quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:39 schreef fetss het volgende:na een FM dip van 3 maanden, maar weer eens beginnen:)
hebben jullie ook wel eens last van zon dip? hoe hou je het dan toch leuk?
Ik raak FM soms 4 of 5 maanden niet aan en dan gaat het ineens weer kriebelen en speel ik 1 of 2 seizoenen in een paar dagen. Ik ben ook al 2 jaar bezig met mijn huidige save en ik zit nog maar in jaargang 2019/2020.
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:Hoe gaan jullie om met Europese wedstrijden?
In de poule ronde speel ik altijd met mijn reserves en tijdens de verdere rondes vaak met mijn reserves tijdens de competitie
Dan heb ik het wel over een topploeg natuurlijk. Het dwingt je wel om ook een sterke bank te hebben
Ligt aan het speelschema in de competitie. Als ik tegen een lastige tegenstander in de Premier League moet dan speel ik met mijn reserve's in europa, als het een makkelijke tegenstander is dan speel ik vaak met een mix van first/second stringers en als ik al geplaatst ben (meestal wedstrijd 5 en 6 in de groepsfase) dan speel ik met 2nd string en soms nog reserve's/talenten/oude helden zodat ze wat ervaring meepakken.
Ik heb nationaal ook maar 1 echte concurrent (West Ham United). Tegen Newcastle, Arsenal en Chelsea heb ik het soms lastig maar die clubs verliezen teveel punten tegen mindere goden om echt gevaarlijk te worden.
Europees zijn Inter en Barcelona mijn grootste concurrenten en dan moet ik echt met mijn sterkste elftal spelen om te winnen. Alle andere ploegen zijn normaal gesproken geen probleem. Het nederlandse voetbal stelt overigens niks meer voor in mijn save. Nederland staat nu 14e op de europese ranglijst en ook dit jaar was er geen enkele club die de groepsfase van de Europa League heeft gehaald (AZ heeft 0 of 1 punt gehaald in de CL

).
quote:
C. Ronaldo

*
In mijn save had hij in 2018/2019 nog een fantastisch jaar

.
Het blijft zo jammer dat FM geen optie heeft om bepaalde spelers een afscheidswedstrijd te geven. Ik heb een aantal spelers in mijn selectie zitten die zo'n wedstrijd dik verdienen

.
* geldt alleen voor de digitale versie van C. Ronaldo[ Bericht 24% gewijzigd door SteveBudin op 10-05-2010 10:18:06 ]