Met classics kom je tenminste een kroeg inquote:
Leg is uit?quote:Op zondag 9 mei 2010 21:56 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Met classics kom je tenminste een kroeg in
Je mag in veel discotheken geen sportschoenen dragen . Maar normale leren schoenen zijn natuurlijk niet zo relaxt om de hele nacht op te dansen .quote:
Ik heb nu juist andere schoenen voor de kroeg omdat ik al een keer ben geweigerd met m'n nikies.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:00 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Je mag in veel discotheken geen sportschoenen dragen . Maar normale leren schoenen zijn natuurlijk niet zo relaxt om de hele nacht op te dansen .
Met je classics kom je normaliter wel gewoon binnen
Wat werd je met je Classics geweigerd dan ?quote:Op zondag 9 mei 2010 22:04 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb nu juist andere schoenen voor de kroeg omdat ik al een keer ben geweigerd met m'n nikies.
Ik draag voornamelijk classics omdat het toch bij de gabber cultuur hoort.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:28 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Vind enkel de Classics en de Air Max Plus TN vet , al die nieuwere versies vind ik kut vooral omdat ik er al teveel kutmarrokanen heb mee zien lopen.
En ja ik maar er een apart topic voor omdat het ook geen 'sneakers' zijn in mijn ogen Air Maxen zijn Air Maxen en horen niet tussen die lompe skateschoenen te staan.
Mensen die iets doen 'omdat het erbij hoort'.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:36 schreef porsche1 het volgende:
Ik draag voornamelijk classics omdat het toch bij de gabber cultuur hoort.
precies.. of guido's die dan de skinny jeans achter de neus doen zodat alle kleuren van de regenboog goed tevoorschijn komenquote:
Als het er niet bij hoorde had ik ze ook wel gedragen hoor... Ze zijn mooi.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Mensen die iets doen 'omdat het erbij hoort'..
Eeeer meks klessix..
Dat zijn juist de zwaar verneukte versies van Air Maxen !quote:Op maandag 10 mei 2010 00:02 schreef Vortix het volgende:
Enige drie soorten Air Max die mooi zijn zijn de AM1, AM Light en AM90. Alle modellen daarna zijn pure ugliness, de AM Classic voorop.
Heb je nog gelijk ookquote:Op maandag 10 mei 2010 00:30 schreef Vortix het volgende:
Je weet dat de Classic nieuwer is dan de AM1, AM Light en AM90?
Oh wacht, nee, dat weet je dus niet.
Dat dacht ik toen ik dat typte effe ook , maar het gaat hier wel om schoenen , die worden gedragen dus die gaan mensen wel goed vinden als ze ze kopen aangezien de buitenwereld ze te zien krijgt.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:45 schreef Vortix het volgende:
Ja, care. De Bijbel is het best verkochte boek ooit en tot voor kort was Titanic de best bezochte film ooit.
Verkoopcijfers zeggen geen fuck over de kwalitieit.
Ik ben ervan overtuigd dat de mensen die ze dragen er zeker weten blij mee zijn. Maar dat zegt alsnog niets over de kwaliteit van de schoen of de mooiheid van het ontwerp.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:49 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
[..]
Dat dacht ik toen ik dat typte effe ook , maar het gaat hier wel om schoenen , die worden gedragen dus die gaan mensen wel goed vinden als ze ze kopen aangezien de buitenwereld ze te zien krijgt.
2007 air max 90quote:Op maandag 10 mei 2010 09:50 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht? Of wat is het model?
Momenteel deze
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:20 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Infra reds volgens mij? Komen dit jaar opnieuw uit.
Hoezo hoop je van niet? En ze komen opnieuw uit.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:23 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
![]()
Of ze opnieuw released worden weet ik niet . Hoop het niet
Het is toch tof om schoenen te hebben waar niet iedereen mee loopt ?quote:Op maandag 10 mei 2010 13:25 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Hoezo hoop je van niet? En ze komen opnieuw uit.
Infra's zijn een van de weinige mooie 90's in mijn ogen dus laat ze maar opnieuw komen.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:36 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Het is toch tof om schoenen te hebben waar niet iedereen mee loopt ?
Denk als ze opnieuw gereleased worden dat er wel een run op komt .
Er zijn genoeg voorbeelden van Air Maxen waar bijna niemand op looptquote:Op maandag 10 mei 2010 13:47 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Infra's zijn een van de weinige mooie 90's in mijn ogen dus laat ze maar opnieuw komen.Koop dan btw geen am als je geen schoenen wilt waar iedereen op loopt...
Die zijn meestal ook lelijk niet gelimiteerdquote:Op maandag 10 mei 2010 13:49 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Er zijn genoeg voorbeelden van Air Maxen waar bijna niemand op loopt
Zo , die vind ik wel vet ! In de kleuren van Feyenoord haha ! (maar zijn evengoed de kleuren van ajaxquote:Op maandag 10 mei 2010 14:18 schreef Sinnie het volgende:
Ik heb deze rakker;
[ afbeelding ]
Ben er wel op uitgekeken, binnenkort weer op zoek naar nieuwe
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |