quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 07:45 schreef -Menn0- het volgende:
Mooi verhaal trouwens dat nu iedereen begint te zeiken over het feit dat ik I'm Yours moest zingen![]()
[..]
Thanks! Morgen naar Brian om het een en ander op te nemen, hij geeft het aan z'n grote vriendjes bij Sony en over 2 weken ben ik wereld beroemd![]()
![]()
Nee het is gewoon een leuke hobby maar als ik ergens voor ga dan wil ik het ook bereiken! Dus als het dan niks wordt is het gelijk zo'n grote domper. Niet dat ik mezelf zie als een goede artiest maar als ik het wil ga ik niet voor half.... En tja die kans is zo klein dat ik denk dat de droom mooier zal zijn dan de realiteit![]()
Maar nogmaals: thanks voor het vertrouwen
Maar waar denk je aan dan?quote:Op zondag 9 mei 2010 07:32 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik ken Pluis ook wel (via msn dan enzo) maja toch had ik zoiets van hmmmz... Ook dat nr wat we samen gedaan hebben dacht ik na het horen: ow...Maja maybe it's just me. Het was ook niet om te haten ofzo maar had echt zoiets van: dit klinkt zuiverder/beter dan de rest van de filmpjes
![]()
Precies wat ik opmerkte in het vorige topic. Ligt het toch niet aan mijquote:Op zondag 9 mei 2010 10:39 schreef Cynic het volgende:
Ik luisterde gisteren dat liedje van die Pluis en ik dacht dat ze de muziek er niet goed onder geplakt had, ze begint steeds te laat te zingen namelijk.
-Menno- + Pluis sitting in a tree...quote:Op zondag 9 mei 2010 10:58 schreef guitarist het volgende:
[..]
Seks natuurlijk, daar zijn we mannen voor toch?
Een goedkope goede versterker kopen met ingebouwde effecten.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:30 schreef Schuifpui het volgende:
Heuy!
Ik heb even een vraagje. M'n broertje speelt gitaar, zowel akoestisch als elektrisch, maar hij heeft geen effect unit voor de elektrische gitaar. Het is niet zo'n dure gitaar en die versterker van hem is ook al niet heel erg goed en daarom klinkt het niet zo heel goed. Ik ben de laatste tijd ook een beetje aan het proberen om te spelen, maar zonder effecten vind ik die elektrische niet zo leuk.![]()
Kan je zomaar elk effecten unit op zo'n gitaar aansluiten en hoeveel scheelt de kwaliteit van de gitaar zelf? Ik wil er misschien een kopen voor z'n verjaardag (en een beetje voor mezelf dus ook) het moet niet al te duur zijn, maar wel een beetje fatsoenlijk geluid geven natuurlijk. Kunnen jullie wat aanraden?
thanks zoiets kan inderdaad ook. Ik heb zelf al wel wat gekeken, maar voornamelijk van die losse effect dingen, die je tussen je gitaar en versterker zet. Zou zo'n ingebouwde dus beter zijn?quote:Op zondag 9 mei 2010 11:41 schreef guitarist het volgende:
[..]
Een goedkope goede versterker kopen met ingebouwde effecten.
Zoiets bijvoorbeel:
http://www.feedback.nl/gitaar-versterkers/roland/cube-15-x
http://www.feedback.nl/gitaar-versterkers/roland/cube-20-x
http://www.feedback.nl/gitaar-versterkers/vox/vt-15
Als je zegt dat je niet zo'n hele goede versterker hebt kun je beter voor een betere versterker gaan.. Met die ingebouwde effecten kun je vrij veel verschillende geluiden uit de versterker halen. En die dingen klinken voor thuis erg tof. (ik ben zelf gek van die kleine vox'jes)quote:Op zondag 9 mei 2010 12:11 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
thanks zoiets kan inderdaad ook. Ik heb zelf al wel wat gekeken, maar voornamelijk van die losse effect dingen, die je tussen je gitaar en versterker zet. Zou zo'n ingebouwde dus beter zijn?
Of http://www.feedback.nl/gitaar-versterkers/line-6/spider-iv-15quote:Op zondag 9 mei 2010 11:41 schreef guitarist het volgende:
[..]
Een goedkope goede versterker kopen met ingebouwde effecten.
Zoiets bijvoorbeel:
http://www.feedback.nl/gitaar-versterkers/roland/cube-15-x
http://www.feedback.nl/gitaar-versterkers/roland/cube-20-x
http://www.feedback.nl/gitaar-versterkers/vox/vt-15
Ziet er tof uit!quote:Op zondag 9 mei 2010 12:07 schreef brother52 het volgende:
Even een brakke telefoonpic van wat het eindresultaat zou moeten worden.
[ afbeelding ]
Idd. En zo heb je nog een handjevol goede betaalbare beginners versterkers.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:22 schreef blckbb het volgende:
[..]
Of http://www.feedback.nl/gitaar-versterkers/line-6/spider-iv-15
Die ik zelf ook heb
Alle laklagen zitten er op (7 op de body en 14 op de hals).quote:
En de laatste stap: Samples maken!quote:Op zondag 9 mei 2010 12:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Alle laklagen zitten er op (7 op de body en 14 op de hals).
Nu even 3 weekjes goed uit laten harden en dan polijsten.
Daarna naar Dean om alles goed in elkaar te zetten.
[TK] Gitaarversterker beginner - VOX Valvetronix AD30VTquote:Op zondag 9 mei 2010 12:11 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
thanks zoiets kan inderdaad ook. Ik heb zelf al wel wat gekeken, maar voornamelijk van die losse effect dingen, die je tussen je gitaar en versterker zet. Zou zo'n ingebouwde dus beter zijn?
Ik had prima service bij feedback toen ik mijn spider kocht hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 12:38 schreef guitarist het volgende:
[..]
Idd. En zo heb je nog een handjevol goede betaalbare beginners versterkers.
Ik zeg: gewoon een keer langs de Feedback gaan om uit te proberen.
(en dan ergens anders kopen waar ze betere service bieden!)
Zal denk ik alleen maar akoestisch zijn. Daarom zat ik te denken om geen spullen mee temen eigenlijk... Als jij toch een akoestische gitaar heb, dan kom ik denk ik op m'n motor ipv auto (motor sinds gisteren eindelijk weer terug na 5 weken). Maar daar moet ik nog even over nadenken...quote:Op zondag 9 mei 2010 10:15 schreef guitarist het volgende:
Heb je al wat liedjes die je morgen op wil nemen, Menno? Akoestisch zou wel het mooiste zijn. Maar kan eventueel wel wat electrisch...
Kan je proberen, snap dan wel dat je moeder dan ws op fok gaat en babyfotos gaat posten!quote:Op zondag 9 mei 2010 15:30 schreef -Menn0- het volgende:
Je kan alleen stemmen als je aangemeld bent op Fok!
Zal ik een mailtje maken over hoe je je aan moet melden en dat naar vrienden en familie sturen?!Ff spammen om op mij te stemmen (jaja ik zit op rijmen!)
Die staat toch al ergens op Fok! dus dat maakt me niet uitquote:Op zondag 9 mei 2010 15:54 schreef KaMo het volgende:
[..]
Kan je proberen, snap dan wel dat je moeder dan ws op fok gaat en babyfotos gaat posten!
VET!quote:Op zondag 9 mei 2010 12:07 schreef brother52 het volgende:
[ afbeelding ]
Doet me een beetje aan Blondie denkenquote:Op zondag 9 mei 2010 21:00 schreef KaMo het volgende:
http://soundclick.com/share?songid=9121285
Begin van een projectje, die ik ws niet zelf ga inzingen. Dus laat even weten wat je er zover van vind. De intro moet zang komen
Tux Guitarquote:Op zondag 9 mei 2010 21:11 schreef Libelah het volgende:
Wat voor programma is dat? En waar heb je het vandaan?
Ik gebruik het voornamelijk om uit te zoeken hoe bepaalde akkoorden hetenquote:Op zondag 9 mei 2010 21:14 schreef Libelah het volgende:
Vet, eens kijken of het wat voor mij is. Dankje!
Edit: oh het is niet alleen de akkoordeditor, meer een soort Guitar Pro zie ik. Guitar Pro heb ik al. En Sibelius. Maar ik ga toch even kijken
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:12 schreef Scary_Hairy het volgende:
thx, stem vastgelegd
--------------------------------------------------------------------------------
1ste 2de 3de naam
-Menn0-
motorbloempje
Pluis_Konijn
quote:Op zondag 9 mei 2010 12:22 schreef blckbb het volgende:
[..]
Of http://www.feedback.nl/gitaar-versterkers/line-6/spider-iv-15
Die ik zelf ook heb
Thanks, even op youtube geluisterd, klinkt wel goed.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:38 schreef guitarist het volgende:
[..]
Idd. En zo heb je nog een handjevol goede betaalbare beginners versterkers.
Ik zeg: gewoon een keer langs de Feedback gaan om uit te proberen.
(en dan ergens anders kopen waar ze betere service bieden!)
Neem ik zeker in overweging, thanks.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:35 schreef guitarist het volgende:
[..]
[TK] Gitaarversterker beginner - VOX Valvetronix AD30VT
Koop die maar. Heb je een goede versterker voor 100. 30 watt.
Ik wist niet eens dat tuxguitar dat ook in zich had.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:14 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Tux Guitar
Gratisonder GNU Lesser General Public License
![]()
http://tuxguitar.herac.com.ar/
quote:Op zondag 9 mei 2010 12:07 schreef brother52 het volgende:
[ afbeelding ]
Introductie is wel welkom, wie ben je wat doe je, en waarmee je speelt natuurlijk inc plaatjes: 9~quote:Op maandag 10 mei 2010 00:51 schreef guitarJBB het volgende:
Hey, ik had begrepen dat ik hier beter mn gitaarspul op kan gooien
Dus bij deze
http://www.youtube.com/user/GuitarJBB
Graag jullie reactie
Zombie filmpje is wel gaafquote:Op maandag 10 mei 2010 00:51 schreef guitarJBB het volgende:
Hoi, ik ben Jorik. Ik ben 21 en speel nu zo'n 4-4,5 jaar gitaar (elektrisch sinds dit jaar).
Gear:
- Akoestisch: Washburn D10SCE
- Elektrisch: ESP LTD MH-100QMNT
- Versterker: Line 6 Spider IV 15
Youtube-kanaal:
http://www.youtube.com/user/GuitarJBB
Hier post ik zo nu en dan filmpjes op van nummers die ik speel.
Graag jullie reactie
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:18 schreef The_Dean het volgende:
Net naar huis gereden met de nieuwe Joe Bonamassa op de koptelefoon, ook wel relaxed
die barré is niet relaxtquote:Op zondag 9 mei 2010 21:09 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
De brug van mijn akoestische gitaar is aan het loslaten ...
Hij is niet meer goed te stemmen de intonatie klopt niet meer![]()
Tijd voor een nieuwe misschien een western gitaarof toch een Spaanse?
![]()
Ps ik ben momenteel gek op onderstaand akkoord![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wauw, wat maakt esp toch mooie gitaren!quote:
Haha succes!quote:Op maandag 10 mei 2010 10:16 schreef genakt het volgende:
whoeho spulletjes binnen
bos tu 3 wat een geweldig ding
en zo me snare vervangen. Is me eerste keer ooit
dus spannend
gelukkig had ik extra paar erbij besteldquote:Op maandag 10 mei 2010 12:45 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Haha succes!Ben er inmiddels al wat handiger in geworden...
Wat kun je daar nu fout bij doenquote:Op maandag 10 mei 2010 13:10 schreef genakt het volgende:
[..]
gelukkig had ik extra paar erbij besteld
want ging fout
maar nu is hij helemaal goed
Je kan een braampje op je brug hebbenquote:Op maandag 10 mei 2010 13:44 schreef Libelah het volgende:
Snaar laten knappen bijvoorbeeld? Dat gebeurde mij de eerste keer dat ik snaren verving, weet niet of het door mij kwam of omdat de snaar slecht was. Maar toen ik m'n hoge e-snaar strak draaide knapte ie meteen.
Hmmm, nooit last van gehad bij het snaren vervangen eigenlijk...quote:Op maandag 10 mei 2010 13:44 schreef Libelah het volgende:
Snaar laten knappen bijvoorbeeld? Dat gebeurde mij de eerste keer dat ik snaren verving, weet niet of het door mij kwam of omdat de snaar slecht was. Maar toen ik m'n hoge e-snaar strak draaide knapte ie meteen.
Heb zelf ook nooit moeite gehad met snaren vervangen (behalve dan bij mijn gitaar van 20 euroquote:Op maandag 10 mei 2010 14:20 schreef KaMo het volgende:
Ik het het zelf ook nooit gehad hoor trouwens![]()
Wel iemand die ik ken, 3x achter elkaar, en ik maar zeggen dat hij zijn brug moest controleren
ik was vergeten stukje over te laten zodat ik nog genoeg string had om op te winden zeg maar. Daar faalde ik en toen zat er een dikke hoek ikquote:Op maandag 10 mei 2010 14:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hmmm, nooit last van gehad bij het snaren vervangen eigenlijk...
Als je daar wat spanning op zet trekt die hoek toch vanzelf wel weg?quote:Op maandag 10 mei 2010 15:49 schreef genakt het volgende:
[..]
ik was vergeten stukje over te laten zodat ik nog genoeg string had om op te winden zeg maar. Daar faalde ik en toen zat er een dikke hoek ik
kreeg het wel redelijk maar b;ijft toch zwak punt denk ik.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:52 schreef Libelah het volgende:
[..]
Als je daar wat spanning op zet trekt die hoek toch vanzelf wel weg?
Err...daar gaat het een en ander misquote:Op maandag 10 mei 2010 15:29 schreef KaMo het volgende:
Ik bij mijn ukelele, die heb ik op een andere manier snaren opgelegd, zodat ik gewone gitaar akkoorden erop kan spelen, maar dan moest ik een snaar verlengen met wat touw
Ja, nog geen radio in de auto, dus iPod+koptelefoonquote:
Toppunt van veiligheid...quote:Op maandag 10 mei 2010 18:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, nog geen radio in de auto, dus iPod+koptelefoon![]()
Och, of een radio hard zetten, of een koptelefoon op... voor mij hetzelfde verschil.quote:
Nou, met de radio aan, hoor ik nog wat van mijn omgeving en met een hoofdteleefoon niet. Ik heb mijn radio dan ook zelden op standje elf...quote:Op maandag 10 mei 2010 19:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, of een radio hard zetten, of een koptelefoon op... voor mij hetzelfde verschil.
Ik hoorde ook nog genoeg hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 19:15 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nou, met de radio aan, hoor ik nog wat van mijn omgeving en met een hoofdteleefoon niet. Ik heb mijn radio dan ook zelden op standje elf...
je had ik ook gezochtquote:Op maandag 10 mei 2010 19:01 schreef TeleluvR het volgende:
Nog niet gekeken of het wat is, maar Youtube stikt van de tutorials:
Als het goed is heb je een handleiding. Ken al die opties niet uit mijn hoofd. En heb slechts een TU-2quote:Op maandag 10 mei 2010 19:59 schreef genakt het volgende:
[..]
je had ik ook gezocht
dean hoe hoe krijg je met de boss tu3 een F# gewoon ergens tussen f en g zetten als het lampje helemaal links is
of is hier nog een special optie voor ?>
Er zit toch gewoon een lampje voor kruizen?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:59 schreef genakt het volgende:
[..]
je had ik ook gezocht
dean hoe hoe krijg je met de boss tu3 een F# gewoon ergens tussen f en g zetten als het lampje helemaal links is
I second thatquote:
Naast de F staat dan een puntquote:Op maandag 10 mei 2010 19:59 schreef genakt het volgende:
[..]
je had ik ook gezocht
Dat ja. Gebruik het zelf nooit, maar dat is het inderdaad wel.quote:
Het R-gedeelte is nogal een probleem daarquote:Op maandag 10 mei 2010 20:18 schreef Libelah het volgende:
RTFM?
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wie verlengt er nou snaren met touwtjes?
Ah, natuurlijk, de G snaar een halve stap omlaagquote:Op maandag 10 mei 2010 21:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat is er zo raar aan je gitaar een halve stap omlaag zetten ?
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het R-gedeelte is nogal een probleem daar.
Een plaatje van Yoichiro Nambu, Holger Nielsen of Leonard Susskind was beter op zijn plaats geweest.quote:
Niet zo bitchen dan hequote:Op maandag 10 mei 2010 22:03 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ah, natuurlijk, de G snaar een halve stap omlaag
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een plaatje van Yoichiro Nambu, Holger Nielsen of Leonard Susskind was beter op zijn plaats geweest.
BURN!!quote:Op maandag 10 mei 2010 21:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wie verlengt er nou snaren met touwtjes?
hmm ja maar daar word het niet echt uitgelegdquote:Op maandag 10 mei 2010 20:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als het goed is heb je een handleiding. Ken al die opties niet uit mijn hoofd. En heb slechts een TU-2
!_quote:Op maandag 10 mei 2010 22:03 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ah, natuurlijk, de G snaar een halve stap omlaag
Het staat er anders erg duidelijk in.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:25 schreef genakt het volgende:
[..]
hmm ja maar daar word het niet echt uitgelegd
ga er morgen wel even mee spelen
ow thanx dribbel![]()
Het zou voor de mensheid als geheel ook wel goed zijn als hij het F-gedeelte zou laten voor wat het was.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het R-gedeelte is nogal een probleem daar.
En het gewoon bij het M-gedeelte zou houden?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:31 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Het zou voor de mensheid als geheel ook wel goed zijn als hij het F-gedeelte zou laten voor wat het was.
Dat ding is toch chromatisch? Dan hoef je verder geen instellingen te wijzigen ofzo.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:25 schreef genakt het volgende:
[..]
hmm ja maar daar word het niet echt uitgelegd
ga er morgen wel even mee spelen
ow thanx dribbel![]()
Klopt.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat ding is toch chromatisch? Dan hoef je verder geen instellingen te wijzigen ofzo.
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:31 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Het zou voor de mensheid als geheel ook wel goed zijn als hij het F-gedeelte zou laten voor wat het was.
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
En het gewoon bij het M-gedeelte zou houden?
de M niet R-en heeft ook niet veel zin natuurlijk...quote:Op maandag 10 mei 2010 22:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
En het gewoon bij het M-gedeelte zou houden?
ja klopt echt geweldig dingquote:Op maandag 10 mei 2010 22:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat ding is toch chromatisch? Dan hoef je verder geen instellingen te wijzigen ofzo.
Ja dat kan hij wel. Ik bedoel, hij zit er opquote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:57 schreef Patrijz het volgende:
(bovendien gaf Cynic volgens mij al het goede antwoord)
Ook een fuzzy logic module in laten bouwen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:48 schreef TeleluvR het volgende:
Pfff, vals alarm. Vorige week deed mijn versterker niks meer. Ik met het ding naar mijn broer, stekker erin en alles werkt! Raar, maar toch wel fijn!
Zou je wel denken...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ook een fuzzy logic module in laten bouwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:04 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zou je wel denken...
Ik snap nog steeds niet wat er mis was. Mijn andere versterker deed het ook al niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ze vond dat het niet meer gingquote:
Helemaal niks.... Sterkte man...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:47 schreef genakt het volgende:
[..]
ze vond dat het niet meer ging![]()
ja wat doe je ertegen
ja huis stond wel op haar naamquote:
Aai dat is wel zuur! Maruh... You can keep it all, just stay the fuck away from my guitar!!! ?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:50 schreef genakt het volgende:
[..]
ja huis stond wel op haar naam
dus ik zit weer bij me ouders het enige wat ik heb meegenomen is me gitaar versterker kabels enz
ja heb hier niks meer in dit huisquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:53 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Aai dat is wel zuur! Maruh... You can keep it all, just stay the fuck away from my guitar!!! ?
Geen kleren? En rot om te horen, altijd kut als het uit isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:55 schreef genakt het volgende:
[..]
ja heb hier niks meer in dit huis
de komende paar weken kan ik zelfs op de bank slapen
dus denk neem me gitaar mee heb ik iedegeval nog wat te doen
Ach kan ie lekker nummer over schrijven en z'n eerste hitje scorenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:58 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Geen kleren? En rot om te horen, altijd kut als het uit is
Bummerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:55 schreef genakt het volgende:
[..]
ja heb hier niks meer in dit huis
de komende paar weken kan ik zelfs op de bank slapen
dus denk neem me gitaar mee heb ik iedegeval nog wat te doen
hurt van johhny cash geleerdquote:
quote:
Toffe video erbij!quote:
quote:
quote:
Hja, Menno heeft echt een te gekke stem. Ik zei ook al dat 'ie maar eens vlug nummers moet gaan schrijven. Wat ook helemaal goed gaat komen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:33 schreef KaMo het volgende:
[..]
Toffe video erbij!
Met beetje hulp van anderen (zoals brian) ga jij het helemaal maken joh!
En hup, nu eigen nummers schrijven, kan je wel
Tofquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:56 schreef The_Dean het volgende:
En in ruil voor een verbouwing van een deel van een studio krijgen we 8 dagen studiotijd
Te gek.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:56 schreef The_Dean het volgende:
En in ruil voor een verbouwing van een deel van een studio krijgen we 8 dagen studiotijd
Ja manquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja man
Net even de klus bekeken en over vergaderd. Wel vrij veel werk, maar als je kijkt wat je er voor terugkrijgt
Er zit namelijk ook nog een cd-package bij: 500 cd's in jewelcase met full-color label en covers
Ik reserveer vast een cd'tje.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja man
Net even de klus bekeken en over vergaderd. Wel vrij veel werk, maar als je kijkt wat je er voor terugkrijgt
Er zit namelijk ook nog een cd-package bij: 500 cd's in jewelcase met full-color label en covers
Ik zet je op de lijstquote:
Wow, dat is helemaal tof. Meteen dus maar een album opnemen? Moet met jullie wel lukken in 8 dagen lijkt me? Tenzei je Cynic heet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja man
Ja, dat lukt zeker wel. Het hoeft ook niet meteen, dus er is tijd zat om nog wat goede nummers te maken. We zijn al met twee of drie nieuwe bezig, dus er zit al wat in de pijplijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:03 schreef guitarist het volgende:
[..]
Wow, dat is helemaal tof. Meteen dus maar een album opnemen? Moet met jullie wel lukken in 8 dagen lijkt me? Tenzei je Cynic heet.
Da's wel een leuke deal dan!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:56 schreef The_Dean het volgende:
Goed geregeld man!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:56 schreef The_Dean het volgende:
Erg nice Menno!quote:
Ah oké... Want op foto's in je fobo speel je rechts, en op een groot deel van je videos linksquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
RechtsAlleen mijn webcam spiegelt alles
Ja dat kan:quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:19 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ah oké... Want op foto's in je fobo speel je rechts, en op een groot deel van je videos linksKan je het dan niet terugspiegelen?
mijn strat kan ik nu helaas wel vergeten nu ik weer thuis woonquote:Op woensdag 12 mei 2010 08:24 schreef TeleluvR het volgende:
Whoei, zie net dat het belastinggeld binnen is!
Snel een strat kopen...
[ afbeelding ]
mcsa welke ?quote:
"u ziet hier de desktop van windows 7, ja/nee"quote:
Of optie C) 'indirect, aangezien Microsoft alles van Apple jat'quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
"u ziet hier de desktop van windows 7, ja/nee"
[ afbeelding ]
Ik wilde de grap maken "is dit niet gewoon GNOME met een theme?", maar als ik naar de naam van je plaatje kijk is dat het ookquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
"u ziet hier de desktop van windows 7, ja/nee"
[ afbeelding ]
Bonuspunten!quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik wilde de grap maken "is dit niet gewoon GNOME met een theme?", maar als ik naar de naam van je plaatje kijk is dat het ook.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik wilde de grap maken "is dit niet gewoon GNOME met een theme?", maar als ik naar de naam van je plaatje kijk is dat het ook.
Vista?? Waarom zou je überhaupt iets van Vista willen weten?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:03 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb alleen 70-620 gedaan, dus ach.
Ik was bankzitter, dus ik kreeg een willekeurige cursus om te doenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:32 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vista?? Waarom zou je überhaupt iets van Vista willen weten?
Vet!! Succes! Supertoffe kroegquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:27 schreef Witchfynder het volgende:
We gaan ineens last minute weer in Brothers of Beer spelen in Leiden a.s. zaterdag!.
Ik niet, maar tof ding!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:53 schreef The_Dean het volgende:
Iemand hier interesse in een TonePort UX1?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:56 schreef guitarist het volgende:
Ik heb er ook 1 of 2, ik weet alleen niet meer welke.
Edit: Ow, we waren alweer op een nieuwe pagina. Ging over MSCA...
Doe dan een zinnige cursusquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik was bankzitter, dus ik kreeg een willekeurige cursus om te doen.
Hoeft niet zo duur... euro of 40?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:57 schreef Ayca het volgende:
Zou eigenlijk dat ding van Dealextreme kopen, maar noem je prijs dan denk ik er even over na
Ik wilde PRINCE2 gaan doen, maar neee hoor. En wat doe ik nu? Een project draaien waarvoor ik een PID moest makenquote:
Als ik binnenkort wat bestel, dan hoor je hetquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:43 schreef godthatmadecoffee het volgende:
Oh jah en je laat binnenkort wel nog wat horen over de bestelling van GFS neem ik aan?
Die tunerpedaal daar is tof
Hmmm... misschien wel!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:53 schreef The_Dean het volgende:
Iemand hier interesse in een TonePort UX1?
Misschien even langs dan maar, dat is hier om de hoek!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:27 schreef Witchfynder het volgende:
We gaan ineens last minute weer in Brothers of Beer spelen in Leiden a.s. zaterdag!.
Ja, dat is zo vet! Dat wil ik ook, maarja, geldquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:49 schreef guitarist het volgende:
WHOHOOO. EERSTE GEWORDEN OP EEN HUISJE!!!
1 gezinswoning, 3 slaapkamers.
Eindelijk een kamer helemaal als studiotje.
Goed bezig...quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:49 schreef guitarist het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:49 schreef guitarist het volgende:
Gefeliciteerd man!quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:49 schreef guitarist het volgende:
Gezellig!quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Misschien even langs dan maar, dat is hier om de hoek!
Jammerquote:Thomann-folder ook binnnen, stond niet bijster veel in!![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:49 schreef guitarist het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:49 schreef guitarist het volgende:
jaja tuurlijk. Alleen .....quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:57 schreef KaMo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En genakt, is het nog gelukt om die pickupringen in een enveloppe te krijgen?
Denk dat KaMo het wel een dag langer overleefd. Denk vooral aan je eigen shit, en dat je alles goed regelt en jouw eigen spullen meeneemtquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:01 schreef genakt het volgende:
[..]
jaja tuurlijk. Alleen .....
ik woon daar niet meer en het is nog niet op de bus dus ligt nog op de tafel
Ik ben daar morgen dus dan doe ik het gelijk. Sorry voor het ongemak
Ow, sorry, ging er niet vanuit dat het nog in je oude huis lagquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:01 schreef genakt het volgende:
[..]
jaja tuurlijk. Alleen .....
ik woon daar niet meer en het is nog niet op de bus dus ligt nog op de tafel
Ik ben daar morgen dus dan doe ik het gelijk. Sorry voor het ongemak
eigen shit regelen lukt zekerquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Denk dat KaMo het wel een dag langer overleefd. Denk vooral aan je eigen shit, en dat je alles goed regelt en jouw eigen spullen meeneemt
Nice! Wat heeft je LP toch een vette finish!quote:
grote pic daarvan in foboquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:19 schreef KaMo het volgende:
[..]
Nice! Wat heeft je LP toch een vette finish!
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:43 schreef -Menn0- het volgende:
Krijg gelukkig ook maar 750 euro terug, bijna niks
Tja door die !@#%@#$%!@#%@$%!@ Grieken en het verraad van Maastricht zitten we nu dus met een munt met lage waarde tov b.v. de US Dollarquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:32 schreef TeleluvR het volgende:
Thomann-folder ook binnnen, stond niet bijster veel in!![]()
Ja dat is dus behoorlijk slecht de verhouding is 1 = 1.50 geweest niet zo lang terugquote:
Sowiesoquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:41 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Tja door die !@#%@#$%!@#%@$%!@ Grieken en het verraad van Maastricht zitten we nu dus met een munt met lage waarde tov b.v. de US Dollar![]()
Even wachten dus als je een Gibson of id wil kopen...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
Mja, dat was wel eens 1,6..quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:52 schreef Witchfynder het volgende:
Live rates at 2010.05.12 17:51:09 UTC
1.00 USD = 0.791631 EUR
United States Dollars Euro
1 USD = 0.791631 EUR 1 EUR = 1.26321 USD
Vroeger is bij hem nog niet zo lang geledenquote:
Veel langer dan 2 maand kan dat inderdaad niet zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vroeger is bij hem nog niet zo lang geleden
Klopt!quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Veel langer dan 2 maand kan dat inderdaad niet zijn.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:48 schreef Witchfynder het volgende:
"You must the THIS high to post in this topic".
Je faalt in englishquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:48 schreef Witchfynder het volgende:
"You must the THIS high to post in this topic".
Ik weet niet of dat het beste voorbeeld isquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:06 schreef brother52 het volgende:
Iemand die de briljante zin 'the pig is roast.' bedenkt, kan niet falen in het engels.
Dit.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:06 schreef brother52 het volgende:
Iemand die de briljante zin 'the pig is roast.' bedenkt, kan niet falen in het engels.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:12 schreef brother52 het volgende:
Wel het meest herkenbare.
Vreemd, ik krijg ineens zin om de barbecue aan te steken.
Precies, minder lullen en meer etenquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:21 schreef Witchfynder het volgende:
Die zin moet zijn 'the pig is roast'd', maar die 'd zijn er op één of andere manier afgevallen. Nu staat er 'het zwijn is gebraad'.
Niet minder smakelijk natuurlijk.
Dat moet goed komen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:48 schreef Witchfynder het volgende:
"You must be THIS high to post in this topic".
Als een tech/roadie nodig bent hoor ik het welquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:24 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb zin om een old school heavy metal cover band te beginnen en die RAF SpeedDragon te noemen.
Niets mis mee toch?quote:Je hebt gezocht op het woord: gebraad.
ge·braad het; o gebraden vlees, m.n. wildbraad
Het is maar een... dus studio. Maar studios klinkt wel chique.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:15 schreef guitarist het volgende:
Even domein registeren. Bedroomstudio of Bedroomstudios? (met of zonder s dus?)
Geeft ruimte voor groei!quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het is maar een... dus studio. Maar studios klinkt wel chique.
lijkt dan net of je een of ander pornobedrijf hebtquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:15 schreef guitarist het volgende:
Even domein registeren. Bedroomstudio of Bedroomstudios? (met of zonder s dus?)
Kun je dus alle kanten mee op, altijd fijn in crisistijd!quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:18 schreef genakt het volgende:
[..]
lijkt dan net of je een of ander pornobedrijf hebt
Kan hij altijd nog pornomuziek componeren.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:21 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kun je dus alle kanten mee op, altijd fijn in crisistijd!
Ja, de muziek doe ik er ook naast...quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:18 schreef genakt het volgende:
[..]
lijkt dan net of je een of ander pornobedrijf hebt
Geeft dan wel weer de foute indruk dat hij meerdere kamers heeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, mooi behang
² Nee, dat is geen fap-toiletrol
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Jaquote:
Ok dan ben je gezondquote:
Je hebt een msn bericht.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:40 schreef genakt het volgende:
niet echt geweldig. Maar doe het voor de plezier dus
+ een vna me hondjes op de achtergrond![]()
ja was work chatquote:
Een banjo en een gitaar hetzelfde,?quote:Op donderdag 13 mei 2010 02:20 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dit wordt een suffe definitie-discussie, maar een bong en een sheesha zijn allebei gewoon een waterpijp, net zoals een gitaar en een banjo allebei een snaarinstrument is: het principe is 100% exact hetzelfde, ze zien er alleen wat anders uit.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:17 schreef guitarist het volgende:
Vanaf 20:28 een leuk stukje over IKC @ 5 mei Alkmaar... Degene die niet wil zien hoe er een Telecaster mishandeld wordt kijk vooral niet.
http://webservices.stream(...)5mei_festival-110510
Wat een kutplayer, je kan niet voor of achteruit klikken ofzoquote:Op donderdag 13 mei 2010 01:17 schreef guitarist het volgende:
Vanaf 20:28 een leuk stukje over IKC @ 5 mei Alkmaar... Degene die niet wil zien hoe er een Telecaster mishandeld wordt kijk vooral niet.
http://webservices.stream(...)5mei_festival-110510
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:59 schreef The_Dean het volgende:
Net auto verkocht, zit meteen te GAS'sen
Haha ja, dat ga ik ook doen, maar eerste wat ik deed toen ik de kamer weer in liep was MP aanslingerenquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:10 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
Als ik jou was zou ik eerst minstens 100 potten hiervan kopen, heb je in ieder geval voorlopig even eten.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |