Ja, DE partij wanneer je het écht niet meer weet.quote:
Zijn er chicks naar mijn smaak?quote:
Pics, dan beoordeel ik of ik meegaquote:
Oplichterij.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:55 schreef Marco001 het volgende:
hmm, hoe kan het dat een 50 mm objectief bij de ene winkel 380 euro is, en bij een ander 150? exact dezelfde...
Oh niet gezienquote:
Moeie oogjesquote:
Hele middag/avond al naar het scherm aan het kijkenquote:
Ik wilde m'n auto wassen, maar had geen zin om te vragen of het buurmeisje de auto weg wilde halenquote:Op zondag 9 mei 2010 22:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hele middag/avond al naar het scherm aan het kijken.. Ik heb echt niks te doen
Ik moet nog met Commandant aan de slag, dat word dinsdag dan want morgen heb ik een ritje om te doen.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wilde m'n auto wassen, maar had geen zin om te vragen of het buurmeisje de auto weg wilde halen
Wat ga je doen met de Commandant?quote:Op zondag 9 mei 2010 22:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik moet nog met Commandant aan de slag, dat word dinsdag dan want morgen heb ik een ritje om te doen.
Poetsen, zijn al genoeg plekken die daardoor weer wit zijn gewordenquote:
Okéquote:Op zondag 9 mei 2010 22:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Poetsen, zijn al genoeg plekken die daardoor weer wit zijn geworden
Nog niet gedaan, maar we hebben van die cheapo 3 in 1 wax gehaald. T hoeft niet perfekt, als die ranzige vlekken maar weg zijnquote:Op zondag 9 mei 2010 22:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Oké
Je moet alleen daarna wel goed waxen hè
Maar als je eerst Commandant eroverheen haalt, haal je ook alle wax weg.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nog niet gedaan, maar we hebben van die cheapo 3 in 1 wax gehaald. T hoeft niet perfekt, als die ranzige vlekken maar weg zijn
Mwua heeft de hele week droog onder de carport gestaan, dinsdag ga ik maar aan de poets danquote:Op zondag 9 mei 2010 22:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar als je eerst Commandant eroverheen haalt, haal je ook alle wax weg.
Als je dan niet waxt, dan is je lak al snel weer net zo erg er aan toe
geen eigen oprit?quote:Op zondag 9 mei 2010 22:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wilde m'n auto wassen, maar had geen zin om te vragen of het buurmeisje de auto weg wilde halen
Lijkt me echt kut om geen eigen plekje te hebben. Okay onze is ook maar een carport direct aan de straat, maar toch. We wassen de auto btw nooit onder de carport, gewoon aan de straatquote:Op zondag 9 mei 2010 22:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
geen eigen oprit?
* Marco001 moet de 206 eigenlijk ook nog wassen.. de lichtmetalen velgen zijn gewoon zwart van de remstof voor..
Om nog maar te zwijgen over het muggenkerkhof op de motorkap.
Ik woon in een rijtjes huis in de grote stad.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
geen eigen oprit?
* Marco001 moet de 206 eigenlijk ook nog wassen.. de lichtmetalen velgen zijn gewoon zwart van de remstof voor..
Om nog maar te zwijgen over het muggenkerkhof op de motorkap.
mwah, de stroomkabel voor de Karcher is dan niet lang genoeg.. Onze oprit is namelijk iets van 20 meter ofzo lang, en plaats zat voor 3.5 auto.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Lijkt me echt kut om geen eigen plekje te hebben. Okay onze is ook maar een carport direct aan de straat, maar toch. We wassen de auto btw nooit onder de carport, gewoon aan de straat
Spons en water werkt ook welquote:Op zondag 9 mei 2010 22:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik woon in een rijtjes huis in de grote stad.
Ik wilde de mijne er ook nog een keer vanaf halen en goed schoonmaken.
En ik moet ook nog even insectenspray halen. Misschien morgen maar even langs de Lidl
Nou, zo makkelijk gaat het er niet vanaf.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Spons en water werkt ook wel.. Toen we Duitsland hadden doorkruist met vakantie was het er wel erg aan toe
.. Damn wat vliegt er veel boven de bahn
Tja bij ons is het gewoon niet handig, niet echt ruimte voor. Aan de straat kan makkelijk als je beetje met tijden rekening houd. Doodlopende straat met basisschool er aanquote:Op zondag 9 mei 2010 22:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, de stroomkabel voor de Karcher is dan niet lang genoeg.. Onze oprit is namelijk iets van 20 meter ofzo lang, en plaats zat voor 3.5 auto.
besides, iedereen hier wast de auto op de oprit.. veel makkelijker in onze straat
mjah, en wij gaan zo'n 1- 2 keer p/m naar Duitslandf, mijn pa rijd elke dag Delfzijl-Assen en terug(behalve weekenden), dus dan willen er ook wel wat vliegjes gaan plakken... hoewel hij morgen met de motor gaat.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Spons en water werkt ook wel.. Toen we Duitsland hadden doorkruist met vakantie was het er wel erg aan toe
.. Damn wat vliegt er veel boven de bahn
Ik pak altijd gewoon een spons die ergens ligt.. Kan best zijn dat mijn ma m ook voor de badkamer gebruiktquote:Op zondag 9 mei 2010 22:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Nou, zo makkelijk gaat het er niet vanaf.
Ik heb zo'n toffe groene spons van de Lidl.
Zo eentje heb ik vorige week gekocht:quote:Op zondag 9 mei 2010 22:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik pak altijd gewoon een spons die ergens ligt.. Kan best zijn dat mijn ma m ook voor de badkamer gebruikt
Panty werkt het besten tegen vilegen etc.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Nou, zo makkelijk gaat het er niet vanaf.
Ik heb zo'n toffe groene spons van de Lidl.
Klopt, maar iets met geaardheid etcquote:Op zondag 9 mei 2010 22:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Panty werkt het besten tegen vilegen etc.
Zouden zo cybergoth laarzen kunnen zijnquote:Op zondag 9 mei 2010 22:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Zo eentje heb ik vorige week gekocht:
[ afbeelding ]
Heb je 2 vaders?quote:
Van de week eens uitproberen.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zouden zo cybergoth laarzen kunnen zijn
Jaquote:
Grapje man.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hey het is geen leren mannenstring dus wat zeur je?
Idd, in de hoek bier te tanken!quote:Op zondag 9 mei 2010 22:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Hooguit een minuutje.
Die was snel weer weg.
En jij zat in de hoek, dus denk 't niet.
Oja.quote:
quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kijk Javier Guzman, voor de 3e keer ofzo.
Hij's wel goed.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga maar muziek luisteren en de binnenkant van m'n ogen bekijken ofzo
[..]
Als hij dronken is jaquote:
Fapfap!quote:
Hoax, dat is hij nooit!quote:
Ik heb nergens zin in qua muziekquote:Op zondag 9 mei 2010 22:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
God. Is a DJ. Tududududuudududutututu ututudu dtutuududududud
Ja, ik zeg ook dat ik geen bier lust.quote:
Die avonden ken ik ookquote:Op zondag 9 mei 2010 22:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb nergens zin in qua muziekMinimal was niks, Snow Patrol niet, John Digweed niet
Nu maar even Christian Fischer probieren
I'd say Muse.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb nergens zin in qua muziekMinimal was niks, Snow Patrol niet, John Digweed niet
Ik haat datquote:
Been therequote:
Mijn ouders liggen al op bedquote:
Bruce springsteenquote:Op zondag 9 mei 2010 22:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan krijg ik volgende week geen zakgeld johquote:
quote:
Wat?quote:Op zondag 9 mei 2010 22:51 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik hoef nog 3 maanden hier te wonen. Bijna had ik het 18 jaar volgehouden
Dat heb je toch ook?quote:Op zondag 9 mei 2010 22:51 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik hoef nog 3 maanden hier te wonen. Bijna had ik het 18 jaar volgehouden
Jonge, Broes!quote:
Ja en toen ben je weggegaan. Falerd.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb hem 2 minuten gezien op Pinkpop.
Broes speelt geen noot in een potje pindakaas meer man!quote:
Jij hebt er gewoon geen verstand van.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Broes speelt geen noot in een potje pindakaas meer man!
quote:
Die op examen vond ik best simpelquote:Op zondag 9 mei 2010 23:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga echt falen op Bewijzen bij wiskunde. Ik zie die dingen nooit.
11:30 > 16:00quote:Op zondag 9 mei 2010 23:05 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zit van 8 tot 5 op school, niet zeuren
Hah!quote:Op zondag 9 mei 2010 23:05 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zit van 8 tot 5 op school, niet zeuren
Ik heb de hele week vrij volgens mijquote:
Ja iedereen zegt dat ze de SE's moeilijker vonden dan de centrale examens maar ik zie dat nog niet zo.quote:
Morgen half 12 > 16:00 en 17-20:15 werkenquote:
Heel veel doen en dan zie je wel overeenkomsten met opgaves op je examenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja iedereen zegt dat ze de SE's moeilijker vonden dan de centrale examens maar ik zie dat nog niet zo.
Ja ik vind scheikunde en wiskunde CE van voorgaande jaren echt enorm simpel.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja iedereen zegt dat ze de SE's moeilijker vonden dan de centrale examens maar ik zie dat nog niet zo.
Morgen vrijquote:Op zondag 9 mei 2010 23:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Morgen half 12 > 16:00 en 17-20:15 werken
Dinsdag 8-12 werken
Woensdag ??? tot ???? inzage en 12-16:30 college
Dat was het wel weer
Doe eens nietquote:Op zondag 9 mei 2010 23:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Morgen vrij
Dinsdag vrij
Woensdag vrij
Donderdag nach Berlin
Berlinquote:Op zondag 9 mei 2010 23:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Morgen vrij
Dinsdag vrij
Woensdag vrij
Donderdag nach Berlin
Berlijn?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Morgen vrij
Dinsdag vrij
Woensdag vrij
Donderdag nach Berlin
Ja manquote:
Mijn ouders hebben itt mij een hekel aan grote stedenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja manKeihard technotanzen! Oh wacht, ik ga met m'n ouders
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh mijne nietquote:Op zondag 9 mei 2010 23:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben itt mij een hekel aan grote steden
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:15 schreef tubacloud het volgende:
ik vergat mijn zus haar cadeautje te geven voor haar verjaardag, vandaag
Is ook! Slaap zachtquote:Op zondag 9 mei 2010 23:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Berlijn lijkt me fijn! En ik ga slapen.
Pics van je zus?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:15 schreef tubacloud het volgende:
ik vergat mijn zus haar cadeautje te geven voor haar verjaardag, vandaag
quote:
JALOERSquote:Op zondag 9 mei 2010 23:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh mijne nietBen afgelopen jaren al met ze in Parijs, Londen, Rome, Kopenhagen, Barcelona en Athene geweest
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op zondag 9 mei 2010 23:17 schreef Jotcha het volgende:
Ik kan maar 4 verjaardagen onthoudenmaar je zus vergeten?
Neenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
edit deze post van je en ga er neerzetten: bourtange zeewolde apeldoorn en arnhem.
Mijn ouders likken zich enorm in bij mij, maar ik heb tot op heden nog geen idee waaromquote:
Londen ga ik ook heen.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh mijne nietBen afgelopen jaren al met ze in Parijs, Londen, Rome, Kopenhagen, Barcelona en Athene geweest
Hun oude dag natuurlijk. Wie moet ze voeren straks?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mijn ouders likken zich enorm in bij mij, maar ik heb tot op heden nog geen idee waarom
zoiets verwachtte ik al wequote:
Ga naar Berlijnquote:Op zondag 9 mei 2010 23:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Londen ga ik ook heen.Parijs geweest (met ouders, moeder en school). Rome met school.
Kopenhagen met ouders lang geleden. Oslo ook maar dat was omdat de boot daar aankwam.
Ennehh.
Verder niet zoveel. Mijn ouders gingen vorig jaar toen ik iets had (weet niet meer wat) naar Barcelona met z'n tweeën.
En ik wil dit jaar ook week weg met mams maar zus wil dat ook en mams wil niet met z'n drieën (doh).
Dus moet even leuke stad uitzoeken wat niet heel duur is en waar mams ook heen wil.
Mijn broertje!quote:Op zondag 9 mei 2010 23:19 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hun oude dag natuurlijk. Wie moet ze voeren straks?
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:19 schreef tubacloud het volgende:
[..]
zoiets verwachtte ik al we![]()
maargoed, omdat je er om vroeg:
[ afbeelding ]
Had iig ff de URL aangepastquote:Op zondag 9 mei 2010 23:19 schreef tubacloud het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Keiraquote:Op zondag 9 mei 2010 23:19 schreef tubacloud het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De eendjes!quote:Op zondag 9 mei 2010 23:19 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hun oude dag natuurlijk. Wie moet ze voeren straks?
ik vergat de verjaardag van mijn zus niet, alleen het cadeautjequote:Op zondag 9 mei 2010 23:17 schreef Jotcha het volgende:
nee echt, mijn achternaam is Knightleyquote:
Ik zal je wel ff hotspottenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja eigenlijk is dat wel een heel goed idee! Leek me eerst niets maar nu wel.
Whutttquote:Op zondag 9 mei 2010 23:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zal je wel ff hotspotten
Dat klinkt heel raar
Mijn vader vergeet mijn verjaardag steeds. Ik ben dus op 1 oktober jarig en het gaat nu zeg maar zo...quote:Op zondag 9 mei 2010 23:17 schreef Jotcha het volgende:
Ik bedoelde dat ik je wel ff wat hotspots zal aanreikenquote:
en omdat jij er ook om vroeg, dit is zijn broertje:quote:
Hihihihihihihi.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:24 schreef tubacloud het volgende:
[..]
en omdat jij er ook om vroeg, dit is zijn broertje:
[ afbeelding ]
Wonen je ouders nog samen?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn vader vergeet mijn verjaardag steeds. Ik ben dus op 1 oktober jarig en het gaat nu zeg maar zo...
2007: 3 oktober
2008: 1 november
2009: 5 oktober![]()
Neehoor.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:24 schreef Renesite het volgende:
Berlijn IS erg mooiMoet ik een aantal berlijn foto's spammen?
sorryquote:
quote:
Je heet toch geen bierbart?!quote:Op zondag 9 mei 2010 23:25 schreef Bravebart het volgende:
Hooooo, zal ik nou nog een biertje pakken of niet
Kusje!quote:
Ja.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:25 schreef Bravebart het volgende:
Hooooo, zal ik nou nog een biertje pakken of niet
Point taken.quote:
Trustequote:
Lekker stroomgebruik daar.quote:
Daar is heeeeel veeeel architectuur, standbeelden maar ook erg mooie graffiti tekeningen op murenquote:
Dan vergeet hij het nog hoor. Hij is gewoon niet geïnteresseerd in ons maar wel janken dat hij ons al 3 jaar niet gezien heeft.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:27 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh. Maar goed. Geef hem een kalender voor z'n verjaaedag met je naam erop?
Ja I know, daaromquote:Op zondag 9 mei 2010 23:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daar is heeeeel veeeel architectuur, standbeelden maar ook erg mooie graffiti tekeningen op muren!
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Volgens mij, als ik daar met mijn moeder heenga, ga ik twee dagen foto's maken.
Urban fotografiequote:
Ik zat vorig jaar heel erg te twijfelen of ik daarheen wilde of niet maar toch maar Bouwkunde.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:35 schreef tubacloud het volgende:
ik heb mijn inschrijving voor de Fotovakschool vandaag opgestuurd!
Ik moet nog steeds vanalles opsturen naar DUO maar ik heb geen zin. Duurt zo lang allemaalquote:Op zondag 9 mei 2010 23:35 schreef tubacloud het volgende:
ik heb mijn inschrijving voor de Fotovakschool vandaag opgestuurd!
Ja, alleen is al erg verouderdquote:Op zondag 9 mei 2010 23:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik zat vorig jaar heel erg te twijfelen of ik daarheen wilde of niet maar toch maar Bouwkunde.Heb je site met foto's van jou?
heb jij trouwens een site?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik zat vorig jaar heel erg te twijfelen of ik daarheen wilde of niet maar toch maar Bouwkunde.Heb je site met foto's van jou?
Pascal!quote:Op zondag 9 mei 2010 23:37 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ja, alleen is al erg verouderdheb er al meer dan een jaar niets meer aan gedaan, foto's zijn van 2008 en terug, en eigenlijk alleen natuur enzo, maar misschien toch de moeite waard.
www.playingwithpics.nl
Nanda!quote:
Ohh daar zitten wel fijne foto's tussen.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:37 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ja, alleen is al erg verouderdheb er al meer dan een jaar niets meer aan gedaan, foto's zijn van 2008 en terug, en eigenlijk alleen natuur enzo, maar misschien toch de moeite waard.
www.playingwithpics.nl
Wat een kleintjequote:Op zondag 9 mei 2010 23:41 schreef Renesite het volgende:
Snapshots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij het museum voor Griekse cultuur geloof ik. Archimedus of zo (het is 6 jaar geleden!)
Jajajaja. Archimedes dan wel.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:41 schreef Renesite het volgende:
Snapshots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij het museum voor Griekse cultuur geloof ik. Archimedus of zo (het is 6 jaar geleden!)
Canon EOS 40D, met op het moment een 17-85 lens van canon en een 50 mm lensquote:Op zondag 9 mei 2010 23:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ohh daar zitten wel fijne foto's tussen.Welke camera heb je?
Hij ging inderdaad slapenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:44 schreef Onorgineel het volgende:
Ik krijg uit het niets een msnnetje van Do met Kusje, bedtijd. en vervolgens issie weg
Neuh maar wel flickr (zie icoontje).quote:
Bwoh nice. Ik geen DSLR (nog nietquote:Op zondag 9 mei 2010 23:44 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Canon EOS 40D, met op het moment een 17-85 lens van canon en een 50 mm lensjij?
Oh, volgensmij heeft hij dan de verkeerde aangeklikt ofzo, want hij heeft niks gezegd en ging zo maar wegquote:Op zondag 9 mei 2010 23:44 schreef Onorgineel het volgende:
Ik krijg uit het niets een msnnetje van Do met Kusje, bedtijd. en vervolgens issie weg
We hebben weken niet op msn gepraat en nu dit ineens, misschien houd ie van mequote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh, volgensmij heeft hij dan de verkeerde aangeklikt ofzo, want hij heeft niks gezegd en ging zo maar weg
De Berliner Dom kudtquote:
Hij kuste mij ookquote:Op zondag 9 mei 2010 23:46 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
We hebben weken niet op msn gepraat en nu dit ineens, misschien houd ie van me
6 jaar geleden.quote:
Hij is toch niet voor niets de FOK!slet.... 3e plaats dan, maar toch.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:47 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik word potverdeurie gewoon geplayed hier
Hier liep wel naakt over de markt ja, maar ik gok dat hij er iets anders uit zag...quote:Op zondag 9 mei 2010 23:41 schreef Renesite het volgende:
Snapshots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal eens zoeken.quote:
Voor mij meer dan 7, carequote:Op zondag 9 mei 2010 23:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
6 jaar geleden.
Maar ik had ook ergens het stadhuis dacht ik!
Ik bedoelde (ook al is het verkeerd) de naam van het museum. Dat was achteraf dus het pergamonmuseum.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hier liep wel naakt over de markt ja, maar ik gok dat hij er iets anders uit zag...
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:49 schreef Zeroku het volgende:
Pietro Antonio Solari heeft iets met het Kremlin gedaan. En Petr Fryazin
Samequote:Op zondag 9 mei 2010 23:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
EN godverdomme nu slaap ik nog niet. 11 uur was mijn streven. Trusten.
BAIquote:
Deze vind ik vooral mooi: http://farm3.static.flickr.com/2615/4026618011_a11cb16c38.jpgquote:Op zondag 9 mei 2010 23:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Neuh maar wel flickr (zie icoontje).
[..]
Bwoh nice. Ik geen DSLR (nog nietik wilde kopen binnenkort maar moet nu eerst mijn kamer zien in te richten.
), Fujifilm FinePix S8000FD (8.1 mp, 18x optische zoom). En ik willll de Canon 50D.
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ook nietquote:
bij mij ookquote:Op zondag 9 mei 2010 23:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
EOEOEOEOEOEOEOOEquote:Op maandag 10 mei 2010 00:39 schreef MarkM het volgende:
[..]
Apple probeert te voorkomen dat jij Firefox gebruikt.
Ja gvd zegquote:Op maandag 10 mei 2010 00:39 schreef MarkM het volgende:
[..]
Apple probeert te voorkomen dat jij Firefox gebruikt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Adolf_Hitlerquote:Op maandag 10 mei 2010 00:44 schreef tubacloud het volgende:
Ik kan niet slapen, kan iemand mij een verhaaltje voorlezen?
ik heb nu het grootste deel nog zitten lezen ookquote:Op maandag 10 mei 2010 00:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Adolf_Hitler
Laat maar voorlezen.
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:59 schreef -SG- het volgende:
HOI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |