Zeker en vast gozer !quote:Op maandag 24 mei 2010 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Iemand nog leuke wel echte gangsta rap uit 88-96?
van Prince Paul -- A Prince Among Thievesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Van welk album komt dat nummer? Weet je dat ook?
Thnx. Ik was al aan het zoeken op wikipedia, maar hij heeft ook nog wat producer werk gedaan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
van Prince Paul -- A Prince Among Thieves
[ afbeelding ]
Nee echt?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Thnx. Ik was al aan het zoeken op wikipedia, maar hij heeft ook nog wat producer werk gedaan.
Tech N9nequote:Op woensdag 26 mei 2010 15:15 schreef InjectedwithaPoison het volgende:
wat vinden we hier eigenlijk van Tech N9ne? het is wel wat anders dan wat de meeste mensen hier posten maar als je van snelle rap houdt is dit wel wat voor jou..
Beastie Boys zijn daar meester inquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:17 schreef hamburgerjongen het volgende:
Van die rap duets klinken soms ook wel dope, dat ze elkaars zinnen afmaken bijvoorbeeld.
Het spijt me ontzettend dat ik niet alle producers ken van de wereld. Het spijt me echt en wil graag mijn excuses aanbieden.quote:
Ja dus? Moet ik altijd de producer kennen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:09 schreef Mirel het volgende:
Prince Paul is bekend vanwege zijn werk met De La Soul
Kom op man, iemand die zegt iets over Hip Hop te weten, weet op zn minst wie Prince Paul is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:27 schreef Mirel het volgende:
Nee, maar die poster vond dat dus blijkbaar verbazingwekkend!
Dat heb ik gezegd? Kan je het even opzoeken en quoten?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:17 schreef MPC60 het volgende:
[..]
iemand die zegt iets over Hip Hop te weten
Mja, dat dus.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:13 schreef ems. het volgende:
Get a room
Wat maakt het nou uit hoeveel je van hiphop weet, mensen die hier komen zijn blijkbaar geinteresseerd in hiphop en daar gaat het om.
Weet jij dan wie Chyskillz , Lamont 'Bird' Holbdy en Mathematics zijn zonder hun namen te gaan opzoeken in een zoekmachine?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:17 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Kom op man, iemand die zegt iets over Hip Hop te weten, weet op zn minst wie Prince Paul is.![]()
Of is dit een topic vol 'noobs'?
QFT, en zo'n gezever hoef ik hier niet te zien, bekvechten doen jullie maar via PM of zo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:13 schreef ems. het volgende:
Wat maakt het nou uit hoeveel je van hiphop weet, mensen die hier komen zijn blijkbaar geinteresseerd in hiphop en daar gaat het om.
Sowieso. Met name day onequote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:18 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Oke..een classic "must have" plaat
DITC - DITC (2000)
Jij weet echt met het ene na het andere bagger nummer op de proppen te komen hequote:
Ik heb m helemaal uitgekeken...quote:
Oh ja, thanks for the reminder, die moet ik niet vergeten.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:15 schreef Mirel het volgende:
Nieuwe liedjes geplaatst op: http://www.myspace.com/dutch
Bijna uitttt.
Damn, Blue in green is wel netjes gemixedquote:Op zondag 30 mei 2010 20:34 schreef Deltron het volgende:
Jazz-hop to the finest
Legale download via bandcamp
Uhu! Heerlijke muziek imo.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:35 schreef robbolo het volgende:
[..]
Damn, Blue in green is wel netjes gemixed
Blackaliciousquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |