Daarom zijn degelijke wc-potten ook van hoog belang, debiel. Denk eens goed na!quote:
Dat deed ik, ik stelde gewoon een juiste conclusie, kakhoofd.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:16 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Daarom zijn degelijke wc-potten ook van hoog belang, debiel. Denk eens goed na!
Zegt 'et 'em broeder!quote:Op zondag 9 mei 2010 00:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat deed ik, ik stelde gewoon een juiste conclusie, kakhoofd.
zit net wat te eten, en dan lees ik dit, en ja bij de AH hebben er ook last van, laat mensen een uit vinding er voor maken ofzo!quote:Op zondag 9 mei 2010 00:10 schreef GenusButeo het volgende:
Op m'n werk hebben ze zo'n toiletpot zonder een platform waardoor het water omhoog spettert tegen je kontgat als je er een drol in deponeert. Ik moet dan altijd heel veel wc-papier in de pot gooien, zodat het kan fungeren als een week opvangnetje voor mijn uitwerpselen. Maar dat moet ik dan wel heel snel doen, omdat wc-papier heel snel naar de bodem zakt en dan heb je er alsnog niks aan en spettert het water alsnog omhoog tegen je kontgat. Dus voor alle zekerheid trek ik mijn broek en onderbroek al omlaag voordat ik wc-papier in de pot gooi, zodat ik dan gelijk kan zitten en al mijn kracht kan bundelen om de drol er zo snel mogelijk uit te krijgen. Als ik klaar ben, denk ik: waarom worden wc's zonder platforms gewoon niet verboden, zodat ons al die moeite met voorbereidingen voor het opvangen van drollen bespaard kan worden?
Klacht: wc-potten zonder platforms en potten met stekelhaar.
Onzinnige opmerking. Het is niet goed om je stront een hele dag op te houden.quote:
Tuurlijk, nog al wiedesquote:Op zondag 9 mei 2010 00:19 schreef Evelien het volgende:
[..]
Jij beheerst de fijne motoriek van je sluitspier tot in de puntjes?
Ik kan nog onfatsoenlijker worden en m'n drollen op je hoofd deponeren. Zou je geheid niet misstaan. Debiel.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat deed ik, ik stelde gewoon een juiste conclusie, kakhoofd.
Maar soms heb je van die grote harde, en als die er in één keer uit besluiten te vallen doe je daar als getrainde sluitspier toch bar weinig tegen.quote:
Je hebt de eerste drie woorden van de OP overgeslagen? Mongool.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:21 schreef Rectum het volgende:
TS heeft geen plateau-wc![]()
![]()
. Hoe haal je anders die pinda's er weer uit? Sloeber.
Faalquote:Op zondag 9 mei 2010 00:23 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je hebt de eerste drie woorden van de OP overgeslagen? Mongool.
Echt wel, afknijpen en gedoseerd laten vallen.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:21 schreef Evelien het volgende:
[..]
Maar soms heb je van die grote harde, en als die er in één keer uit besluiten te vallen doe je daar als getrainde sluitspier toch bar weinig tegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |