Ik had m'n kop er niet bij nee, ik ben nog altijd zo druk voor de rijles, met werk en opschieten, alles moet snel snel snel, ik begin bijna nooit ontspannen een de les.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:11 schreef Purdey het volgende:
[..]
Cherrylips toch,wat klote zeg.Ook ik heb weleens van zulke lessen,en dat is zó ontzettend frustrerend![]()
Was je er niet helemaal bij vandaag?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:17 schreef Joosterd het volgende:
Geslaaaagd voor Auto Praktijk-Examen..!!!!![]()
![]()
Ging het echt goed met rijden en ik was totaal niet zenuwachtig of nerveus
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:29 schreef Andyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik heb vrijstelling gekregen voor bijzondere manoeuvres
Zorg dan eens dat je dat wél doet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had m'n kop er niet bij nee, ik ben nog altijd zo druk voor de rijles, met werk en opschieten, alles moet snel snel snel, ik begin bijna nooit ontspannen een de les.
Ik bedoel maar, zorg gewoon dat je een half uurtje voor je rijles ff rusting kan zitten. Kopje thee, koekje, stuk choco. Muziekje, mind-numbing tv. Dat soort dingenquote:
en er dan na de rijles achterkomen dat ik m'n vest scheef heb geknooptquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, zorg gewoon dat je een half uurtje voor je rijles ff rusting kan zitten. Kopje thee, koekje, stuk choco. Muziekje, mind-numbing tv. Dat soort dingen![]()
Werkt beter dan struikelend van de haast de voordeur uitkomen onderwijl je vest nog dicht knopend (of zoiets) .
Haha klinkt herkenbaar,laatst twee verschillende oorbellen ingedaanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en er dan na de rijles achterkomen dat ik m'n vest scheef heb geknoopt.
quote:Maar wat doe je eraan hé?' Dus ik zei heel droog 'Afschieten.' Ik zag in m'n ooghoek mn instructeur vol verbazing kijken
Gaat het allemaal een beetje met rijles?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:00 schreef jacobras het volgende:
[..]
![]()
Vrijdag weer rijles, misschien laatste rijles voor tussentijdse toets (of ik heb op de dag zelf ook nog, weet ik nog niet).
Heb een nieuwe avatar gemaakt!
Dankquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:03 schreef Purdey het volgende:
[..]
Gaat het allemaal een beetje met rijles?
Gave avatar trouwens!
De volgende les kan het dan alleen maar beter gaan. Je hebt niet voor niets een examen ingepland, dus je kunt het welquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik zei al: 'Hopelijk heb ik nu alle domme acties gehad in één les, om het af te leren.'
Purdey, kop op! Nog niet opgeven, he! Ik ken iemand die 100+ uren rijles heeft gehad, veel examens en die heeft uiteindelijk ook d'r rijbewijs gehaald, dus dan kun jij het ook!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:47 schreef Purdey het volgende:
Joosterd! Wat goed héGefeliciteerd! (En ik ga even met mn neus in de hoek staan.Wat jij in een week hebt gedaan,heb ik in 26 weken nog niet eens voor elkaar
)
Mijn rijles ging mwah mwah.Moest proefexamen doen en ik kreeg lijst(je) mee met wat er mis ging.
-Ik ging op het parkeerterrein te dicht langs een aanhangwagen
-Te lang gewacht bij een rotonde
-Te lage snelheid bij het invoegen
-Nacontrole (kwam een keer of 10 terug..)
-Ik heb de velgen van de rechterkant langs de stoeprand gerost (Gaf een enorm Krggg geluid)
-Te laat geremd bij een zebrapad
-Te laat voorgesorteerd voor de derde stoplichten die ik tegen zou komen
-Onnodig de boel geblokkeerd bij terugkomst CBR
*Zucht,kreun,steun* Ik ga op zoek naar een touw
Oh dit is zo herkenbaar. Maar op een dag...heb jij ook je rijbewijs.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik was echt zwaar over de zeik, zat zowat te janken zo dom voelde ik me. Nu weer, kan wel janken, alles ging fout. Hij had z'n dag ook niet, ik ook niet, het was heel gezellig in de auto
Haha, naja gelukkig ben ik niet de enige die niet goed met een nieuwe auto om kan gaanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:33 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Erg goed, mijn Ouwe Rooie heeft me vanochtend lekker snel naar school gebracht (in Arnhem). Dat was wel even slikken dat ik in m'n eentje nu toch echt moest rijden. Ik heb altijd wel iemand naast me gehad voor morele steun
Enne Monsterd, geen zorgen over het misschakelen. Mijn auto valt steeds uit omdat ik de koppeling te snel op laat komen (vanochtend 1x midden op die gigantische rotonde bij de Beemd in Arnhem gehad). Ook schakel ik nog niet echt perfect. Gister ging ik even boodschappen doen, werd ik in Warnsveld door één of andere malloot ingehaald vlak voor het bordje die de bebouwde kom aangeeft.
Ja dat is meer het probleem, voor de afgelopen twee her's heb ik al geleend van thuis uit! Dat en nog wat andere tegenvallers waardoor het er niet makkelijker op gemaakt wordtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:07 schreef monsterd. het volgende:
@House_is_a_feeling: Jammer, balen zeg. vooral als je denkt dat het wel goed gegaan is. Is het geen optie om misschien wat geld te lenen bij je ouders of iets dergelijks voor een nieuw examen, want als je het heeeeel erg lang uitstelt dan raak je ook wel uit het ritme. Zou erg jammer zijn. Maargoed, aan de andere kant begrijp ik je situatie ook heel er goed, en het blijft natuurlijk last als je geen financiele middelen meer over zijn (we moeten allemaal toegeven, het zijn echt geldeters)
14 dagen regel? Je kunt morgen alweer aanvragen voor over een maandje ongeveer. Dan heb je iig nog even rust. Les je de komende 2 weken gewoon niet, en dan neem je daarna nog even wat lesjes.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:52 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ja dat is meer het probleem, voor de afgelopen twee her's heb ik al geleend van thuis uit! Dat en nog wat andere tegenvallers waardoor het er niet makkelijker op gemaakt wordt. Nou had ik hier net het een en ander besproken en mams zit me te pushen om gewoon nogmaals een her te doen, op d'r kosten
. Alleen heb ik het voorlopig zo'n beetje er helemaal mee gehad, ben na vandaag totaal gedemotiveerd.. vooral omdat ik er nu gewoon écht zeker van was!! En ja als ik weer faal straks voelt al helemaal als een enorme verspilling..
enorm dilemma nu om meteen door te gaan (stomme 14 dagen pauze regel) of er even tussenuit en over een x aantal maanden wat lessen te gaan nemen en het nog eens te proberen..
Ja precies, maar dat had ik nu dus ook he. Maand later pas, en enkele lessen ervoor. Vind het gewoon echt een enorme gok, vooral omdat ik gewoon niet meer weet hoe ik kan verbeteren. Ga het morgen in ieder geval wel weer aanvragen maar ben op dit moment echt zo hard gedemotiveerd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:55 schreef monsterd. het volgende:
[..]
14 dagen regel? Je kunt morgen alweer aanvragen voor over een maandje ongeveer. Dan heb je iig nog even rust. Les je de komende 2 weken gewoon niet, en dan neem je daarna nog even wat lesjes.iig lief van je moeder dat ze wil inspringen toch!
Dat gevoel had ik toen ook. Maarja, blijkbaar was je probleem dus vlotheid? Je rijinstructeur kan je daar heus wel wat meer over vertellen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:01 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ja precies, maar dat had ik nu dus ook he. Maand later pas, en enkele lessen ervoor. Vind het gewoon echt een enorme gok, vooral omdat ik gewoon niet meer weet hoe ik kan verbeteren. Ga het morgen in ieder geval wel weer aanvragen maar ben op dit moment echt zo hard gedemotiveerd.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:04 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik toen ook. Maarja, blijkbaar was je probleem dus vlotheid? Je rijinstructeur kan je daar heus wel wat meer over vertellen.
Deze keer was het dus dat ik te veel nacontrole deed. M'n instructeur zei precies hetzelfde dan.. je kon gewoon doorrijden! Ik zorgde alleen voor een net iets veiligere situatie in mijn ogen!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:05 schreef monsterd. het volgende:
Het blijft trouwens sowieso een gok, of je het over een maand doet of over een half jaar.
Zeiksnor? Een leuk vrouwtje met naar alter ego na afloop! hahaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:52 schreef 08gnoT. het volgende:
Echt kut dat je ook zo'n zeiksnor naast je had, house
Duurt het een maand voor je weer op mag, als je gezakt bent? Das nog best lang ook.
Jouw voorbereiding lijkt veel op de mijne, minus de energiedrank (niet te zuipen haha, geef mij maar koffie!) En inderdaad, het is echt een loterij, je kan t treffen of niet met je examinator. Ik had er een die niet veel in deze regio reed, dus mn instructeur kende m niet zo goed. Dan weet je al helemaal niet waar je aan toe bent..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:56 schreef Joosterd het volgende:
Bedankt voor de felicitaties![]()
Ben ook echt blij alles ging eigenlijk perfect wat in de lessen nog wel is fout ging. Heb alleen een tractor niet voorgelaten die van rechts kwam op een ventweg maar ik zag dat hij al stopte omdat hij zag dat het een leswagen was. Dus maar gewoon doorgereden.![]()
Verder had ik bijna elke dag een vast ochtendritueel met rijden![]()
Uur van te voren opstaan:
- Douchen ( Lekker wakker worden)
- Goed eten:
Wat zoets eten op brood (Hagelslag,stroop) (Zeggen dat je hersens er actiever van worden)
Banaan eten ( zeggen dat er rustgevende stoffen inzitten)
- Eventueel energiedrank. ( Word je niet rustig van wel alert)
En dan gewoon 20 min rustig voor de tijd zitten totdat je word opgehaald![]()
Weet niet of het veel geholpen heeft , maar rustig aan de les beginnen vind ik sowieso fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |