Ik raak FM soms 4 of 5 maanden niet aan en dan gaat het ineens weer kriebelen en speel ik 1 of 2 seizoenen in een paar dagen. Ik ben ook al 2 jaar bezig met mijn huidige save en ik zit nog maar in jaargang 2019/2020.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:39 schreef fetss het volgende:
na een FM dip van 3 maanden, maar weer eens beginnen:)
hebben jullie ook wel eens last van zon dip? hoe hou je het dan toch leuk?
Ligt aan het speelschema in de competitie. Als ik tegen een lastige tegenstander in de Premier League moet dan speel ik met mijn reserve's in europa, als het een makkelijke tegenstander is dan speel ik vaak met een mix van first/second stringers en als ik al geplaatst ben (meestal wedstrijd 5 en 6 in de groepsfase) dan speel ik met 2nd string en soms nog reserve's/talenten/oude helden zodat ze wat ervaring meepakken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe gaan jullie om met Europese wedstrijden?
In de poule ronde speel ik altijd met mijn reserves en tijdens de verdere rondes vaak met mijn reserves tijdens de competitie
Dan heb ik het wel over een topploeg natuurlijk. Het dwingt je wel om ook een sterke bank te hebben
C. Ronaldoquote:
Wat de fuck is dat dan? Een speciale update o.i.d?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:22 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet mijn competitie eruit. Ben nu in jaar 16/17.
Ben 3 keer kampioen geworden met Ajax en zit nu aan m'n 2de jaar met Niedercorn () uit Luxemburg. Die ga ik van de 6de naar de 1ste league brengen, ben in het eerste jaar kampioen geworden van de 7de divisie.
Voor mijn seizoen in de jupiler league was hij een toegevoegde waarde, hij werd zelfs gedeeld topscorer bij Lienden. Op dit moment een bankzitter, ik heb nu betere alternatieven.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Is die Haglund echt een toegevoegde waarde bij jou? In mijn game stelt hij helemaal niks voor en zit ie op de tribune bij FC Emmen![]()
Verder natuurlijk heerlijke prestaties
Finale niet nee.. Standaard is dat voor zowel de Championship, League One en League Two de halve finales over 2 duels zijn en de finale is dan over 1 duel op Wembley..quote:Op maandag 10 mei 2010 19:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Geen return tegen Leeds dan?
Ah, weer wat geleerdquote:Op maandag 10 mei 2010 20:15 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Finale niet nee.. Standaard is dat voor zowel de Championship, League One en League Two de halve finales over 2 duels zijn en de finale is dan over 1 duel op Wembley..
Nooit te oud om te leren hequote:
Sotiris Ninis.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:02 schreef poiuytr het volgende:
Zo we beginnen aan een nieuw seizoen met Ajax, leuk is dat toch altijd spelers aantrekken en eventueel sommige verkopen
Iemand nog een leuke speler voor op de MR/ AMR positie?
Kiko Femenia, Lautaro Acosta, Stefano Guberti.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:02 schreef poiuytr het volgende:
Zo we beginnen aan een nieuw seizoen met Ajax, leuk is dat toch altijd spelers aantrekken en eventueel sommige verkopen
Als ik jou was zou ik Sneijder vaak in de eerste laten spelen.(word een topper..!!) Je kan hem dan ook ''leren'' op rechts te spelen.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:02 schreef poiuytr het volgende:
Kiko is een baas!! Multifunctioneel is the magic wordquote:Op maandag 10 mei 2010 21:55 schreef Brord_ het volgende:
[..]
Kiko Femenia, Lautaro Acosta, Stefano Guberti.
Goed bezig. Stuk beter dan mijquote:Op maandag 10 mei 2010 21:42 schreef Jorwol het volgende:
Na 24 wedstrijden sta ik met RKC Waalwijk op een prima 7e plek! Hopelijk kan ik dit vasthouden, al moet ik nu wel achter elkaar tegen PSV, FC Twente, AZ en Ajax. Na deze 4 lastige wedstrijden zijn er alleen nog maar tegenstanders die ik gewoon moet kunnen winnen, dus hopelijk ga ik zelfs play-offs spelen voor Europa League voetbal
Alleen PSV uit verloren met 0-1, de rest gewonnen! Nu sta ik zelfs 4equote:Op maandag 10 mei 2010 21:42 schreef Jorwol het volgende:
Na 24 wedstrijden sta ik met RKC Waalwijk op een prima 7e plek! Hopelijk kan ik dit vasthouden, al moet ik nu wel achter elkaar tegen PSV, FC Twente, AZ en Ajax. Na deze 4 lastige wedstrijden zijn er alleen nog maar tegenstanders die ik gewoon moet kunnen winnen, dus hopelijk ga ik zelfs play-offs spelen voor Europa League voetbal
Bied hem een korter contract aan, dan is het goedkoper om hem te ontslaan en zal het bestuur misschien wel instemmen.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:02 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben begonnen met Ajax. De tering, wat een zooitje.
Cock Jol, waar ik niet vanaf kom, heeft echt kut statsKan je helemaal niks mee
Net echtquote:Op maandag 10 mei 2010 23:02 schreef Scorpie het volgende:
Als dit een serieuze vraag is: ja natuurlijk man!quote:Op maandag 10 mei 2010 23:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een team met
Cassio
Manolev
Marcellis
Otamendi
Pieters
Zezinho
Yebda
Amrabat
Doedelzak
Cristaldo
Lazovic
Moet je met dit team meedoen voor de titel in Nederland ?
Bij mij lukt het niet. Ik heb ook Kerzakhov voor Cristaldo.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:24 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Als dit een serieuze vraag is: ja natuurlijk man!
Ligt dan toch echt aan je tactiek, want gezien de spelers zou het makkelijk moeten kunnen.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bij mij lukt het niet. Ik heb ook Kerzakhov voor Cristaldo.
Bank: Bakkal, Vukovic, Zezinho, Manco, Salvio
Van mijn belangrijke spelers hebben Manolev, Pieters, Marcellis en Otamendi een stuk minder jaar en doen mijn aankopen Tinga en Zezinho het niet goed. Alleen Kerzakhov doet het goedquote:Op maandag 10 mei 2010 23:31 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ligt dan toch echt aan je tactiek, want gezien de spelers zou het makkelijk moeten kunnen.
Ben niet echt onder de indruk van Rodney Sneijder mijn trainers en scouts ook niet, denk dat ik hem juist ga verkopen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:37 schreef Beerdepo het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik Sneijder vaak in de eerste laten spelen.(word een topper..!!) Je kan hem dan ook ''leren'' op rechts te spelen.
quote:
Heb er een scouts opgezetquote:Op maandag 10 mei 2010 21:55 schreef Brord_ het volgende:
[..]
Kiko Femenia, Lautaro Acosta, Stefano Guberti.
De technische staff bij Ajax is inderdaad een groot zooitje op het begin, op het begin mag je ook maar zoveel trainers dus moet je het wel doen met het materiaal wat je hebtquote:Op maandag 10 mei 2010 23:02 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind zo'n internet tips eigenlijk helemaal niet leuk. Ik koop eigenlijk alleen spelers die daadwerkelijk zijn aanbevolen door mij scoutingsstaf. Wel zie je vaak de zelfde spelers voorbij komenquote:
Rodney Sneijder is in FM ook niet goed genoeg voor Ajax 1, of je moet wel een hele goede training + staf hebben.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:43 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ben niet echt onder de indruk van Rodney Sneijder mijn trainers en scouts ook niet, denk dat ik hem juist ga verkopen.
[..]
Klopt. Ik heb nu aan het begin van het seizoen alle trainers en jeugdtrainers eruit gedonderd en 11 trainers teruggehaald (mijn max) die zowel jeugd als senioren kunnen trainen. Heb nu overal 4 sterren training op, dat vind ik best netjes.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:43 schreef poiuytr het volgende:
De technische staff bij Ajax is inderdaad een groot zooitje op het begin, op het begin mag je ook maar zoveel trainers dus moet je het wel doen met het materiaal wat je hebt![]()
Zelf heb ik de technische staff nu aardig op een rijtje
Heb al de meeste versterkingen voor volgend jaar binnen uit Namibië (quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Bij jou Utrecht ook al zo laag, bij mij waren ze 18e geworden
Nu hopen dat ze ook echt degraderen, dan kan je goedkoop een paar leuke spelers weghalenVerder uiteraard prima gepresteerd, zal mij nog wel een paar seizoenen duren voor ik zo hoog eindig. Nog transfers gedaan in de winterstop?
Die Jol moet je inderdaad snel zie te slijten heb je echt niks aan. Voor de rest adviseer ik je bij Ajax:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb nu aan het begin van het seizoen alle trainers en jeugdtrainers eruit gedonderd en 11 trainers teruggehaald (mijn max) die zowel jeugd als senioren kunnen trainen. Heb nu overal 4 sterren training op, dat vind ik best netjes.
Verder moet ik die padjakker van een Jol nog kwijtraken en 6 spelers ofzo, dan ben ik wel tevreden. Kennedy is al naar Dinamo Kiev voor 1.7 miljoen, en Barcelona dacht Suarez voor 6.5 miljoen op te kunnen halenVermeer is onderweg naar Palermo, die 3 miljoen voor hem boden. Verder nog geen aankopen gedaan, zit nog ff te bekijken hoe het gaat qua selectie.
Hoe ging het trouwens in de beker?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:20 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Heb al de meeste versterkingen voor volgend jaar binnen uit Namibië (), Peru en Spanje. Alleen als ik nog een leuke reserve defensieve MC kan halen doe ik dat. Oh ja en ik moet nog een spits halen voor op de bank.
In de winterstop heb ik alleen Cristaldo definitief overgenomen
Sno, Kennedy, Vermeer, Aissati, Lindgren, en zo ongeveer alles wat in het 2e nog meer rondloopt/op huur basis staat probeer ik te slijten. Blind en Jol moet ik echt kwijt raken ja, maar er moet een goeie ass man voor terug komen. Verder staat Sulejmani bij mij rechtsbuiten, maar denk dat ik hem wel op AMC zet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:49 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Die Jol moet je inderdaad snel zie te slijten heb je echt niks aan. Voor de rest adviseer ik je bij Ajax:Sulejmani te houden en die achter de spitsen (AMC) op te stellen, die legde bij mij in het eerste seizoen er meer dan 15 in Blind proberen te slijten omdat ie een waardeloze assistent is imo. Evander Sno ook proberen te slijten hij vangt 22,500 E loon in de week
Ik heb Vermeer in het 2e seizoen voor 4,5 miljoen verkocht en Kennedy ging bij voor 1,5 miljoen weg.
Succes met Ajax
Hehe, uitgeschakeld in de derde ronde tegen Willem II (2-3 verloren), helaas faalden Cristaldo en Reis die dag, er zat zeker meer in, als je ziet dat FC Emmenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hoe ging het trouwens in de beker?
Breek mij de bek niet open. De puinhoop waar je in terecht komt in seizoen 1 is FUBAR.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:49 schreef Otis2.0 het volgende:
Met Ajax is het heerlijk spelen, al is het de eerste twee seizoenen ook erg veel puinruimen.
Netjes hoor! De jeugd van Athletic is wel echtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat een seizoen!
[ afbeelding ]
Athletic is vierde geworden, dit betekent dat de club volgend jaar actief zal zijn in de Champions League!
En alsof dat allemaal niet genoeg is, de bekerfinale verliep als volgt:
[ afbeelding ]
Matchwinner in de bekerfinale is Mario Iglesias die een maand geleden 17 is geworden en nu al een onbetwiste basisspeler is en een clubheld van Athletic.
Echt verschrikkelijk inderdaadquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Breek mij de bek niet open. De puinhoop waar je in terecht komt in seizoen 1 is FUBAR.
Ik heb mij gewoon gericht op het eerste elftal, de jeugd pak ik volgend seizoen wel aan.
Hou op, ik moet ze nog kwijt zien te rakenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk inderdaad.
Al die trainers kwijtraken is al een hel. En dan zit je ook nog met een reserveteam vol Sno's, Bruno Silva's, Kennedy's, Wielaerts, Oleguers en Ogararu's.
En maar geld vangen.
Ik heb wel eens gehad dat mijn keeper een blessure had en langs de lijn verzorgd werd. Het spel ging gewoon verderquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:32 schreef icebliss het volgende:
In je eerste seizoen Ajax moet je Sebastian Blanco halen van Lanús. Perfecte vervanger voor Suarez als je die voor de hoofdprijs kan verkopen. In mijn game is 'ie na Ajax voor 18,5 miljoen naar Barca vertrokken.
Ik speelde net trouwens tegen Werder Bremen, loopt hun keeper met de bal uit het strafschopgebiedBeetje vreemd, maar het beste was dat de scheids ergens rond de middenlijn liep en de keeper bij zich riep. Hij geeft geel en de keeper gaat weer terug naar z'n goal. Ondertussen fluit 'ie voor de vrije trap terwijl de keeper nog lang niet bij de goal is. Bal wordt voorgegeven en m'n spits kan in een leeg doel koppen
![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat mijn keeper een blessure had en langs de lijn verzorgd werd. Het spel ging gewoon verder
Hahaha, net als toen ik een keer een penalty kreeg, was er zo'n kerel geblesseerd, ik heb serieus 2 minuten zitten wachten tot er een verzorger kwam die hem buiten de lijn bracht, voordat er geschoten kon wordenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat mijn keeper een blessure had en langs de lijn verzorgd werd. Het spel ging gewoon verder
Gewoon op de transferlijst zetten en om de 5 wedstrijden en wedstrijd mee laten doenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hou op, ik moet ze nog kwijt zien te raken
Zoiets belachelijks had ik laatst ook, ik wissel soms nog wel eens van keeper om iedereen ervaring op te laten doen. Twee wedstrijden achter elkaar tikken verschillende keepers de bal in eigen doel, ook nog uit een corner waar niemand bij in de buurt stondquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:32 schreef icebliss het volgende:
In je eerste seizoen Ajax moet je Sebastian Blanco halen van Lanús. Perfecte vervanger voor Suarez als je die voor de hoofdprijs kan verkopen. In mijn game is 'ie na Ajax voor 18,5 miljoen naar Barca vertrokken.
Ik speelde net trouwens tegen Werder Bremen, loopt hun keeper met de bal uit het strafschopgebiedBeetje vreemd, maar het beste was dat de scheids ergens rond de middenlijn liep en de keeper bij zich riep. Hij geeft geel en de keeper gaat weer terug naar z'n goal. Ondertussen fluit 'ie voor de vrije trap terwijl de keeper nog lang niet bij de goal is. Bal wordt voorgegeven en m'n spits kan in een leeg doel koppen
![]()
Dan maak je een aangepast trainingsschema en train je hem vol op fysiek. Hij is nog maar 16 dus dat kan een grote worden, zeker voor een club als RKC.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:36 schreef Beerdepo het volgende:
[..]
Hij is technisch goed, maar Fysiek niet zo
Was ook eerste waar ik naar keek maar gast is pas 16 jaar en hij speelt voor Rkc, dit is een super speler voor een club als Rkc.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:36 schreef Beerdepo het volgende:
[..]
Hij is technisch goed, maar Fysiek niet zo
Zo'n trainingsschema hoeft niet eens, als hij op die leeftijd al veel wedstrijden speelt gaat de fysiek als het goed is vanzelf wel omhoog. Als de fysiek dan nog niet stijgt kun je inderdaad een apart schema maken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:09 schreef Brord_ het volgende:
[..]
Dan maak je een aangepast trainingsschema en train je hem vol op fysiek. Hij is nog maar 16 dus dat kan een grote worden, zeker voor een club als RKC.
Is het niet zo dat de speler ongelukkig wordt en weg wil bij de club ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb met PSV 2 spelers gehuurd en op dit moment vragen de clubs ongeveer 18 miljoen en dat kan ik niet betalen. Het zijn vrij redelijke spelers maar wil ze niet te veel laten spelen om de prijs te drukken.
Heeft dat nut?
Is maar een jaartje hequote:Op woensdag 12 mei 2010 03:40 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de speler ongelukkig wordt en weg wil bij de club ?
Nee ik bedoel dit : Als jij hem niet laat spelen om zijn waarde te drukken dat hij (al zou je bod geaccepteerd worden door zijn club) gewoon geen contract wil tekenen bij jouw club ?quote:
Ze zijn beide happy en staan na dit jaar nog 1 jaar onder contract. De clubs vragen alleen ongeveer 3 keer de waarde en dat kan ik denk ik maar moeilijk betalenquote:Op woensdag 12 mei 2010 03:50 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dit : Als jij hem niet laat spelen om zijn waarde te drukken dat hij (al zou je bod geaccepteerd worden door zijn club) gewoon geen contract wil tekenen bij jouw club ?
Tering wat ga jij snel gek!quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Amrabat, Marcellis, Pieters willen weg, Cassio en Bakkal klagen dat ze te weinig spelen
Wat nu te doen volgend seizoen. Ben in seizoen 4
Amrabat kan ik prima opvangen met Doedelzak, Zezinho, Salvio en Manco. Al verwacht ik wel dat Doedelzak ook begint te zeikenquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:26 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Tering wat ga jij snel gek!
Wat te doen? Scouten scouten scouten! Gewoon zorgen dat je vervangers kunt halen die een stuk goedkoper zijn én beter. Spelers als Marcellis, Pieters, Cassi, Bakkal, die kun je makkelijk vervangen voor de helft van de verkoopprijs (dan ga ik er vanuit dat je ze voor een leuk prijsje kunt verkopen). Amrabat is een goede speler, maar je had toch ook Salvio? Waar is die heen dan
Player-management, motivatie, spelersbeoordelenquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:42 schreef fetss het volgende:
wat voor goede eigenschappen moet een assistent manager hebben? kan iemand nog een aanbevelen?
Ricardo Moniz, tegelijkertijd een super trainer.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:42 schreef fetss het volgende:
wat voor goede eigenschappen moet een assistent manager hebben? kan iemand nog een aanbevelen?
die heb ik als trainer al;), ik ga waarschijnlijk Jan van Grinsven halen van den bosch..quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ricardo Moniz, tegelijkertijd een super trainer.
Komen ook bij de clubs terecht in je jeugdelftallenquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:31 schreef Happel het volgende:
Die regens, hè. Worden die altijd toegevoegd bij de transfervrije spelers of komen ze ook bij clubs terecht? Zit namelijk de lijsten van transfervrije spelers, per land, door te nemen en zie echt nauwelijks nieuwe spelers in de lijsten. Of ik kijk gewoon verkeerd?
Als je naar je team gaat -> Transfers -> Geschiedenis -> en dan op Spelers klikken en Jeugd(o.i.d.) selecteren, dan kan krijg je een lijstje van regens die vanuit jouw jeugdopleiding in je Under 18 terecht gekomen zijn. Zo kan je zien wie er per jaar uit je jeugd erbij gekomen is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:31 schreef Happel het volgende:
Die regens, hè. Worden die altijd toegevoegd bij de transfervrije spelers of komen ze ook bij clubs terecht? Zit namelijk de lijsten van transfervrije spelers, per land, door te nemen en zie echt nauwelijks nieuwe spelers in de lijsten. Of ik kijk gewoon verkeerd?
Je krijgt zelf ook jaarlijks nieuwe jeugdspelers hè. Dus andere clubs ookquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:31 schreef Happel het volgende:
Voorzetten op zelden zetten ofzo?quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:13 schreef Jorwol het volgende:
Ik heb een probleempje, op zich gaat het nu wel wat beter, maar het valt me op hoeveel kopballen er wel niet gemist worden. Okee, ik snap dat dat gebeurt wanneer mijn spitsen geen geweldige koppers zijn, maar kan ik op een of andere manier ervoor zorgen dat de bal niet constant hoog voor de pot worden gegooid?
JE kunt toch ook instellen dat de voorzetten vooral naar de "near post" gestuurd worden? Of haal ik nu dingen door elkaar?quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:13 schreef Jorwol het volgende:
Ik heb een probleempje, op zich gaat het nu wel wat beter, maar het valt me op hoeveel kopballen er wel niet gemist worden. Okee, ik snap dat dat gebeurt wanneer mijn spitsen geen geweldige koppers zijn, maar kan ik op een of andere manier ervoor zorgen dat de bal niet constant hoog voor de pot worden gegooid?
Bij mij ook van die leuke resultaten in seizoen 1 jaquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:07 schreef Scorpie het volgende:
Mijn eerste seizoen zit erop, en waar ik dacht misschien aanspraak te kunnen maken op de titel met Ajax, heb ik zelfs de titel, de beker en de EURO League gewonnen, na een penalty shootout tegen Arsenal
In de competitie liet zo ongeveer elke club het afweten behalve Ajax en PSV, Feyenoord bijna gedegradeerdBeen ontslagen, kortom, roerige tijden. Screens op aanvraag.
Komt eraan:quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij mij ook van die leuke resultaten in seizoen 1 jaUtrecht laatste, AGOVV kampioen van de Jupiler League, Excelsior naar de amateurs....
Maar goed, wel leuke resultaten! Screen van je selectie?
Danny Wilson is echt een groot talent. Hoeveel assists heeft Alderweireld gegeven? Die heeft in m'n Middlesbrough game, waar ik dus geen Ajax ben, 20 assists gegeven in een (kalender)jaar.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Komt eraan:
[ afbeelding ]
Wielaert, Supisepa, Will, Aslan enzovoorts zitten bij de selectie om ze even in de spotlight te zetten voordat we ze verkopen.
Aston Villa is wel een team met mogelijkheden hoor. Leuke selectie met veel jonge spelers zoals Reo-Coker, Young en Agbonlahor. En daarnaast ook wel aardig wat geld.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand ooit met Aston Villa gespeeld? Hoe ging het? Matige selectie vind ik
Inderdaad.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Aston Villa is wel een team met mogelijkheden hoor. Leuke selectie met veel jonge spelers zoals Reo-Coker, Young en Agbonlahor. En daarnaast ook wel aardig wat geld.
Tering zeg, 111 voor en 18 tegen? Je hebt zeker ziek goede spelers? Laat eens een screentje zien van je allerbeste speler?quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:32 schreef PirE het volgende:
Denk dat het tijd wordt voor een nieuwe uitdaging.
[ afbeelding ]
Wel lullig voor West Ham United, 2e in de competitie en alle finale's gehaald maar alles verloren.
[ afbeelding ]
Dit zijn mijn beste spelers. De 1e heb ik voor 60 miljoen gekocht.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:42 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Tering zeg, 111 voor en 18 tegen? Je hebt zeker ziek goede spelers? Laat eens een screentje zien van je allerbeste speler?
Netjes hoor, die mental stats van die tweede zijn echtquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:31 schreef PirE het volgende:
[..]
Dit zijn mijn beste spelers. De 1e heb ik voor 60 miljoen gekocht.
[ afbeelding ]
En deze heb ik op zijn 16e in Nederland gescout. 1e jaar in de jeugd gezeten en het hele jaar opgeleid door C. Ronaldo (heeft al zijn preferred moves overgenomen). 2e jaar in de reserves gezeten en toen heb ik hem een jaar gelinkt aan een andere speler om zijn mental stats omhoog te krijgen. In zijn 3e seizoen heb ik hem nog een half jaar gekoppeld aan die speler (voor zijn mental stats) en hij zat toen ook al in het 1e. Dit is na zijn 4e jaar.
[ afbeelding ]
Die Mathias heb ik ook gescout in 2009/2010.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:47 schreef fetss het volgende:
[..]
die heb ik als trainer al;), ik ga waarschijnlijk Jan van Grinsven halen van den bosch..
1e seizoen met PSV toch nog wat moeizaam kampioen geworden met 6 punten voor op az.
wat trouwens echt een talent is: Mathias Jørgensen echt een super talent!
Wow, hoe heb je Iker Muniain zo goed aan de praat gekregenquote:Op maandag 10 mei 2010 12:45 schreef Otis2.0 het volgende:
Zo. Word je in de kwartfinale van de beker geloot tegen Barcelona. Eerst in Camp Nou, op z'n Mourinho's vanaf de eerste minuut tijdrekken, verdedigen, rondtikken, etc. Heel cheap maken ze dan uit een penalty die 1-0, maar met een 1-0 vertrekken uit Camp Nou is niet slecht.
Dan de pot in el infierno rojiblanco. Omdat ik moet winnen wil ik Barça vanaf de eerste minuut bij de keel grijpen. Drie centrale verdedigers, twee centrale middenvelders, een aanvallende middenvelder, een links- en rechtsbuiten en nog eens twee spitsen.
Het resulteerde in:
[ afbeelding ]!!!!
Hij is ook niet mijn grote man hoor. Llorente scoort nog steeds veel vaker. Hij is dan ook pas 18 inmiddels, Muniain. Maar ik doe eigenlijk niet veel bijzonders. Ik laat hem gewoon veel in de basis starten, naast Llorente. Heerlijk koppelquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:28 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Wow, hoe heb je Iker Muniain zo goed aan de praat gekregen?! Bij mij doet hij het bij Ajax ook leuk, maar qua stats bijvoorbeeld maakt 'ie nog geen echt grote stappen.
Heb ik bij Athletic totaal geen last vanquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:45 schreef Roeni3 het volgende:
Leuke speler inderdaad. Bij mij wil 'ie al weet ik hoe lang weg
. Blijf ik irritant vinden, hoe snel spelers opeens per se weg willen.
Bij mij is Oleguer na 3 seizoenen (inmiddels seizoen 4) echt een prima backup speler. Staat gemiddeld elk seizen alleen maar een 7 of hoger.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk inderdaad.
Al die trainers kwijtraken is al een hel. En dan zit je ook nog met een reserveteam vol Sno's, Bruno Silva's, Kennedy's, Wielaerts, Oleguers en Ogararu's.
En maar geld vangen.
Het is misschien al eens gevraagd, in welk geval excuses, maar welke skin gebruik jij? Ziet er goed uit namelijk, en die knoppen in de oude stijl wil ik ook wel!quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:31 schreef PirE het volgende:
[..]
Dit zijn mijn beste spelers. De 1e heb ik voor 60 miljoen gekocht.
[ afbeelding ]
En deze heb ik op zijn 16e in Nederland gescout. 1e jaar in de jeugd gezeten en het hele jaar opgeleid door C. Ronaldo (heeft al zijn preferred moves overgenomen). 2e jaar in de reserves gezeten en toen heb ik hem een jaar gelinkt aan een andere speler om zijn mental stats omhoog te krijgen. In zijn 3e seizoen heb ik hem nog een half jaar gekoppeld aan die speler (voor zijn mental stats) en hij zat toen ook al in het 1e. Dit is na zijn 4e jaar.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:45 schreef Lindgren. het volgende:
Contract aflopend 6 maanden filter.
Krijg ik deze vent die ik kan benaderen.. Wat nu?
[ afbeelding ]
Klasse 1e seizoen gedraaid dus, ik heb 1e jaar alleen de Euro League niet kunnen winnen voor de rest ook alles gewonnen wat er te winnen vielquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:07 schreef Scorpie het volgende:
Mijn eerste seizoen zit erop, en waar ik dacht misschien aanspraak te kunnen maken op de titel met Ajax, heb ik zelfs de titel, de beker en de EURO League gewonnen, na een penalty shootout tegen Arsenal
In de competitie liet zo ongeveer elke club het afweten behalve Ajax en PSV, Feyenoord bijna gedegradeerdBeen ontslagen, kortom, roerige tijden. Screens op aanvraag.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:42 schreef wes55 het volgende:
met FC Lienden op een verdienstelijke 3e plek geeindigd in het seizoen 2011/2012! Europees voetbal dus. Wel een minpunt aan FC Lienden, het stadion kan niet worden uitgebreid aangezien de gemeente er geen vergunning voor vrij geeft wegens ruimte gebrek. Heb dus afgelopen seizoen in een 'stadion' voor 2250 mensen gespeeld.
Laatste 6 wedstrijden waren nog wel spannend, van de 6 maar 6 punten gehaald maar door falen van directe concurrenten toch nog derde geworden.
screens op aanvraag!
Ja ik heb ze zelf aangeboden om ruimte te maken voor mijn renovatie van de jeugd / reserves. Mijn financiele huishouding is op orde, en voor de transfer inkomsten hoef ik het niet te laten.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:54 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Klasse 1e seizoen gedraaid dus, ik heb 1e jaar alleen de Euro League niet kunnen winnen voor de rest ook alles gewonnen wat er te winnen viel![]()
Mooi om te zien dat Sulejmani erbij jou ook ongeveer 25 heeft ingelegd.
Je had denk ik wel meer kunnen vangen voor bepaalde spelers maar snap ook wel dat je ze graag ziet weg gaan
Tegen wie moest je dan in Europese Supercup? Barca?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja ik heb ze zelf aangeboden om ruimte te maken voor mijn renovatie van de jeugd / reserves. Mijn financiele huishouding is op orde, en voor de transfer inkomsten hoef ik het niet te laten.
Wel merk ik dat ik voor de absolute Europese top wel een maatje te klein ben, ben met 4-0 onderuit gegaan in de Europese Supercup, geflatteerd, maar toch.
Real Madridquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:41 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Tegen wie moest je dan in Europese Supercup? Barca?
Fack, zover kom ik niet. Ik heb het meeste bij elkaar gehouden, heb alleen Muniain gekocht, Christaldo had ik al, dus nu heb ik een voorhoede Cristaldo / Suarez / Muniain met als backup/invallers Sulejmani en Suk, die het overigens ook goed doet.quote:Al spelers op het oog voor komend seizoen of ga je met je huidige selectie door? Ik heb voor al dat geld wat ik heb gekregen van mijn transfers Otamendi, Jorgensen, Dessena en Lukaku kunnen aantrekken. In de winterstop heb ik ook nog Neymar gekocht voor geloof ik 9 miljoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |