Plateau potten (vlakspoelers) zijn bedoeld voor feaces fetisjisten die er behoefte aan hebben hun product nog eenmaal te aanschouwen alvorens afscheid te nemenquote:Op zondag 9 mei 2010 00:42 schreef nicknicknickname het volgende:
als die plateau potten zo fantastisch waren werden ze wel vaker geplaatst
Klopt wel. Ik heb er wel eens plezier in gehad om na het poepen de wc-bril te versieren met bloemetjes van wc-papier, zodat ik met een tevreden glimlach naar m'n drol kan staren.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:44 schreef 49R het volgende:
[..]
Plateau potten (vlakspoelers) zijn bedoeld voor feaces fetisjisten die er behoefte aan hebben hun product nog eenmaal te aanschouwen alvorens afscheid te nemen
Zie je wel!quote:Op zondag 9 mei 2010 00:47 schreef GenusButeo het volgende:
Klopt wel. Ik heb er wel eens plezier in gehad om na het poepen de wc-bril te versieren met bloemetjes van wc-papier, zodat ik met een tevreden glimlach naar m'n drol kan staren.
Dat probleem had ik ook, maar door een simpele truc is dat haasten op te lossen!quote:Op zondag 9 mei 2010 00:10 schreef GenusButeo het volgende:
Ik moet dan altijd heel veel wc-papier in de pot gooien, zodat het kan fungeren als een week opvangnetje voor mijn uitwerpselen. Maar dat moet ik dan wel heel snel doen, omdat wc-papier heel snel naar de bodem zakt en dan heb je er alsnog niks aan en spettert het water alsnog omhoog tegen je kontgat. Dus voor alle zekerheid trek ik mijn broek en onderbroek al omlaag voordat ik wc-papier in de pot gooi, zodat ik dan gelijk kan zitten en al mijn kracht kan bundelen om de drol er zo snel mogelijk uit te krijgen.
Oh, superhero. How can I ever thank you?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:56 schreef Dennitaj het volgende:
[..]
Dat probleem had ik ook, maar door een simpele truc is dat haasten op te lossen!
Men pakt 2 papiertjes wc papier die nog aan elkaar zitten, je knijpt ze samen in de breedte. Als je dit doet krijg je een wc papiertje dat wat steviger is geworden, daarna leeg je deze in een verticale positie boven het water.
Nu zul je zien dat deze blijft liggen en als basis fundeert om wat losse wc papiertjes erover heen te leggen.
VOILA je hebt een stabiele constructie gemaakt met wc papier die niet meteen in het water valt..
No problem!
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:31 schreef 49R het volgende:
WC's met plateau (vlakspoelers) zijn goor, ik heb ze bij mij in huis allemaal vervangen door een 'diepspoeler', oftewel een plonsplee.
Bij een vlakspoeler ligt het resultaat van je inspanningen vettig tegen je zitvlak te walmen. Niet alleen vind ik die warme walm tegen mijn billen afgrijselijk, ook de daarmee gepaard gaande geur is niet prettig. Bovendien loop je het risico dat bij een poging je achterkant met WC papier enigzins te reinigen je met je hand tegen de warme, smeuige brij aan komt.
Een diepspoeler heeft al deze nadelen niet. Het bewijsmateriaal verdwijnt onmiddelijk onder water, waardoor de geurontwikkeling binnen de perken blijft, en ook de warme damp blijft ons bespaard. Tevens is een ongewenste aanraking met de vrucht van onze arbeid bij het schoonmaken der poepert uitgesloten.
Geef mij maar een diepspoeler, die verdwaalde waterspetter tegen mijn achterste neem ik voor lief!
Ja, mensen die plonspotten prefereren zijn gewoon walgelijk.quote:Op zondag 9 mei 2010 03:34 schreef Elusive het volgende:
gadver, pis je eerst de pot vol en vervolgens spetter je dan je billen, ballen en anus vol met piswater
heb je iig geen vochtig toilet papier nodig![]()
Goed idee! Hoef je ook geen mest te kopen.quote:Op zondag 9 mei 2010 03:36 schreef MaskOfSanity het volgende:
Ik schijt daarom al jaren gewoon in de tuin.
Nog zo'n debiel die de eerste drie woorden van de OP overslaat.quote:
Blijf dan ook niet zitten bij het doorspoelen, gek!quote:Op maandag 10 mei 2010 13:47 schreef SamEnMoos het volgende:
Poepen op zo'n plateauplee heeft ook nog als nadeel dat er meer remsporen achterblijven én als je doorspoelt komt er een kwak water tegen je drol aan die met een beetje pech ook lekker omhoog tegen je reet aanspettert.
En dat is een probleem?quote:
GVD nu moet ik poepen en ik ben op werk.
Nou, het is net na lunchtijd en iedereen moet dan poepen en we hebben maar één WC voor mannenquote:Op maandag 10 mei 2010 14:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Blijf dan ook niet zitten bij het doorspoelen, gek!
[..]
En dat is een probleem?
Je drukt zelf op de doorspoelknop hoor.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:11 schreef SamEnMoos het volgende:
[..]
EN dat spetteren gebeurt bijna nooit dus het komt altijd als verrassing.
Dan spoel je toch even een beetje door? Of heb je zon plee die maar één keer doorspoelt? Die zijn helemaal erg.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:19 schreef Red_85 het volgende:
1 of 2 blaadjes papier in dat gat gooien. Spettert het minder..
Overigens is het nog leuker als je eerst heb zitten zeiken voor het schijten....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |