Of Syrië natuurlijk, de Golan is nog steeds in Israëlische handen en de Sinaï is al lang weer Egyptisch.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:59 schreef hoogvlieger het volgende:
zes daagse oorlog, egypte dus.
Honest John is raketartillerie. Ook een stuk groter dan de HAWK trouwens.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:32 schreef Andyy het volgende:
De HAWK is hier in dienst geweest.
Ik dacht dat het een usernaam wasquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:33 schreef Nobu het volgende:
[..]
Honest John is raketartillerie. Ook een stuk groter dan de HAWK trouwens.
Tip: upload het plaatje op tinypic oid, de naam staat in de link.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:37 schreef Internetheld het volgende:
als er geen nieuwe wordt geplaast plaats ik wel een nieuw!
[ afbeelding ]
wat is de naam?
Het maakt het te makkelijk voor de mensen die toch stiekem gaan zoeken.quote:
Helemaal correct! Hoop niet dat je in de link heb gekeken was trouwens een ramp open magazijn in de loopgraven liep al vast na 4 schotenquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:13 schreef Karrs het volgende:
De Chauchat
Het eerste draagbare machinegeweer van de Fransen, maar een ramp van een wapen, schijnt.
Weet ik niet, maar ik vind slap patronen wel apart maar leuk eruit zien.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:06 schreef Rave_NL het volgende:
Het zou scharrig zijn als ik het niet wist..
ik heb geen zin om mijn laptop op te starten voor een plaatje, dus dan maar zo:
Als ik de eigenschappen van een patroon met zilvere punt in theorie zou scheiden naar twee patronen, wat voor kleuren zouden die dan hebben, en welke eigenschappen?
dat laatste dusquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:22 schreef Karrs het volgende:
Zilver is tracer, AP als ik het goed heb.
Dus rood (tracer) en donkergrijs (AP)?
Tijdje geleden, kan er faliekant naast zitten
quote:
volgens mij een .30, dus nee, ak is 7.62quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:35 schreef Pumatje het volgende:
Die groene op de foto is een AK patroon, niet waar?
Zelfs dan, AK is 7.62x39mm. 7.62 NATO is 7.62x51mm.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
volgens mij een .30, dus nee, ak is 7.62
M9?quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:05 schreef Karrs het volgende:
Yup. De Duitse zware mitrailleur van WO-I. De Duitsers waren de eerste die mitrailleurnesten in kruisopstelling gebruikten, waarbij de schootsvelden elkaar overlapten en meestal in de flank van de aanvalsgolven vuurden. Menig Frans en Engels dorp is van zijn zonen ontdaan door dit wapen.
Genoeg dramatiek. Handguns! Welk pistool is dit?
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Ik heb piccer.nl al een paar keer voorbij zien komen op fok en gebruik het zelf ook, makkelijk snel en geen gezeik over bandwith..quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:21 schreef Karrs het volgende:
Nee, dat wist ik uit m'n hoofd
Plaatjes kun je beter downloaden en met Imgshack of tinypic uploaden. Is dat misschien iets voor in de OP?
[ afbeelding ]
De tweede kogel van links. Kaliber en soort.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:06 schreef Peter1612 het volgende:
Lol dankzij je cryptische hulpzinnetje..
Para Ordnance p14?
Heu, waar is mijn punt? Ik was net zo blij dat ik eindelijk weer iets herkend had.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:29 schreef Karrs het volgende:
2 captain_chaos
1 Vortix
3 Karrs
1 Hoogvlieger
1 thesystem
1 Rave_NL
1 Remco026
1 Peter1612
Gecorrumpeerd... heu, gecollecteerd... heu... in orde gemaakt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:01 schreef Nobu het volgende:
[..]
Heu, waar is mijn punt? Ik was net zo blij dat ik eindelijk weer iets herkend had.
Dat is wel verdomde snel lolquote:
Allemachtig, wat een babyface achter dat mooie wapen.quote:
Nopequote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:31 schreef Rave_NL het volgende:
Accuracy international?
Was me niet eens opgevallenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Allemachtig, wat een babyface achter dat mooie wapen.
Mauser?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is wel verdomde snel lol
Idd, de Mauser G11
Je zit dichtbij.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:03 schreef hoogvlieger het volgende:
Sako nogwattes. Fins ding. Schiet natuurlijk de Lapua
Zeg dat nu niet lol. Nu gaat men google gebruiken lolquote:
naar mijn weten heeft de KCT in deze categorie alleen de Accuracy International Artic Warfare, dus daar blijf ik bij, ongeacht wat je zegtquote:
Die kochten ze voor de AIquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:22 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
naar mijn weten heeft de KCT in deze categorie alleen de Accuracy International Artic Warfare, dus daar blijf ik bij, ongeacht wat je zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |