quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:35 schreef MissKriel het volgende:
Ga naar de smartshop daar heb je vaak meer keus en goede uitleg etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U will have a job, my Dear!
Dan heb je een onbruikbaar toeristenprulletje, leuk voor op de schoorsteenmantel maar niet om te gebruiken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:28 schreef MaximumRush het volgende:
Ik zou geen waterpijp bij de Primera kopen, daar kosten ze zo'n 70/80 euro. Heb je geen goede vriend of kennis die binnenkort naar een land zoals Turkije of Egypte gaat? Gewoon vragen of ze er eentje willen meenemen. Heb je precies dezelfde als bij Primera, maar dan voor een tientje.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:50 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dan heb je een onbruikbaar toeristenprulletje, leuk voor op de schoorsteenmantel maar niet om te gebruiken.
Voor een echte goede sheesha betaal je wel wat meer dan een tientje. Maar die kun je inderdaad niet bij de primera kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wiet kan ook wel in een waterpijp, maar bong > waterpijp met wiet.quote:Op donderdag 13 mei 2010 02:06 schreef hc-sjonny het volgende:
als je een waterpijp voor alleen wiet wil moet je gewoon een bong nemen, als je een waterpijp voor alleen tabak wilt, moet je gewoon sisha (correct me if i'm wrong) nemen..
Dit wordt een suffe definitie-discussie, maar een bong en een sheesha zijn allebei gewoon een waterpijp, net zoals een gitaar en een banjo allebei een snaarinstrument is: het principe is 100% exact hetzelfde, ze zien er alleen wat anders uit.quote:Op donderdag 13 mei 2010 02:04 schreef Qaox het volgende:
[..]
Bong:
[ afbeelding ]
Waterpijp:
[ afbeelding ]
klopt. maar moet Je wél oppassen etc. etc. en een bong is officieel bedoelt voor wiet, een waterpijp niet. dus zodoende dat ik het zo zeiquote:Op donderdag 13 mei 2010 02:18 schreef Qaox het volgende:
[..]
Wiet kan ook wel in een waterpijp, maar bong > waterpijp met wiet.
Daarbij, ik zou wiet alleen in een joint roken, bong is niks
Zie mijn ninja-edit.quote:Op donderdag 13 mei 2010 02:24 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
klopt. maar moet Je wél oppassen etc. etc. en een bong is officieel bedoelt voor wiet, een waterpijp niet. dus zodoende dat ik het zo zei
Een banjo en een gitaar hetzelfde,?quote:Op donderdag 13 mei 2010 02:20 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dit wordt een suffe definitie-discussie, maar een bong en een sheesha zijn allebei gewoon een waterpijp, net zoals een gitaar en een banjo allebei een snaarinstrument is: het principe is 100% exact hetzelfde, ze zien er alleen wat anders uit.
Het PRINCIPE is hetzelfde. En het PRINCIPE van een waterpijp, bong, sheesha, hookah, of hoe je het ook noemt is dat de rook door water wordt gefilterd voordat je het inhaleert. Hence, de *overkoepelende* naam waterpijp. Einde discussie. Godsklote zeg.quote:Op donderdag 13 mei 2010 03:05 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Een banjo en een gitaar hetzelfde,?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |