Ik heb alleen de JD versie.quote:
Die 2e van rechts in het lichtblauw zijn wel gruwelijkquote:Op maandag 10 mei 2010 19:55 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Ik heb alleen de JD versie.
[ afbeelding ]
Concords in wmns 12 is lastig te vinden of je moet de hoofdprijs willen betalen. De retro komt dit jaar weer.
Erg mooi idd.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:28 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Die 2e van rechts in het lichtblauw zijn wel gruwelijk
Sneakers, Aktiesport, Coach, Footlocker zal ook wel eens een modelletje hebben.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:35 schreef francis998 het volgende:
tvp. Ben trowens op zoek naar nieuwe air maxjes, mijn oude zijn kapot
weet iemand nog winkels waar ze veel classics verkopen?
Bij de aktieport wel een mooi model gezien, maar de kleuren vindt ik tegen vallen, meestal zwart en of wit, en ik wil geen zwart en wit is te snel vies..quote:Op maandag 10 mei 2010 21:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Sneakers, Aktiesport, Coach, Footlocker zal ook wel eens een modelletje hebben.
Als jij nu een paar mooie AM 90 koopt heb je wel dat je wat meer moet betalen maar tegelijkertijd ook dat niet iedereen er mee loopt . AM zijn al schoenen voor het kuddevolk . Trek dan in ieder geval je buidel zodat je jezelf nog IETS kunt onderscheidenquote:Op maandag 10 mei 2010 14:08 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Die zijn meestal ook lelijk niet gelimiteerd
Omdat mensen het toch wel kopen, dus waarom niet? Kwaliteit van de 90's is best slecht. Broer had 2 weken geleden nieuwe gehaald en verf crackt nu alquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:47 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
waarom zijn die dingen zo ontzettend duur?
Die heb ik ook, wat een heerlijke dingen zijn het tochquote:Op maandag 10 mei 2010 09:50 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht? Of wat is het model?
Momenteel deze
[ afbeelding ]
Baal alleen een beetje dat ze heel snel faal worden (Dat rode gedeelte dan, ik krijg dat niet meer mooi rood, en dat witte gedeelte op de neus krijg ik ook niet meer mooi wit.... tips anyone?)quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:25 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
Die heb ik ook, wat een heerlijke dingen zijn het toch. Ik had ze bij front runner gescored voor 100 euro
.
wat voorn model is dat, toch geen am1?quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:21 schreef 360spider het volgende:
ik heb deze [ afbeelding ]
echt goede schoenen heb ze al bijna een jaar en zijn niet kapot te krijgen.
Zijn die nog ergens in de winkel te kopen en hoe duur ongeveer?quote:
Mee eens! Maar niet die in een rare kleurcombinatie bv. geel-groen-rood-zwart-paars-grijsquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:40 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Air Max Light is wmb het mooiste model
Dat is air max light. niet air max 1quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |