Erg goed, mijn Ouwe Rooie heeft me vanochtend lekker snel naar school gebracht (in Arnhem). Dat was wel even slikken dat ik in m'n eentje nu toch echt moest rijden. Ik heb altijd wel iemand naast me gehad voor morele steunquote:
Jammer man! Vind ik zelf ook kut mensen die eerst goede indruk achterlaat en dan op het einde even heel serieus worden en je keihard op je vingers tikt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Dit ga je niet menen he!Helemaal vrolijk, leuke dame, grappen en lol en het ritje was over voor ik het wist. Ben ik binnen krijg ik opeens het commentaar dat de rode draad door mijn rijden is dat ik te veel nacontrole doe en daardoor heel onzeker beslissingen neem, terwijl ik eigenlijk dan meteen kan doorrijden. Ik deed juist alles heel bewust!
!@#$fml.
Ik zit er voorlopig even doorheen, mag eerst de afgelopen geintjes van examens afbetalen voordat ik weer begin. Theoriecertificaat is een jaar geldig?
Klotequote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Dit ga je niet menen he!Helemaal vrolijk, leuke dame, grappen en lol en het ritje was over voor ik het wist. Ben ik binnen krijg ik opeens het commentaar dat de rode draad door mijn rijden is dat ik te veel nacontrole doe en daardoor heel onzeker beslissingen neem, terwijl ik eigenlijk dan meteen kan doorrijden. Ik deed juist alles heel bewust!
!@#$fml.
Ik zit er voorlopig even doorheen, mag eerst de afgelopen geintjes van examens afbetalen voordat ik weer begin. Theoriecertificaat is een jaar geldig?
Ik had het de vorige keer al, maar ik kon het begrijpen. Vandaag was ik echt verbaasd over het resultaat! Bedankt trouwens! Wellicht in de zomer weer proberen als het financiëel wat beter te doen is.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:49 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Jammer man! Vind ik zelf ook kut mensen die eerst goede indruk achterlaat en dan op het einde even heel serieus worden en je keihard op je vingers tikt.
Ja theorie is jaar geldig.
Booh, kan me zo'n situatie wel voorstellen.. lijkt me helemaal naar! Volgende keer maar beter toch?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Zo, ben ik even in een grafstemming. Rijles ging echt voor GEEN METER vandaag. Alles wat fout kon gaan, ging fout. Alleen maar kritiek, niks ging goed. Ik kwam twee keer uit op de verkeerde baan (verkeerd voorsorteren), stilvallen voor een kruising, verkeerde de bocht ingaan, kloten met de richtingwijzer, opschakelen, terugschakelen, inhalen, bijna motor laten afslaan, invoegen ging k** (HELE korte invoegstrook). Ik reed overal veel te hard, scheurde bochten te hard in, knalde rotondes op, haalde links en rechts door elkaar, vergaat de clusteropdracht zodra hij ze zei, en... heel erg... ik haalde de rem en het gas door elkaar![]()
Ik was echt zwaar over de zeik, zat zowat te janken zo dom voelde ik me. Nu weer, kan wel janken, alles ging fout. Hij had z'n dag ook niet, ik ook niet, het was heel gezellig in de auto
Haha daar moest ik stiekem om lachenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:32 schreef CherryLips het volgende:
O ja, nog iets, we waren bij de benzinepomp geweest, even frisse lucht happen, moet ik wegrijden... lampen aan, auto in z'n één, handrem eraf... vergeet ik die klote-auto te starten. Ik kon wel met m'n kop tegen het stuur beuken.
Ik had gewoon echt m'n dag niet.
hahaha de dingen die je soms doet als je je hoofd er niet bij hebtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:32 schreef CherryLips het volgende:
O ja, nog iets, we waren bij de benzinepomp geweest, even frisse lucht happen, moet ik wegrijden... lampen aan, auto in z'n één, handrem eraf... vergeet ik die klote-auto te starten. Ik kon wel met m'n kop tegen het stuur beuken.
Ik had gewoon echt m'n dag niet.
Ik ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
KloteAls ik dat zo lees ga ik keihard zakken, ik rij ook te voorzichtig en te afwachtend. Behalve vandaag, maar dat was ook weer niet goed
.
Cherrylips toch,wat klote zeg.Ook ik heb weleens van zulke lessen,en dat is zó ontzettend frustrerendquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Zo, ben ik even in een grafstemming. Rijles ging echt voor GEEN METER vandaag. Alles wat fout kon gaan, ging fout. Alleen maar kritiek, niks ging goed. Ik kwam twee keer uit op de verkeerde baan (verkeerd voorsorteren), stilvallen voor een kruising, verkeerde de bocht ingaan, kloten met de richtingwijzer, opschakelen, terugschakelen, inhalen, bijna motor laten afslaan, invoegen ging k** (HELE korte invoegstrook). Ik reed overal veel te hard, scheurde bochten te hard in, knalde rotondes op, haalde links en rechts door elkaar, vergaat de clusteropdracht zodra hij ze zei, en... heel erg... ik haalde de rem en het gas door elkaar![]()
Ik was echt zwaar over de zeik, zat zowat te janken zo dom voelde ik me. Nu weer, kan wel janken, alles ging fout. Hij had z'n dag ook niet, ik ook niet, het was heel gezellig in de auto
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:17 schreef Joosterd het volgende:
Geslaaaagd voor Auto Praktijk-Examen..!!!!![]()
![]()
Ging het echt goed met rijden en ik was totaal niet zenuwachtig of nerveus
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:17 schreef Joosterd het volgende:
![]()
Gefeliciteerd Beidenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:29 schreef Andyy het volgende:
Ik heb vrijstelling gekregen voor bijzondere manoeuvres
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:17 schreef Joosterd het volgende:
![]()
Gefelicteerd!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:29 schreef Andyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik heb vrijstelling gekregen voor bijzondere manoeuvres
Op een touw kan je heul niet rijden !quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:47 schreef Purdey het volgende:
Joosterd! Wat goed héGefeliciteerd! (En ik ga even met mn neus in de hoek staan.Wat jij in een week hebt gedaan,heb ik in 26 weken nog niet eens voor elkaar
)
Mijn rijles ging mwah mwah.Moest proefexamen doen en ik kreeg lijst(je) mee met wat er mis ging.
-Ik ging op het parkeerterrein te dicht langs een aanhangwagen
-Te lang gewacht bij een rotonde
-Te lage snelheid bij het invoegen
-Nacontrole (kwam een keer of 10 terug..)
-Ik heb de velgen van de rechterkant langs de stoeprand gerost (Gaf een enorm Krggg geluid)
-Te laat geremd bij een zebrapad
-Te laat voorgesorteerd voor de derde stoplichten die ik tegen zou komen
-Onnodig de boel geblokkeerd bij terugkomst CBR
*Zucht,kreun,steun* Ik ga op zoek naar een touw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |