Dat inderdaad.. Als je deze mensen echt wil in je show moet je juist slijmen. Hij doet alsof de uitzending al bezig is aan de telefoonquote:Op zondag 9 mei 2010 23:13 schreef matz het volgende:
Peter moet zelf eigenlijk ook eens wat terughoudender zijn in tegen zijn 'verdachten'. Hij drukt zijn 'feiten' zo door over de telefoon, dat niemand meer zin heeft om op te komen dagen.
Post dan maar een plaatje van je voorgevel, da's ook gewoon goed.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
Godsamme.. ben eigenlijk te dronken om te typen..![]()
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:15 schreef dubidub het volgende:
[..]
Post dan maar een plaatje van je voorgevel, da's ook gewoon goed.
Alleen ik heb die fotosquote:Op zondag 9 mei 2010 23:15 schreef dubidub het volgende:
[..]
Post dan maar een plaatje van je voorgevel, da's ook gewoon goed.
Doe ik ook (wel met tv), alleen dat kloteding wordt altijd zo warm.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik lig in bed met laptop maar zonder tv, ik volg zo wel
Het is al erg genoeg dat Alberto het weet.. moeten jullie het ook weten?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:18 schreef Stephan1237 het volgende:
Maraca hoe heet je eigenlijk, als je het niet publiekelijk wilt zeggen kan je het pmmen .
Ik lig gewoon op m'n zij en zet m'n laptop op z'n kant.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:18 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Doe ik ook (wel met tv), alleen dat kloteding wordt altijd zo warm.
Is daar een list voor?
Tot ziens en slaapze dan maarquote:Op zondag 9 mei 2010 23:18 schreef 9611Niels het volgende:
Ik wou eigenlijk even doei zeggen en gaan slapen (zit met mn telefoon in bed) maar nu lees ik dat Maraca dronken is.
Misschien moet ik ook maar gaan slapenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:18 schreef 9611Niels het volgende:
Ik wou eigenlijk even doei zeggen en gaan slapen (zit met mn telefoon in bed) maar nu lees ik dat Maraca dronken is.
Jou naam lijkt op Maraca of niet? Het is een meisjes naamquote:Op zondag 9 mei 2010 23:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is al erg genoeg dat Alberto het weet.. moeten jullie het ook weten?
Je hem toch gebeld?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is al erg genoeg dat Alberto het weet.. moeten jullie het ook weten?
Het is een meisjes naam, maar lijkt totaal niet op Maracaquote:Op zondag 9 mei 2010 23:20 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Jou naam lijkt op Maraca of niet? Het is een meisjes naam
We hebben zitten sms-enquote:
MARISKA, ZE HEET MARISKA! MARISKA ZEG IK JE!quote:Op zondag 9 mei 2010 23:20 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Jou naam lijkt op Maraca of niet? Het is een meisjes naam
Kelly?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is een meisjes naam, maar lijkt totaal niet op Maraca
Je zit niet eens een heel klein beetje in de buurt.. beter nog.. 1 letter kloptquote:Op zondag 9 mei 2010 23:21 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
MARISKA, ZE HEET MARISKA! MARISKA ZEG IK JE!
Het is een nieuwsgierig mannetje..quote:Op zondag 9 mei 2010 23:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En dan antwoordt ie ook gewoon als ie een random smsje van een onbekend nummer binnenkrijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |