abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81224561

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt wel, maar stopt abrupt als er een poging wordt gedaan dit vast te leggen.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van iedereen. Maakt daarnaast ook hele mooie OP's.
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen maar toch weer niet.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. Is er wel op vooruit gegaan door Amsterdam te verlaten voor Den Haag.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Is verhuisd naar Nebo en heeft daarna de GAM SC aan de kant gezet
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: de insider-slowchatter met haar eigen gamebedrijfje. Dankzij haar nickname krijgt ze bijna de complete mannelijke GAM-SC achter haar aan, die ze maar amper voor kan blijven omdat ze overtuigd vegetariërster is. Heeft inmiddels een klantenkaart bij Poit, wat haar een leuke korting op zijn diensten achter het station oplevert.
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'.
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos.
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze duivelsaanbidder is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere games per week uit.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen en heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's ) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman: De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill:De zure slowchatter. Heeft na het verlaten van FOK!games eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven. Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"

DE OP IS HIER TE VINDEN
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren).

Gefeliciteerd Spanky! Speciaal voor jou een Freddie-taart!

[ Bericht 0% gewijzigd door koei op 09-05-2010 20:23:52 ]
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  zondag 9 mei 2010 @ 20:15:42 #2
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81224635
Die acties ben ik ook nooit blij mee Koei.. Maar dat is meer omdat ik gewoon een nette prijs betaal terwijl een groot deel één euro geeft
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 9 mei 2010 @ 20:15:49 #3
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_81224639
Indiegames
  zondag 9 mei 2010 @ 20:17:45 #4
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81224760
  zondag 9 mei 2010 @ 20:19:12 #5
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_81224834
World of Goo
Penumbra
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_81225163
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:19 schreef Gamer_V het volgende:
World of Goo
Penumbra
QFT

alleen World of Goo doet het niet lekker met een dual monitor setup
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_81225254
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  zondag 9 mei 2010 @ 20:26:54 #8
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_81225264
vandaag naar de dierentuin inj emmen geweest

die bavianen meuren hard
  zondag 9 mei 2010 @ 20:28:19 #9
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81225344
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:26 schreef Flodder450 het volgende:

die bavianen meuren hard
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 9 mei 2010 @ 20:28:23 #10
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_81225351
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:26 schreef Nebo het volgende:
Don't mess with my car: http://www2.skoftenmedia.com/images/gifdump/46/02.gif
Forbidden

You don't have permission to access /images/gifdump/46/02.gif on this server.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
pi_81225384
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:28 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Forbidden

You don't have permission to access /images/gifdump/46/02.gif on this server.
Kut-skoften.... zoek de laatste gifdump maar op dan
  zondag 9 mei 2010 @ 20:29:25 #12
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81225405
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  zondag 9 mei 2010 @ 20:29:33 #13
270524 Flodder450
pi_81225414
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:28 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[Plaats hier iets wat behoorlijk naar userbashen riekt]
  zondag 9 mei 2010 @ 20:31:25 #14
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81225514
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:29 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

[Plaats hier iets wat behoorlijk naar userbashen riekt]
Riekt het meer dan die apen?
pi_81225610
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
Goed, dit topic ga ik overslaan vanaf mijn mobiel
  zondag 9 mei 2010 @ 20:34:03 #16
270524 Flodder450
pi_81225640
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:31 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Riekt het meer dan die apen?
pi_81225789
wat een gezelligheid weer Kan iemand de apen eruit trappen?
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zondag 9 mei 2010 @ 20:37:58 #18
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81225841
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:37 schreef Morthill het volgende:
wat een gezelligheid weer Kan iemand de apen eruit trappen?
EENS!
pi_81226194
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
Het plaatje had wel iets kleiner gemogen of even achter een linkje. Nu kan je de pixels tellen en daar wordt ze nou niet echt mooier op...
pi_81226307
Ik was aan het balen dat er vorige week geen nieuwe aflevering van The Pacific was, blijkt dat ik me verteld had en die aflevering alweer een week online stond Ik dacht dat ik aflevering 9 moest hebben, maar aflevering 8 had ik ook nog niet gezien Nouja, dat is dan bonus binnenkort!
pi_81226800
Ga ze wel kijken als ze allemaal uit zijn en in 720! Eerst maar BoB doen denk ik zo
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_81227887
  zondag 9 mei 2010 @ 21:47:14 #23
111656 Poit
12-08-12
pi_81229492
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_81229717
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:18 schreef wc-eend het volgende:
[ afbeelding ]
pi_81230121
Avond allen!

Zojuist gekookt en de kippenpoten laten aanbranden... wat ben ik toch ook een waardeloze vrouw...
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
pi_81230158
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:57 schreef GameBabe het volgende:
Avond allen!

Zojuist gekookt en de kippenpoten laten aanbranden... wat ben ik toch ook een waardeloze vrouw...
Topkoks zijn mannen
pi_81230189
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:57 schreef GameBabe het volgende:
Avond allen!

Nou, je stat in de keuken. Dat is al een eis.

Ow wacht, dan heb je meteen aan al je eisen voldaan.
pi_81230340
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:58 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Nou, je stat in de keuken. Dat is al een eis.

Ow wacht, dan heb je meteen aan al je eisen voldaan.
Ik mik units in pannen en magnetrons terwijl ik een website aan het maken ben Of dat helemaal onder in de keuken staan valt weet ik dan weer niet...
pi_81230699
quote:
Op zondag 9 mei 2010 22:01 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ik mik units in pannen en magnetrons terwijl ik een website aan het maken ben Of dat helemaal onder in de keuken staan valt weet ik dan weer niet...
Wat voor website maak je dan?
pi_81230848
quote:
Op zondag 9 mei 2010 22:08 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Wat voor website maak je dan?
De game site, het lijkt er heel erg op dat Sony de game morgen gaat goedkeuren, dus vanaf morgen vol op de marketing
pi_81230915
Meer mensen die The Da Vinci Code aant kijken zijn?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_81230954
Oh ben benieuwd GB, zie je er nou in meerdere topic over praten
pi_81231206
quote:
Op zondag 9 mei 2010 22:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nee, ik was naar Moby aan het luisteren terwijl ik gewoon écht aan mn scriptie bezig ben Maar die docu is nu afgelopen, dus ik heb 'm overgezet naar de davinci code om hopelijk het stukje van die Engelse kerk te kunnen zien, dan weet ik waar ik naar moet kijken woensdag.
pi_81231272
quote:
Nein, bij de derde keer is het niet zo heel boeiend meer allemaal. Ik zet zo Zombieland weer eens op
pi_81231433
quote:
Op zondag 9 mei 2010 22:11 schreef GameBabe het volgende:

[..]

De game site, het lijkt er heel erg op dat Sony de game morgen gaat goedkeuren, dus vanaf morgen vol op de marketing
Gamesite? Sony? uhhhh...
pi_81231861
quote:
Op zondag 9 mei 2010 22:18 schreef koei het volgende:

[..]

Nee, ik was naar Moby aan het luisteren terwijl ik gewoon écht aan mn scriptie bezig ben Maar die docu is nu afgelopen, dus ik heb 'm overgezet naar de davinci code om hopelijk het stukje van die Engelse kerk te kunnen zien, dan weet ik waar ik naar moet kijken woensdag.
nja ik ga in de zomer naar newcastle, en denk eraan om dan naar Roslin te gaan

[ Bericht 0% gewijzigd door Nick-GizMo op 09-05-2010 23:08:49 ]
pi_81232531
quote:
Op zondag 9 mei 2010 22:20 schreef Nebo het volgende:

[..]

Nein, bij de derde keer is het niet zo heel boeiend meer allemaal. Ik zet zo Zombieland weer eens op
Hoezo derde keer ik vond na het lezen van het Berinine Mysterie al die boeken al niet interessant meer
  zondag 9 mei 2010 @ 22:48:13 #38
111656 Poit
12-08-12
pi_81232678
quote:
Op zondag 9 mei 2010 22:45 schreef Morthill het volgende:

[..]

Hoezo derde keer ik vond na het lezen van het Berinine Mysterie al die boeken al niet interessant meer
Het Bernie mysterie??
Wat heeft RaymanNL er mee te maken??
  zondag 9 mei 2010 @ 22:48:29 #39
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_81232698
quote:
Nope. Het is een leuke theorie die ze aanhalen, en hij is vast ook ergens wel waar (Jezus was gewoon maar een mens, dus zal hij best wel met een hoer de liefde bedreven hebben) maar verder is het 2½ uur van hot naar her gaan en weinig spanning. Net als Angels and Demons. 140 minuten van punt a naar punt b en weten dat het te laat is
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_81232924
quote:
Op zondag 9 mei 2010 22:48 schreef Poit het volgende:

[..]

Het Bernie mysterie??
Wat heeft RaymanNL er mee te maken??
Heb je ACII niet uitgespeeld of zo? Bernie is uitgezonden door de veertiende apostel die geschrapt was uit de bijbel. Hij was namelijk een afstamming van de farao die ooit Mozes dwarszat toen hij wilde vertrekken met het Joodse slavenvolk naar Israël. Zijn doel was de Joodse messias te manipuleren om zodoende het Joodse volk weer terug te leiden naar Egypte en slaven te worden. Door een mysterie was Bernie gereisd door de tijd en beland in de renaissance alwaar hij boodschappen achterliet die Ezio moesten leiden naar de ontrafeling van de Da Vinci Code.
pi_81233001
Ik vond het Bernini Mysterie een tof boek. Ik hou wel van symboliek, oude kerken en een beetje schat zoeken. Juist die symboliek in de boeken is erg tof, iets dat in de films heel slecht over komt. Daarnaast lezen ze gewoon lekker weg. Ik heb het Bernini mysterie en de Davinci code beide gelezen tijdens een wintersport waarbij het te hard sneeuwde om te mogen skiën. Mn zus had de ene bij zich, mn pa de andere dus we hebben de boeken netjes uitgewisseld.

Zodra ik naar Rome ga ga ik overigens ook de Bernini-route nazoeken, gewoon om te kijken wat er daadwerkelijk van klopte van die route
pi_81233011
Koei.
pi_81233178
quote:
Op zondag 9 mei 2010 22:54 schreef koei het volgende:
Ik vond het Bernini Mysterie een tof boek. Ik hou wel van symboliek, oude kerken en een beetje schat zoeken. Juist die symboliek in de boeken is erg tof, iets dat in de films heel slecht over komt. Daarnaast lezen ze gewoon lekker weg. Ik heb het Bernini mysterie en de Davinci code beide gelezen tijdens een wintersport waarbij het te hard sneeuwde om te mogen skiën. Mn zus had de ene bij zich, mn pa de andere dus we hebben de boeken netjes uitgewisseld.

Zodra ik naar Rome ga ga ik overigens ook de Bernini-route nazoeken, gewoon om te kijken wat er daadwerkelijk van klopte van die route
Het boek was ook tof, heb het verslonden, maar bleef met een enorm leeg gevoel achter. Het boek kent een patroon dat in al die andere boeken vervolgens herhaald wordt in een lichte variant, de lol is er direct af. Het is een leuk staaltje vertelkunst voor 1 keer, maar daarna nooit meer.
  zondag 9 mei 2010 @ 22:59:08 #44
187674 Sigmund666
pi_81233223
quote:
Op zondag 9 mei 2010 22:54 schreef koei het volgende:

De boeken komen op de een of andere manier ook beter tot hun recht. Vraag me niet hoe of waarom, maar het is gewoon zo. Zie ook het Schnitzelparadijs (het boek). Van de film hebben ze het totaal tegenovergestelde van het boek gemaakt
Verder moet je bij het lezen ook echt je verbeeldingskracht gebruiken.
pi_81233732
Bernini mysterie nooit gelezen, wel de film gezien, maar ga denk toch maar eens beginnen aan dat laatste boek van Brown
pi_81233928
quote:
Op zondag 9 mei 2010 22:58 schreef Morthill het volgende:

[..]

Het boek was ook tof, heb het verslonden, maar bleef met een enorm leeg gevoel achter. Het boek kent een patroon dat in al die andere boeken vervolgens herhaald wordt in een lichte variant, de lol is er direct af. Het is een leuk staaltje vertelkunst voor 1 keer, maar daarna nooit meer.
Daar heb je wel helemaal gelijk in idd. Ik heb na die twee boeken dan ook een tijdje helemaal niks meer van hem gelezen.
pi_81234984
Pet Sematary van Stephen King is freaky.... damn
  zondag 9 mei 2010 @ 23:43:18 #48
187674 Sigmund666
pi_81235451
quote:
Op zondag 9 mei 2010 23:33 schreef Nebo het volgende:
Idd. Children of the Corn was ook scary.
(tot 3 ergens, daarna werd het steeds slechter, saaier en B-achtiger)
pi_81235597
quote:
Op zondag 9 mei 2010 23:33 schreef Nebo het volgende:
Dat is echt een slechte film Uberhaupt een erg slecht verhaal voor Stephen King's doen. Alleen Pet Semetary 2 is nóg slechter.
  zondag 9 mei 2010 @ 23:47:37 #50
187674 Sigmund666
pi_81235674
Er zijn slechtere films van King. Shawshank Redemption bijv. Wat een schijtfilm is dat
SPOILER
pi_81235918
Nightflyer heb ik nog wel om kunnen lachen

Een van de betere King-verfilmingen van de laatste tijd vond ik 1408. Echt een absurde film is dat.
  zondag 9 mei 2010 @ 23:56:37 #52
187674 Sigmund666
pi_81236073
1408 was wazig en nogal beangstigend. Hoewel ik Hearts in Atlantis ook niet echt snapte.
Verder is bijv IT wel een leuke film. Met Pennywise.
pi_81236191
  maandag 10 mei 2010 @ 00:01:30 #54
187674 Sigmund666
pi_81236283
Snafu. Eerder: STFU
pi_81236417
quote:
Op zondag 9 mei 2010 23:46 schreef koei het volgende:

[..]

Dat is echt een slechte film Uberhaupt een erg slecht verhaal voor Stephen King's doen. Alleen Pet Semetary 2 is nóg slechter.
Ik wiste niet dat pon doe verfilmd was is er een tweede PS boek? De slechtste verfilming is voor mij Misery; wat een meuk was dat
  maandag 10 mei 2010 @ 00:10:17 #56
187674 Sigmund666
pi_81236660
quote:
Op maandag 10 mei 2010 00:04 schreef Nebo het volgende:

[..]

Ik wiste niet dat pon doe verfilmd was is er een tweede PS boek? De slechtste verfilming is voor mij Misery; wat een meuk was dat
Die was juist erg tof. Kathey Bates als totaal krankzinnige fan van een schrijver.
Bijna even meesterlijk als Jack Nicholson in the Shining

Man, echt waar. Stanley Kubrick, een leeg hotel en de immer krankzinnige kop van Nicholson=GOUD!

SPOILER
pi_81237031
Misery is gewoon een saai verhaal, net als Hearts in Atlantis. The Shining was wel aardig, maar het duurt veel te lang voordat die tof wordt. 1408 is gewoon heel erg vreemd en daardoor heel tof. De verfilming van The Mist vond ik ook nog wel aardig maar vooral vanwege dat irritante vrouwtje binnen en het einde.

De mini-serie The langoliers vond ik vroeger ook heel tof, net als de eerste videoband van IT (dus met alle terugblikken, voor het bezoek aan de spin)
  maandag 10 mei 2010 @ 00:21:56 #58
187674 Sigmund666
pi_81237141
quote:
Op maandag 10 mei 2010 00:18 schreef koei het volgende:
Misery is gewoon een saai verhaal, net als Hearts in Atlantis. The Shining was wel aardig, maar het duurt veel te lang voordat die tof wordt. 1408 is gewoon heel erg vreemd en daardoor heel tof. De verfilming van The Mist vond ik ook nog wel aardig maar vooral vanwege dat irritante vrouwtje binnen en het einde.

De mini-serie The langoliers vond ik vroeger ook heel tof, net als de eerste videoband van IT (dus met alle terugblikken, voor het bezoek aan de spin)
De DVD van IT was toen wel vaag. De film staat op een DVD met 2 kanten

Dat trage in the Shining is juist wel erg mooi gedaan. Je wordt als persoon immers niet van het ene op het andere moment compleet krankzinnig en gestoord. De hele sfeer van dat hotel, de leegte, de eenzaamheid en de verborgen angst zijn werkelijk zo geniaal in beeld gebracht, net als de stukjes waarin dat joch op zijn driewieler door die gangen heen rijdt en je bij elke bocht het gevaar onterecht aanvoelt
pi_81238431
sup
  maandag 10 mei 2010 @ 01:10:56 #60
187674 Sigmund666
pi_81238467
Niks up. ICO voor PS2 kunnen kopen
pi_81238540
Vet!

Ik twijfel er over een medische test te doen om een Canon 7D te kunnen kopen
pi_81239128
zo'n medische test betaalt wel erg goed! Lijkt me wel handig als je even fulltime aan de studie moet, veel meer kun je dan toch niet doen. Mits je tenminste geen medicijnen krijgt waar je heel erg ziek van wordt Maar toch ga ik er niet aan beginnen, mij te riskant. Ik doe wel mee aan samenwerkonderzoeken enzo. Die zijn altijd wel leuk en betalen ook relatief goed. Een paar jaar geleden mocht ik twee uur met Lego spelen en daar kreeg ik toen 40 euro voor

De herschreven versie van hoofdstuk 1 is af Nu alleen nog snel een literatuuronderzoek fixen voor hoofdstuk 2!
  maandag 10 mei 2010 @ 01:42:36 #63
187674 Sigmund666
pi_81239198
Medische en psychologische tests betalen altijd goed. Meestal van die heerlijke belastingvrije Iris-cheques.
pi_81239416
Een vriend van mij doet mee aan een onderzoek waar hij onder xtc in een rij-simulator moet rondrijden, daar wou ik ook aan meedoen maar ik gebruikte niet vaak genoeg drugs
  maandag 10 mei 2010 @ 02:18:21 #65
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_81239842
Kijk maar uit, als het fout gaat...

maandag 10 mei 2010 @ 02:25:32 #66
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_81239935
Ik kreeg laatst een VVV-bon van 7,50 voor een half-uurtje een educatieve Source-mod (Half-Life²) te spelen. Niet het grote geld, maar nog nooit zo leuk geld verdiend

[ Bericht 1% gewijzigd door Gamer_V op 10-05-2010 02:42:42 ]
pi_81239989
Ik heb ooit 3000 gulden gekregen voor 10 uur lang postcodes intypen Ik moest 3000 postcodes opzoeken en kreeg een gulden per postcode, maar heel veel bedrijven stonden tig keer in de lijst met hetzelfde adres maar een iets andere naam dus dat was gewoon copy-paste. Dat geld heb ik toen twee vakanties van betaald en een nieuwe computer van gekocht Ik heb nooit meer zo'n mooie baan gehad
pi_81241099
Topickill Koei.
pi_81241234
Om half 3 is dat geen topickill Edje, dan is het gewoon nacht
pi_81241248
Nee Koei. Als het topic goed loopt en dan in 1 keer stopt is dat een topickill. Als je zegt dat je gaat slapen is dat geen topickill, omdat je het gesprek afsluit.

Maar maakt niet uit. Je blijft een schatje.
pi_81241320
pi_81241475
Dussssssss. Weekend is weer eens voorbij :/. Ach 3 dagen werken en dan weer weekend
pi_81241622
quote:
Op maandag 10 mei 2010 00:21 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

De DVD van IT was toen wel vaag. De film staat op een DVD met 2 kanten

Dat trage in the Shining is juist wel erg mooi gedaan. Je wordt als persoon immers niet van het ene op het andere moment compleet krankzinnig en gestoord. De hele sfeer van dat hotel, de leegte, de eenzaamheid en de verborgen angst zijn werkelijk zo geniaal in beeld gebracht, net als de stukjes waarin dat joch op zijn driewieler door die gangen heen rijdt en je bij elke bocht het gevaar onterecht aanvoelt
QFMT
pi_81241666
quote:
Op maandag 10 mei 2010 00:10 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Die was juist erg tof. Kathey Bates als totaal krankzinnige fan van een schrijver.
Bijna even meesterlijk als Jack Nicholson in the Shining
Nee man, heb je het boek van Misery gelezen? Daar zaten echt gruwelijke scenes in die ik echt miste in de film. Vooral dat eindgevecht is echt sneu in de film
pi_81241726

Foto van de Vietnam-oorlog. Best heftige shit: http://www.boston.com/big(...)_35_years_later.html
pi_81241875
quote:
Op maandag 10 mei 2010 08:42 schreef Nebo het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van de Vietnam-oorlog. Best heftige shit: http://www.boston.com/big(...)_35_years_later.html
Ik ben elke keer weer geschokt als ik zie waar mensen toe in staat zijn. Vietnam was toch wel een absoluut dieptepunt van de huidige Westerse beschaving. Althans, dat mag ik hopen.
pi_81242188
quote:
Op maandag 10 mei 2010 08:39 schreef Nebo het volgende:

[..]

Nee man, heb je het boek van Misery gelezen? Daar zaten echt gruwelijke scenes in die ik echt miste in de film. Vooral dat eindgevecht is echt sneu in de film
Boek van Stephen King > Film gebaseerd op het boek
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 10 mei 2010 @ 09:10:17 #78
111656 Poit
12-08-12
pi_81242225
King films
De enige verfilming die leuk is, is the green mile. de rest zijn allemaal baggerfilms
pi_81242262
Goedemorgen!

The Green Mile
  maandag 10 mei 2010 @ 09:14:00 #80
111656 Poit
12-08-12
pi_81242313
Ohja, goedemorgen.. Heb spierpijn en zit onder de blauwe plekken..
pi_81242344
quote:
Op maandag 10 mei 2010 09:14 schreef Poit het volgende:
Ohja, goedemorgen.. Heb spierpijn en zit onder de blauwe plekken..
Hoe dat zo?
  maandag 10 mei 2010 @ 09:17:20 #82
111656 Poit
12-08-12
pi_81242384
Potje stoeien met jou toch

Maar nee.. Paintball
Stiekem was het wel leuk
pi_81242439
The Green Mile is 1 van de weinige verfilmingen die zich nog enigszins aan het verhaal van het boek houdt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_81242507
quote:
Op maandag 10 mei 2010 09:10 schreef Poit het volgende:
King films
De enige verfilming die leuk is, is the green mile. de rest zijn allemaal baggerfilms
ook alleen maar omdat die grote neger er in zit.

Bovendien: Shawshank Redemption is minstens oneindig veel keer beter dan The Green Mile, al was het maar omdat er geen Tom Hanks in zit. 1408 was ook een fucking awesome film, trouwens.
pi_81242526
quote:
Op maandag 10 mei 2010 09:17 schreef Poit het volgende:
Potje stoeien met jou toch

Maar nee.. Paintball
Stiekem was het wel leuk
Ik ben heul niet zo gemeen

Paintballen is tof maar pijnlijk Kunnen we niet een keer een paintball meet doen
  maandag 10 mei 2010 @ 09:23:38 #86
187674 Sigmund666
pi_81242530
quote:
Op maandag 10 mei 2010 09:11 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen!

The Green Mile
Vind het echt erg (nog steeds)
SPOILER
Alsof je het einde van Turner &Hooch of Marley en Me zit te kijken qua 'zielig'-gevoel.
  maandag 10 mei 2010 @ 09:27:30 #87
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81242622
pi_81242627
quote:
Op maandag 10 mei 2010 09:23 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Vind het echt erg (nog steeds)
SPOILER
Alsof je het einde van Turner &Hooch of Marley en Me zit te kijken qua 'zielig'-gevoel.
En dat is een goede reden om geen doodstraf te hebben...

Maar het is weer tijd voor worky worky, laterz
  maandag 10 mei 2010 @ 09:30:57 #89
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81242697
Koei,w at een toffe taart Thanks!

Gisteren wat Lips gedaan, best aardige karaoke maar het is echt te spastisch Japans... Je hebt een nummer nog amper afgezonden of je krijgt al "YOU ARE A SUPERRRRRNOVA!!!!" en "NEW GRAND RANK: SUNDAY DRIVER!!!" en leaderboards en blablabla, je bent een minuut aan het wegklikken voor je n nieuw nummer kunt zingen! Doe mij wat dat betreft Singstar maar, is meer gestroomlijnd. Dat, en het feit dat je geen nummers op je HDD kunt zetten en je dus continu aan het discswappen bent...
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  maandag 10 mei 2010 @ 09:45:44 #90
111656 Poit
12-08-12
pi_81243014
quote:
Op maandag 10 mei 2010 09:30 schreef SpankmasterC het volgende:
Koei,w at een toffe taart Thanks!

Gisteren wat Lips gedaan, best aardige karaoke maar het is echt te spastisch Japans... Je hebt een nummer nog amper afgezonden of je krijgt al "YOU ARE A SUPERRRRRNOVA!!!!" en "NEW GRAND RANK: SUNDAY DRIVER!!!" en leaderboards en blablabla, je bent een minuut aan het wegklikken voor je n nieuw nummer kunt zingen! Doe mij wat dat betreft Singstar maar, is meer gestroomlijnd. Dat, en het feit dat je geen nummers op je HDD kunt zetten en je dus continu aan het discswappen bent...
Singstar!!
Maar goede b-day gehad kerel?
quote:
Op maandag 10 mei 2010 09:23 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ik ben heul niet zo gemeen

Paintballen is tof maar pijnlijk Kunnen we niet een keer een paintball meet doen
Jij niet gemeen?? Je lijkt me wel het typje klein maar venijn..
En paintballen met de sjakies hier? Bring it on!!
  maandag 10 mei 2010 @ 09:52:29 #91
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81243182
quote:
Op maandag 10 mei 2010 09:45 schreef Poit het volgende:

[..]

Singstar!!
Maar goede b-day gehad kerel?
Yeah man, lekker lang in mn bed kunnen blijven stinken dus ik had het prima naar mn zin
  maandag 10 mei 2010 @ 09:55:29 #92
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81243242
Poit, check dit

maandag 10 mei 2010 @ 09:58:07 #93
111656 Poit
12-08-12
pi_81243296
quote:
Op maandag 10 mei 2010 09:55 schreef SpankmasterC het volgende:
Poit, check dit

[ afbeelding ]
Die focking BAAS!! Dat is hij!!
pi_81243368
quote:
Op maandag 10 mei 2010 09:27 schreef GameBabe het volgende:

[..]

En dat is een goede reden om geen doodstraf te hebben...

Maar het is weer tijd voor worky worky, laterz
Ik ben niet principieel tegen de doodstraf, sommige mensen horen nu eenmaal niet in deze wereld thuis.
pi_81243407
quote:
Op maandag 10 mei 2010 09:55 schreef SpankmasterC het volgende:
Poit, check dit

[ afbeelding ]
Wie is dit?
pi_81243481

Ik vind ze zo cool heh
pi_81243492
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:03 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Wie is dit?
Check zijn boxer
  maandag 10 mei 2010 @ 10:07:17 #98
187674 Sigmund666
pi_81243493
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:03 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Wie is dit?
Dat is die kerel van Die Antwoord.
  maandag 10 mei 2010 @ 10:11:28 #99
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_81243590
Mogguh Weer terug na een week vakantie, hebben jullie je een beetje gedragen?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 10 mei 2010 @ 10:12:27 #100
111656 Poit
12-08-12
pi_81243608
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:07 schreef Morthill het volgende:

[..]

Check zijn boxer
Pink Floyd
pi_81243842
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_81243897
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 10 mei 2010 @ 10:25:34 #103
111656 Poit
12-08-12
pi_81243953
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:23 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
Da's nog eens een spannend potje basketball
  maandag 10 mei 2010 @ 10:42:51 #104
111656 Poit
12-08-12
pi_81244427

Hmmm.. Tentakels
  maandag 10 mei 2010 @ 10:48:07 #105
111656 Poit
12-08-12
pi_81244584
Zaadvragende ogen hier plx
Half goed topic!
  maandag 10 mei 2010 @ 10:49:30 #106
270524 Flodder450
pi_81244624
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:42 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm.. Tentakels
  maandag 10 mei 2010 @ 11:05:24 #107
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81245047

fucking klasse-justitie

negeren van een stopteken, geen gordel dragen, geen rijbewijs, geen remlichten, bedreigen van een ambtenaar in functie en dan wegkomen met 9 tientjes boete. Intimidatie: het werkt!
  maandag 10 mei 2010 @ 11:16:53 #108
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81245453
quote:
Op maandag 10 mei 2010 11:05 schreef SocialDisorder het volgende:

fucking klasse-justitie

negeren van een stopteken, geen gordel dragen, geen rijbewijs, geen remlichten, bedreigen van een ambtenaar in functie en dan wegkomen met 9 tientjes boete. Intimidatie: het werkt!
wat een droeftoeter...!
pi_81245804
quote:

fucking klasse-justitie

Rijbewijs innemen en 90% belasting laten betalen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 10 mei 2010 @ 11:49:26 #110
111656 Poit
12-08-12
pi_81246628
Om even te zeuren op de TT. Ik gisteren vol goede zin naar die site toe om die games te kopen, kan er niet met een creditcard betaald worden. Paypal is gelocked en ik heb geen zin om CheckOut ook te proberen..
Conclusie: Te veel moeite.. Fuck it!
pi_81246651
quote:
Op maandag 10 mei 2010 11:49 schreef Poit het volgende:
Om even te zeuren op de TT. Ik gisteren vol goede zin naar die site toe om die games te kopen, kan er niet met een creditcard betaald worden. Paypal is gelocked en ik heb geen zin om CheckOut ook te proberen..
ik heb met Paypal en CC betaald gisteren
pi_81246664
quote:
Op maandag 10 mei 2010 11:49 schreef Poit het volgende:
Moet ik het voor je bestellen?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 10 mei 2010 @ 11:50:28 #113
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81246680
quote:
Op maandag 10 mei 2010 11:27 schreef Tain het volgende:

[..]

Rijbewijs innemen en 90% belasting laten betalen
welk rijbewijs?
  maandag 10 mei 2010 @ 11:52:53 #114
111656 Poit
12-08-12
pi_81246788
quote:
Op maandag 10 mei 2010 11:49 schreef Morthill het volgende:

[..]

ik heb met Paypal en CC betaald gisteren
Met Paypal inderdaad.. Maar dat heb ik 3 jaar geleden voor het laatst gedaan en om m'n account te unlocken moet ik een of ander internationaal nummer gaan bellen.. Puur alleen een CC werkt niet
quote:
Op maandag 10 mei 2010 11:50 schreef Tain het volgende:

[..]

Moet ik het voor je bestellen?
Nee, laat maar! Potverdeurie..
pi_81247084
quote:

fucking klasse-justitie

Ja, zo zullen dat soort kutjongeren het wel leren. Geef ze dan gelijk een boete voor gordel, stopteken en bedreigen van agent. Of nog beter, arresteren en voorleiden bij de rechter.
  maandag 10 mei 2010 @ 12:05:19 #116
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81247269
Wat een depressief kutweer is het weer vandaag....
Ik wil lente, zomer, lekkere temperaturen, vrouwen in rokjes, bier drinken op het terras, bbq'en ergens in het park en frisbeeen op het strand.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  maandag 10 mei 2010 @ 12:05:35 #117
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81247278
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:00 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ja, zo zullen dat soort kutjongeren het wel leren. Geef ze dan gelijk een boete voor gordel, stopteken en bedreigen van agent. Of nog beter, arresteren en voorleiden bij de rechter.
Ter plekke executeren en de auto per opbod veilen. Nog beter!
  maandag 10 mei 2010 @ 12:08:04 #118
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81247383
pi_81247444
quote:
Op maandag 10 mei 2010 11:50 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

welk rijbewijs?
Ohja die had ie niet
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 10 mei 2010 @ 12:12:43 #120
111656 Poit
12-08-12
pi_81247535
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:05 schreef Fallen het volgende:
Wat een depressief kutweer is het weer vandaag....
Ik wil lente, zomer, lekkere temperaturen, vrouwen in rokjes, bier drinken op het terras, bbq'en ergens in het park en frisbeeen op het strand.
Ik ben voor!!
pi_81247634
Zo jongens, als ik thuis ben zal ik even een paar foto van de giro d'italia plaatsen... Die zal zometeen eventjes hier passeren..
  maandag 10 mei 2010 @ 12:21:06 #122
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81247846
Blijft apart... Giro D'Italia in Amsterdam en omstreken...

What's next? Het Wimbledontoernooi in Assen? Dirtbiking op de Nurburgring? Eredivisiewedstrijden in Nou Camp?
pi_81247888
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:21 schreef SocialDisorder het volgende:
Blijft apart... Giro D'Italia in Amsterdam en omstreken...

What's next? Het Wimbledontoernooi in Assen? Dirtbiking op de Nurburgring? Eredivisiewedstrijden in Nou Camp?
Wat een domme vergelijkingen grote wielerwedstrijden starten al decennia buiten dat land, anders dan de onzin die je nu neerkwakt. Dat is gewoon hoe die wedstrijden gevormd zijn.
  maandag 10 mei 2010 @ 12:25:48 #124
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81248003
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:22 schreef Morthill het volgende:

[..]

Wat een domme vergelijkingen grote wielerwedstrijden starten al decennia buiten dat land, anders dan de onzin die je nu neerkwakt. Dat is gewoon hoe die wedstrijden gevormd zijn.

ik hou me niet bezig met wielersport. Enige reden dat ik weet dat de Giro in Nederland komt is door de billboards die om de 10 meter langs de weg hangen tussen mijn huis en m'n werk. "GIRO D'ITALIA DIT WEEKEND KOMT ALLEN!".

Dat hele wielrennen kan me gestolen worden, stelletje mafkezen die een pokke-eind gaan fietsen terwijl we prima alternatieven hebben (motor, auto, trein, bus, vliegtuig, etc).
  maandag 10 mei 2010 @ 12:29:01 #125
111656 Poit
12-08-12
pi_81248113
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:22 schreef Morthill het volgende:

[..]

Buitenland kan ik me soort van voorstellen om kilometers te kunnen maken maar dit: http://cycling.lohudblogs(...)ld-start-in-america/
slaat toch helemaal nergens op!
Gaan ze met de waterfiets de oceaan over?
pi_81248149
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:25 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

ik hou me niet bezig met wielersport. Enige reden dat ik weet dat de Giro in Nederland komt is door de billboards die om de 10 meter langs de weg hangen tussen mijn huis en m'n werk. "GIRO D'ITALIA DIT WEEKEND KOMT ALLEN!".

Dat hele wielrennen kan me gestolen worden, stelletje mafkezen die een pokke-eind gaan fietsen terwijl we prima alternatieven hebben (motor, auto, trein, bus, vliegtuig, etc).
Die argumentatie Wat een niveau werkelijk. Vind het prima dat je het kut vind hoor, maar drogredeneren
pi_81248175
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:29 schreef Poit het volgende:

[..]

Buitenland kan ik me soort van voorstellen om kilometers te kunnen maken maar dit: http://cycling.lohudblogs(...)ld-start-in-america/
slaat toch helemaal nergens op!
Gaan ze met de waterfiets de oceaan over?
En je denkt echt dat ze door Frankrijk en Zwitersland gaan fietsen na NL? Die lui gaan na een paar etappes hier per vliegtuig naar Italië en werken de rest daar af.
pi_81248179
Noem het gewoon GIRO D'EUROPE of Tour de Europe ofzo
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_81248231
en verdomme ik moet een onderzoeksopzet neerkwakken maar ik kan me totaal niet motiveren Heb nog 1,5 uur
  maandag 10 mei 2010 @ 12:33:33 #130
111656 Poit
12-08-12
pi_81248263
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:30 schreef Morthill het volgende:

[..]

En je denkt echt dat ze door Frankrijk en Zwitersland gaan fietsen na NL? Die lui gaan na een paar etappes hier per vliegtuig naar Italië en werken de rest daar af.
Is dat zo? Wat belachelijk zeg.. Vroeger noemde ze dat afsnijden
pi_81248270
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:30 schreef Tain het volgende:
Noem het gewoon GIRO D'EUROPE of Tour de Europe ofzo
De Olympische Spelen zijn ook niet in Olympia, moeten we daar de naam ook maar van gaan aanpassen naar WereldSpelen of zo . Semantisch muggenziften
pi_81248276
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:33 schreef Poit het volgende:

[..]

Is dat zo? Wat belachelijk zeg.. Vroeger noemde ze dat afsnijden
ze moeten wat nu doping verboden is
pi_81248628
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:33 schreef Morthill het volgende:

[..]

De Olympische Spelen zijn ook niet in Olympia, moeten we daar de naam ook maar van gaan aanpassen naar WereldSpelen of zo . Semantisch muggenziften
Dat lijkt me niet handig aangezien de Wereldspelen al bestaat. Maar er is natuurlijk wel een verschil in een evenement wat vernoemd is naar een plaats of een evenement wat in een land gehouden wordt(maar wat de laatste jaren steeds in een ander land start).
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_81248889
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:44 schreef Tain het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet handig aangezien de Wereldspelen al bestaat. Maar er is natuurlijk wel een verschil in een evenement wat vernoemd is naar een plaats of een evenement wat in een land gehouden wordt(maar wat de laatste jaren steeds in een ander land start).
De laatste jaren? De grote wielerrondes starten al decennia in andere landen. Ik weet nog dat toen ik klein was de Tour de France van start ging in 's Hertogenbosch en in 1978 startte hij in Leiden en in 1954 in Amsterdam.

Ze zijn vernoemd naar die landen (Frankrijk, Spanje, Italie), omdat het grootste deel van de ronde zich in die landen afspeelt en ja, omdat heel vroeger ze alleen daar verreden werden. Maar het hoort er al heel lang bij dat ze af en toe in het buitenland een paar etappes verrijden.
pi_81249195
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:51 schreef Morthill het volgende:

[..]

De laatste jaren? De grote wielerrondes starten al decennia in andere landen. Ik weet nog dat toen ik klein was de Tour de France van start ging in 's Hertogenbosch en in 1978 startte hij in Leiden en in 1954 in Amsterdam.

Ze zijn vernoemd naar die landen (Frankrijk, Spanje, Italie), omdat het grootste deel van de ronde zich in die landen afspeelt en ja, omdat heel vroeger ze alleen daar verreden werden. Maar het hoort er al heel lang bij dat ze af en toe in het buitenland een paar etappes verrijden.
In DenBosch is nog niet zo lang geleden toch? Toen ging ie ook door mijn woonplaats heen, gingen ze gooien met blikjes mais.. lekkere organisatie
pi_81249269
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:59 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

In DenBosch is nog niet zo lang geleden toch? Toen ging ie ook door mijn woonplaats heen, gingen ze gooien met blikjes mais.. lekkere organisatie
1996 het is maar wat je als lang definieert. Ik was bij de start nog maar 9 lentes jong.
pi_81249300
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:51 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ah hou me niet zo bezig met wielrennen zoals je dus al had gemerkt
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 10 mei 2010 @ 13:03:05 #138
187674 Sigmund666
pi_81249331
Snap niet dat ze niet in Valkenburg kwamen dit jaar. Toch dé wielerhoofdstad van Nederland met de lastigste en zwaarste bergen
Hollanders hebben 0,0 met wielrennen. (waar het in Valkenburg rijen dik druk zou zijn was het in Amsterdam en Utrecht nagenoeg compleet leeg op sommige stukken )

Net als bij de finish. Waren de eersten binnen, was bijna iedereen al vertrokken. In Valkenburg blijft iedereen gezellig, pakken ze een pilsje en kletsen en lullen nog wat na
pi_81249504
20.000 mailtjes versturen vandaag
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_81249533
quote:
Op maandag 10 mei 2010 13:02 schreef Tain het volgende:

[..]

Ah hou me niet zo bezig met wielrennen zoals je dus al had gemerkt
Ik ook amper heb dit allemaal ter plekke zitten googelen om niet te hoeven studeren Alleen van DB wist ik uit mijn hoofd.
pi_81249724
quote:
Op maandag 10 mei 2010 13:01 schreef Morthill het volgende:

[..]

1996 het is maar wat je als lang definieert. Ik was bij de start nog maar 9 lentes jong.
toen was ik al 11
  maandag 10 mei 2010 @ 13:16:46 #142
111656 Poit
12-08-12
pi_81249871
quote:
Op maandag 10 mei 2010 13:12 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

toen was ik al 11
broekie
pi_81249990
quote:
Op maandag 10 mei 2010 13:16 schreef Poit het volgende:

[..]

broekie
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 10 mei 2010 @ 13:25:48 #144
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81250244
quote:

[..]

broekie
  maandag 10 mei 2010 @ 13:34:59 #145
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81250552
quote:

[..]

broekie
pi_81251044
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_81251356
Zucht, verkiezingen voor de U-Raad zijn weer begonnen, totale onzin en twee weken lang irritatie vanwege een groep studenten die zo nodig verkiezingscampagne wil spelen
pi_81251666
Sorry jongens, geen foto's kunnen maken.. kids moesten nodig vermaak hebben dat ik mijn handen vol had.. maarja.. kopgroep bestond uit 3 mannetjes.. een in oranje, Nederlander? Maja.. die gasten gaan best hard.. zelfs bij het omhoog fietsen
  maandag 10 mei 2010 @ 14:17:59 #149
111656 Poit
12-08-12
pi_81252051
Pff.. Ben geil.. Waar is GameBabe als je d'r nodig hebt?
  maandag 10 mei 2010 @ 14:21:36 #150
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81252164
quote:
Op maandag 10 mei 2010 14:05 schreef wc-eend het volgende:
Sorry jongens, geen foto's kunnen maken.. kids moesten nodig vermaak hebben dat ik mijn handen vol had.. maarja.. kopgroep bestond uit 3 mannetjes.. een in oranje, Nederlander? Maja.. die gasten gaan best hard.. zelfs bij het omhoog fietsen
goh, wat jammer. Ik zat me al te verheugen op bezweette kerels in strakke lycra-pakjes...
  maandag 10 mei 2010 @ 14:21:59 #151
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81252178
quote:
Op maandag 10 mei 2010 14:17 schreef Poit het volgende:
Druk bezig met DeKok, schat ik.
  maandag 10 mei 2010 @ 14:23:21 #152
111656 Poit
12-08-12
pi_81252218
quote:
Op maandag 10 mei 2010 14:21 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

De motherfocker!! Hmm, dan maar weer het zusje van De_Kok scoren..
Het is niet anders
  maandag 10 mei 2010 @ 14:29:24 #153
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_81252460
quote:

fucking klasse-justitie

Wat een kutvolk
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_81252610
quote:
  maandag 10 mei 2010 @ 14:37:55 #155
111656 Poit
12-08-12
pi_81252815
quote:
Op maandag 10 mei 2010 14:32 schreef Nebo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Bied je nou je flikkerhand aan??
pi_81252855
quote:
Op maandag 10 mei 2010 14:37 schreef Poit het volgende:

[..]

Bied je nou je flikkerhand aan??
Sorry, het is niet die van mij
  maandag 10 mei 2010 @ 14:42:33 #157
111656 Poit
12-08-12
pi_81252969
quote:
Op maandag 10 mei 2010 14:39 schreef Nebo het volgende:

[..]

Sorry, het is niet die van mij
You posted it. It's yours
pi_81252998
quote:
Op maandag 10 mei 2010 14:42 schreef Poit het volgende:

[..]

You posted it. It's yours

Jouw tentakels?
  maandag 10 mei 2010 @ 14:47:28 #159
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_81253134
quote:
Op maandag 10 mei 2010 14:23 schreef Poit het volgende:

[..]

De motherfocker!! Hmm, dan maar weer het zusje van De_Kok scoren..
Het is niet anders
Sorry dude
PSN User Name: Rodyzor Last.fm: Kashmar
pi_81253144
Ik denk dat Family Guy zich vandaag heeft overtroffen met de hoeveelheid kots

Vorige nummer één:
  maandag 10 mei 2010 @ 14:55:11 #161
111656 Poit
12-08-12
pi_81253423
quote:
Op maandag 10 mei 2010 14:47 schreef De_Kok het volgende:

[..]

Sorry dude
Zolang ik je zusje nog heb heb ik er geen problemen mee
De Chef weer terug trouwens?? Staat de toko nog??
quote:
Op maandag 10 mei 2010 14:43 schreef Nebo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jouw tentakels?
  maandag 10 mei 2010 @ 15:00:48 #162
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_81253616
quote:
Op maandag 10 mei 2010 14:55 schreef Poit het volgende:

[..]

Zolang ik je zusje nog heb heb ik er geen problemen mee
De Chef weer terug trouwens?? Staat de toko nog??
[..]

Volgende week pas weer terug. Maar we zijn alleen dinsdag en woensdag open, rest van de dagen vrij
  maandag 10 mei 2010 @ 15:02:02 #163
111656 Poit
12-08-12
pi_81253666
quote:
Op maandag 10 mei 2010 15:00 schreef De_Kok het volgende:

[..]

Volgende week pas weer terug. Maar we zijn alleen dinsdag en woensdag open, rest van de dagen vrij
Joh! Je hebt gewoon een soorrt van vakantie?? !
Lekkah lekkah!!
  maandag 10 mei 2010 @ 15:06:57 #164
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_81253877
Heerlijk

kom je binnenkort pizza eten hier? ga ik pizza bakken in een echte pizza-oven ;-)
pi_81253975
quote:
Op maandag 10 mei 2010 14:47 schreef Nebo het volgende:
Ik denk dat Family Guy zich vandaag heeft overtroffen met de hoeveelheid kots

Vorige nummer één:
Ben hem aan het binnenhalen, ik ben benieuwd
  maandag 10 mei 2010 @ 15:15:15 #166
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81254282
quote:
Op maandag 10 mei 2010 15:08 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ben hem aan het binnenhalen, ik ben benieuwd
het is echt flink wat kots

Uberhaupt best leuke aflevering!
  maandag 10 mei 2010 @ 15:19:15 #167
111656 Poit
12-08-12
pi_81254453
quote:
Op maandag 10 mei 2010 15:06 schreef De_Kok het volgende:
Heerlijk

kom je binnenkort pizza eten hier? ga ik pizza bakken in een echte pizza-oven ;-)
Pizzaoven gekauft??
pi_81254657
quote:

fucking klasse-justitie

pi_81254685
quote:
Op maandag 10 mei 2010 15:15 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

het is echt flink wat kots

Uberhaupt best leuke aflevering!
Family Guy The Top 20 Characters ook al gezien?
  maandag 10 mei 2010 @ 15:26:41 #170
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81254745
quote:
Op maandag 10 mei 2010 15:25 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Family Guy The Top 20 Characters ook al gezien?
Hmm nee nog niet! Ik kijk ze tegenwoordig allemaal online op http://www.watch-family-guy-online.com/ , ben te lui om ze apart te downloaden voor dat kleine beetje extra kwaliteit Maar daar staat ie dus jammergenoeg niet tussen
  maandag 10 mei 2010 @ 15:28:31 #171
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_81254813
quote:
Op maandag 10 mei 2010 15:19 schreef Poit het volgende:

[..]

Pizzaoven gekauft??
Nee de chef heeft een pizza oven. Zo'n stenen ding die met hout gestookt wordt. Nog nooit zulke lekkere pizza's gegeten ;-)
pi_81254964
Ik moet nog steeds een keer met mn padvinders een pizza-oven bouwen. Schijnt niet zo moeilijk te zijn... Wellicht op zomerkamp als we bij een terrein staan waar dat mag.
  maandag 10 mei 2010 @ 15:34:19 #173
111656 Poit
12-08-12
pi_81255067
quote:
Op maandag 10 mei 2010 15:28 schreef De_Kok het volgende:

[..]

Nee de chef heeft een pizza oven. Zo'n stenen ding die met hout gestookt wordt. Nog nooit zulke lekkere pizza's gegeten ;-)
Weet je hoe ver ik dan moet fietsen!!
pi_81255110
quote:
Op maandag 10 mei 2010 15:26 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Hmm nee nog niet! Ik kijk ze tegenwoordig allemaal online op http://www.watch-family-guy-online.com/ , ben te lui om ze apart te downloaden voor dat kleine beetje extra kwaliteit Maar daar staat ie dus jammergenoeg niet tussen
Wil je een TVtorrents uitnodiging?
pi_81255176
Ik denk dat het gekotst straks komt :p
  maandag 10 mei 2010 @ 15:40:09 #176
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81255285
quote:
Op maandag 10 mei 2010 15:35 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Wil je een TVtorrents uitnodiging?
heb ik allang, met 90 gigacredits
Het is meer dat torrents hier in dit huis enorm brak lopen dus daarom stream ik liever
pi_81255287
quote:
Op maandag 10 mei 2010 15:36 schreef lkb9000 het volgende:
Ik denk dat het gekotst straks komt :p
Je zou bijna denken dat er een klysma is toegebracht om zoveel te kunnen produceren
pi_81255356
quote:
Op maandag 10 mei 2010 15:40 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

heb ik allang, met 90 gigacredits
Het is meer dat torrents hier in dit huis enorm brak lopen dus daarom stream ik liever
900 gigacredits hier
  maandag 10 mei 2010 @ 15:42:57 #179
111656 Poit
12-08-12
pi_81255411
quote:
Op maandag 10 mei 2010 15:41 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

900 gigacredits hier
Was ik maar zo kick!!
  maandag 10 mei 2010 @ 15:51:23 #180
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81255776
Bazenfoto!

maandag 10 mei 2010 @ 15:53:30 #181
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81255873
quote:
Op maandag 10 mei 2010 15:51 schreef SpankmasterC het volgende:
Bazenfoto!

[ afbeelding ]
lol wtf
  maandag 10 mei 2010 @ 16:03:45 #182
111656 Poit
12-08-12
pi_81256282
quote:
Op maandag 10 mei 2010 15:51 schreef SpankmasterC het volgende:
Bazenfoto!

[ afbeelding ]
Waarom is dat een Fail foto?? Is toch Epic win?? Beetje met je lekkere chima op en computertje tikken.. Ganz geil toch??
pi_81256369
quote:
Op maandag 10 mei 2010 16:03 schreef Poit het volgende:

[..]

Waarom is dat een Fail foto?? Is toch Epic win?? Beetje met je lekkere chima op en computertje tikken.. Ganz geil toch??
Zeker!

maandag 10 mei 2010 @ 16:08:54 #184
111656 Poit
12-08-12
pi_81256482
Haha, die warning onderop ook!!
pi_81257474
quote:
Op maandag 10 mei 2010 15:32 schreef koei het volgende:
Ik moet nog steeds een keer met mn padvinders een pizza-oven bouwen. Schijnt niet zo moeilijk te zijn... Wellicht op zomerkamp als we bij een terrein staan waar dat mag.
Idd niet zo moeilijk, heb ik al eens eerder gedaan als verkenner leiding.. is erg lekker zelf gemaakte pizzzzaa
pi_81257735
quote:
SPOILER
quote:
Op maandag 10 mei 2010 14:21 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

+
quote:
Op maandag 10 mei 2010 15:06 schreef De_Kok het volgende:
Heerlijk

=
  maandag 10 mei 2010 @ 17:00:45 #187
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81258461
quote:
Op maandag 10 mei 2010 15:32 schreef koei het volgende:
Wij deden altijd oven maken in zo een helling en dan popcorn maken in een blikje
pi_81258599
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:00 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Wij deden altijd oven maken in zo een helling en dan popcorn maken in een blikje
Is ook leuk ja, alleen tegenwoordig vinden veel kampterreinen het niet leuk als je gaat graven op het terrein.. Ik weet nog een keer dat ik op me klote had gehad omdat ik toen het stortregende geulen langs de tent had gegraven van de kinderen, zodat de tent van de kinderen gewoon droog bleef...

Heb me rotgelachen, kinderen waren super dankbaar de volgende ochtend alleen de beheerder was minderblij.. maarja.. kinderen gaan voor op terrein..
  maandag 10 mei 2010 @ 17:04:49 #189
111656 Poit
12-08-12
pi_81258621
quote:
Op maandag 10 mei 2010 16:42 schreef GameBabe het volgende:
SPOILER
110 van die minivrouwtjes als jij! Kommaarop!!
pi_81258781
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:04 schreef Poit het volgende:

[..]

110 van die minivrouwtjes als jij! Kommaarop!!
Praatjes vullen geen gaatjes
  maandag 10 mei 2010 @ 17:10:14 #191
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81258830
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:03 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Is ook leuk ja, alleen tegenwoordig vinden veel kampterreinen het niet leuk als je gaat graven op het terrein.. Ik weet nog een keer dat ik op me klote had gehad omdat ik toen het stortregende geulen langs de tent had gegraven van de kinderen, zodat de tent van de kinderen gewoon droog bleef...

Heb me rotgelachen, kinderen waren super dankbaar de volgende ochtend alleen de beheerder was minderblij.. maarja.. kinderen gaan voor op terrein..
Wij hadden eerst een veld erbij waar alles mocht kwa graven en vuur dat was gaaf. Later moesten we naar zon ding midden in woonwijk ofzo en toen mocht nix meer
  maandag 10 mei 2010 @ 17:10:24 #192
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81258834
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:09 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Soms wel....
pi_81258924
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:09 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Welles
pi_81258965
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:10 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Soms wel....
Tell me...
  maandag 10 mei 2010 @ 17:15:23 #196
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81259050
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:03 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Met zulk klote-weer ben ik weer blij dat ik welpenleiding ben. Niet dat eeuwige gezeik met regen en tenten. Gewoon overdekt in een huis met keuken en koffiezetapparaat.

Alleen jammer dat die welpen dan weer zo weinig kunnen pionieren.
  maandag 10 mei 2010 @ 17:17:04 #197
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81259107
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:14 schreef lkb9000 het volgende:
[TK] 32 inch Philips beeldbuis tv

Mooie topicwending
whehehe....
  maandag 10 mei 2010 @ 17:18:11 #198
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81259155
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:15 schreef Fallen het volgende:

[..]

Met zulk klote-weer ben ik weer blij dat ik welpenleiding ben. Niet dat eeuwige gezeik met regen en tenten. Gewoon overdekt in een huis met keuken en koffiezetapparaat.

Het mooiste is toch wel gewoon een in een tent. Alleen regen is kut ja of dat het vriest dan verga je echt van de kou
pi_81259216
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:15 schreef Fallen het volgende:

[..]

Ja idd.. maar verkenners zijn wel cool.. kan je lekker hun gang laten gaan.. alleen wel klote als om 16;00 je tochtje afgelopen is en om 18;00 ben je nog aan het zoeken naar ze
pi_81259263
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:18 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Het mooiste is toch wel gewoon een in een tent. Alleen regen is kut ja of dat het vriest dan verga je echt van de kou
Als je een goede tent hebt die goed opgezet is heb je alleen last van regen bij hevige buien en de grond dichtslaat..
  maandag 10 mei 2010 @ 17:22:55 #201
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81259360
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:13 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Tell me...
You wish
pi_81259384
quote:

Mooie topicwending
Het zal wel nep zijn... want dit soort dingen zijn echt te triest om in een forum uit te vechten En anders kunnen ze maar beter meteen uit elkaar gaan, want dan gaat het nergens over
pi_81259497
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:22 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

You wish
Ja maar... ook niet een klein beetje
  maandag 10 mei 2010 @ 17:27:15 #204
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81259542
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:26 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ja maar... ook niet een klein beetje
You couldn't handle me
  maandag 10 mei 2010 @ 17:27:23 #205
270524 Flodder450
pi_81259549
quote:

Mooie topicwending
pi_81259607
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:27 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

You couldn't handle me
Wie wil je daarvoor meenemen dan
  maandag 10 mei 2010 @ 17:29:54 #207
111656 Poit
12-08-12
pi_81259666
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:28 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Wie wil je daarvoor meenemen dan
SummerBreeze
pi_81259714
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:29 schreef Poit het volgende:

[..]

SummerBreeze
Dat zou nog steeds niet verklaren hoe praatjes gaatjes kunnen vullen...

Maar wel inderdaad
  maandag 10 mei 2010 @ 17:33:16 #209
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81259818
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:19 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Ja idd.. maar verkenners zijn wel cool.. kan je lekker hun gang laten gaan.. alleen wel klote als om 16;00 je tochtje afgelopen is en om 18;00 ben je nog aan het zoeken naar ze
Verkenners zijn ook cooler. Ik moest helaas noodgedwongen van de verkenners naar de welpen. Maar stiekem is dat toch ook wel leuk. Groot voordeel is dat je zelf ook nog een avond hebt op kamp, kids liggen tenminste op tijd op bed.
  maandag 10 mei 2010 @ 17:34:30 #210
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81259869
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:31 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Dat zou nog steeds niet verklaren hoe praatjes gaatjes kunnen vullen...

Maar wel inderdaad
Heeft jaren training en studies bij Oosterse wijzen gekost, dat ga ik hier niet zomaar neerkwakken
pi_81259900
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:34 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Heeft jaren training en studies bij Oosterse wijzen gekost, dat ga ik hier niet zomaar neerkwakken
Daar zijn mannen anders altijd wel goed in, zomaar dingen neerkwakken
  maandag 10 mei 2010 @ 17:36:28 #212
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81259952
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:35 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Daar zijn mannen anders altijd wel goed in, zomaar dingen neerkwakken
Gebeurt nooit "zomaar" bij mij

Daar is intensief en hard werk voor nodig.
  maandag 10 mei 2010 @ 17:38:40 #213
111656 Poit
12-08-12
pi_81260046
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:36 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Gebeurt nooit "zomaar" bij mij

Daar is intensief en hard werk voor nodig.
Jahoor! Laatste keer toen je bij me was spoot je spontaan m'n bank onder
  maandag 10 mei 2010 @ 17:40:21 #214
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81260114
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:38 schreef Poit het volgende:

[..]

Jahoor! Laatste keer toen je bij me was spoot je spontaan m'n bank onder
Dat kwam door SB
  maandag 10 mei 2010 @ 17:41:36 #215
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81260175
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:20 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Als je een goede tent hebt die goed opgezet is heb je alleen last van regen bij hevige buien en de grond dichtslaat..
Klopt maar bij regen is de overall feel zo kut

Eerst hadden we ergens kamp met zon modder slide dat was wel tof
  maandag 10 mei 2010 @ 17:48:01 #216
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81260422
Iemand toevallig ING gekocht afgelopen vrijdag? Dan wil ik hem graag feliciteren
  maandag 10 mei 2010 @ 17:49:41 #217
111656 Poit
12-08-12
pi_81260482
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:40 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Dat kwam door SB
SB er heel niet mij!
Hoe is het met d'r trouwens?
Tijd niet meer langs zien komen..
pi_81260543
  maandag 10 mei 2010 @ 17:56:10 #219
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81260746
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:49 schreef Poit het volgende:

[..]

SB er heel niet mij!
Hoe is het met d'r trouwens?
Tijd niet meer langs zien komen..
Gaat goed, lekker druk bezig, dus geen tijd voor FOK!, maar alst goed is zie je d'r binnenkort weer.
SPOILER
  maandag 10 mei 2010 @ 17:57:19 #220
111656 Poit
12-08-12
pi_81260781
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:56 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Gaat goed, lekker druk bezig, dus geen tijd voor FOK!, maar alst goed is zie je d'r binnenkort weer.
SPOILER
Oeh..
SPOILER
'CUM' GETZURME!!!!
  maandag 10 mei 2010 @ 17:59:24 #221
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81260863
  maandag 10 mei 2010 @ 18:01:34 #222
270524 Flodder450
pi_81260951
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:59 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]

jimi hendrix impersonator?
  maandag 10 mei 2010 @ 18:03:08 #223
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81261002
Terror Jaap
  maandag 10 mei 2010 @ 18:05:32 #224
270524 Flodder450
pi_81261088
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:03 schreef AQuila360 het volgende:
Terror Jaap
  maandag 10 mei 2010 @ 18:12:30 #225
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81261286
1814: London Beer Flood, 9 people were killed when 323,000 imperial gallons (1 468 000 L) of beer in the Meux and Company Brewery burst out of their vats and gushed into the streets.
  maandag 10 mei 2010 @ 18:13:10 #226
270524 Flodder450
pi_81261311
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:12 schreef AQuila360 het volgende:
1814: London Beer Flood, 9 people were killed when 323,000 imperial gallons (1 468 000 L) of beer in the Meux and Company Brewery burst out of their vats and gushed into the streets.
BWAHAHAHAHAHAHAHA

pi_81261333
  maandag 10 mei 2010 @ 18:18:37 #228
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81261508
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:13 schreef GameBabe het volgende:
Mijn dag kan niet meer stuk!

Ik word altijd wakker met een meisje in m'n hoofd
'k loop de hele dag te zingen en te fluiten
Elke morgen wakker met een meisje in m'n hoofd
als ik binnenkom, dan rinkelen de ruiten
Het is gewoon een wonder,
het is gewoon geluk
Wakker met een meisje,
en m'n dag kan niet meer stuk,
en m'n dag kan niet meer stuk

fixed.

en trouwens, Oilily kids...
  maandag 10 mei 2010 @ 18:21:10 #229
111656 Poit
12-08-12
pi_81261593
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:13 schreef GameBabe het volgende:
Mijn dag kan niet meer stuk!

Heb je nou weer over me lopen dagdromen?
pi_81261992
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:21 schreef Poit het volgende:

[..]

Heb je nou weer over me lopen dagdromen?
Natuurlijk! Een vrouw kan geen groter compliment krijgen dan dat een man op haar geilt...
SPOILER
  maandag 10 mei 2010 @ 18:42:59 #231
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_81262483
[TK] 32 inch Philips beeldbuis tv mooi topic

[ Bericht 30% gewijzigd door Sharpdressedman op 10-05-2010 18:48:04 ]
  maandag 10 mei 2010 @ 18:45:51 #232
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81262641
Poit, jongen, je moet es gaan werken aan je subtiliteit, het wordt een beeeeetje voorspelbaar... Probeer het anders te verbloemen in ogenschijnlijk onschuldige opmerkingen, wie weet dat gamebabe er dan nog eens intrapt om met je af te spreken!
pi_81262706
Poit is een schatje.
  maandag 10 mei 2010 @ 18:52:02 #234
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81262931
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:47 schreef Edwinuss het volgende:
Poit is een schatje.
Yeah dat wel
  maandag 10 mei 2010 @ 18:52:36 #235
111656 Poit
12-08-12
pi_81262960
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:45 schreef SpankmasterC het volgende:
Poit, jongen, je moet es gaan werken aan je subtiliteit, het wordt een beeeeetje voorspelbaar... Probeer het anders te verbloemen in ogenschijnlijk onschuldige opmerkingen, wie weet dat gamebabe er dan nog eens intrapt om met je af te spreken!
Subtiliteit is voor homo`s en laffe twatten!
Ik ga me niet aanpassen!
pi_81263319
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:45 schreef SpankmasterC het volgende:
Ach ja joh, daar prik ik wel doorheen (sinds ik hem een keer in het echt gezien heb...)

Stiekem zit er achter die grote bek gewoon een lieve jongen
  maandag 10 mei 2010 @ 19:01:59 #237
111656 Poit
12-08-12
pi_81263366
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:00 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ach ja joh, daar prik ik wel doorheen (sinds ik hem een keer in het echt gezien heb...)

Helemaal niet!
* Poit loopt stampvoetend weg.
pi_81263401
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:01 schreef Poit het volgende:

[..]

Helemaal niet!
* Poit loopt stampvoetend weg.
Je bent wel schattig hoor
  maandag 10 mei 2010 @ 19:04:00 #239
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81263453
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:52 schreef Poit het volgende:

[..]

Subtiliteit is voor homo`s en laffe twatten!
Ik ga me niet aanpassen!
ok....
  maandag 10 mei 2010 @ 19:05:29 #240
111656 Poit
12-08-12
pi_81263531
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:04 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

ok....
Moehahaha!
pi_81263809
  maandag 10 mei 2010 @ 19:51:45 #242
270524 Flodder450
pi_81265834
poit

ik zie jou dit soort dingen wel zeggen na/tijdens bepaalde activiteiten

maandag 10 mei 2010 @ 19:54:42 #243
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81265962
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:00 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Yup, heb ik ook gezien.
SPOILER
  maandag 10 mei 2010 @ 20:12:58 #244
111656 Poit
12-08-12
pi_81266751
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:54 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Yup, heb ik ook gezien.
SPOILER
Ik ben niet liehiehiehiehief!!!
pi_81266889
stelletje rel dellen
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  maandag 10 mei 2010 @ 20:16:05 #246
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81266895
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:12 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik ben niet liehiehiehiehief!!!
Dit soort gedrag is zo ontzettend schattig....
  maandag 10 mei 2010 @ 20:25:40 #247
111656 Poit
12-08-12
pi_81267384
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:16 schreef Fallen het volgende:

[..]

Nouhouhouhouhou!!
* Poit ligt op z'n buik op de grond met z'n hand en voeten op de grond te slaan..
  maandag 10 mei 2010 @ 20:25:54 #248
270524 Flodder450
pi_81267403
quote:
Well that's fantastic. A really smart decision, young man. We can put that check in a money market mutual fund, then we'll re-invest the earnings into foreign currency accounts with compounding interest aaaand it's gone.
  maandag 10 mei 2010 @ 20:26:28 #249
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81267439
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:25 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

pi_81267613
Hey flodder kind. Je stukje tekst is niet grappig, zeker niet als je het originele filmpje erbij post van South Park.

Falert no.1
  maandag 10 mei 2010 @ 20:29:35 #251
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81267620
BBN VI begint nu
  maandag 10 mei 2010 @ 20:31:00 #252
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81267695
BadBoyNova VirusInfectie?
  maandag 10 mei 2010 @ 20:31:49 #253
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81267741
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:31 schreef SpankmasterC het volgende:
BadBoyNova VirusInfectie?

Ga maar weer Lips spelen Spanky ....
  maandag 10 mei 2010 @ 20:32:33 #254
111656 Poit
12-08-12
pi_81267784
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:31 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ga maar weer Lips spelen Spanky ....
Ben je nou gewoon serieus een grote bek tegen SpankmasterC aan het geven?
  maandag 10 mei 2010 @ 20:32:45 #255
270524 Flodder450
pi_81267794
quote:
They took our jobs!
Redneck #3: D' took'r jeeeeerbs!
Redneck #4: Took'r durbs!
Redneck #5: Took'r dur'b!
hoezo het bericht verandert na elke doorgeving (lol)
  maandag 10 mei 2010 @ 20:33:52 #256
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_81267855
Do androids dream of electric sheep?
  maandag 10 mei 2010 @ 20:33:59 #257
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81267858
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:32 schreef Poit het volgende:

[..]

Ben je nou gewoon serieus een grote bek tegen SpankmasterC aan het geven?
pi_81267866
Hoezo je bent niet grappig (lol)
  maandag 10 mei 2010 @ 20:34:28 #259
182714 RitseB
pi_81267886
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:34 schreef Edwinuss het volgende:
Hoezo je bent niet grappig (lol)
lololol
pi_81267896
Hey RitseB.
  maandag 10 mei 2010 @ 20:34:50 #261
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81267901
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:33 schreef RitseB het volgende:
BBQ Tijd
Er komen dadelijk 200 man
  maandag 10 mei 2010 @ 20:35:26 #262
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81267926
Nu ben ik weg het was een goeie dag tot ziens!
  maandag 10 mei 2010 @ 20:35:49 #263
182714 RitseB
pi_81267949
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:34 schreef Edwinuss het volgende:
Hey RitseB.
hoi Ed.
pi_81267983
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:35 schreef RitseB het volgende:

[..]

hoi Ed.
(lol)
  maandag 10 mei 2010 @ 20:38:35 #265
182714 RitseB
pi_81268078
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:35 schreef AQuila360 het volgende:
Nu ben ik weg het was een goeie dag tot ziens!
Kom je ook Aq?
pi_81268101
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:38 schreef RitseB het volgende:

[..]

Kom je ook Aq?
  maandag 10 mei 2010 @ 20:39:30 #267
182714 RitseB
pi_81268126
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:38 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Dan kom je zeker wel
pi_81268146
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:39 schreef RitseB het volgende:

[..]

Dan kom je zeker wel
Ja. Alleen om z'n ass te kicken en dan weer naar huis te gaan.
  maandag 10 mei 2010 @ 20:40:30 #269
182714 RitseB
pi_81268169
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:40 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ja. Alleen om z'n ass te kicken en dan weer naar huis te gaan.
En om te BBQen?
  maandag 10 mei 2010 @ 20:42:37 #270
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81268270
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:38 schreef RitseB het volgende:

[..]

Kom je ook Aq?
Ik zou wel willen Ritse maar het lijkt me niet verstandig Maar komt strax heel GAM
  maandag 10 mei 2010 @ 20:43:03 #271
182714 RitseB
pi_81268289
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:42 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik zou wel willen Ritse maar het lijkt me niet verstandig Maar komt strax heel GAM
Alleen GAM SC + CREW
  maandag 10 mei 2010 @ 20:44:45 #272
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81268348
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:43 schreef RitseB het volgende:

[..]

Alleen GAM SC + CREW
Ahja oke. zag allemaal reacties van andere lui
  maandag 10 mei 2010 @ 20:45:10 #273
182714 RitseB
pi_81268370
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:44 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ahja oke. zag allemaal reacties van andere lui
Ja, Games crew is dat.
pi_81268404
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:54 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Yup, heb ik ook gezien.
SPOILER
Toen ik onder jou doorkeek zag ik dat jij zelfs een lieve jongen bent
pi_81268619
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:16 schreef Fallen het volgende:

[..]

QFT
  maandag 10 mei 2010 @ 21:03:59 #276
187674 Sigmund666
pi_81269384
Enorm relaxed van Microsoft.
Een tooltje uitbrengen waardoor je de Windows7 DVD makkelijk op USB stick kunt zetten

Edit: Een deze dagen een robbertje vechten met Paradigit. BIOS is fucked

[ Bericht 22% gewijzigd door Sigmund666 op 10-05-2010 21:46:02 ]
  maandag 10 mei 2010 @ 21:45:58 #277
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81271947
Terug thuis

Samenvatting:

Formule 1:
Webber:
Spanje: Lekkah warm!
In drie dagen van blanke computernerd naar bruin gebronste machoman gemetamorfoost
Ondanks aswolk boven spanje toch naar huis kunnen gaan
Rossdale moe!
Rossdale happy
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_81272059
Heb je wel genoten van de race? Vond het zelf namelijk een vrij saaie bedoeling op de strijd tussen Schumacher en Button na dan. Alles vrij rechttoe rechtaan. Sfeer zal natuurlijk veel gecompenseerd hebben.
  maandag 10 mei 2010 @ 21:50:19 #279
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81272211
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:45 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Toen ik onder jou doorkeek zag ik dat jij zelfs een lieve jongen bent
Ja kunst, zelfs in de OP staat dat te lezen
  maandag 10 mei 2010 @ 22:09:44 #280
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_81273582
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:47 schreef Morthill het volgende:
Heb je wel genoten van de race? Vond het zelf namelijk een vrij saaie bedoeling op de strijd tussen Schumacher en Button na dan. Alles vrij rechttoe rechtaan. Sfeer zal natuurlijk veel gecompenseerd hebben.
Was niet veel bijzonders de race
en dan hamilton
  maandag 10 mei 2010 @ 22:13:04 #281
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_81273808
Aanstaande maandag vakantie gepland staan, 12 dagen weg.

Mijn vriendin haar oma ligt al een dikke 3 weken in coma (hersenbloeding) en gisteren vonden we al dat ze veel hoeste en last had van slijm. Dat slijm hebben ze vandaag weggehaald maar keel was erg beurs en dus hebben ze haar van de voeding gehaald. Aan de ene kant hoop ik dat ze snel weer aan de voeding mag, aan de andere kant ook niet. Wat voor leven heeft ze nu nog?

Maar is spannend mbt vakantie, wanneer besluit je wel te gaan en wanneer niet. Hopen dat de artsen ons goed op de hoogte houden.

Lekkere periode, eerst die klote inbraak, oma op sterven en dan misschien ook geen vakantie
(oja het kan me overigens geen reet schelen die vakantie hoor, mijn vriendin en haar oma gaan altijd voor maar we konden het beide wel even goed gebruiken)

[ Bericht 1% gewijzigd door Sharpdressedman op 10-05-2010 22:39:55 ]
pi_81275351
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
Maandag vakantie gepland staan, 12 dagen weg.

Mijn vriendin haar oma ligt al een dikke 3 weken in coma (hersenbloeding) en gisteren vonden we al dat ze veel hoeste en last had van slijm. Dat slijm hebben ze vandaag weggehaald maar keel was erg beurs en dus hebben ze haar van de voeding gehaald. Aan de ene kant hoop ik dat ze snel weer aan de voeding mag, aan de andere kant ook niet. Wat voor leven heeft ze nu nog?

Maar is spannend mbt vakantie, wanneer besluit je wel te gaan en wanneer niet. Hopen dat de artsen ons goed op de hoogte houden.

Lekkere periode, eerst die klote inbraak, oma op sterven en dan misschien ook geen vakantie
(oja het kan me overigens geen reet schelen die vakantie hoor, mijn vriendin en haar oma gaan altijd voor maar we konden het beide wel even goed gebruiken)
Zit je wel mee he SDM...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_81275502
quote:

pi_81276110
quote:

Succes, het zit je niet mee. En vergeet niet, when life throws lemons, make lemonade... Hoe lastig het soms ook is
  maandag 10 mei 2010 @ 22:53:42 #285
182714 RitseB
pi_81276254
Sterkte SDM, one love
pi_81276277
pi_81276318
quote:

Ga je ver weg? Als je in Europa blijft dan kan je zo weer terug zijn natuurlijk! Bij mij hebben oude mensen ook altijd de neiging om (bijna) dood te gaan als ik op vakantie ben. Heb er al drie keer een wintersport voor moeten afbreken en op zich ging dat altijd zonder problemen. Twee keer was een busreis en toen kregen we de eerste keer gewoon vliegtickets voor de terugreis (plus de taxikosten a 800 euro vergoed) en de tweede keer kon ik direct met de bus waarmee ik heen was gekomen weer terug. Alle keren was ik binnen een dag na het gebeuren weer thuis. Ga gewoon nog speciaal een keer extra langs het ziekenhuis voor je vertrekt om nog een keer extra gedag te zeggen en ga er gewoon even uit. Als het echt mis gaat ben je echt nog wel op tijd thuis! Iemand die in coma ligt kun je toch verder niks aan of mee doen.
pi_81276644
When life hands you lemons, squish it into a beer and have yourselves a party!
  maandag 10 mei 2010 @ 23:06:34 #289
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_81277012
THX allemaal

Koei dat is wel even handig te weten. Zelf hebben we daar geen ervaring mee en we willen niet vast komen te zitten wanneer er wat aan de hand is. Maar zo te horen kunnen we gaan mocht er voor die tijd geen verandering is. Echter denk ik dat ze haar niet meer aan de voeding gaan zetten (maar dit is puur een gok/vermoeden) en dan is het een aflopende zaak.
Ik laat het verder helemaal aan mijn vriendin over, heb ook gezegd dat de vakantie me niks kan schelen en als ze thuis wil blijven ik het prima vind

Afwachten maar
pi_81277072
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:00 schreef lkb9000 het volgende:
When life hands you lemons, squish it into a beer and have yourselves a party!
Lemonparties
  maandag 10 mei 2010 @ 23:15:56 #291
188728 Lyzio
why do we fall
pi_81277554
Hoi
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  maandag 10 mei 2010 @ 23:16:41 #292
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81277595
Succes scherpe man!
  maandag 10 mei 2010 @ 23:17:57 #293
111656 Poit
12-08-12
pi_81277664
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:16 schreef SpankmasterC het volgende:
Succes scherpe man!
pi_81277724
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:16 schreef SpankmasterC het volgende:
Succes scherpe man!
pi_81279653

dinsdag 11 mei 2010 @ 00:01:06 #296
187674 Sigmund666
pi_81279677
Wat is de grap?
pi_81279712
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 00:01 schreef Sigmund666 het volgende:
Wat is de grap?
Ik denk dat alleen Lenny dat weet.

Maar dat is de opa van een drugdealer in een serie. Hij kan alleen antwoorden met die bel.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 00:03:29 #298
187674 Sigmund666
pi_81279767
U heeft mijn interesse gewekt. Ik hou wel van series met vage/rare personages.
pi_81279793
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 00:03 schreef Sigmund666 het volgende:
U heeft mijn interesse gewekt. Ik hou wel van series met vage/rare personages.
Het is niet zo super bijzonder hoor, hij heeft een kleine rol. Maar best wel grappig. Het gaat om Breaking Bad.
pi_81279806
En Koei is een schatje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')