. Ik koop eigenlijk alleen spelers die daadwerkelijk zijn aanbevolen door mij scoutingsstaf. Wel zie je vaak de zelfde spelers voorbij komen
pi_81281376
quote:

[..]

Ben niet echt onder de indruk van Rodney Sneijder mijn trainers en scouts ook niet, denk dat ik hem juist ga verkopen.
[..]

Rodney Sneijder is in FM ook niet goed genoeg voor Ajax 1, of je moet wel een hele goede training + staf hebben.
Met heel mijn hart.
pi_81284115
Griekenland schakelde in de 2e ronde WK Slowakije na een verlenging uit. In de kwart finale wonnen ze met 2-1 van van Duitsland. In de halve finale hadden ze tegen Spanje penalty's nodig na een 0-0 gelijk spel. In de finale troffen ze Argentinië. Na 5 minuten kreeg Walter Samuel een rode kaart. Het bleef 0-0 en Griekenland nam de penalty's beter. Zo was Griekenland Wereld Kampioen

Zelf de competitie begonnen met 2 nederlagen en een gelijkspel. Daarna met 3 overwinningen de weg omhoog in geslagen, alleen daarna thuis verloren van een laag geplaatst team..
pi_81284472
quote:
De technische staff bij Ajax is inderdaad een groot zooitje op het begin, op het begin mag je ook maar zoveel trainers dus moet je het wel doen met het materiaal wat je hebt
Zelf heb ik de technische staff nu aardig op een rijtje
Klopt. Ik heb nu aan het begin van het seizoen alle trainers en jeugdtrainers eruit gedonderd en 11 trainers teruggehaald (mijn max) die zowel jeugd als senioren kunnen trainen. Heb nu overal 4 sterren training op, dat vind ik best netjes.

Verder moet ik die padjakker van een Jol nog kwijtraken en 6 spelers ofzo, dan ben ik wel tevreden. Kennedy is al naar Dinamo Kiev voor 1.7 miljoen, en Barcelona dacht Suarez voor 6.5 miljoen op te kunnen halen Vermeer is onderweg naar Palermo, die 3 miljoen voor hem boden. Verder nog geen aankopen gedaan, zit nog ff te bekijken hoe het gaat qua selectie.
pi_81286101

Met RKC overtuigend Europa in

Verdere screens op aanvraag!
pi_81286321
Bij jou Utrecht ook al zo laag, bij mij waren ze 18e geworden
Nu hopen dat ze ook echt degraderen, dan kan je goedkoop een paar leuke spelers weghalen Verder uiteraard prima gepresteerd, zal mij nog wel een paar seizoenen duren voor ik zo hoog eindig. Nog transfers gedaan in de winterstop?
pi_81286462
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Bij jou Utrecht ook al zo laag, bij mij waren ze 18e geworden
Nu hopen dat ze ook echt degraderen, dan kan je goedkoop een paar leuke spelers weghalen Verder uiteraard prima gepresteerd, zal mij nog wel een paar seizoenen duren voor ik zo hoog eindig. Nog transfers gedaan in de winterstop?
Heb al de meeste versterkingen voor volgend jaar binnen uit Namibië ( ), Peru en Spanje. Alleen als ik nog een leuke reserve defensieve MC kan halen doe ik dat. Oh ja en ik moet nog een spits halen voor op de bank.

In de winterstop heb ik alleen Cristaldo definitief overgenomen
pi_81291700
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 08:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Klopt. Ik heb nu aan het begin van het seizoen alle trainers en jeugdtrainers eruit gedonderd en 11 trainers teruggehaald (mijn max) die zowel jeugd als senioren kunnen trainen. Heb nu overal 4 sterren training op, dat vind ik best netjes.

Verder moet ik die padjakker van een Jol nog kwijtraken en 6 spelers ofzo, dan ben ik wel tevreden. Kennedy is al naar Dinamo Kiev voor 1.7 miljoen, en Barcelona dacht Suarez voor 6.5 miljoen op te kunnen halen Vermeer is onderweg naar Palermo, die 3 miljoen voor hem boden. Verder nog geen aankopen gedaan, zit nog ff te bekijken hoe het gaat qua selectie.
Die Jol moet je inderdaad snel zie te slijten heb je echt niks aan. Voor de rest adviseer ik je bij Ajax:

• Sulejmani te houden en die achter de spitsen (AMC) op te stellen, die legde bij mij in het eerste seizoen er meer dan 15 in

• Blind proberen te slijten omdat ie een waardeloze assistent is imo.

• Evander Sno ook proberen te slijten hij vangt 22,500 E loon in de week

Ik heb Vermeer in het 2e seizoen voor 4,5 miljoen verkocht en Kennedy ging bij voor 1,5 miljoen weg.
    Succes met Ajax
  • pi_81291765
    quote:
    Op dinsdag 11 mei 2010 10:20 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Heb al de meeste versterkingen voor volgend jaar binnen uit Namibië ( ), Peru en Spanje. Alleen als ik nog een leuke reserve defensieve MC kan halen doe ik dat. Oh ja en ik moet nog een spits halen voor op de bank.

In de winterstop heb ik alleen Cristaldo definitief overgenomen
    Hoe ging het trouwens in de beker?
    pi_81291863
    quote:
    Op dinsdag 11 mei 2010 12:49 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Die Jol moet je inderdaad snel zie te slijten heb je echt niks aan. Voor de rest adviseer ik je bij Ajax:

• Sulejmani te houden en die achter de spitsen (AMC) op te stellen, die legde bij mij in het eerste seizoen er meer dan 15 in

• Blind proberen te slijten omdat ie een waardeloze assistent is imo.

• Evander Sno ook proberen te slijten hij vangt 22,500 E loon in de week

Ik heb Vermeer in het 2e seizoen voor 4,5 miljoen verkocht en Kennedy ging bij voor 1,5 miljoen weg.
    Succes met Ajax
  • Sno, Kennedy, Vermeer, Aissati, Lindgren, en zo ongeveer alles wat in het 2e nog meer rondloopt/op huur basis staat probeer ik te slijten. Blind en Jol moet ik echt kwijt raken ja, maar er moet een goeie ass man voor terug komen. Verder staat Sulejmani bij mij rechtsbuiten, maar denk dat ik hem wel op AMC zet.
    pi_81292012
    Wat een seizoen !

Athletic is vierde geworden, dit betekent dat de club volgend jaar actief zal zijn in de Champions League!
    En alsof dat allemaal niet genoeg is, de bekerfinale verliep als volgt:

Matchwinner in de bekerfinale is Mario Iglesias die een maand geleden 17 is geworden en nu al een onbetwiste basisspeler is en een clubheld van Athletic .
    -
    pi_81299827
    quote:
    Op dinsdag 11 mei 2010 12:50 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Hoe ging het trouwens in de beker?
    Hehe, uitgeschakeld in de derde ronde tegen Willem II (2-3 verloren), helaas faalden Cristaldo en Reis die dag, er zat zeker meer in, als je ziet dat FC Emmen uiteindelijk de beker won.

Overigens zijn Dallku, Kalonas, Gláuber, Colin, Mulder, Viudez, Benson en Boerrigter allemaal vertrokken, plus nog eens Metaj, Agustien, Luirink en Idabdelhay. Van deze spelers waren Colin, Mulder, Viudez, Benson, Idabdelhay en Boerrigter geen basisspelers, maar vooral Gláuber, Dallku en Kalonas waren behoorlijk bepalende spelers. Gelukkig heb ik er wel flink wat poen voor gekregen, bij elkaar zo'n 15 miljoen. Ik kan alle spelers gelukkig wel vervangen, maar de salariskosten zijn wel behoorlijk gestegen.
    pi_81299926
    Met Ajax is het heerlijk spelen, al is het de eerste twee seizoenen ook erg veel puinruimen.
    -
    pi_81299981
    quote:
    Op dinsdag 11 mei 2010 15:49 schreef Otis2.0 het volgende:
    Met Ajax is het heerlijk spelen, al is het de eerste twee seizoenen ook erg veel puinruimen.
    Breek mij de bek niet open. De puinhoop waar je in terecht komt in seizoen 1 is FUBAR.
    Ik heb mij gewoon gericht op het eerste elftal, de jeugd pak ik volgend seizoen wel aan.
      dinsdag 11 mei 2010 @ 15:52:41 #71
    222922 Fortune_Cookie
    I sit and ponder... Huh?
    pi_81300070
    Heb FM 2010 zojuist besteld (en PES 2010 voor de Wii ).

Ik dacht ik doe het eens legaal. Maakt het ook makkelijker om de boel te patchen, up te daten, whatever.
    Intelligent, but fucked up.
    pi_81300112
    quote:
    Op dinsdag 11 mei 2010 12:56 schreef Otis2.0 het volgende:
    Wat een seizoen !
    [ afbeelding ]

Athletic is vierde geworden, dit betekent dat de club volgend jaar actief zal zijn in de Champions League!
    En alsof dat allemaal niet genoeg is, de bekerfinale verliep als volgt:

[ afbeelding ]

Matchwinner in de bekerfinale is Mario Iglesias die een maand geleden 17 is geworden en nu al een onbetwiste basisspeler is en een clubheld van Athletic .
    Netjes hoor! De jeugd van Athletic is wel echt
    pi_81300120
    quote:
    Op dinsdag 11 mei 2010 15:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Breek mij de bek niet open. De puinhoop waar je in terecht komt in seizoen 1 is FUBAR.
    Ik heb mij gewoon gericht op het eerste elftal, de jeugd pak ik volgend seizoen wel aan.
    Echt verschrikkelijk inderdaad .

Al die trainers kwijtraken is al een hel. En dan zit je ook nog met een reserveteam vol Sno's, Bruno Silva's, Kennedy's, Wielaerts, Oleguers en Ogararu's .

En maar geld vangen .
    -
    pi_81300183
    Scorpie, bereid je trouwens ook maar vast voor op een Pantelic die zo rond de winterstop over van alles en nog wat begint te zeiken. Ook al zet je hem basis .
    -
    pi_81300188
    quote:
    Op dinsdag 11 mei 2010 15:54 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Al die trainers kwijtraken is al een hel. En dan zit je ook nog met een reserveteam vol Sno's, Bruno Silva's, Kennedy's, Wielaerts, Oleguers en Ogararu's .

En maar geld vangen .
    Hou op, ik moet ze nog kwijt zien te raken
    pi_81302245
    Bij mij heeft Tomasson trouwens echt mooie staff stats.
    Aan het eind van het seizoen hem maar een assistents trainer contract aanbieden
      dinsdag 11 mei 2010 @ 17:32:25 #77
    103881 icebliss
    Krabsalade & Kebab
    pi_81304876
    In je eerste seizoen Ajax moet je Sebastian Blanco halen van Lanús. Perfecte vervanger voor Suarez als je die voor de hoofdprijs kan verkopen. In mijn game is 'ie na Ajax voor 18,5 miljoen naar Barca vertrokken.

Ik speelde net trouwens tegen Werder Bremen, loopt hun keeper met de bal uit het strafschopgebied Beetje vreemd, maar het beste was dat de scheids ergens rond de middenlijn liep en de keeper bij zich riep. Hij geeft geel en de keeper gaat weer terug naar z'n goal. Ondertussen fluit 'ie voor de vrije trap terwijl de keeper nog lang niet bij de goal is. Bal wordt voorgegeven en m'n spits kan in een leeg doel koppen
    Tranquillo
    pi_81305208
    quote:
    Op dinsdag 11 mei 2010 17:32 schreef icebliss het volgende:
    In je eerste seizoen Ajax moet je Sebastian Blanco halen van Lanús. Perfecte vervanger voor Suarez als je die voor de hoofdprijs kan verkopen. In mijn game is 'ie na Ajax voor 18,5 miljoen naar Barca vertrokken.

Ik speelde net trouwens tegen Werder Bremen, loopt hun keeper met de bal uit het strafschopgebied Beetje vreemd, maar het beste was dat de scheids ergens rond de middenlijn liep en de keeper bij zich riep. Hij geeft geel en de keeper gaat weer terug naar z'n goal. Ondertussen fluit 'ie voor de vrije trap terwijl de keeper nog lang niet bij de goal is. Bal wordt voorgegeven en m'n spits kan in een leeg doel koppen
    Ik heb wel eens gehad dat mijn keeper een blessure had en langs de lijn verzorgd werd. Het spel ging gewoon verder
    pi_81305272
    quote:
    Op dinsdag 11 mei 2010 17:41 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik heb wel eens gehad dat mijn keeper een blessure had en langs de lijn verzorgd werd. Het spel ging gewoon verder
    -
    pi_81305703
    quote:
    Op dinsdag 11 mei 2010 17:41 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Hahaha, net als toen ik een keer een penalty kreeg, was er zo'n kerel geblesseerd, ik heb serieus 2 minuten zitten wachten tot er een verzorger kwam die hem buiten de lijn bracht, voordat er geschoten kon worden
    pi_81312102
    quote:
    Op dinsdag 11 mei 2010 15:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hou op, ik moet ze nog kwijt zien te raken
    Gewoon op de transferlijst zetten en om de 5 wedstrijden en wedstrijd mee laten doen
    Zo ben ik in het eerste jaar ook van al die overbodige spelers af gekomen, heb er uiteindelijk ook nog goed geld voor kunnen vangen.

Mijn selectie lijkt niet eens meer op dat van het eerste:
    Siem de Jong weg voor 6 miljoen (Birmingham)
    Pantelic weg voor 800K (Catania)
    Silva weg voor 1,5 miljoen (America Mexico)
    Urby weg voor 11 miljoen (Atletico Madrid)
    Wielaart weg voor 1,5 miljoen (Catania)
    Anita weg voor 4 miljoen
    Sarpong weg voor 1 miljoen
    Cvitanich weg voor 2,2 miljoen
    Donald weg voor ongeveer 1 miljoen
    Atouba weg voor 2,5 miljoen
    Vermeer weg voor 3 miljoen

Rommedahl, Kennedy, Donald, Eriksen, Gabri, Olegeur weet ik niet meer eens voor hoeveel geld ze zijn weg gegaan iig meer dan een 1 miljoen.

Als ik alles zo optel heb ik zowat de hele selectie van de hand gedaan
    quote:
    Op dinsdag 11 mei 2010 17:32 schreef icebliss het volgende:

Zoiets belachelijks had ik laatst ook, ik wissel soms nog wel eens van keeper om iedereen ervaring op te laten doen. Twee wedstrijden achter elkaar tikken verschillende keepers de bal in eigen doel, ook nog uit een corner waar niemand bij in de buurt stond

[ Bericht 16% gewijzigd door poiuytr op 11-05-2010 20:37:14 ]
    pi_81317970
    Yeah...!!!

Ik ben een Legende bij mijn club:D

Nu nog een nieuw stadion die naar mij vernoemt word.!!
    pi_81320643
    pi_81322501
    quote:
    Op dinsdag 11 mei 2010 23:02 schreef Jorwol het volgende:
    [ afbeelding ]
    Hij is technisch goed, maar Fysiek niet zo
    pi_81324061
    quote:
    Op dinsdag 11 mei 2010 23:36 schreef Beerdepo het volgende:

[..]

Dan maak je een aangepast trainingsschema en train je hem vol op fysiek. Hij is nog maar 16 dus dat kan een grote worden, zeker voor een club als RKC.
    Met heel mijn hart.
    pi_81324068
    quote:
    Op dinsdag 11 mei 2010 23:36 schreef Beerdepo het volgende:

[..]

Was ook eerste waar ik naar keek maar gast is pas 16 jaar en hij speelt voor Rkc, dit is een super speler voor een club als Rkc.
      woensdag 12 mei 2010 @ 01:01:08 #87
    103881 icebliss
    Krabsalade & Kebab
    pi_81325566
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 00:09 schreef Brord_ het volgende:

[..]

Dan maak je een aangepast trainingsschema en train je hem vol op fysiek. Hij is nog maar 16 dus dat kan een grote worden, zeker voor een club als RKC.
    Zo'n trainingsschema hoeft niet eens, als hij op die leeftijd al veel wedstrijden speelt gaat de fysiek als het goed is vanzelf wel omhoog. Als de fysiek dan nog niet stijgt kun je inderdaad een apart schema maken.
    Tranquillo
    pi_81325972
    Ik heb met PSV 2 spelers gehuurd en op dit moment vragen de clubs ongeveer 18 miljoen en dat kan ik niet betalen. Het zijn vrij redelijke spelers maar wil ze niet te veel laten spelen om de prijs te drukken.

Heeft dat nut?
      woensdag 12 mei 2010 @ 03:40:26 #89
    264227 Winner_Taco
    De lekkerste
    pi_81326939
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 01:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Ik heb met PSV 2 spelers gehuurd en op dit moment vragen de clubs ongeveer 18 miljoen en dat kan ik niet betalen. Het zijn vrij redelijke spelers maar wil ze niet te veel laten spelen om de prijs te drukken.

Heeft dat nut?
    Is het niet zo dat de speler ongelukkig wordt en weg wil bij de club ?
    When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
    pi_81326946
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 03:40 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Is het niet zo dat de speler ongelukkig wordt en weg wil bij de club ?
    Is maar een jaartje he
      woensdag 12 mei 2010 @ 03:50:57 #91
    264227 Winner_Taco
    De lekkerste
    pi_81326957
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 03:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Is maar een jaartje he
    Nee ik bedoel dit : Als jij hem niet laat spelen om zijn waarde te drukken dat hij (al zou je bod geaccepteerd worden door zijn club) gewoon geen contract wil tekenen bij jouw club ?
    pi_81326969
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 03:50 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Nee ik bedoel dit : Als jij hem niet laat spelen om zijn waarde te drukken dat hij (al zou je bod geaccepteerd worden door zijn club) gewoon geen contract wil tekenen bij jouw club ?
    Ze zijn beide happy en staan na dit jaar nog 1 jaar onder contract. De clubs vragen alleen ongeveer 3 keer de waarde en dat kan ik denk ik maar moeilijk betalen
    pi_81330762
    Het gaat goed met mijn Ajax, de puinhopen zijn redelijk opgeruimd, Jol & Blind eruit gegooid, in de competitie al 5 punten voor op de nummer 2, 3 talentvolle spelers die tegen het 1e aanzitten en veel interesse voor mijn spelers uit het buitenland.

Sulejmani leeft helemaal op Suarez topscoorder, Suk in de basis, Pantelic op de bank
    pi_81332137
    Heb mijn Hartlepool game tijdelijk in de ijskast gezet Na het goede 1e jaar wilde het in het 2e niet echt vlotten

Doel met PSV: 1e doel is kampioen worden! Later wil ik ook Europees succes

Gezien ik weinig aanvallende opties had(en toch met 3 spitsen wil spelen) Pavel Nekhaychuk aangetrokken. Verder heb ik Cristaldo gehuurd met een optie tot koop! Begonnen met een 4-0 winst op VVV. Twente was een wedstrijd die door Twente gedomineerd werd, alleen hadden ze 6 schoten in de 1e helft, en was er geen enkele op doel Ik kwam op voorsprong, maar in de slotfase maakte Blaise N'Kufo gelijk.
    Duel 3 was thuis tegen Ajax. Het begin was voor Ajax, wat uitmondde in de 0-1 in de 7e minuut. Echter sloeg ik keihard terug, na 12 minuten scoorde Lazovic 1-1 en bij rust stond ik 3-1 voor(2x Koevermans). Na rust scoorde ik nog 2x(1x Koef, 1x Lazo) en Ajax nog 1 keer.

Overigens bracht Dynamo Kiev een bod uit op Amrabat. Ik heb gezegd dat ik 5m direct, 5m over 24 maanden en 25% over de volgende transfer wil hebben. Ben benieuwd of ze happen
    pi_81334814
    Amrabat, Marcellis, Pieters willen weg, Cassio en Bakkal klagen dat ze te weinig spelen

Wat nu te doen volgend seizoen. Ben in seizoen 4
    pi_81335405
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 12:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Amrabat, Marcellis, Pieters willen weg, Cassio en Bakkal klagen dat ze te weinig spelen

Wat nu te doen volgend seizoen. Ben in seizoen 4
    Tering wat ga jij snel gek!

Wat te doen? Scouten scouten scouten! Gewoon zorgen dat je vervangers kunt halen die een stuk goedkoper zijn én beter. Spelers als Marcellis, Pieters, Cassi, Bakkal, die kun je makkelijk vervangen voor de helft van de verkoopprijs (dan ga ik er vanuit dat je ze voor een leuk prijsje kunt verkopen). Amrabat is een goede speler, maar je had toch ook Salvio? Waar is die heen dan
    pi_81335574
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 12:26 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Tering wat ga jij snel gek!

Wat te doen? Scouten scouten scouten! Gewoon zorgen dat je vervangers kunt halen die een stuk goedkoper zijn én beter. Spelers als Marcellis, Pieters, Cassi, Bakkal, die kun je makkelijk vervangen voor de helft van de verkoopprijs (dan ga ik er vanuit dat je ze voor een leuk prijsje kunt verkopen). Amrabat is een goede speler, maar je had toch ook Salvio? Waar is die heen dan
    Amrabat kan ik prima opvangen met Doedelzak, Zezinho, Salvio en Manco. Al verwacht ik wel dat Doedelzak ook begint te zeiken

Pieters - Vukovic - Otamendi - Marcellis is nu mijn verdediging en heb ik Cairo en Simons als back-up. Als ik 2 of 3 spelers verlies(Otamendi?) heb ik wel een vet probleem

Ik scout heel veel maar ik krijg nergens goedkope en goede spelers die voor 3,5 miljoen zijn te halen
    pi_81335942
    Halve finale VVV uit, 10 spelers weg met interlands
    pi_81343774
    Heb me geplaatst voor de groepsronde van de Europa League na Club Brugge met 0-1 en 1-1 te verslaan

Heb Olympique Marseille, Rosenborg en West Ham United geloot, zal erg lastig worden, maar goed, heb nu al zo'n 1,5 miljoen verdiend door de plaatsing, wat voor RKC erg veel geld is natuurlijk
    pi_81350520
    En de eerste drie wedstrijden in de Eredivisie allemaal verloren zonder zelf te scoren, gaat lekker!
    pi_81353726
    wat voor goede eigenschappen moet een assistent manager hebben? kan iemand nog een aanbevelen?
    pi_81353934
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 19:42 schreef fetss het volgende:
    wat voor goede eigenschappen moet een assistent manager hebben? kan iemand nog een aanbevelen?
    Player-management, motivatie, spelersbeoordelen

Ik heb in het 4e jaar op 1 punt de titel gewonnen, met mijn reserves heb ik de beker gewonnen en in de 2e ronde van de CL uitgeschakeld door Juve. Ook de JC schaal gewonnen

Het team heb ik bij elkaar gehouden en ook Acosta en Monzon gehaald. Doel wordt meer punten te halen dan vorig jaar(5e keer op rij dan) titel prolongeren en ver komen in de CL
    pi_81355133
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 19:42 schreef fetss het volgende:
    Ricardo Moniz, tegelijkertijd een super trainer.
    pi_81357020
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 20:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ricardo Moniz, tegelijkertijd een super trainer.
    die heb ik als trainer al;), ik ga waarschijnlijk Jan van Grinsven halen van den bosch..

1e seizoen met PSV toch nog wat moeizaam kampioen geworden met 6 punten voor op az.

wat trouwens echt een talent is: Mathias Jørgensen echt een super talent!
      woensdag 12 mei 2010 @ 23:31:21 #105
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_81365401
    Die regens, hè. Worden die altijd toegevoegd bij de transfervrije spelers of komen ze ook bij clubs terecht? Zit namelijk de lijsten van transfervrije spelers, per land, door te nemen en zie echt nauwelijks nieuwe spelers in de lijsten. Of ik kijk gewoon verkeerd?
    Elite
    Tegen TTIP
      woensdag 12 mei 2010 @ 23:46:13 #106
    264227 Winner_Taco
    De lekkerste
    pi_81366102
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 23:31 schreef Happel het volgende:
    Die regens, hè. Worden die altijd toegevoegd bij de transfervrije spelers of komen ze ook bij clubs terecht? Zit namelijk de lijsten van transfervrije spelers, per land, door te nemen en zie echt nauwelijks nieuwe spelers in de lijsten. Of ik kijk gewoon verkeerd?
    Komen ook bij de clubs terecht in je jeugdelftallen
    pi_81366264
    quote:
    Als je naar je team gaat -> Transfers -> Geschiedenis -> en dan op Spelers klikken en Jeugd(o.i.d.) selecteren, dan kan krijg je een lijstje van regens die vanuit jouw jeugdopleiding in je Under 18 terecht gekomen zijn. Zo kan je zien wie er per jaar uit je jeugd erbij gekomen is.
    Dit gebeurt bij de andere clubs ook, en er komen er zonder club..
    pi_81372036
    Ik heb een probleempje, op zich gaat het nu wel wat beter, maar het valt me op hoeveel kopballen er wel niet gemist worden. Okee, ik snap dat dat gebeurt wanneer mijn spitsen geen geweldige koppers zijn, maar kan ik op een of andere manier ervoor zorgen dat de bal niet constant hoog voor de pot worden gegooid?
    pi_81372664
    quote:
    Je krijgt zelf ook jaarlijks nieuwe jeugdspelers hè. Dus andere clubs ook .
    -
    pi_81372670
    quote:
    Op donderdag 13 mei 2010 09:13 schreef Jorwol het volgende:
    Ik heb een probleempje, op zich gaat het nu wel wat beter, maar het valt me op hoeveel kopballen er wel niet gemist worden. Okee, ik snap dat dat gebeurt wanneer mijn spitsen geen geweldige koppers zijn, maar kan ik op een of andere manier ervoor zorgen dat de bal niet constant hoog voor de pot worden gegooid?
    Voorzetten op zelden zetten ofzo?
    -
    pi_81375080
    quote:
    Op donderdag 13 mei 2010 10:03 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Voorzetten op zelden zetten ofzo?
    Ja dan weet ik zeker dat ik niet meer scoor
    Nou ja, ik probeer wel wat
    pi_81375161
    Heeft iemand ooit met Aston Villa gespeeld? Hoe ging het? Matige selectie vind ik
    pi_81375337
    quote:
    Op donderdag 13 mei 2010 09:13 schreef Jorwol het volgende:
    JE kunt toch ook instellen dat de voorzetten vooral naar de "near post" gestuurd worden? Of haal ik nu dingen door elkaar?

EDIT:
    Lang geleden dat ik gespeeld heb. Zou ook kunnen dat ik het nu over corners heb
    *piep*
    pi_81377499

Mijn eerste seizoen zit erop, en waar ik dacht misschien aanspraak te kunnen maken op de titel met Ajax, heb ik zelfs de titel, de beker en de EURO League gewonnen, na een penalty shootout tegen Arsenal

In de competitie liet zo ongeveer elke club het afweten behalve Ajax en PSV, Feyenoord bijna gedegradeerd Been ontslagen, kortom, roerige tijden. Screens op aanvraag.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2010 13:08:06 ]
    pi_81377798
    quote:
    Op donderdag 13 mei 2010 13:07 schreef Scorpie het volgende:

Mijn eerste seizoen zit erop, en waar ik dacht misschien aanspraak te kunnen maken op de titel met Ajax, heb ik zelfs de titel, de beker en de EURO League gewonnen, na een penalty shootout tegen Arsenal

In de competitie liet zo ongeveer elke club het afweten behalve Ajax en PSV, Feyenoord bijna gedegradeerd Been ontslagen, kortom, roerige tijden. Screens op aanvraag.
    Bij mij ook van die leuke resultaten in seizoen 1 ja Utrecht laatste, AGOVV kampioen van de Jupiler League, Excelsior naar de amateurs....
    Maar goed, wel leuke resultaten! Screen van je selectie?
      donderdag 13 mei 2010 @ 13:32:50 #116
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_81378342
    8-0 voor bij rust en dan nog met moeite met 10-0 winnen
    “Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
      donderdag 13 mei 2010 @ 13:57:48 #117
    182949 inZanity
    Feyenoord Rotterdam
    pi_81379253
    eerste seizoen in Ijsland zit er op.
    4e geeindigt, wat ook de prognose was.

de bekerfinale helaas verloren, maar omdat de winnaar FH 2e is geworden in de competitie wel Europees gehaald.

overigens moest ik een van m'n aankopen een verdedigende middenvelder het hele seizoen missen omdat ie aan het studeren was..

m'n doelstelling voor het volgende seizoen is toch wel om mee te doen voor de titel en in elk geval hoger te eindigen dan het afgelopen seizoen.
    pi_81379524
    Emre Colak van Galatasaray is een goede, het is een echt bestaande speler dus zo goed als iedereen zal hem in zijn spel hebben denk ik. Dit is hij in het begin van seizoen 2010/2011:

pi_81380048
    quote:
    Op donderdag 13 mei 2010 13:16 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Bij mij ook van die leuke resultaten in seizoen 1 ja Utrecht laatste, AGOVV kampioen van de Jupiler League, Excelsior naar de amateurs....
    Maar goed, wel leuke resultaten! Screen van je selectie?
    Komt eraan:

Wielaert, Supisepa, Will, Aslan enzovoorts zitten bij de selectie om ze even in de spotlight te zetten voordat we ze verkopen.
    pi_81380810
    Irritatie100, heb m'n tactiek een beetje omgegooid en moet zeggen dat het nu erg leuk loopt!

Mijn middenveld speelt nu anders:
    CM (support deeplying playmaker)
    CM (defensive central midfielder)
    CM (support deeplying playmaker)

Voor de defensive central midfielder speelt op de AMC positie een attacking Inside Forward. In de spits een Advanced Forward en een Poacher.
    Voordeel hiervan is dat er in balbezit een blok van drie middenvelders kan combineren, zonder dat je teveel naar voren gaat spelen. De Inside Forward kan zelf aanvallen maar ook met passjes strooien naar de twee spitsen Wanneer de ploeg de bal kwijtraakt heb je altijd nog die 3 middenvelders, die vaak ook de bal weer terugveroveren. Dit verlicht ook weer de druk op de verdediging.
    pi_81382183
    quote:
    Op donderdag 13 mei 2010 14:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Komt eraan:

[ afbeelding ]

Wielaert, Supisepa, Will, Aslan enzovoorts zitten bij de selectie om ze even in de spotlight te zetten voordat we ze verkopen.
    Danny Wilson is echt een groot talent. Hoeveel assists heeft Alderweireld gegeven? Die heeft in m'n Middlesbrough game, waar ik dus geen Ajax ben, 20 assists gegeven in een (kalender)jaar.
    Met heel mijn hart.
    pi_81383189
    quote:
    Op donderdag 13 mei 2010 11:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Heeft iemand ooit met Aston Villa gespeeld? Hoe ging het? Matige selectie vind ik
    Aston Villa is wel een team met mogelijkheden hoor. Leuke selectie met veel jonge spelers zoals Reo-Coker, Young en Agbonlahor. En daarnaast ook wel aardig wat geld.
    -
      donderdag 13 mei 2010 @ 17:26:51 #123
    22389 boku
    Oppermoppermidget
    pi_81386163
    quote:
    Op donderdag 13 mei 2010 16:04 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Aston Villa is wel een team met mogelijkheden hoor. Leuke selectie met veel jonge spelers zoals Reo-Coker, Young en Agbonlahor. En daarnaast ook wel aardig wat geld.
    Inderdaad.

Ik speel vaak met AV en de voorhoede is echt super met Agbonlahor, Young en Milner. Achterin heeft AV ook een goede defensie alleen het middenveld kan wel iets sterker.
    “Do nothing which is of no use.” - Miyamoto Musashi
      donderdag 13 mei 2010 @ 17:32:25 #124
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_81386343
    Denk dat het tijd wordt voor een nieuwe uitdaging .

Wel lullig voor West Ham United, 2e in de competitie en alle finale's gehaald maar alles verloren.
    “Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
    pi_81386705
    quote:
    Op donderdag 13 mei 2010 17:32 schreef PirE het volgende:
    Denk dat het tijd wordt voor een nieuwe uitdaging .
    [ afbeelding ]
    Wel lullig voor West Ham United, 2e in de competitie en alle finale's gehaald maar alles verloren.
    [ afbeelding ]
    Tering zeg, 111 voor en 18 tegen? Je hebt zeker ziek goede spelers? Laat eens een screentje zien van je allerbeste speler?
      donderdag 13 mei 2010 @ 18:31:08 #126
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_81388406
    quote:
    Op donderdag 13 mei 2010 17:42 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Tering zeg, 111 voor en 18 tegen? Je hebt zeker ziek goede spelers? Laat eens een screentje zien van je allerbeste speler?
    Dit zijn mijn beste spelers. De 1e heb ik voor 60 miljoen gekocht.

En deze heb ik op zijn 16e in Nederland gescout. 1e jaar in de jeugd gezeten en het hele jaar opgeleid door C. Ronaldo (heeft al zijn preferred moves overgenomen). 2e jaar in de reserves gezeten en toen heb ik hem een jaar gelinkt aan een andere speler om zijn mental stats omhoog te krijgen. In zijn 3e seizoen heb ik hem nog een half jaar gekoppeld aan die speler (voor zijn mental stats) en hij zat toen ook al in het 1e. Dit is na zijn 4e jaar.
    pi_81388956
    quote:
    Op donderdag 13 mei 2010 18:31 schreef PirE het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

En deze heb ik op zijn 16e in Nederland gescout. 1e jaar in de jeugd gezeten en het hele jaar opgeleid door C. Ronaldo (heeft al zijn preferred moves overgenomen). 2e jaar in de reserves gezeten en toen heb ik hem een jaar gelinkt aan een andere speler om zijn mental stats omhoog te krijgen. In zijn 3e seizoen heb ik hem nog een half jaar gekoppeld aan die speler (voor zijn mental stats) en hij zat toen ook al in het 1e. Dit is na zijn 4e jaar.
    [ afbeelding ]
    Netjes hoor, die mental stats van die tweede zijn echt
    Makaay komt volgend seizoen naar mijn club, ik ga nog eventjes gebruik maken van zijn mental stats om een spitsentalentje te verbeteren, helaas is alleen z'n Fysiek niet heel erg goed..
    pi_81390305

Rete spannend.
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 20:47 schreef fetss het volgende:

[..]

die heb ik als trainer al;), ik ga waarschijnlijk Jan van Grinsven halen van den bosch..

1e seizoen met PSV toch nog wat moeizaam kampioen geworden met 6 punten voor op az.

wat trouwens echt een talent is: Mathias Jørgensen echt een super talent!
    Die Mathias heb ik ook gescout in 2009/2010.
    pi_81390384
    Haha lekker hoor, CL-finale op penalty's winnen .
    Altidore bij Real .

Deze jongen gaat me heel veel doelpunten geven over enkele jaren .
    -
    pi_81390489
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 12:45 schreef Otis2.0 het volgende:
    Zo. Word je in de kwartfinale van de beker geloot tegen Barcelona. Eerst in Camp Nou, op z'n Mourinho's vanaf de eerste minuut tijdrekken, verdedigen, rondtikken, etc. Heel cheap maken ze dan uit een penalty die 1-0, maar met een 1-0 vertrekken uit Camp Nou is niet slecht.
    Dan de pot in el infierno rojiblanco . Omdat ik moet winnen wil ik Barça vanaf de eerste minuut bij de keel grijpen. Drie centrale verdedigers, twee centrale middenvelders, een aanvallende middenvelder, een links- en rechtsbuiten en nog eens twee spitsen.
    Het resulteerde in:
    [ afbeelding ]

!!!!
    Wow, hoe heb je Iker Muniain zo goed aan de praat gekregen ?! Bij mij doet hij het bij Ajax ook leuk, maar qua stats bijvoorbeeld maakt 'ie nog geen echt grote stappen.
    pi_81390577
    quote:
    Op donderdag 13 mei 2010 19:28 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Wow, hoe heb je Iker Muniain zo goed aan de praat gekregen ?! Bij mij doet hij het bij Ajax ook leuk, maar qua stats bijvoorbeeld maakt 'ie nog geen echt grote stappen.
    Hij is ook niet mijn grote man hoor. Llorente scoort nog steeds veel vaker. Hij is dan ook pas 18 inmiddels, Muniain. Maar ik doe eigenlijk niet veel bijzonders. Ik laat hem gewoon veel in de basis starten, naast Llorente. Heerlijk koppel .
    -
    pi_81391289
    Leuke speler inderdaad . Bij mij wil 'ie al weet ik hoe lang weg . Blijf ik irritant vinden, hoe snel spelers opeens per se weg willen.
    pi_81391499
    quote:
    Op donderdag 13 mei 2010 19:45 schreef Roeni3 het volgende:
    Leuke speler inderdaad . Bij mij wil 'ie al weet ik hoe lang weg . Blijf ik irritant vinden, hoe snel spelers opeens per se weg willen.
    Heb ik bij Athletic totaal geen last van . Binding met de club als een malle .
    Ze hebben ook elkaar allemaal bij Favoriet Personeel en Athletic als favoriete club .
    -
    pi_81391621

Je word toch blij van zulke jonge backs.
    pi_81392306
    quote:
    Op dinsdag 11 mei 2010 15:54 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

En maar geld vangen .
    Bij mij is Oleguer na 3 seizoenen (inmiddels seizoen 4) echt een prima backup speler. Staat gemiddeld elk seizen alleen maar een 7 of hoger.
      donderdag 13 mei 2010 @ 20:13:35 #136
    245594 Pinterman
    Luis in de pels
    pi_81392482
    Weer eens begonnen met Den Bosch, na een tijd niet gespeeld te hebben.

Herinner me meteen weer mijn eerste opgave: puinruimen
    3 Gk coaches
    10 Youth coaches
    4 Physios
    3 Scouts

Geen enkele normale coach, en niemand kan wat

EDIT: Oh, en 2 assistant managers, wat de hell!
    Ik wens je een dolfijne dag
      donderdag 13 mei 2010 @ 20:39:37 #137
    245594 Pinterman
    Luis in de pels
    pi_81393731
    quote:
    Op donderdag 13 mei 2010 18:31 schreef PirE het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    Het is misschien al eens gevraagd, in welk geval excuses, maar welke skin gebruik jij? Ziet er goed uit namelijk, en die knoppen in de oude stijl wil ik ook wel!
    Ik wens je een dolfijne dag
      donderdag 13 mei 2010 @ 20:45:39 #138
    271192 Lindgren.
    En dat merk je.
    pi_81393976
    Contract aflopend 6 maanden filter.
    Krijg ik deze vent die ik kan benaderen.. Wat nu?
    hallo dus dit noemen ze nou twitter
    pi_81394427
    quote:
    Op donderdag 13 mei 2010 20:45 schreef Lindgren. het volgende:
    Contract aflopend 6 maanden filter.
    Krijg ik deze vent die ik kan benaderen.. Wat nu?
    [ afbeelding ]
    Geweldig!
      donderdag 13 mei 2010 @ 21:40:11 #140
    271192 Lindgren.
    En dat merk je.
    pi_81396036
    Hij heeft 'm aanvaardt. Hij komt precies over 1 jaar. Wat hij op die lijst met 6maanden doet, weet ik ook niet
    pi_81396918
    Whehe. Nieuw seizoen is begonnen, en Ajax maakte 48 miljoen winst Niet zo gek, gezien ik ongeveer 40 contractspelers, staff & andere kneuzen eruit heb gedonderd.

Ik kreeg 24 miljoen om te besteden Nu heb ik dat bij lange na niet opgemaakt, want de huidige selectie vond ik, op wat uitzonderingen na, genoeg om wat succes in Europa te boeken en het landskampioenschap binnen te halen.

Zie hier mijn transferhistorie:

Nu moet ik alleen nog 1 goeie, jonge aanvaller halen. Boja, Muniain zijn te duur / willen niet komen. Tips zijn welkom.

Oja, en ik kijk ff bij Real:

Ik zou ook zo`n kop trekken
      vrijdag 14 mei 2010 @ 02:35:24 #142
    271192 Lindgren.
    En dat merk je.
    pi_81405681
    Bij mijn vorige game zat benschop bij Juventus. Toen ik met RKC was had ie zelfs niet eens een basisplaats.
    pi_81409545
    met FC Lienden op een verdienstelijke 3e plek geeindigd in het seizoen 2011/2012! Europees voetbal dus. Wel een minpunt aan FC Lienden, het stadion kan niet worden uitgebreid aangezien de gemeente er geen vergunning voor vrij geeft wegens ruimte gebrek. Heb dus afgelopen seizoen in een 'stadion' voor 2250 mensen gespeeld .
    Laatste 6 wedstrijden waren nog wel spannend, van de 6 maar 6 punten gehaald maar door falen van directe concurrenten toch nog derde geworden.

screens op aanvraag!
    pi_81416413
    quote:
    Op donderdag 13 mei 2010 13:07 schreef Scorpie het volgende:

Klasse 1e seizoen gedraaid dus, ik heb 1e jaar alleen de Euro League niet kunnen winnen voor de rest ook alles gewonnen wat er te winnen viel
    Mooi om te zien dat Sulejmani erbij jou ook ongeveer 25 heeft ingelegd.
    Je had denk ik wel meer kunnen vangen voor bepaalde spelers maar snap ook wel dat je ze graag ziet weg gaan
    pi_81416541
    quote:
    Op vrijdag 14 mei 2010 10:42 schreef wes55 het volgende:
    met FC Lienden op een verdienstelijke 3e plek geeindigd in het seizoen 2011/2012! Europees voetbal dus. Wel een minpunt aan FC Lienden, het stadion kan niet worden uitgebreid aangezien de gemeente er geen vergunning voor vrij geeft wegens ruimte gebrek. Heb dus afgelopen seizoen in een 'stadion' voor 2250 mensen gespeeld .
    Laatste 6 wedstrijden waren nog wel spannend, van de 6 maar 6 punten gehaald maar door falen van directe concurrenten toch nog derde geworden.

screens op aanvraag!

Doe ook de selectie maar
    pi_81416567
    quote:
    Op vrijdag 14 mei 2010 13:54 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Klasse 1e seizoen gedraaid dus, ik heb 1e jaar alleen de Euro League niet kunnen winnen voor de rest ook alles gewonnen wat er te winnen viel
    Mooi om te zien dat Sulejmani erbij jou ook ongeveer 25 heeft ingelegd.
    Je had denk ik wel meer kunnen vangen voor bepaalde spelers maar snap ook wel dat je ze graag ziet weg gaan
    Ja ik heb ze zelf aangeboden om ruimte te maken voor mijn renovatie van de jeugd / reserves. Mijn financiele huishouding is op orde, en voor de transfer inkomsten hoef ik het niet te laten.

Wel merk ik dat ik voor de absolute Europese top wel een maatje te klein ben, ben met 4-0 onderuit gegaan in de Europese Supercup, geflatteerd, maar toch.
    pi_81418107

Zo en toen was ie Nederlander.
    pi_81418127
    quote:
    Op vrijdag 14 mei 2010 13:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja ik heb ze zelf aangeboden om ruimte te maken voor mijn renovatie van de jeugd / reserves. Mijn financiele huishouding is op orde, en voor de transfer inkomsten hoef ik het niet te laten.

Wel merk ik dat ik voor de absolute Europese top wel een maatje te klein ben, ben met 4-0 onderuit gegaan in de Europese Supercup, geflatteerd, maar toch.
    Tegen wie moest je dan in Europese Supercup? Barca?

Al spelers op het oog voor komend seizoen of ga je met je huidige selectie door? Ik heb voor al dat geld wat ik heb gekregen van mijn transfers Otamendi, Jorgensen, Dessena en Lukaku kunnen aantrekken. In de winterstop heb ik ook nog Neymar gekocht voor geloof ik 9 miljoen
    pi_81418176
    quote:
    Op vrijdag 14 mei 2010 14:41 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Tegen wie moest je dan in Europese Supercup? Barca?
    Real Madrid
    quote:
    Al spelers op het oog voor komend seizoen of ga je met je huidige selectie door? Ik heb voor al dat geld wat ik heb gekregen van mijn transfers Otamendi, Jorgensen, Dessena en Lukaku kunnen aantrekken. In de winterstop heb ik ook nog Neymar gekocht voor geloof ik 9 miljoen
    Fack, zover kom ik niet. Ik heb het meeste bij elkaar gehouden, heb alleen Muniain gekocht, Christaldo had ik al, dus nu heb ik een voorhoede Cristaldo / Suarez / Muniain met als backup/invallers Sulejmani en Suk, die het overigens ook goed doet.
      vrijdag 14 mei 2010 @ 15:21:33 #150
    222922 Fortune_Cookie
    I sit and ponder... Huh?
    pi_81419513
    ik schuif zojuist mijn gloednieuwe schijfje in de PC.

Ik heb zowaar een kompjoeterspel gekocht.
    Intelligent, but fucked up.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')