Mja, dat dus.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:13 schreef ems. het volgende:
Get a room
Wat maakt het nou uit hoeveel je van hiphop weet, mensen die hier komen zijn blijkbaar geinteresseerd in hiphop en daar gaat het om.
Weet jij dan wie Chyskillz , Lamont 'Bird' Holbdy en Mathematics zijn zonder hun namen te gaan opzoeken in een zoekmachine?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:17 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Kom op man, iemand die zegt iets over Hip Hop te weten, weet op zn minst wie Prince Paul is.![]()
Of is dit een topic vol 'noobs'?
QFT, en zo'n gezever hoef ik hier niet te zien, bekvechten doen jullie maar via PM of zo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:13 schreef ems. het volgende:
Wat maakt het nou uit hoeveel je van hiphop weet, mensen die hier komen zijn blijkbaar geinteresseerd in hiphop en daar gaat het om.
Sowieso. Met name day onequote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:18 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Oke..een classic "must have" plaat
DITC - DITC (2000)
Jij weet echt met het ene na het andere bagger nummer op de proppen te komen hequote:
Ik heb m helemaal uitgekeken...quote:
Oh ja, thanks for the reminder, die moet ik niet vergeten.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:15 schreef Mirel het volgende:
Nieuwe liedjes geplaatst op: http://www.myspace.com/dutch
Bijna uitttt.
Damn, Blue in green is wel netjes gemixedquote:Op zondag 30 mei 2010 20:34 schreef Deltron het volgende:
Jazz-hop to the finest
Legale download via bandcamp
Uhu! Heerlijke muziek imo.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:35 schreef robbolo het volgende:
[..]
Damn, Blue in green is wel netjes gemixed
Blackaliciousquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |