abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81285326
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:55 schreef monsterd. het volgende:
@Whitejoker.. Hoe bevalt de twingo?
Erg goed, mijn Ouwe Rooie heeft me vanochtend lekker snel naar school gebracht (in Arnhem). Dat was wel even slikken dat ik in m'n eentje nu toch echt moest rijden. Ik heb altijd wel iemand naast me gehad voor morele steun

Enne Monsterd, geen zorgen over het misschakelen. Mijn auto valt steeds uit omdat ik de koppeling te snel op laat komen (vanochtend 1x midden op die gigantische rotonde bij de Beemd in Arnhem gehad). Ook schakel ik nog niet echt perfect. Gister ging ik even boodschappen doen, werd ik in Warnsveld door één of andere malloot ingehaald vlak voor het bordje die de bebouwde kom aangeeft.

@iedereen die geslaagd is: Gefeliciteerd!
@iedereen die examen gaat doen: Succes! Geen zorgen, het is niet zo moeilijk als het lijkt. Als je voelt dat je klaar bent ben je het meestal ook en haal je het gewoon.
pi_81286810
Dit ga je niet menen he! Helemaal vrolijk, leuke dame, grappen en lol en het ritje was over voor ik het wist. Ben ik binnen krijg ik opeens het commentaar dat de rode draad door mijn rijden is dat ik te veel nacontrole doe en daardoor heel onzeker beslissingen neem, terwijl ik eigenlijk dan meteen kan doorrijden. Ik deed juist alles heel bewust!

!@#$fml.

Ik zit er voorlopig even doorheen, mag eerst de afgelopen geintjes van examens afbetalen voordat ik weer begin. Theoriecertificaat is een jaar geldig?
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  dinsdag 11 mei 2010 @ 10:49:03 #103
291740 Flashbag
A.F.C.A. !
pi_81287209
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Dit ga je niet menen he! Helemaal vrolijk, leuke dame, grappen en lol en het ritje was over voor ik het wist. Ben ik binnen krijg ik opeens het commentaar dat de rode draad door mijn rijden is dat ik te veel nacontrole doe en daardoor heel onzeker beslissingen neem, terwijl ik eigenlijk dan meteen kan doorrijden. Ik deed juist alles heel bewust!

!@#$fml.

Ik zit er voorlopig even doorheen, mag eerst de afgelopen geintjes van examens afbetalen voordat ik weer begin. Theoriecertificaat is een jaar geldig?
Jammer man! Vind ik zelf ook kut mensen die eerst goede indruk achterlaat en dan op het einde even heel serieus worden en je keihard op je vingers tikt.

Ja theorie is jaar geldig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Flashbag op 11-05-2010 11:00:45 ]
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:20:36 #104
62419 CherryLips
chocoholic
pi_81288195
Zo, ben ik even in een grafstemming. Rijles ging echt voor GEEN METER vandaag. Alles wat fout kon gaan, ging fout. Alleen maar kritiek, niks ging goed. Ik kwam twee keer uit op de verkeerde baan (verkeerd voorsorteren), stilvallen voor een kruising, verkeerde de bocht ingaan, kloten met de richtingwijzer, opschakelen, terugschakelen, inhalen, bijna motor laten afslaan, invoegen ging k** (HELE korte invoegstrook). Ik reed overal veel te hard, scheurde bochten te hard in, knalde rotondes op, haalde links en rechts door elkaar, vergaat de clusteropdracht zodra hij ze zei, en... heel erg... ik haalde de rem en het gas door elkaar Ik was echt zwaar over de zeik, zat zowat te janken zo dom voelde ik me. Nu weer, kan wel janken, alles ging fout. Hij had z'n dag ook niet, ik ook niet, het was heel gezellig in de auto
Tap tap tap
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:22:05 #105
62419 CherryLips
chocoholic
pi_81288250
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:

!@#$fml.

Klote Als ik dat zo lees ga ik keihard zakken, ik rij ook te voorzichtig en te afwachtend. Behalve vandaag, maar dat was ook weer niet goed .
Tap tap tap
pi_81288316
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:49 schreef Flashbag het volgende:

[..]

Jammer man! Vind ik zelf ook kut mensen die eerst goede indruk achterlaat en dan op het einde even heel serieus worden en je keihard op je vingers tikt.

Ja theorie is jaar geldig.
Ik had het de vorige keer al, maar ik kon het begrijpen. Vandaag was ik echt verbaasd over het resultaat! Bedankt trouwens! Wellicht in de zomer weer proberen als het financiëel wat beter te doen is.
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Zo, ben ik even in een grafstemming. Rijles ging echt voor GEEN METER vandaag. Alles wat fout kon gaan, ging fout. Alleen maar kritiek, niks ging goed. Ik kwam twee keer uit op de verkeerde baan (verkeerd voorsorteren), stilvallen voor een kruising, verkeerde de bocht ingaan, kloten met de richtingwijzer, opschakelen, terugschakelen, inhalen, bijna motor laten afslaan, invoegen ging k** (HELE korte invoegstrook). Ik reed overal veel te hard, scheurde bochten te hard in, knalde rotondes op, haalde links en rechts door elkaar, vergaat de clusteropdracht zodra hij ze zei, en... heel erg... ik haalde de rem en het gas door elkaar Ik was echt zwaar over de zeik, zat zowat te janken zo dom voelde ik me. Nu weer, kan wel janken, alles ging fout. Hij had z'n dag ook niet, ik ook niet, het was heel gezellig in de auto
Booh, kan me zo'n situatie wel voorstellen.. lijkt me helemaal naar! Volgende keer maar beter toch?
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:28:22 #107
62419 CherryLips
chocoholic
pi_81288523
Ik zei al: 'Hopelijk heb ik nu alle domme acties gehad in één les, om het af te leren.'
Aan het begin was er nog zoiets moois, ik rij een eenrichtingsweg in, staat er voor me een kerel te keren, maar dan gaat hij dus spookrijden en kom hij verderop ook helemaal verkeerd uit, dat kan gewoon niet. Dus ik moest hem helemaal klemrijden (dat gaat echt tegen al je rij-principes in), om te voorkomen dat hij weer terug kon rijden. Instructeur stapt uit, zegt tegen die man dat hij niet terug kan, want dat is levensgevaarlijk. Begint die kerel een beetje te zeuren dat hij toch die kant op moest. Maar goed, hij kon er niet langs dus hij had weinig keus.
Heel raar .
Tap tap tap
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:32:07 #108
62419 CherryLips
chocoholic
pi_81288686
O ja, nog iets, we waren bij de benzinepomp geweest, even frisse lucht happen, moet ik wegrijden... lampen aan, auto in z'n één, handrem eraf... vergeet ik die klote-auto te starten . Ik kon wel met m'n kop tegen het stuur beuken.
Ik had gewoon echt m'n dag niet .
Tap tap tap
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:37:11 #109
291740 Flashbag
A.F.C.A. !
pi_81288913
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:32 schreef CherryLips het volgende:
O ja, nog iets, we waren bij de benzinepomp geweest, even frisse lucht happen, moet ik wegrijden... lampen aan, auto in z'n één, handrem eraf... vergeet ik die klote-auto te starten . Ik kon wel met m'n kop tegen het stuur beuken.
Haha daar moest ik stiekem om lachen
pi_81289012
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:32 schreef CherryLips het volgende:
hahaha de dingen die je soms doet als je je hoofd er niet bij hebt
  FOK!fotograaf dinsdag 11 mei 2010 @ 11:56:56 #111
145146 Andyy
pi_81289648
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Klote Als ik dat zo lees ga ik keihard zakken, ik rij ook te voorzichtig en te afwachtend. Behalve vandaag, maar dat was ook weer niet goed .
Ik ook
Soms afwachten terwijl ik het kan halen ed.
Zo maar even proberen anders te doen
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:56:58 #112
291740 Flashbag
A.F.C.A. !
pi_81289651
Ik ben al 2 keer zonder gordel om weg gereden of willen wegrijden met handrem er nog op

[ Bericht 0% gewijzigd door Flashbag op 11-05-2010 12:12:50 ]
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:11:58 #113
251095 Purdey
Better off alone..
pi_81290258
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Cherrylips toch,wat klote zeg.Ook ik heb weleens van zulke lessen,en dat is zó ontzettend frustrerend
Was je er niet helemaal bij vandaag?
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_81291186
Oh House wat balen zeg
pi_81291519
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:35 schreef Butterfly91 het volgende:
Oh House wat balen zeg
Inderdaad, het is gewoon een loterij.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 14:17:44 #116
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_81295634
Geslaaaagd voor Auto Praktijk-Examen..!!!!

Ging het echt goed met rijden en ik was totaal niet zenuwachtig of nerveus
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_81295906
Beter gefeliciteerd
  FOK!fotograaf dinsdag 11 mei 2010 @ 14:29:15 #118
145146 Andyy
pi_81296137
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:17 schreef Joosterd het volgende:

Gefeliciteerd

Ik heb vrijstelling gekregen voor bijzondere manoeuvres
  dinsdag 11 mei 2010 @ 14:36:24 #119
291740 Flashbag
A.F.C.A. !
pi_81296508
quote:

quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:29 schreef Andyy het volgende:

Gefeliciteerd Beiden
pi_81297730
quote:

quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:29 schreef Andyy het volgende:

[..]

Gefeliciteerd

Gefelicteerd!
  dinsdag 11 mei 2010 @ 15:06:05 #121
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_81297918
Gefeliciteerd
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  dinsdag 11 mei 2010 @ 15:47:07 #122
251095 Purdey
Better off alone..
pi_81299838
Joosterd! Wat goed hé Gefeliciteerd! (En ik ga even met mn neus in de hoek staan.Wat jij in een week hebt gedaan,heb ik in 26 weken nog niet eens voor elkaar )

Mijn rijles ging mwah mwah.Moest proefexamen doen en ik kreeg lijst(je) mee met wat er mis ging.
-Ik ging op het parkeerterrein te dicht langs een aanhangwagen
-Te lang gewacht bij een rotonde
-Te lage snelheid bij het invoegen
-Nacontrole (kwam een keer of 10 terug..)
-Ik heb de velgen van de rechterkant langs de stoeprand gerost (Gaf een enorm Krggg geluid )
-Te laat geremd bij een zebrapad
-Te laat voorgesorteerd voor de derde stoplichten die ik tegen zou komen
-Onnodig de boel geblokkeerd bij terugkomst CBR

*Zucht,kreun,steun* Ik ga op zoek naar een touw
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:02:47 #123
291740 Flashbag
A.F.C.A. !
pi_81300532
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 15:47 schreef Purdey het volgende:
Joosterd! Wat goed hé Gefeliciteerd! (En ik ga even met mn neus in de hoek staan.Wat jij in een week hebt gedaan,heb ik in 26 weken nog niet eens voor elkaar )

Mijn rijles ging mwah mwah.Moest proefexamen doen en ik kreeg lijst(je) mee met wat er mis ging.
-Ik ging op het parkeerterrein te dicht langs een aanhangwagen
-Te lang gewacht bij een rotonde
-Te lage snelheid bij het invoegen
-Nacontrole (kwam een keer of 10 terug..)
-Ik heb de velgen van de rechterkant langs de stoeprand gerost (Gaf een enorm Krggg geluid )
-Te laat geremd bij een zebrapad
-Te laat voorgesorteerd voor de derde stoplichten die ik tegen zou komen
-Onnodig de boel geblokkeerd bij terugkomst CBR

*Zucht,kreun,steun* Ik ga op zoek naar een touw
Op een touw kan je heul niet rijden !
pi_81300579
Gefeliciteerd Joosterd & Andyy, + een maat van me die ook nog eens geslaagd is! Het is blijkbaar m'n dag niet

Don't give up Purdey, doe ik ook niet voorlopig wel dan, maar uiteindelijk niet.
pi_81302930
Ik heb maandag 31 mei om 9.00 uur mijn eerste rijles. Heb er zin an!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')