Vreemd genoeg werkt cola tegen zo'n beetje elke maagklacht die je je maar kunt bedenken.. Vraag me niet waaromquote:
nouuuu want..quote:Op zondag 9 mei 2010 02:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vreemd genoeg werkt cola tegen zo'n beetje elke maagklacht die je je maar kunt bedenken.. Vraag me niet waarom
Nou dat had ik een keertjequote:Op zondag 9 mei 2010 03:11 schreef Chule het volgende:
Ik krijg dat van gekruid eten, knoflooksaus oid. Word ik midden in de nacht wakker, bang dat ik moet kotsen, kussen rechtop zodat dat warme gevoel niet steeds in m'n keel omhoog komt.
Drugs r bad mkay?quote:Op zondag 9 mei 2010 03:22 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nou dat had ik een keertje
midden in de nacht werd ik dus wakker en ik dacht help wat zit er voor warms in mijn keel??????
Ik vermoed dat ik was ontvoerd door aliens..aliensap enzo.![]()
Ik krijg er juist maagklachten van.quote:Op zondag 9 mei 2010 02:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vreemd genoeg werkt cola tegen zo'n beetje elke maagklacht die je je maar kunt bedenken.. Vraag me niet waarom
quote:Op zondag 9 mei 2010 02:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
nee dat je minder anal to mouth moet doenquote:Op zondag 9 mei 2010 22:22 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik heb de hele tijd een poepsmaak in mijn mond. Betekent dit dat mijn maagwand gefuseert is met mijn dikke darm en dat poep ongeremd zijn weg naar boven kan vinden?
Lijkt me dat 3 á 4 dagen niet meteen betekent dat je slokdarmkanker hebt hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 21:35 schreef SadKingBilly het volgende:
Ff langs de dokter voor de zekerheid? Als je lange tijd blijft rondlopen met maagzuurproblemen heb je later een verhoogde kans op slokdarmkanker. Geloof me, niet fijn.
Alleen het gevoel dat je moet kotsen hequote:Op maandag 10 mei 2010 02:31 schreef gnilrednoz het volgende:
Melk. En brood. Cola helpt bij mij voor geen ene moer.
Btw, kotsen van maagzuur? weert.
Dat bedoelde ik. Heb ik met maagzuur nou nooit.quote:Op maandag 10 mei 2010 02:42 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Alleen het gevoel dat je moet kotsen he
Moet je eens wat gezonder eten, smeerlap!quote:Op zondag 9 mei 2010 01:52 schreef Aalbers het volgende:
Heb de laatste tijd last van maagzuur, hele tijd het gevoel dat ik moet overgeven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |