QFTquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Forbiddenquote:Op zondag 9 mei 2010 20:26 schreef Nebo het volgende:
Don't mess with my car: http://www2.skoftenmedia.com/images/gifdump/46/02.gif
Kut-skoften.... zoek de laatste gifdump maar op danquote:Op zondag 9 mei 2010 20:28 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Forbidden
You don't have permission to access /images/gifdump/46/02.gif on this server.
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
[Plaats hier iets wat behoorlijk naar userbashen riekt]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Riekt het meer dan die apen?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:29 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
[Plaats hier iets wat behoorlijk naar userbashen riekt]
Goed, dit topic ga ik overslaan vanaf mijn mobielquote:
EENS!quote:Op zondag 9 mei 2010 20:37 schreef Morthill het volgende:
wat een gezelligheid weerKan iemand de apen eruit trappen?
Het plaatje had wel iets kleiner gemogen of even achter een linkje. Nu kan je de pixels tellen en daar wordt ze nou niet echt mooier op...quote:
Topkoks zijn mannenquote:Op zondag 9 mei 2010 21:57 schreef GameBabe het volgende:
Avond allen!
Zojuist gekookt en de kippenpoten laten aanbranden... wat ben ik toch ook een waardeloze vrouw...
Nou, je stat in de keuken. Dat is al een eis.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:57 schreef GameBabe het volgende:
Avond allen!
Zojuist gekookt en de kippenpoten laten aanbranden... wat ben ik toch ook een waardeloze vrouw...
Ik mik units in pannen en magnetrons terwijl ik een website aan het maken benquote:Op zondag 9 mei 2010 21:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nou, je stat in de keuken. Dat is al een eis.
Ow wacht, dan heb je meteen aan al je eisen voldaan.
Wat voor website maak je dan?quote:Op zondag 9 mei 2010 22:01 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik mik units in pannen en magnetrons terwijl ik een website aan het maken benOf dat helemaal onder in de keuken staan valt weet ik dan weer niet...
De game site, het lijkt er heel erg op dat Sony de game morgen gaat goedkeuren, dus vanaf morgen vol op de marketingquote:
Nee, ik was naar Moby aan het luisteren terwijl ik gewoon écht aan mn scriptie bezig benquote:Op zondag 9 mei 2010 22:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Meer mensen die The Da Vinci Code aant kijken zijn?
Nein, bij de derde keer is het niet zo heel boeiend meer allemaal. Ik zet zo Zombieland weer eens opquote:Op zondag 9 mei 2010 22:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gamesite? Sony? uhhhh...quote:Op zondag 9 mei 2010 22:11 schreef GameBabe het volgende:
[..]
De game site, het lijkt er heel erg op dat Sony de game morgen gaat goedkeuren, dus vanaf morgen vol op de marketing
nja ik ga in de zomer naar newcastle, en denk eraan om dan naar Roslin te gaanquote:Op zondag 9 mei 2010 22:18 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, ik was naar Moby aan het luisteren terwijl ik gewoon écht aan mn scriptie bezig benMaar die docu is nu afgelopen, dus ik heb 'm overgezet naar de davinci code om hopelijk het stukje van die Engelse kerk te kunnen zien, dan weet ik waar ik naar moet kijken woensdag.
Hoezo derde keerquote:Op zondag 9 mei 2010 22:20 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nein, bij de derde keer is het niet zo heel boeiend meer allemaal. Ik zet zo Zombieland weer eens op
Het Bernie mysterie??quote:Op zondag 9 mei 2010 22:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hoezo derde keerik vond na het lezen van het Berinine Mysterie al die boeken al niet interessant meer
Nope. Het is een leuke theorie die ze aanhalen, en hij is vast ook ergens wel waar (Jezus was gewoon maar een mens, dus zal hij best wel met een hoer de liefde bedreven hebben) maar verder is het 2½ uur van hot naar her gaan en weinig spanning. Net als Angels and Demons. 140 minuten van punt a naar punt b en weten dat het te laat isquote:Op zondag 9 mei 2010 22:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heb je ACII niet uitgespeeld of zo? Bernie is uitgezonden door de veertiende apostel die geschrapt was uit de bijbel. Hij was namelijk een afstamming van de farao die ooit Mozes dwarszat toen hij wilde vertrekken met het Joodse slavenvolk naar Israël. Zijn doel was de Joodse messias te manipuleren om zodoende het Joodse volk weer terug te leiden naar Egypte en slaven te worden. Door een mysterie was Bernie gereisd door de tijd en beland in de renaissance alwaar hij boodschappen achterliet die Ezio moesten leiden naar de ontrafeling van de Da Vinci Code.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Het Bernie mysterie??
Wat heeft RaymanNL er mee te maken??
Het boek was ook tof, heb het verslonden, maar bleef met een enorm leeg gevoel achter. Het boek kent een patroon dat in al die andere boeken vervolgens herhaald wordt in een lichte variant, de lol is er direct af. Het is een leuk staaltje vertelkunst voor 1 keer, maar daarna nooit meer.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:54 schreef koei het volgende:
Ik vond het Bernini Mysterie een tof boek. Ik hou wel van symboliek, oude kerken en een beetje schat zoeken. Juist die symboliek in de boeken is erg tof, iets dat in de films heel slecht over komt. Daarnaast lezen ze gewoon lekker weg. Ik heb het Bernini mysterie en de Davinci code beide gelezen tijdens een wintersport waarbij het te hard sneeuwde om te mogen skiën. Mn zus had de ene bij zich, mn pa de andere dus we hebben de boeken netjes uitgewisseld.
Zodra ik naar Rome ga ga ik overigens ook de Bernini-route nazoeken, gewoon om te kijken wat er daadwerkelijk van klopte van die route
De boeken komen op de een of andere manier ook beter tot hun recht. Vraag me niet hoe of waarom, maar het is gewoon zo. Zie ook het Schnitzelparadijs (het boek). Van de film hebben ze het totaal tegenovergestelde van het boek gemaaktquote:Op zondag 9 mei 2010 22:54 schreef koei het volgende:
Ik vond het Bernini Mysterie een tof boek. Ik hou wel van symboliek, oude kerken en een beetje schat zoeken. Juist die symboliek in de boeken is erg tof, iets dat in de films heel slecht over komt. Daarnaast lezen ze gewoon lekker weg. Ik heb het Bernini mysterie en de Davinci code beide gelezen tijdens een wintersport waarbij het te hard sneeuwde om te mogen skiën. Mn zus had de ene bij zich, mn pa de andere dus we hebben de boeken netjes uitgewisseld.
Zodra ik naar Rome ga ga ik overigens ook de Bernini-route nazoeken, gewoon om te kijken wat er daadwerkelijk van klopte van die route
Daar heb je wel helemaal gelijk in idd. Ik heb na die twee boeken dan ook een tijdje helemaal niks meer van hem gelezen.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het boek was ook tof, heb het verslonden, maar bleef met een enorm leeg gevoel achter. Het boek kent een patroon dat in al die andere boeken vervolgens herhaald wordt in een lichte variant, de lol is er direct af. Het is een leuk staaltje vertelkunst voor 1 keer, maar daarna nooit meer.
Idd. Children of the Corn was ook scary.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:33 schreef Nebo het volgende:
Pet Sematary van Stephen King is freaky.... damn
Dat is echt een slechte filmquote:Op zondag 9 mei 2010 23:33 schreef Nebo het volgende:
Pet Sematary van Stephen King is freaky.... damn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Ik wiste niet dat pon doe verfilmd wasquote:Op zondag 9 mei 2010 23:46 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is echt een slechte filmUberhaupt een erg slecht verhaal voor Stephen King's doen. Alleen Pet Semetary 2 is nóg slechter.
Die was juist erg tof. Kathey Bates als totaal krankzinnige fan van een schrijver.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:04 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik wiste niet dat pon doe verfilmd wasis er een tweede PS boek? De slechtste verfilming is voor mij Misery; wat een meuk was dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
De DVD van IT was toen wel vaag. De film staat op een DVD met 2 kantenquote:Op maandag 10 mei 2010 00:18 schreef koei het volgende:
Misery is gewoon een saai verhaal, net als Hearts in Atlantis. The Shining was wel aardig, maar het duurt veel te lang voordat die tof wordt. 1408 is gewoon heel erg vreemd en daardoor heel tof. De verfilming van The Mist vond ik ook nog wel aardig maar vooral vanwege dat irritante vrouwtje binnen en het einde.
De mini-serie The langoliers vond ik vroeger ook heel tof, net als de eerste videoband van IT (dus met alle terugblikken, voor het bezoek aan de spin)
QFMTquote:Op maandag 10 mei 2010 00:21 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
De DVD van IT was toen wel vaag. De film staat op een DVD met 2 kanten
Dat trage in the Shining is juist wel erg mooi gedaan. Je wordt als persoon immers niet van het ene op het andere moment compleet krankzinnig en gestoord. De hele sfeer van dat hotel, de leegte, de eenzaamheid en de verborgen angst zijn werkelijk zo geniaal in beeld gebracht, net als de stukjes waarin dat joch op zijn driewieler door die gangen heen rijdt en je bij elke bocht het gevaar onterecht aanvoelt
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:10 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Die was juist erg tof. Kathey Bates als totaal krankzinnige fan van een schrijver.
Bijna even meesterlijk als Jack Nicholson in the Shining
Ik ben elke keer weer geschokt als ik zie waar mensen toe in staat zijn. Vietnam was toch wel een absoluut dieptepunt van de huidige Westerse beschaving. Althans, dat mag ik hopen.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:42 schreef Nebo het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van de Vietnam-oorlog. Best heftige shit: http://www.boston.com/big(...)_35_years_later.html
Boek van Stephen King > Film gebaseerd op het boekquote:Op maandag 10 mei 2010 08:39 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nee man, heb je het boek van Misery gelezen? Daar zaten echt gruwelijke scenes in die ik echt miste in de film. Vooral dat eindgevecht is echt sneu in de film
Hoe dat zo?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:14 schreef Poit het volgende:
Ohja, goedemorgen.. Heb spierpijn en zit onder de blauwe plekken..
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:10 schreef Poit het volgende:
King films![]()
De enige verfilming die leuk is, is the green mile. de rest zijn allemaal baggerfilms
Ik ben heul niet zo gemeenquote:Op maandag 10 mei 2010 09:17 schreef Poit het volgende:
Potje stoeien met jou toch
Maar nee.. Paintball
Stiekem was het wel leuk
Vind het echt erg (nog steeds)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsof je het einde van Turner &Hooch of Marley en Me zit te kijken qua 'zielig'-gevoel.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:23 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Vind het echt erg (nog steeds)En dat is een goede reden om geen doodstraf te hebben...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsof je het einde van Turner &Hooch of Marley en Me zit te kijken qua 'zielig'-gevoel.
Maar het is weer tijd voor worky worky, laterz
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
Singstar!!quote:Op maandag 10 mei 2010 09:30 schreef SpankmasterC het volgende:
Koei,w at een toffe taartThanks!
Gisteren wat Lips gedaan, best aardige karaoke maar het is echt te spastisch Japans... Je hebt een nummer nog amper afgezonden of je krijgt al "YOU ARE A SUPERRRRRNOVA!!!!" en "NEW GRAND RANK: SUNDAY DRIVER!!!" en leaderboards en blablabla, je bent een minuut aan het wegklikken voor je n nieuw nummer kunt zingen! Doe mij wat dat betreft Singstar maar, is meer gestroomlijnd. Dat, en het feit dat je geen nummers op je HDD kunt zetten en je dus continu aan het discswappen bent...
Jij niet gemeen?? Je lijkt me wel het typje klein maar venijn..quote:Op maandag 10 mei 2010 09:23 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik ben heul niet zo gemeen![]()
Paintballen is tof maar pijnlijkKunnen we niet een keer een paintball meet doen
Yeah man, lekker lang in mn bed kunnen blijven stinken dus ik had het prima naar mn zinquote:
Die focking BAAS!! Dat is hij!!quote:
Ik ben niet principieel tegen de doodstraf, sommige mensen horen nu eenmaal niet in deze wereld thuis.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En dat is een goede reden om geen doodstraf te hebben...
Maar het is weer tijd voor worky worky, laterz
Check zijn boxerquote:
Dat is die kerel van Die Antwoord.quote:
Pink Floydquote:
Da's nog eens een spannend potje basketballquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 11:05 schreef SocialDisorder het volgende:
fucking klasse-justitie
negeren van een stopteken, geen gordel dragen, geen rijbewijs, geen remlichten, bedreigen van een ambtenaar in functie en dan wegkomen met 9 tientjes boete. Intimidatie: het werkt!
Rijbewijs innemen en 90% belasting laten betalenquote:Op maandag 10 mei 2010 11:05 schreef SocialDisorder het volgende:
fucking klasse-justitie
negeren van een stopteken, geen gordel dragen, geen rijbewijs, geen remlichten, bedreigen van een ambtenaar in functie en dan wegkomen met 9 tientjes boete. Intimidatie: het werkt!
quote:Op maandag 10 mei 2010 11:49 schreef Poit het volgende:
Om even te zeuren op de TT. Ik gisteren vol goede zin naar die site toe om die games te kopen, kan er niet met een creditcard betaald worden. Paypal is gelocked en ik heb geen zin om CheckOut ook te proberen..
Conclusie: Te veel moeite.. Fuck it!
Moet ik het voor je bestellen?quote:Op maandag 10 mei 2010 11:49 schreef Poit het volgende:
Om even te zeuren op de TT. Ik gisteren vol goede zin naar die site toe om die games te kopen, kan er niet met een creditcard betaald worden. Paypal is gelocked en ik heb geen zin om CheckOut ook te proberen..
Conclusie: Te veel moeite.. Fuck it!
welk rijbewijs?quote:Op maandag 10 mei 2010 11:27 schreef Tain het volgende:
[..]
Rijbewijs innemen en 90% belasting laten betalen
Met Paypal inderdaad.. Maar dat heb ik 3 jaar geleden voor het laatst gedaan en om m'n account te unlocken moet ik een of ander internationaal nummer gaan bellen.. Puur alleen een CC werkt nietquote:Op maandag 10 mei 2010 11:49 schreef Morthill het volgende:
[..]ik heb met Paypal en CC betaald gisteren
Nee, laat maar! Potverdeurie..quote:
Ja, zo zullen dat soort kutjongeren het wel leren. Geef ze dan gelijk een boete voor gordel, stopteken en bedreigen van agent. Of nog beter, arresteren en voorleiden bij de rechter.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:05 schreef SocialDisorder het volgende:
fucking klasse-justitie
Ter plekke executeren en de auto per opbod veilen. Nog beter!quote:Op maandag 10 mei 2010 12:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, zo zullen dat soort kutjongeren het wel leren. Geef ze dan gelijk een boete voor gordel, stopteken en bedreigen van agent. Of nog beter, arresteren en voorleiden bij de rechter.
Ik ben voor!!quote:Op maandag 10 mei 2010 12:05 schreef Fallen het volgende:
Wat een depressief kutweer is het weer vandaag....![]()
Ik wil lente, zomer, lekkere temperaturen, vrouwen in rokjes, bier drinken op het terras, bbq'en ergens in het park en frisbeeen op het strand.
Wat een domme vergelijkingenquote:Op maandag 10 mei 2010 12:21 schreef SocialDisorder het volgende:
Blijft apart... Giro D'Italia in Amsterdam en omstreken...
What's next? Het Wimbledontoernooi in Assen? Dirtbiking op de Nurburgring? Eredivisiewedstrijden in Nou Camp?
quote:Op maandag 10 mei 2010 12:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat een domme vergelijkingengrote wielerwedstrijden starten al decennia buiten dat land, anders dan de onzin die je nu neerkwakt. Dat is gewoon hoe die wedstrijden gevormd zijn.
Buitenland kan ik me soort van voorstellen om kilometers te kunnen maken maar dit: http://cycling.lohudblogs(...)ld-start-in-america/quote:Op maandag 10 mei 2010 12:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat een domme vergelijkingengrote wielerwedstrijden starten al decennia buiten dat land, anders dan de onzin die je nu neerkwakt. Dat is gewoon hoe die wedstrijden gevormd zijn.
Die argumentatiequote:Op maandag 10 mei 2010 12:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik hou me niet bezig met wielersport. Enige reden dat ik weet dat de Giro in Nederland komt is door de billboards die om de 10 meter langs de weg hangen tussen mijn huis en m'n werk. "GIRO D'ITALIA DIT WEEKEND KOMT ALLEN!".
Dat hele wielrennen kan me gestolen worden, stelletje mafkezen die een pokke-eind gaan fietsen terwijl we prima alternatieven hebben (motor, auto, trein, bus, vliegtuig, etc).
En je denkt echt dat ze door Frankrijk en Zwitersland gaan fietsen na NL? Die lui gaan na een paar etappes hier per vliegtuig naar Italië en werken de rest daar af.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Buitenland kan ik me soort van voorstellen om kilometers te kunnen maken maar dit: http://cycling.lohudblogs(...)ld-start-in-america/
slaat toch helemaal nergens op!
Gaan ze met de waterfiets de oceaan over?
Is dat zo? Wat belachelijk zeg.. Vroeger noemde ze dat afsnijdenquote:Op maandag 10 mei 2010 12:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
En je denkt echt dat ze door Frankrijk en Zwitersland gaan fietsen na NL? Die lui gaan na een paar etappes hier per vliegtuig naar Italië en werken de rest daar af.
De Olympische Spelen zijn ook niet in Olympia, moeten we daar de naam ook maar van gaan aanpassen naar WereldSpelen of zoquote:Op maandag 10 mei 2010 12:30 schreef Tain het volgende:
Noem het gewoon GIRO D'EUROPE of Tour de Europe ofzo
ze moeten wat nu doping verboden isquote:Op maandag 10 mei 2010 12:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Is dat zo? Wat belachelijk zeg.. Vroeger noemde ze dat afsnijden
Dat lijkt me niet handig aangezien de Wereldspelen al bestaat. Maar er is natuurlijk wel een verschil in een evenement wat vernoemd is naar een plaats of een evenement wat in een land gehouden wordt(maar wat de laatste jaren steeds in een ander land start).quote:Op maandag 10 mei 2010 12:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
De Olympische Spelen zijn ook niet in Olympia, moeten we daar de naam ook maar van gaan aanpassen naar WereldSpelen of zo. Semantisch muggenziften
De laatste jaren? De grote wielerrondes starten al decennia in andere landen. Ik weet nog dat toen ik klein was de Tour de France van start ging in 's Hertogenbosch en in 1978 startte hij in Leiden en in 1954 in Amsterdam.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet handig aangezien de Wereldspelen al bestaat. Maar er is natuurlijk wel een verschil in een evenement wat vernoemd is naar een plaats of een evenement wat in een land gehouden wordt(maar wat de laatste jaren steeds in een ander land start).
In DenBosch is nog niet zo lang geleden toch? Toen ging ie ook door mijn woonplaats heen, gingen ze gooien met blikjes mais.. lekkere organisatiequote:Op maandag 10 mei 2010 12:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
De laatste jaren? De grote wielerrondes starten al decennia in andere landen. Ik weet nog dat toen ik klein was de Tour de France van start ging in 's Hertogenbosch en in 1978 startte hij in Leiden en in 1954 in Amsterdam.
Ze zijn vernoemd naar die landen (Frankrijk, Spanje, Italie), omdat het grootste deel van de ronde zich in die landen afspeelt en ja, omdat heel vroeger ze alleen daar verreden werden. Maar het hoort er al heel lang bij dat ze af en toe in het buitenland een paar etappes verrijden.
1996quote:Op maandag 10 mei 2010 12:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
In DenBosch is nog niet zo lang geleden toch? Toen ging ie ook door mijn woonplaats heen, gingen ze gooien met blikjes mais.. lekkere organisatie
Ah hou me niet zo bezig met wielrennen zoals je dus al had gemerktquote:Op maandag 10 mei 2010 12:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
De laatste jaren? De grote wielerrondes starten al decennia in andere landen. Ik weet nog dat toen ik klein was de Tour de France van start ging in 's Hertogenbosch en in 1978 startte hij in Leiden en in 1954 in Amsterdam.
Ze zijn vernoemd naar die landen (Frankrijk, Spanje, Italie), omdat het grootste deel van de ronde zich in die landen afspeelt en ja, omdat heel vroeger ze alleen daar verreden werden. Maar het hoort er al heel lang bij dat ze af en toe in het buitenland een paar etappes verrijden.
Ik ook amperquote:Op maandag 10 mei 2010 13:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Ah hou me niet zo bezig met wielrennen zoals je dus al had gemerkt
toen was ik al 11quote:Op maandag 10 mei 2010 13:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
1996het is maar wat je als lang definieert. Ik was bij de start nog maar 9 lentes jong.
broekiequote:
quote:
quote:
goh, wat jammer. Ik zat me al te verheugen op bezweette kerels in strakke lycra-pakjes...quote:Op maandag 10 mei 2010 14:05 schreef wc-eend het volgende:
Sorry jongens, geen foto's kunnen maken.. kids moesten nodig vermaak hebben dat ik mijn handen vol had.. maarja.. kopgroep bestond uit 3 mannetjes.. een in oranje, Nederlander? Maja.. die gasten gaan best hard.. zelfs bij het omhoog fietsen
Druk bezig met DeKok, schat ik.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:17 schreef Poit het volgende:
Pff.. Ben geil.. Waar is GameBabe als je d'r nodig hebt?
De motherfocker!! Hmm, dan maar weer het zusje van De_Kok scoren..quote:Op maandag 10 mei 2010 14:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Druk bezig met DeKok, schat ik.
fucking klasse-justitie
quote:Op maandag 10 mei 2010 14:17 schreef Poit het volgende:
Bied je nou je flikkerhand aan??quote:
Sorry, het is niet die van mijquote:
You posted it. It's yoursquote:
Sorry dudequote:Op maandag 10 mei 2010 14:23 schreef Poit het volgende:
[..]
De motherfocker!! Hmm, dan maar weer het zusje van De_Kok scoren..
Het is niet anders
Zolang ik je zusje nog heb heb ik er geen problemen meequote:
quote:
Volgende week pas weer terug. Maar we zijn alleen dinsdag en woensdag open, rest van de dagen vrijquote:Op maandag 10 mei 2010 14:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Zolang ik je zusje nog heb heb ik er geen problemen mee
De Chef weer terug trouwens?? Staat de toko nog??
[..]
Joh! Je hebt gewoon een soorrt van vakantie??quote:Op maandag 10 mei 2010 15:00 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Volgende week pas weer terug. Maar we zijn alleen dinsdag en woensdag open, rest van de dagen vrij
Ben hem aan het binnenhalen, ik ben benieuwdquote:Op maandag 10 mei 2010 14:47 schreef Nebo het volgende:
Ik denk dat Family Guy zich vandaag heeft overtroffen met de hoeveelheid kots![]()
Vorige nummer één:
quote:Op maandag 10 mei 2010 15:08 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ben hem aan het binnenhalen, ik ben benieuwd
Pizzaoven gekauft??quote:Op maandag 10 mei 2010 15:06 schreef De_Kok het volgende:
Heerlijk
kom je binnenkort pizza eten hier? ga ik pizza bakken in een echte pizza-oven ;-)
fucking klasse-justitie
Family Guy The Top 20 Characters ook al gezien?quote:Op maandag 10 mei 2010 15:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]het is echt flink wat kots
Uberhaupt best leuke aflevering!
Hmm nee nog niet! Ik kijk ze tegenwoordig allemaal online op http://www.watch-family-guy-online.com/ , ben te lui om ze apart te downloaden voor dat kleine beetje extra kwaliteitquote:Op maandag 10 mei 2010 15:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Family Guy The Top 20 Characters ook al gezien?
Nee de chef heeft een pizza oven. Zo'n stenen ding die met hout gestookt wordt. Nog nooit zulke lekkere pizza's gegeten ;-)quote:
Weet je hoe ver ik dan moet fietsen!!quote:Op maandag 10 mei 2010 15:28 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Nee de chef heeft een pizza oven. Zo'n stenen ding die met hout gestookt wordt. Nog nooit zulke lekkere pizza's gegeten ;-)
Wil je een TVtorrents uitnodiging?quote:Op maandag 10 mei 2010 15:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hmm nee nog niet! Ik kijk ze tegenwoordig allemaal online op http://www.watch-family-guy-online.com/ , ben te lui om ze apart te downloaden voor dat kleine beetje extra kwaliteitMaar daar staat ie dus jammergenoeg niet tussen
quote:
Je zou bijna denken dat er een klysma is toegebracht om zoveel te kunnen producerenquote:
900 gigacredits hierquote:Op maandag 10 mei 2010 15:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]heb ik allang, met 90 gigacredits
Het is meer dat torrents hier in dit huis enorm brak lopen dus daarom stream ik liever
Was ik maar zo kick!!quote:
lol wtfquote:
Waarom is dat een Fail foto?? Is toch Epic win?? Beetje met je lekkere chima op en computertje tikken.. Ganz geil toch??quote:
Zeker!quote:Op maandag 10 mei 2010 16:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Waarom is dat een Fail foto?? Is toch Epic win?? Beetje met je lekkere chima op en computertje tikken.. Ganz geil toch??
Idd niet zo moeilijk, heb ik al eens eerder gedaan als verkenner leiding.. is erg lekker zelf gemaakte pizzzzaaquote:Op maandag 10 mei 2010 15:32 schreef koei het volgende:
Ik moet nog steeds een keer met mn padvinders een pizza-oven bouwen. Schijnt niet zo moeilijk te zijn... Wellicht op zomerkamp als we bij een terrein staan waar dat mag.
quote:Op maandag 10 mei 2010 14:17 schreef Poit het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+quote:Op maandag 10 mei 2010 14:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Druk bezig met DeKok, schat ik.
=quote:Op maandag 10 mei 2010 15:06 schreef De_Kok het volgende:
Heerlijk
kom je binnenkort pizza eten hier? ga ik pizza bakken in een echte pizza-oven ;-)
Wij deden altijd oven maken in zo een helling en dan popcorn maken in een blikjequote:Op maandag 10 mei 2010 15:32 schreef koei het volgende:
Ik moet nog steeds een keer met mn padvinders een pizza-oven bouwen. Schijnt niet zo moeilijk te zijn... Wellicht op zomerkamp als we bij een terrein staan waar dat mag.
Is ook leuk ja, alleen tegenwoordig vinden veel kampterreinen het niet leuk als je gaat graven op het terrein.. Ik weet nog een keer dat ik op me klote had gehad omdat ik toen het stortregende geulen langs de tent had gegraven van de kinderen, zodat de tent van de kinderen gewoon droog bleef...quote:Op maandag 10 mei 2010 17:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wij deden altijd oven maken in zo een helling en dan popcorn maken in een blikje
quote:Op maandag 10 mei 2010 16:42 schreef GameBabe het volgende:
110 van die minivrouwtjes als jij! Kommaarop!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Praatjes vullen geen gaatjesquote:Op maandag 10 mei 2010 17:04 schreef Poit het volgende:
[..]
110 van die minivrouwtjes als jij! Kommaarop!!
Wij hadden eerst een veld erbij waar alles mocht kwa graven en vuur dat was gaaf. Later moesten we naar zon ding midden in woonwijk ofzo en toen mocht nix meerquote:Op maandag 10 mei 2010 17:03 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Is ook leuk ja, alleen tegenwoordig vinden veel kampterreinen het niet leuk als je gaat graven op het terrein.. Ik weet nog een keer dat ik op me klote had gehad omdat ik toen het stortregende geulen langs de tent had gegraven van de kinderen, zodat de tent van de kinderen gewoon droog bleef...
Heb me rotgelachen, kinderen waren super dankbaar de volgende ochtend alleen de beheerder was minderblij.. maarja.. kinderen gaan voor op terrein..
Soms wel....quote:
Tell me...quote:
Met zulk klote-weer ben ik weer blij dat ik welpenleiding ben. Niet dat eeuwige gezeik met regen en tenten. Gewoon overdekt in een huis met keuken en koffiezetapparaat.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:03 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Is ook leuk ja, alleen tegenwoordig vinden veel kampterreinen het niet leuk als je gaat graven op het terrein.. Ik weet nog een keer dat ik op me klote had gehad omdat ik toen het stortregende geulen langs de tent had gegraven van de kinderen, zodat de tent van de kinderen gewoon droog bleef...
Heb me rotgelachen, kinderen waren super dankbaar de volgende ochtend alleen de beheerder was minderblij.. maarja.. kinderen gaan voor op terrein..
whehehe....quote:Op maandag 10 mei 2010 17:14 schreef lkb9000 het volgende:
[TK] 32 inch Philips beeldbuis tv
Mooie topicwending
Het mooiste is toch wel gewoon een in een tent. Alleen regen is kut ja of dat het vriest dan verga je echt van de kouquote:Op maandag 10 mei 2010 17:15 schreef Fallen het volgende:
[..]
Met zulk klote-weer ben ik weer blij dat ik welpenleiding ben. Niet dat eeuwige gezeik met regen en tenten. Gewoon overdekt in een huis met keuken en koffiezetapparaat.![]()
Alleen jammer dat die welpen dan weer zo weinig kunnen pionieren.
Ja idd.. maar verkenners zijn wel cool.. kan je lekker hun gang laten gaan.. alleen wel klote als om 16;00 je tochtje afgelopen is en om 18;00 ben je nog aan het zoeken naar zequote:Op maandag 10 mei 2010 17:15 schreef Fallen het volgende:
[..]
Met zulk klote-weer ben ik weer blij dat ik welpenleiding ben. Niet dat eeuwige gezeik met regen en tenten. Gewoon overdekt in een huis met keuken en koffiezetapparaat.![]()
Alleen jammer dat die welpen dan weer zo weinig kunnen pionieren.
Als je een goede tent hebt die goed opgezet is heb je alleen last van regen bij hevige buien en de grond dichtslaat..quote:Op maandag 10 mei 2010 17:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het mooiste is toch wel gewoon een in een tent. Alleen regen is kut ja of dat het vriest dan verga je echt van de kou
You wishquote:
Het zal wel nep zijn... want dit soort dingen zijn echt te triest om in een forum uit te vechtenquote:Op maandag 10 mei 2010 17:14 schreef lkb9000 het volgende:
Mooie topicwending
Ja maar... ook niet een klein beetjequote:
You couldn't handle mequote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:14 schreef lkb9000 het volgende:
Mooie topicwending
quote:
SummerBreezequote:
Dat zou nog steeds niet verklaren hoe praatjes gaatjes kunnen vullen...quote:
Verkenners zijn ook cooler. Ik moest helaas noodgedwongen van de verkenners naar de welpen. Maar stiekem is dat toch ook wel leuk. Groot voordeel is dat je zelf ook nog een avond hebt op kamp, kids liggen tenminste op tijd op bed.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:19 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja idd.. maar verkenners zijn wel cool.. kan je lekker hun gang laten gaan.. alleen wel klote als om 16;00 je tochtje afgelopen is en om 18;00 ben je nog aan het zoeken naar ze
Heeft jaren training en studies bij Oosterse wijzen gekost, dat ga ik hier niet zomaar neerkwakkenquote:Op maandag 10 mei 2010 17:31 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat zou nog steeds niet verklaren hoe praatjes gaatjes kunnen vullen...
Maar welinderdaad
Daar zijn mannen anders altijd wel goed in, zomaar dingen neerkwakkenquote:Op maandag 10 mei 2010 17:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Heeft jaren training en studies bij Oosterse wijzen gekost, dat ga ik hier niet zomaar neerkwakken
Gebeurt nooit "zomaar" bij mijquote:Op maandag 10 mei 2010 17:35 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Daar zijn mannen anders altijd wel goed in, zomaar dingen neerkwakken
Jahoor! Laatste keer toen je bij me was spoot je spontaan m'n bank onderquote:Op maandag 10 mei 2010 17:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gebeurt nooit "zomaar" bij mij
Daar is intensief en hard werk voor nodig.
Dat kwam door SBquote:Op maandag 10 mei 2010 17:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Jahoor! Laatste keer toen je bij me was spoot je spontaan m'n bank onder
Klopt maar bij regen is de overall feel zo kutquote:Op maandag 10 mei 2010 17:20 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Als je een goede tent hebt die goed opgezet is heb je alleen last van regen bij hevige buien en de grond dichtslaat..
SB er heel niet mij!quote:
Gaat goed, lekker druk bezig, dus geen tijd voor FOK!, maar alst goed is zie je d'r binnenkort weer.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:49 schreef Poit het volgende:
[..]
SB er heel niet mij!![]()
Hoe is het met d'r trouwens?
Tijd niet meer langs zien komen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gaat goed, lekker druk bezig, dus geen tijd voor FOK!, maar alst goed is zie je d'r binnenkort weer.Oeh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 'CUM' GETZURME!!!!Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
BWAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 10 mei 2010 18:12 schreef AQuila360 het volgende:
1814: London Beer Flood, 9 people were killed when 323,000 imperial gallons (1 468 000 L) of beer in the Meux and Company Brewery burst out of their vats and gushed into the streets.
Ik word altijd wakker met een meisje in m'n hoofdquote:
Heb je nou weer over me lopen dagdromen?quote:
Natuurlijk! Een vrouw kan geen groter compliment krijgen dan dat een man op haar geilt...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
Yeah dat welquote:
Subtiliteit is voor homo`s en laffe twatten!quote:Op maandag 10 mei 2010 18:45 schreef SpankmasterC het volgende:
Poit, jongen, je moet es gaan werken aan je subtiliteit, het wordt een beeeeetje voorspelbaar... Probeer het anders te verbloemen in ogenschijnlijk onschuldige opmerkingen, wie weet dat gamebabe er dan nog eens intrapt om met je af te spreken!
Ach ja joh, daar prik ik wel doorheen (sinds ik hem een keer in het echt gezien heb...)quote:Op maandag 10 mei 2010 18:45 schreef SpankmasterC het volgende:
Poit, jongen, je moet es gaan werken aan je subtiliteit, het wordt een beeeeetje voorspelbaar... Probeer het anders te verbloemen in ogenschijnlijk onschuldige opmerkingen, wie weet dat gamebabe er dan nog eens intrapt om met je af te spreken!
Helemaal niet!quote:Op maandag 10 mei 2010 19:00 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ach ja joh, daar prik ik wel doorheen (sinds ik hem een keer in het echt gezien heb...)![]()
Stiekem zit er achter die grote bek gewoon een lieve jongen
Je bent wel schattig hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 19:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Helemaal niet!
* Poit loopt stampvoetend weg.
quote:Op maandag 10 mei 2010 18:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Subtiliteit is voor homo`s en laffe twatten!
Ik ga me niet aanpassen!
Moehahaha!quote:
Yup, heb ik ook gezien.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:00 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ach ja joh, daar prik ik wel doorheen (sinds ik hem een keer in het echt gezien heb...)![]()
Stiekem zit er achter die grote bek gewoon een lieve jongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op maandag 10 mei 2010 19:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Yup, heb ik ook gezien.Ik ben niet liehiehiehiehief!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Dit soort gedrag is zo ontzettend schattig....quote:
Nouhouhouhouhou!!quote:Op maandag 10 mei 2010 20:16 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dit soort gedrag is zo ontzettend schattig....
quote:Well that's fantastic. A really smart decision, young man. We can put that check in a money market mutual fund, then we'll re-invest the earnings into foreign currency accounts with compounding interest aaaand it's gone.
quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:31 schreef SpankmasterC het volgende:
BadBoyNova VirusInfectie?
Ben je nou gewoon serieus een grote bek tegen SpankmasterC aan het geven?quote:Op maandag 10 mei 2010 20:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga maar weer Lips spelen Spanky....
hoezo het bericht verandert na elke doorgeving (lol)quote:They took our jobs!
Redneck #3: D' took'r jeeeeerbs!
Redneck #4: Took'r durbs!
Redneck #5: Took'r dur'b!
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Ben je nou gewoon serieus een grote bek tegen SpankmasterC aan het geven?
Er komen dadelijk 200 manquote:
Kom je ook Aq?quote:Op maandag 10 mei 2010 20:35 schreef AQuila360 het volgende:
Nu ben ik weg het was een goeie dag tot ziens!
En om te BBQen?quote:Op maandag 10 mei 2010 20:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja. Alleen om z'n ass te kicken en dan weer naar huis te gaan.
Ik zou wel willen Ritse maar het lijkt me niet verstandigquote:
Alleen GAM SC + CREWquote:Op maandag 10 mei 2010 20:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen Ritse maar het lijkt me niet verstandigMaar komt strax heel GAM
Ahja oke. zag allemaal reacties van andere luiquote:
Ja, Games crew is dat.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ahja oke. zag allemaal reacties van andere lui
quote:Op maandag 10 mei 2010 19:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Yup, heb ik ook gezien.Toen ik onder jou doorkeek zag ik dat jij zelfs een lieve jongen bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QFTquote:Op maandag 10 mei 2010 20:16 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dit soort gedrag is zo ontzettend schattig....
Ja kunst, zelfs in de OP staat dat te lezenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:45 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Toen ik onder jou doorkeek zag ik dat jij zelfs een lieve jongen bent
Was niet veel bijzonders de racequote:Op maandag 10 mei 2010 21:47 schreef Morthill het volgende:
Heb je wel genoten van de race? Vond het zelf namelijk een vrij saaie bedoeling op de strijd tussen Schumacher en Button na dan. Alles vrij rechttoe rechtaan. Sfeer zal natuurlijk veel gecompenseerd hebben.
Zit je wel mee he SDM...quote:Op maandag 10 mei 2010 22:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
Maandag vakantie gepland staan, 12 dagen weg.
Mijn vriendin haar oma ligt al een dikke 3 weken in coma (hersenbloeding) en gisteren vonden we al dat ze veel hoeste en last had van slijm. Dat slijm hebben ze vandaag weggehaald maar keel was erg beurs en dus hebben ze haar van de voeding gehaald. Aan de ene kant hoop ik dat ze snel weer aan de voeding mag, aan de andere kant ook niet. Wat voor leven heeft ze nu nog?
Maar is spannend mbt vakantie, wanneer besluit je wel te gaan en wanneer niet. Hopen dat de artsen ons goed op de hoogte houden.
Lekkere periode, eerst die klote inbraak, oma op sterven en dan misschien ook geen vakantie![]()
(oja het kan me overigens geen reet schelen die vakantie hoor, mijn vriendin en haar oma gaan altijd voor maar we konden het beide wel even goed gebruiken)
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
Aanstaande maandag vakantie gepland staan, 12 dagen weg.
Mijn vriendin haar oma ligt al een dikke 3 weken in coma (hersenbloeding) en gisteren vonden we al dat ze veel hoeste en last had van slijm. Dat slijm hebben ze vandaag weggehaald maar keel was erg beurs en dus hebben ze haar van de voeding gehaald. Aan de ene kant hoop ik dat ze snel weer aan de voeding mag, aan de andere kant ook niet. Wat voor leven heeft ze nu nog?
Maar is spannend mbt vakantie, wanneer besluit je wel te gaan en wanneer niet. Hopen dat de artsen ons goed op de hoogte houden.
Lekkere periode, eerst die klote inbraak, oma op sterven en dan misschien ook geen vakantie![]()
(oja het kan me overigens geen reet schelen die vakantie hoor, mijn vriendin en haar oma gaan altijd voor maar we konden het beide wel even goed gebruiken)
Succes, het zit je niet mee. En vergeet niet, when life throws lemons, make lemonade... Hoe lastig het soms ook isquote:Op maandag 10 mei 2010 22:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ga je ver weg? Als je in Europa blijft dan kan je zo weer terug zijn natuurlijk! Bij mij hebben oude mensen ook altijd de neiging om (bijna) dood te gaan als ik op vakantie ben. Heb er al drie keer een wintersport voor moeten afbreken en op zich ging dat altijd zonder problemen. Twee keer was een busreis en toen kregen we de eerste keer gewoon vliegtickets voor de terugreis (plus de taxikosten a 800 euro vergoed) en de tweede keer kon ik direct met de bus waarmee ik heen was gekomen weer terug. Alle keren was ik binnen een dag na het gebeuren weer thuis. Ga gewoon nog speciaal een keer extra langs het ziekenhuis voor je vertrekt om nog een keer extra gedag te zeggen en ga er gewoon even uit. Als het echt mis gaat ben je echt nog wel op tijd thuis! Iemand die in coma ligt kun je toch verder niks aan of mee doen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
Lemonpartiesquote:Op maandag 10 mei 2010 23:00 schreef lkb9000 het volgende:
When life hands you lemons, squish it into a beer and have yourselves a party!
quote:
Ik denk dat alleen Lenny dat weet.quote:
Het is niet zo super bijzonder hoor, hij heeft een kleine rol. Maar best wel grappig. Het gaat om Breaking Bad.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:03 schreef Sigmund666 het volgende:
U heeft mijn interesse gewekt. Ik hou wel van series met vage/rare personages.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |