denk t idd niet nee, komt mss nog wel een keer ter sprake hier.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:41 schreef Karina het volgende:
WhutWat doe je met die Nikes (of eigenlijk, laat maar, ik denk niet dat ik dat wil weten).
Inderdaadquote:Op zondag 9 mei 2010 16:45 schreef Twizu het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sneakerfetisjisme
Riiiiight.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:39 schreef dweeper het volgende:
Ik geil zelf best wel op nike airmax, en chat er ook over op msn enzo.
Nou heb ik al van twee verschilende gasten een keer gehoord dat ze met een hetero vriend met elkaars nikes gegeild hadden, gewoon spontane actie. Zijn er hier meer jongens die met hun vrienden met nikes klooien? Dus gewoon ruilen met elkaar en gewoon echt dingen er mee doen ook.
Als je t niet aan de grote klok wil hangen mag je me ook een PM sturen.
Klinkt wel spannend.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
mannen die hun piemels in elkaar nikes stoppen
Ik denk dat ik wel een stomper ben, TS. Misschien kunnen we een keer afspreken om met onze sniekers heerlijk op pudding te stampen.quote:* Worship - hierbij worden de sneakers van een ander aanbeden, vaak door het likken met de tong
* Sniffing - deze veel voorkomende activiteit houdt in dat men de geur van de eigen of een ander zijn sneakers en/of sokken opsnuift om opgewonden te geraken
* Stomping - het stampen met de sneakers op voorwerpen of voedingswaren
* Trampling - de dominante partner gaat op de onderdanige partner staan met zijn sneakers
* Feeding - de onderdanige eet voedingswaren vanaf de zolen van de dominante partner zijn sneakers
* Swapping - het ruilen van sneakers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |