Mario Been wordt zelfs vierde met een vereniging die niets voorsteltquote:Op zondag 9 mei 2010 16:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Word jij maar eens vijfde met een vereniging die niets voorstelt.
Nu niet nee.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mario Been wordt zelfs vierde met een vereniging die niets voorstelt!
Heracles wel na zo'n seizoenquote:Op zondag 9 mei 2010 16:31 schreef Adelante het volgende:
Alsof één van beide middenmoters ook maar iets te zoeken hebben in Europa
Let maar eens op. Als ze niet te veel verkopen komt het goed.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:31 schreef Adelante het volgende:
Alsof één van beide middenmoters ook maar iets te zoeken hebben in Europa
Het is leuk voor de supporters als ze ook maar een eerste ronde doorkomen tegen FC Tsjechslaatvrollie uit Zuid Oost Armenie en er dan een beetje ploegen van formaat komen. Maar dan is het ook snel afgelopen met de mogelijkheden van NL clubs.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:32 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Let maar eens op. Als ze niet te veel verkopen komt het goed.
Het zou voor Heracles zo mooi zijn geweest.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het is leuk voor de supporters als ze ook maar een eerste ronde doorkomen tegen FC Tsjechslaatvrollie uit Zuid Oost Armenie en er dan een beetje ploegen van formaat komen. Maar dan is het ook snel afgelopen met de mogelijkheden van NL clubs.
Ja dat is toch lachen? Met je kleine Heracles-clubje eventjes een uitwedstrijd op de Faeroer eilandenquote:Op zondag 9 mei 2010 16:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het is leuk voor de supporters als ze ook maar een eerste ronde doorkomen tegen FC Tsjechslaatvrollie uit Zuid Oost Armenie en er dan een beetje ploegen van formaat komen. Maar dan is het ook snel afgelopen met de mogelijkheden van NL clubs.
Jawel, hoezo?quote:Op zondag 9 mei 2010 16:35 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk nog nooit in Limburg geweest.
Daar wil je toch ook niet gevonden worden.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:35 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk nog nooit in Limburg geweest.
Ja, en? Voor Vitesse ook, maar zie je mij huilen?quote:Op zondag 9 mei 2010 16:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het zou voor Heracles zo mooi zijn geweest.
Omdat de helft van de tijd Huilanders zoals jij Limburg liggen te bashen terwijl ze er zelf nog nooit geweest zijn.quote:
Vitessequote:Op zondag 9 mei 2010 16:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, en? Voor Vitesse ook, maar zie je mij huilen?
Vitesse had allang 30x failliet moeten zijn, droeftoetersbende.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, en? Voor Vitesse ook, maar zie je mij huilen?
Ik ben er wel geweest. Ben jij wel eens in Holland geweest dan?quote:Op zondag 9 mei 2010 16:36 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Omdat de helft van de tijd Huilanders zoals jij Limburg liggen te bashen terwijl ze er zelf nog nooit geweest zijn.
HAHAHAHAHAHA HUILANDERS RAAP ME OP KANKER HAHA RAAP ME DE KANKER OPquote:Op zondag 9 mei 2010 16:36 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Omdat de helft van de tijd Huilanders zoals jij Limburg liggen te bashen terwijl ze er zelf nog nooit geweest zijn.
Ik betaal met mijn salaris het begrotingstekort van Vitesse als inwoner van Arnhem.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Vitesse.
Heracles doet het met een begroting die net zo groot is als mijn weeksalaris. Daar heb ik respect voor.
Die betaal ik ook nog trouwensquote:
Natuurlijk ben ik in Holland geweest, niks mis mee. Ik gebruik de term 'Huilanders' omdat de helft van de tijd mensen die Limburg bekritiseren en ons tot België of Duitsland rekenen nog nooit in onze provincie zijn geweest en geen enkele ervaring met Limburgers hebben. Ze vormen een mening over ons en onze provincie gebaseerd op enkel en alleen het feit dat we een apart dialect hebben.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben er wel geweest. Ben jij wel eens in Holland geweest dan?
Serieus man, hoe kankerkinderachtig ben je? 'Huilanders'.
Ervaringen met Limbo's worden juist zo beperkt mogelijk gehouden door het gebruik van "Huilanders".quote:Op zondag 9 mei 2010 16:51 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik in Holland geweest, niks mis mee. Ik gebruik de term 'Huilanders' omdat de helft van de tijd mensen die Limburg bekritiseren en ons tot België of Duitsland rekenen nog nooit in onze provincie zijn geweest en geen enkele ervaring met Limburgers hebben. Ze vormen een mening over ons en onze provincie gebaseerd op enkel en alleen het feit dat we een apart dialect hebben.
Tevens vind ik het stukken kinderachtiger om met woorden als 'kanker' te gaan liggen smijten.
Als jullie nou eens niet zo kinderachtig doen en ons niet meteen afrekenen op dat kleine beetje informatie wat jullie over ons hebben dan hoeven wij ook de term 'Huilanders' niet te gebruiken.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:54 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ervaringen met Limbo's worden juist zo beperkt mogelijk gehouden door het gebruik van "Huilanders".
Welk klein beetje informatie over het meest armetierige gedeelte van Nederland, waar fatsoenlijk Nederlands een zeldzaamheid is.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:57 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Als jullie nou eens niet zo kinderachtig doen en ons niet meteen afrekenen op dat kleine beetje informatie wat jullie over ons hebben dan hoeven wij ook de term 'Huilanders' niet te gebruiken.
quote:Op zondag 9 mei 2010 16:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Welk klein beetje informatie over het meest armetierige gedeelte van Nederland, waar fatsoenlijk Nederlands een zeldzaamheid is.
Oh, dat was dus een voltreffer. Nou, ga nu maar weer janken, in dat ranzige bier van je.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:01 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik ga niet eens de moeite doen om een discussie met je aan te knopen aangezien jij toch overduidelijk zo'n onwetende Huilander bent die geen idee heeft waar 'ie het over heeft.
Nee, alleen maar bakken met geld die straks binnenstromen, ipv die failliete bende in Limboland.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:38 schreef TheYoung1 het volgende:
Helemaal NIETS in Almelooooooo!!!!!! Ff zwaaien naar die kwezel Catweazle Verbeek![]()
Benieuwd wat die blaaskaak te melden heeft in het interview
Pffft nou en?! JULLIE HEBBEN VERLOREN (van die bijna failliete bende)!!!!!!!!! DEAL WITH IT!!!!!!!!!!!!!!! Losert LLLLquote:Op zondag 9 mei 2010 17:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, alleen maar bakken met geld die straks binnenstromen, ipv die failliete bende in Limboland.
Jezus, een subtielere kankertroll heb ik nog niet meegemaakt.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:40 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Pffft nou en?! JULLIE HEBBEN VERLOREN (van die bijna failliete bende)!!!!!!!!! DEAL WITH IT!!!!!!!!!!!!!!! Losert LLLL
Man, ga je tranen drogen, huilliequote:Op zondag 9 mei 2010 17:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jezus, een subtielere kankertroll heb ik nog niet meegemaakt.
Fijn voor je.... Heeft Heracles nu weinig aan hè...quote:
Voor hem hoop ik het, voor SP-AR-TA niet!quote:
Lijkt goed te komenquote:Op zondag 9 mei 2010 17:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Voor hem hoop ik het, voor SP-AR-TA niet!
sterfrade is inderdaad een grote duitse inteeltkoloniequote:Op zondag 9 mei 2010 16:58 schreef TheGaffer het volgende:
We hebben alleen iets tegen Sjengen en Import.
En waar kom jij vandaan dan? Wss ergens waar ze ook verloren hebbenquote:Op zondag 9 mei 2010 18:40 schreef Bakpao het volgende:
[..]
sterfrade is inderdaad een grote duitse inteeltkolonie
Rodaquote:Op zondag 9 mei 2010 17:45 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Fijn voor je.... Heeft Heracles nu weinig aan hè...
Beter een kerel dan een nep-Belg.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:45 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Fijn voor je.... Heeft Heracles nu weinig aan hè...
Onwetende lullo.... Laat ik nou half duits zijnquote:
Denken dat je al Europa in gaat.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:53 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Onwetende lullo.... Laat ik nou half duits zijn![]()
Sowieso gast, je kan roepen wat je wilt, dildo op voetjes. RODA HEEFT NOG ALTIJD GEWONNEN!!!!!!
Ik???quote:
nee hoor maar blijkbaar ben jij wel inwoner van die inteelt koloniequote:Op zondag 9 mei 2010 18:43 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
En waar kom jij vandaan dan? Wss ergens waar ze ook verloren hebben![]()
6e plaats is beste sinds jaren. Europa zou alleen maar mooi voor erbij zijn.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:59 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik???
Dude, van mij hadden ze 10de mogen eindigen! Seizoen kon al niet meer stuk. Dit is allemaal toegift![]()
Hoedanook, Roda is iig verder gekomen. Kan van Heracles niet gezegd worden hè
Wat jij wil jong. Met je domme inteeltopmerkingen... Kun je zelf echt niets origineels bedenken?quote:Op zondag 9 mei 2010 19:01 schreef Bakpao het volgende:
[..]
nee hoor maar blijkbaar ben jij wel inwoner van die inteelt kolonie![]()
Tja, dat is zuur hè. Het hele seizoen goed spelen, verrassend zo hoog eindigen, al weken/maanden denken dat je wel Europa in zou kunnen gaan, en dan door zo'n armetierig belgisch/duits kutcluppie tegen gehouden worden... Ken me je frustraties wel voorstellen.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
6e plaats is beste sinds jaren. Europa zou alleen maar mooi voor erbij zijn.
quote:Op zondag 9 mei 2010 19:19 schreef MB23 het volgende:
Jij moet een seizoenkaart voor Ajax nemen, daar pas je prima tussen.
Doet pijn he, als je moeder ook je zus is.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:14 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Wat jij wil jong. Met je domme inteeltopmerkingen... Kun je zelf echt niets origineels bedenken?
echt een kakkerlakken opmerking, hulde!quote:Op zondag 9 mei 2010 19:19 schreef MB23 het volgende:
Jij moet een seizoenkaart voor Ajax nemen, daar pas je prima tussen.
Ik vond het niet gek, ik vond het zelfs jammer dat hij z'n excuses aanbood.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
echt een kakkerlakken opmerking, hulde!
En het maar gek vinden dat J.V begon met zingen erover
klopt, het grote gedeelte van jullie is ook kutquote:Op zondag 9 mei 2010 20:01 schreef MB23 het volgende:
[..]
Ik vond het niet gek, ik vond het zelfs jammer dat hij z'n excuses aanbood.
Ik denk dat jouw geboorte je moeder meer pijn heeft gedaan....quote:Op zondag 9 mei 2010 19:58 schreef Bakpao het volgende:
[..]
Doet pijn he, als je moeder ook je zus is.
Goeie.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:03 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw geboorte je moeder meer pijn heeft gedaan....
Paupergebied? Valt hier best mee hoor. Weet niet waar jij woont, maar hier is het iig nog geen gewoonte.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Anders hoor je er niet bij hè in dat paupergebiedje van je.
................................quote:Op zondag 9 mei 2010 20:07 schreef Otis2.0 het volgende:
Even mijn topic redden met die chick van die Coca Cola Zero reclame.
Okay, maar je bent wel 40 en vrijgezel, dat dan weer wel.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:06 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
We hebben ook het mooiste provinciale volkslied van Nederland.
Jammer dit.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
klopt, het grote gedeelte van jullie is ook kut
wat?quote:
Tja jammer dat jouw moeder de nageboorte heeft opgevoed.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:03 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw geboorte je moeder meer pijn heeft gedaan....
Zou mn profiel eigenlijk een beetje moeten updaten....quote:Op zondag 9 mei 2010 20:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Okay, maar je bent wel 40 en vrijgezel, dat dan weer wel.
Truffel, ik had je gevraagd om met wat origineels te komen...quote:Op zondag 9 mei 2010 20:22 schreef Bakpao het volgende:
[..]
Tja jammer dat jouw moeder de nageboorte heeft opgevoed.
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:23 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Truffel, ik had je gevraagd om met wat origineels te komen...![]()
Trap het ff af terug naar pub
Dan is het goed.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wat?
Jou mag ik wel hoor, jij bent gewoon een kakkerlak en geen kut kakkerlak!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |