Ja das waar, die is bijna vol, maar ik kon niet meer wachtenquote:
Sinds wanneer is het gebruikelijk om negatieve comments te geven op een zeer goed lopend topic. STFquote:Op zondag 9 mei 2010 18:22 schreef Chowi het volgende:
Sinds wanneer openen we nieuwe topics voordat het vorige deel gesloten is.. Faalhaas.
Welkom op FOK!.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:27 schreef Sappotje het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het gebruikelijk om negatieve comments te geven op een zeer goed lopend topic. STF
Waar is je paint?quote:
Ik ben de topicstarter van de oude, dus het lijkt me een goede traditie dat ik ook deel 2 aanmaak, ennuh ja goed idee, al die rotzooi verwijderen hier.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:32 schreef Aestivate het volgende:
Baggert die het oude topic ook nog vol.Mods verwijder mijn reacties maar als dit het nieuwe topic wordt of iemand anders maakt wel een nieuwe als de oude echt vol is.
quote:Op zondag 9 mei 2010 18:38 schreef GGMM het volgende:
Wie helpt mij de dagen door?
Dit topic heeft al 11 reacties, wordt het niet eens tijd om deel 2 aan te maken??
Maak nou maar gewoon kankerzieke paints.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:42 schreef Sappotje het volgende:
oke gooi maar op slot dit topic, ik maak volgende week wel deel 2 aan
Paul = een trol van dit topic, die had ook als eerste commentaar op het originele topicquote:
met behulp van jou en anderen, maar boeiend, komt wel goed allemaal.quote:
Kijk maar naar de tekenstyle van sappo en sappotje, elke kunstenaar heeft zijn eigen style.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:15 schreef Aestivate het volgende:
Grappig dat je een nieuw account aanmaakt om het nieuwe topic te openen en zodoende niet duidelijk is dat je de originele TS was. Wat overigens niet uitmaakt als je zo vroeg een topic opent.
kunstenaar...quote:Op zondag 9 mei 2010 21:30 schreef Sappotje het volgende:
[..]
Kijk maar naar de tekenstyle van sappo en sappotje, elke kunstenaar heeft zijn eigen style.
zeker jammer, er zijn ook tegenstanders van al die ziekelijkheid, die maken van deze situatie dankbaar gebruik natuurlijk door dit topic onschadelijk te makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moraalridder.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:19 schreef Markster het volgende:
sorry hoor, maar @ laatste van ER; dan hoor je gewoon thuis in een inrichtingdit is toch niet normaal ???
lol, valt mee hoor, kan best wat hebben, maar ik vraag me af hoe je dit soort dingen verzint? Je poep in een vriezer gooien, iemand er mee neersteken en dat gat neukenquote:
Nu je het zo gezegd hebt is de strip nog grappiger.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:25 schreef Markster het volgende:
[..]
lol, valt mee hoor, kan best wat hebben, maar ik vraag me af hoe je dit soort dingen verzint? Je poep in een vriezer gooien, iemand er mee neersteken en dat gat neuken
Ik zou er iig nooit op gekomen izjn
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu je het zo gezegd hebt is de strip nog grappiger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |