Ach, je moet het zien in de geest van hoe leuk onze stad nog te fotograferen valt. Tuurlijk was het oude klassieke station uniek. Maar ja, dat is er nu eenmaal niet meer. Overigens vind ik foto's van nieuwe gebouwen interessanter dan oude gebouwen. Oude gebouwen moet je juist bekijken om hun uniekheid, waar je bij nieuwe gebouwen toch wel een speciale gelegenheid moet aanpakken om er iets speciaals uit te krijgen. Foto's van oude gebouwen vind ik derhalve vaak ook saai. Kijk alleen maar naar de vele foto's van bijv. het stadhuis of de St Jan. Allemaal één pot nat. Jij kijkt, en gaat door naar de volgende.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Jammer dat je het niet kon onthouden. Lelijk station.Trusten alle
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:10 schreef FedExpress het volgende:
joa! slecht geslapen vannacht enzo... en half 7 gaat de wekker weer gezellig
quote:
quote:
ik heb met je te doenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 05:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Moet ik je wakker bellen?
Goedemogge!
Waarom?quote:
Liever zo vroeg dan pas om 21u thuis zijn van m'n werkquote:
Nieuwe gebouwen zijn in mijn ogen juist té saai. Het is allemaal strak, zelfde kleur, zelfde stenen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 04:15 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ach, je moet het zien in de geest van hoe leuk onze stad nog te fotograferen valt. Tuurlijk was het oude klassieke station uniek. Maar ja, dat is er nu eenmaal niet meer. Overigens vind ik foto's van nieuwe gebouwen interessanter dan oude gebouwen. Oude gebouwen moet je juist bekijken om hun uniekheid, waar je bij nieuwe gebouwen toch wel een speciale gelegenheid moet aanpakken om er iets speciaals uit te krijgen. Foto's van oude gebouwen vind ik derhalve vaak ook saai. Kijk alleen maar naar de vele foto's van bijv. het stadhuis of de St Jan. Allemaal één pot nat. Jij kijkt, en gaat door naar de volgende.
Ik denk dat ik het al erg genoeg vind dat ik Blof en Van Velzen in m'n woonkamer hoor. Maar wellicht dat ik er wel ff heen loop. het is niet alsof het moeite kost.quote:
Kan je gerust doenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:41 schreef Blik het volgende:
In Den Bosch wordt toch niet gestaakt door de schoonmakers en de afvalophaaldiensten?
Ik ga vandaag naar Den Bosch en zit erover te denken om mijn afval in Rosmalen bij mijn ouders te dumpen, aangezien ze toch op vakantie zijn.
Ik heb er nog nooit van gehoordquote:
Zit niet echt iets voor mij bij en dan heb ik ook weinig zin om ervoor te gaan betalen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord
Zo eens kijken haha. Ga jij wel?
quote:19 Juni 15.00-01.00uur
16.30-17.05 The Hype
17.35-18.10 Christiaan Hof
18.40-19.20 Elske deWall
19.50-20.30 ????
21.00-22.00 VanVelzen
22.30-23.45 Bløf
20 Juni 12.00uur
13.30-14.30 Straf
15.00-15.40 Patrick Le Duc
16.10-18.20 W2 Poppodium Presents met Koppensnellers
19.00-20.00 ?????
20.45-22.00 Di-Rect
Informatie inwinnenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zit niet echt iets voor mij bij en dan heb ik ook weinig zin om ervoor te gaan betalen., maar was zomaar benieuwd wie erg gaat.
Nee he.quote:
Dacht dat het gratis was, maar betalen ga ik sowieso niet doen daarvoor.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zit niet echt iets voor mij bij en dan heb ik ook weinig zin om ervoor te gaan betalen., maar was zomaar benieuwd wie er gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |