Ik dacht serieus dat een Minister ook meetelde voor de Tweede Kamerquote:Je score: 84/100
Je hebt het stemexamen gehaald.
Hoe noem je het recht om jezelf verkiesbaar te stellen?
Passief kiesrecht.
Wie vormen samen de regering van ons land?
De Koningin en de ministers.
Welk van deze antwoorden klopt?
Beide andere andwoorden zijn juist.
Opiniepeilingen op de dag van de verkiezingen, zogenaamde ‘exit polls’, zijn…
niet verboden en worden dan ook gehouden.
Tuurlijkquote:Op zondag 9 mei 2010 18:54 schreef Klonk het volgende:
je hoeft er niet echt veel moeite voor te doen, heb bewust een paar vragen fout beantwoord, kreeg 64 punten en was gewoon geslaagd
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:38 schreef Zeroku het volgende:
Je score: 72/100
Mij viel het ook tegen , vond sommige vragen best lastig, die van de voorzitter had ik ook fout, van de blanco stem niet, maar dat heeft iemand hier al eens uitgelegd, L_V of Dagonet geloof ik. Of Freako, kan ook.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:09 schreef timmmmm het volgende:
Je score: 80/100
Valt me tegen. Ik dacht heus dat de voorzitter zelf officieel niet bij de tweede kamer hoorde, en ik had bij god geen idee wat er met een blanco stem gebeurt, of wie geholpen mogen worden in het kieshok.
De voorzitter blijft gewoon lid, en stemt ook gewoon mee. Normaal gesproken wordt er met handopsteken gestemd, dan worden alle fractieleden van een fractie meegeteld, dus ook de voorzitter. Als er hoofdelijk wordt gestemd, worden alle Tweede-Kamerleden alfabetisch afgeroepen door de voorzitter, waarbij de voorzitter als laatste aan bod komt.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:09 schreef timmmmm het volgende:
Je score: 80/100
Valt me tegen. Ik dacht heus dat de voorzitter zelf officieel niet bij de tweede kamer hoorde, en ik had bij god geen idee wat er met een blanco stem gebeurt, of wie geholpen mogen worden in het kieshok.
Ik vind die vraag over hoe vaak je mag stemmen maar raar. De stem is toch echt van degene die jou een volmacht geeft. Jij geeft het enkel door...quote:Je score: 92/100
(Deze had ik fout:)
Hoeveel stemmen mag je maximaal uitbrengen?
Drie (eigen stem + twee volmachten).
quote:Op zondag 9 mei 2010 19:39 schreef wdn het volgende:
Helpen in het kieshokje ook ...
Intelligentie is namelijk geen maatstaf als het om stemmen gaat.
En blinden mogen ook stemmen.
quote:Je score: 92/100
Onderaan staan de antwoorden op de vragen die je niet goed had.
Wat is waar over de voorzitter van de Tweede Kamer?
De voorzitter debatteert in principe niet mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2. Wie is stemgerechtigd voor de Tweede Kamerverkiezingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3. Om als kiezer deel te nemen aan de verkiezingen, moet je…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4. Hoe noem je het recht om jezelf verkiesbaar te stellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5. Welke uitspraak over niet-stemmers, is waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 6. Hoeveel fracties van politieke partijen kent de Tweede Kamer tot 9 juni 2010?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7. Hoe noem je iemand die in de verkiezingscampagne als leider en belangrijkste woordvoerder van een partij optreedt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 8. Wat is waar over de voorzitter van de Tweede Kamer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.9. Wie kiezen we tijdens de verkiezingen van 9 juni 2010?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10. Welke politieke macht kiezen we bij de Tweede Kamerverkiezingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 11. Hoe lang mag iemand in de Tweede Kamer zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 12. Hoeveel leden heeft de Tweede Kamer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 13. Wie vormen samen de regering van ons land?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 14. Welk van deze antwoorden klopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 15. Voor welke vijf organen kiezen wij in Nederland onze politici?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 16. Wat gebeurt er als een minister een voorstel heeft voor een nieuwe wet, maar de meerderheid van de Tweede Kamer wil die wet niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 17. Hoe wordt er dit jaar gestemd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 18. Je woont in Nederland en je hebt je stempas per post ontvangen. Hoe kan je nu stemmen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 19. Wat gebeurt er met een blanco stem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 20. Hoeveel stemmen mag je maximaal uitbrengen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 21. Uit hoeveel politieke partijen kun je op 9 juni 2010 kiezen op het stembiljet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 22. Op een stembureau werken…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 23. Wie mogen er in het stemhokje geholpen worden tijdens het stemmen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 24. Wat is het stemgeheim?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 25. Opiniepeilingen op de dag van de verkiezingen, zogenaamde ‘exit polls’, zijn…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 9 mei 2010 21:14 schreef freako het volgende:
1. Hoe oud moet je zijn om te mogen stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2. Wie is stemgerechtigd voor de Tweede Kamerverkiezingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3. Om als kiezer deel te nemen aan de verkiezingen, moet je…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4. Hoe noem je het recht om jezelf verkiesbaar te stellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5. Welke uitspraak over niet-stemmers, is waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 6. Hoeveel fracties van politieke partijen kent de Tweede Kamer tot 9 juni 2010?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7. Hoe noem je iemand die in de verkiezingscampagne als leider en belangrijkste woordvoerder van een partij optreedt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 8. Wat is waar over de voorzitter van de Tweede Kamer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.9. Wie kiezen we tijdens de verkiezingen van 9 juni 2010?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10. Welke politieke macht kiezen we bij de Tweede Kamerverkiezingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 11. Hoe lang mag iemand in de Tweede Kamer zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 12. Hoeveel leden heeft de Tweede Kamer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 13. Wie vormen samen de regering van ons land?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 14. Welk van deze antwoorden klopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 15. Voor welke vijf organen kiezen wij in Nederland onze politici?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 16. Wat gebeurt er als een minister een voorstel heeft voor een nieuwe wet, maar de meerderheid van de Tweede Kamer wil die wet niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 17. Hoe wordt er dit jaar gestemd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 18. Je woont in Nederland en je hebt je stempas per post ontvangen. Hoe kan je nu stemmen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 19. Wat gebeurt er met een blanco stem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 20. Hoeveel stemmen mag je maximaal uitbrengen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 21. Uit hoeveel politieke partijen kun je op 9 juni 2010 kiezen op het stembiljet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 22. Op een stembureau werken…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 23. Wie mogen er in het stemhokje geholpen worden tijdens het stemmen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 24. Wat is het stemgeheim?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 25. Opiniepeilingen op de dag van de verkiezingen, zogenaamde ‘exit polls’, zijn…Ja leuk hoor, de antwoorden hier neerplempenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.![]()
Ja inderdaad.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:39 schreef wdn het volgende:
Helpen in het kieshokje ook ...
Intelligentie is namelijk geen maatstaf als het om stemmen gaat.
En blinden mogen ook stemmen.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.![]()
Mooi toch.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja leuk hoor, de antwoorden hier neerplempen
Netjes achter spoilers zelfs.The problem is not the occupation, but how people deal with it.![]()
Ik heb ze achter spoilers gezet. Als je ze niet wil zien, hoeft dat niet. Toch?quote:Op zondag 9 mei 2010 21:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
![]()
Bij mij hetzelfde.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:46 schreef Boldface het volgende:
Ik kom uit op 96/100. Had dus maar 1 vraag fout (wie de regering van ons land vormt).Als het niet wil branden moet je beter stoken.![]()
Wel alles aangeklikt? Want ik dacht het ook even omdat het scherm wat raar in elkaar zat en ik dus vraag 6 niet had beantwoordquote:
Als het niet wil branden moet je beter stoken.![]()
88/100
quote:Je score: 88/100
Onderaan staan de antwoorden op de vragen die je niet goed had.
Vul je naam hieronder in om je gepersonaliseerde certificaat op te halen. Je naam wordt niet opgeslagen en voor geen enkel ander doeleinde gebruikt dan om het certificaat te personaliseren.
Naam
Passief kiesrecht.
Beide andere andwoorden zijn juist.![]()
![]()
Artikel 42 lid 1 van de Grondwet:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 9 mei 2010 21:26 schreef freako het volgende:
[..]
Artikel 42 lid 1 van de Grondwet:Ik schaam me ook diepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als het niet wil branden moet je beter stoken.![]()
96/100
Ik had alleen de vraag over exit-polls fout. Vond ik persoonlijk dan ook de minst belangrjike...![]()
![]()
Daarom moet je bij een topic als deze altijd eerst alleen de OP lezen, dan de test doen en pas daarna de rest doorlezen. Zodat je puur je parate kennis test. Bij zo'n topic weet je dat je het risico loopt al met mogelijke antwoorden geconfronteerd te worden als je meteen het hele topic bekijkt.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Treurige spelfouten in examen.Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.![]()
Voor straf vinden freako en ik dat je de grondwet uit het hoofd moet lerenquote:
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Ben ik de enige die de test niet binnen de tijd haalde? 76, beetje matig.
No resentment ever evened out a weaker hand![]()
WILLEN DIEGENEN DIE ANTWOORDEN HEBBEN GEPOST DEZE OGENBLIKKELIJK VERWIJDEREN?!!
Zo is er ook geen reet aan![]()
![]()
quote:Op zondag 9 mei 2010 21:52 schreef ShadyLane het volgende:
76, met best veel fouten, vraag me dus af bij welke score je zakt.quote:Hoe werkt het examen?
Het stemexamen bestaat uit 25 meerkeuzevragen. Bij ieder goed antwoord krijg je vier punten. Je kunt dus maximaal 100 punten halen. Scoor je 58 punten of lager dan moet je herexamen doen. Dit herexamen telt 10 meerkeuzevragen waarvan je er ten minste acht goed moet hebben om alsnog te slagen.When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Hoe kun je nou 58 punten halen als je 4 punten per goed antwoord krijgt
When I was a child I had a fever.
Welnee. Iedereen die de test serieus wil invullen doet dit vanzelfsprekend zonder te spieken.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:51 schreef EchtGaaf het volgende:
WILLEN DIEGENEN DIE ANTWOORDEN HEBBEN GEPOST DEZE OGENBLIKKELIJK VERWIJDEREN?!!
Zo is er ook geen reet aan
Heb wat meer vertrouwen in je mede-FOK!ker.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.![]()
Je zit eronder of erboven. Eronder zak je, erboven slaag je. Duidelijk toch?quote:Op zondag 9 mei 2010 21:55 schreef Homdeck het volgende:
Hoe kun je nou 58 punten halen als je 4 punten per goed antwoord krijgt
The problem is not the occupation, but how people deal with it.![]()
84/100
wel een strikvraag ertussen, namelijk 'hoeveel stemmen mag je uitbrengen'.
ik denk 'duh.. 1 stem''
wist ik veel dat volmachten ook meetelden, dat is toch niet je eigen stem?There are only 151 Pokémon.![]()
Dat staat er niet. dan hadden ze er "56 of lager" neer moeten zettenquote:Op zondag 9 mei 2010 22:02 schreef waht het volgende:
[..]
Je zit eronder of erboven. Eronder zak je, erboven slaag je. Duidelijk toch?When I was a child I had a fever.
Oh dat zou goed kunnen, morgen maar opnieuw proberenquote:Op zondag 9 mei 2010 21:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wel alles aangeklikt? Want ik dacht het ook even omdat het scherm wat raar in elkaar zat en ik dus vraag 6 niet had beantwoord![]()
![]()
Ik wil dat ze niet in de verleiding komen .quote:Op zondag 9 mei 2010 22:01 schreef waht het volgende:
[..]
Heb wat meer vertrouwen in je mede-FOK!ker.![]()
![]()
Je score: 84/100
Vragen waar ik foute antwoorden had;
Passief kiesrecht.
Wat is waar over de voorzitter van de Tweede Kamer?
De voorzitter debatteert in principe niet mee.
Wat gebeurt er met een blanco stem?
Dit is een geldige stem en wordt wel meegenomen bij het bepalen van de opkomst (en daarmee de kiesdeler).
Die laatste klopt trouwens niet:
Een blanco stem wordt in Nederland wel meegerekend in het opkomstpercentage, maar heeft geen invloed op de uitslag van de verkiezingen. Een blanco stem wordt namelijk gezien als een ongeldige stem.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Blanco_stem
Ik had dus eigenlijk 88 punten (en mensen die hier zeggen dat ze 100 punten hebben dus maar 96 punten) En die van 'Welk van deze antwoorden klopt' had ik half goed, dus 90 punten
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.![]()
1 fout, over de blanco stem.
Zou ook schandalig zijn als ik veel fouten had gehad.Het gaat slecht, verder gaat het goed.![]()
Ha, zo te lezen is die eigenlijk ook goed.
Heb ik niet voor niets ooit politicologie gedaan.Het gaat slecht, verder gaat het goed.![]()
MoneyTalks die laatste klopt tot aan de ronde haak. Geen van de andere 2 kloppen tot aan de ronde haak.
"Dit is een geldige stem en wordt wel meegenomen bij het bepalen van de opkomst (maar niet voor de kiesdeler)."
had het antwoord moeten zijn. De andere 2 zijn "fouter".
2 personen hebben die gasten al gemaild. Buiten dat stikt het van de typfouten in de vragen dus erg serieus zullen we dit maar niet nemen
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Dat van de regering had ik goed, omdat de andere twee antwoorden vrij ongeloofwaardig waren.
quote:13. Wie vormen samen de regering van ons land?
De ministers en de staatssecretarissen.
De Eerste en de Tweede Kamer.![]()
88/100 en schaam me daar best voor. politiek interesseert me namelijk geen reet en wil er zo weinig mogelijk mee te maken hebben.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: