Daarom zijn degelijke wc-potten ook van hoog belang, debiel. Denk eens goed na!quote:
Dat deed ik, ik stelde gewoon een juiste conclusie, kakhoofd.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:16 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Daarom zijn degelijke wc-potten ook van hoog belang, debiel. Denk eens goed na!
Zegt 'et 'em broeder!quote:Op zondag 9 mei 2010 00:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat deed ik, ik stelde gewoon een juiste conclusie, kakhoofd.
zit net wat te eten, en dan lees ik dit, en ja bij de AH hebben er ook last van, laat mensen een uit vinding er voor maken ofzo!quote:Op zondag 9 mei 2010 00:10 schreef GenusButeo het volgende:
Op m'n werk hebben ze zo'n toiletpot zonder een platform waardoor het water omhoog spettert tegen je kontgat als je er een drol in deponeert. Ik moet dan altijd heel veel wc-papier in de pot gooien, zodat het kan fungeren als een week opvangnetje voor mijn uitwerpselen. Maar dat moet ik dan wel heel snel doen, omdat wc-papier heel snel naar de bodem zakt en dan heb je er alsnog niks aan en spettert het water alsnog omhoog tegen je kontgat. Dus voor alle zekerheid trek ik mijn broek en onderbroek al omlaag voordat ik wc-papier in de pot gooi, zodat ik dan gelijk kan zitten en al mijn kracht kan bundelen om de drol er zo snel mogelijk uit te krijgen. Als ik klaar ben, denk ik: waarom worden wc's zonder platforms gewoon niet verboden, zodat ons al die moeite met voorbereidingen voor het opvangen van drollen bespaard kan worden?
Klacht: wc-potten zonder platforms en potten met stekelhaar.
Onzinnige opmerking. Het is niet goed om je stront een hele dag op te houden.quote:
Tuurlijk, nog al wiedesquote:Op zondag 9 mei 2010 00:19 schreef Evelien het volgende:
[..]
Jij beheerst de fijne motoriek van je sluitspier tot in de puntjes?
Ik kan nog onfatsoenlijker worden en m'n drollen op je hoofd deponeren. Zou je geheid niet misstaan. Debiel.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat deed ik, ik stelde gewoon een juiste conclusie, kakhoofd.
Maar soms heb je van die grote harde, en als die er in één keer uit besluiten te vallen doe je daar als getrainde sluitspier toch bar weinig tegen.quote:
Je hebt de eerste drie woorden van de OP overgeslagen? Mongool.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:21 schreef Rectum het volgende:
TS heeft geen plateau-wc![]()
![]()
. Hoe haal je anders die pinda's er weer uit? Sloeber.
Faalquote:Op zondag 9 mei 2010 00:23 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je hebt de eerste drie woorden van de OP overgeslagen? Mongool.
Echt wel, afknijpen en gedoseerd laten vallen.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:21 schreef Evelien het volgende:
[..]
Maar soms heb je van die grote harde, en als die er in één keer uit besluiten te vallen doe je daar als getrainde sluitspier toch bar weinig tegen.
Maar ik kan wel schijten, kakhoofd.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:21 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik kan nog onfatsoenlijker worden en m'n drollen op je hoofd deponeren. Zou je geheid niet misstaan. Debiel.
Pfoe, respect hoor, dat vereist toch de nodige kontkracht.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Echt wel, afknijpen en gedoseerd laten vallen.
Dat zorgt ervoor dat het alleen exit blijft en geen entree wordt.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:24 schreef Evelien het volgende:
[..]
Pfoe, respect hoor, dat vereist toch de nodige kontkracht.
Als de beste, zo te lezen. Toch blijf je een debiel.quote:
Als zelfs een debiel kan schijten, wat maakt dat jou danquote:Op zondag 9 mei 2010 00:26 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Als de beste, zo te lezen. Toch blijf je een debiel.
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat zorgt ervoor dat het alleen exit blijft en geen entree wordt.
Jammer van de spetters en de remsporen.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:31 schreef 49R het volgende:
WC's met plateau (vlakspoelers) zijn goor, ik heb ze bij mij in huis allemaal vervangen door eel 'diepspoeler', oftewel een plonsplee.
Bij een vlakspoeler ligt het resultaat van je inspanningen vettig tegen je zitvlak te walmen. Niet alleen vind ik die warme walm tegen mijn billen afgrijselijk, ook de daarmee gepaard gaande geur is niet prettig. Bovendien loop je het risico dat bij een poging je achterkant met WC papier enigzins te reinigen je met je hand tegen de warme, smeuige brij aan komt.
Een diepspoeler heeft al deze nadelen niet. Het bewijsmateriaal verdwijnt onmiddelijk onder water, waardoor de geurontwikkeling binnen de perken blijft, en ook de warme damp blijft ons bespaard. Tevens is een ongewenste aanraking met de vrucht van onze arbeid bij het schoonmaken der poepert uitgesloten.
Geef mij maar een diepspoeler, die verdwaalde waterspetter tegen mijn achterste neem ik voor lief!
Nee, nee. Het zit zo: jij bent een debiel met als enige noemenswaardige kundigheid je vermogen om gedoseerd te kunnen poepen. Verder heb je gewoon (óók) shit for brains.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als zelfs een debiel kan schijten, wat maakt dat jou dan
Niet bijster veel in ieder geval.
Oefenen, oefenen, oefenen.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:24 schreef Evelien het volgende:
[..]
Pfoe, respect hoor, dat vereist toch de nodige kontkracht.
Feit blijft dat een debiel je wel moet vertellen hoe je moet omgaan met een basisprincipe.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:32 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, nee. Het zit zo: jij bent een debiel met als enige noemenswaardige kundigheid je vermogen om gedoseerd te kunnen poepen. Verder heb je gewoon (óók) shit for brains.
Ik zie dat toch anders. Het enige echte nadeel wat ik aan een diepspoeler kan ontdekken, is dat letterpoepen nagenoeg onmogelijk is.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Jammer van de spetters en de remsporen.
Bij een vlakspoeler kan je gewoon meteen even doorspoelen zodra je klaar bent. Één papiertje als bullseye in het midden, en je kan nog een scherpschutterswedstrijd houden ook!
Seriously, WIk.quote:
quote:Nadelen: Meer onderhoud bij het doortrekken; soms heeft de drol een zetje nodig... en het ontstaan van remsporen is groot. Voor beide klussen heeft men een WC-borstel uitgevonden.
Doordat de ontlasting contact heeft met de lucht, ontstaan er dampen met riekende kwaliteiten. Met name is dit een nadeel voor de volgende bezoeker van het toilet. Het is immers vaak zo dat de 'producent' de eigen geur niet zozeer als onprettig ervaart. Het ruikt niet zo vies als de de ontlasting van anderen. Het zal raakvlakken hebben met de geur van eigen zweet, die anderen erger vinden dan jij. (is persoonlijk, ik weet het...)
O, waar heb ik je geweldige omschrijvingen van die geweldige principes mogen aanschouwen?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Feit blijft dat een debiel je wel moet vertellen hoe je moet omgaan met een basisprincipe.
Kennelijk vind je het belangrijk conclusies te trekken op luchtledigheden.
Plateau potten (vlakspoelers) zijn bedoeld voor feaces fetisjisten die er behoefte aan hebben hun product nog eenmaal te aanschouwen alvorens afscheid te nemenquote:Op zondag 9 mei 2010 00:42 schreef nicknicknickname het volgende:
als die plateau potten zo fantastisch waren werden ze wel vaker geplaatst
Klopt wel. Ik heb er wel eens plezier in gehad om na het poepen de wc-bril te versieren met bloemetjes van wc-papier, zodat ik met een tevreden glimlach naar m'n drol kan staren.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:44 schreef 49R het volgende:
[..]
Plateau potten (vlakspoelers) zijn bedoeld voor feaces fetisjisten die er behoefte aan hebben hun product nog eenmaal te aanschouwen alvorens afscheid te nemen
Zie je wel!quote:Op zondag 9 mei 2010 00:47 schreef GenusButeo het volgende:
Klopt wel. Ik heb er wel eens plezier in gehad om na het poepen de wc-bril te versieren met bloemetjes van wc-papier, zodat ik met een tevreden glimlach naar m'n drol kan staren.
Dat probleem had ik ook, maar door een simpele truc is dat haasten op te lossen!quote:Op zondag 9 mei 2010 00:10 schreef GenusButeo het volgende:
Ik moet dan altijd heel veel wc-papier in de pot gooien, zodat het kan fungeren als een week opvangnetje voor mijn uitwerpselen. Maar dat moet ik dan wel heel snel doen, omdat wc-papier heel snel naar de bodem zakt en dan heb je er alsnog niks aan en spettert het water alsnog omhoog tegen je kontgat. Dus voor alle zekerheid trek ik mijn broek en onderbroek al omlaag voordat ik wc-papier in de pot gooi, zodat ik dan gelijk kan zitten en al mijn kracht kan bundelen om de drol er zo snel mogelijk uit te krijgen.
Oh, superhero. How can I ever thank you?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:56 schreef Dennitaj het volgende:
[..]
Dat probleem had ik ook, maar door een simpele truc is dat haasten op te lossen!
Men pakt 2 papiertjes wc papier die nog aan elkaar zitten, je knijpt ze samen in de breedte. Als je dit doet krijg je een wc papiertje dat wat steviger is geworden, daarna leeg je deze in een verticale positie boven het water.
Nu zul je zien dat deze blijft liggen en als basis fundeert om wat losse wc papiertjes erover heen te leggen.
VOILA je hebt een stabiele constructie gemaakt met wc papier die niet meteen in het water valt..
No problem!
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:31 schreef 49R het volgende:
WC's met plateau (vlakspoelers) zijn goor, ik heb ze bij mij in huis allemaal vervangen door een 'diepspoeler', oftewel een plonsplee.
Bij een vlakspoeler ligt het resultaat van je inspanningen vettig tegen je zitvlak te walmen. Niet alleen vind ik die warme walm tegen mijn billen afgrijselijk, ook de daarmee gepaard gaande geur is niet prettig. Bovendien loop je het risico dat bij een poging je achterkant met WC papier enigzins te reinigen je met je hand tegen de warme, smeuige brij aan komt.
Een diepspoeler heeft al deze nadelen niet. Het bewijsmateriaal verdwijnt onmiddelijk onder water, waardoor de geurontwikkeling binnen de perken blijft, en ook de warme damp blijft ons bespaard. Tevens is een ongewenste aanraking met de vrucht van onze arbeid bij het schoonmaken der poepert uitgesloten.
Geef mij maar een diepspoeler, die verdwaalde waterspetter tegen mijn achterste neem ik voor lief!
Ja, mensen die plonspotten prefereren zijn gewoon walgelijk.quote:Op zondag 9 mei 2010 03:34 schreef Elusive het volgende:
gadver, pis je eerst de pot vol en vervolgens spetter je dan je billen, ballen en anus vol met piswater
heb je iig geen vochtig toilet papier nodig![]()
Goed idee! Hoef je ook geen mest te kopen.quote:Op zondag 9 mei 2010 03:36 schreef MaskOfSanity het volgende:
Ik schijt daarom al jaren gewoon in de tuin.
Nog zo'n debiel die de eerste drie woorden van de OP overslaat.quote:
Blijf dan ook niet zitten bij het doorspoelen, gek!quote:Op maandag 10 mei 2010 13:47 schreef SamEnMoos het volgende:
Poepen op zo'n plateauplee heeft ook nog als nadeel dat er meer remsporen achterblijven én als je doorspoelt komt er een kwak water tegen je drol aan die met een beetje pech ook lekker omhoog tegen je reet aanspettert.
En dat is een probleem?quote:
GVD nu moet ik poepen en ik ben op werk.
Nou, het is net na lunchtijd en iedereen moet dan poepen en we hebben maar één WC voor mannenquote:Op maandag 10 mei 2010 14:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Blijf dan ook niet zitten bij het doorspoelen, gek!
[..]
En dat is een probleem?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |