Zie, ik kom al in de buurt!quote:Op zondag 9 mei 2010 23:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je zit niet eens een heel klein beetje in de buurt.. beter nog.. 1 letter klopt![]()
zekere voor het onzekerequote:Op zondag 9 mei 2010 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat inderdaad.. Als je deze mensen echt wil in je show moet je juist slijmen. Hij doet alsof de uitzending al bezig is aan de telefoon
Tenzij ik Alberto ooit in persoon ontmoet, zal ik het nooit 100% zeker wetenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:23 schreef Me_Wesley het volgende:
Je hebt Alberto's nummer toch via een fokker gehad? Hoe weet je dat je niet gewoon met een fokker heb zitten smssen?
Bellen, dan hoor je z'n stemquote:Op zondag 9 mei 2010 23:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tenzij ik Alberto ooit in persoon ontmoet, zal ik het nooit 100% zeker weten
Geef eens het nummer dan kijk ik of ik het benquote:Op zondag 9 mei 2010 23:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tenzij ik Alberto ooit in persoon ontmoet, zal ik het nooit 100% zeker weten
Dat durf ik nietquote:
Ik mag zijn nummer niet doorgevenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:25 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Geef eens het nummer dan kijk ik of ik het ben
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:25 schreef 9611Niels het volgende:
Ga je nog vertellen hoe je heet Maraca, of zal ik mezelf maar in slaap huilen?
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maraca krijgt weer eens volle aandacht..
Pics van je tetten sinterklaas?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maraca krijgt weer eens volle aandacht..
Viel me ook al opquote:Op zondag 9 mei 2010 23:28 schreef Mummiepak het volgende:
HET INTERVIEW WAAR STRAKS IEDEREEN OVER PRAAT
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maraca. Waarom al die jongens als ik er ben?
Mijne ookquote:Op zondag 9 mei 2010 23:29 schreef Me_Wesley het volgende:
Geen chris hansen
Wel zelfde principe, maar geen confrontatie
Na Alberto is Chris toch wel mijn favo confronteur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |