Je mag wmb de tien beste sturenquote:Op maandag 10 mei 2010 19:43 schreef Netsplitter het volgende:
Roep het nr maar en welk formaat en waarheen te mailen.
Zo zeg. en zo kwam ik dan onderaan het FOK! Fotografen forum aan.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:08 schreef iteejer het volgende:
een fotograaf kan alleen maar 'heel goed' genoemd worden, als er anderen zijn die minder goed zijn.
in een forum als dit zou het zo moeten zijn dat je van elkaar kunt leren. omdat ook die als minder goed beoordeelde foto's iets eigens hebben, en het de moeite waard is om daar tijd in te steken, om betreffende fotograaf cq mede-fokker te helpen, suggesties te doen, etc.
Hoi!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:14 schreef mrmpro het volgende:
[..]
Zo zeg. en zo kwam ik dan onderaan het FOK! Fotografen forum aan.
Nog helemaal nieuw, nog geen echt bericht geschreven.
Op 3 mei aangewezen (na mezelf opgegeven te hebben) om het bevrijdingsfestival in Assen te gaan fotograferen. Ik had deze site nog niet doorgekeken of gelezen. Sterker nog, kon het zo snel niet eens vinden. Maar goed nu ben ik er wel.
En wat schets mijn verbazing als ik hier een hele verhandeling voorbij zie komen over hoe slecht we het allemaal (me included) wel niet hebben gedaan.
Mijn toch al niet te kleine bekkie viel nog even wat verder open. Wat heeft het voor nut om zonder een persoon aan te spreken, of een specifieke foto te noemen, iedereen over 1 kam te scheren.
Wees zo'n held om, zoals iteejer het al zij mensen aan te spreken op wat ze maken, door positief een bijdrage te leveren aan het verbeteren van andermans werk.
Ik ben niet echt behept met een goede eigendunk wat het mijn foto's betreft, Maar toch zou ik rustig met iemand willen discusseren over wat en hoe ik het anders cq beter kan doen.
Ik wil naar de redacties van de site en het forum nog even kwijt dat ik me verbaasd heb over het feit hoe goed en netjes het allemaal geregeld was. Ik vond het erg gaaf om hier deel van uit te mogen maken.
En ik zeg erbij dat ik met plezier het zo weer zou doen.
Met vriendelijke groet,
Martin Melissen
Mocht er nog interesse zijn (het is immers al weer wat later) in nog een paar foto's, hier heb ik wat online gezet. Ze zijn allemaal al 430px breed dus ze kunnen in principe zo gebruikt worden. Behalve als ik heb zitten slapen en de hoogte ook maximaal 430px moet zijn...quote:Op maandag 10 mei 2010 19:30 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik zou er wel een aantal voor een fotoreportage willen hebben
Ten eerste ben ik te oud om me al te gauw gek te laten maken dus dat zal wel meevallen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:33 schreef RonaldV het volgende:
Hoi!Allereerst: Welkom aan boord. Laat je niet gek maken door de kritieken, FOK! staat niet bekend als een plek waar 'subtiel' echt belangrijk is. Neemt niet weg dat je niet over je heen hoeft te laten lopen. Maar ze bedoelen het goed, moet je maar denken.
Ik heb alle bijdragen bekeken en ik was aangenaam verrast door het totaal. Ik hoop dat je dus nog 'even' blijft hangen hier.
Maar laten we dat niet hier doenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:41 schreef mrmpro het volgende:
[..]
Daarnaast sta ik wel degelijk open voor opbouwende kritiek. Ik ben over het algemeen niet gauw tevreden over mijn foto's maar dat wil niet zeggen dat ze niet goed zijn. Mits er op een normale manier gesproken wordt ga ik elke discussie aan over mijn foto's
Dauwpop weet ik even niet. Dat regelt Fraubitchquote:Op maandag 10 mei 2010 22:42 schreef mrmpro het volgende:
Voor ik het vergeet. Zijn er nog fotografen nodig voor Dauwpop of is dat allemaal geregeld?
Ook dat kan primaquote:En wat gebeurt er met bijvoorbeeld albumpresentaties van artiesten? is daar intresse voor of valt dat buiten het stramien?
ik wacht op antwoord van een fotografe, maar anders mag jij wel! ik hou je op de hoogte! Heb je je pm box al geactiveerd?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:42 schreef mrmpro het volgende:
Voor ik het vergeet. Zijn er nog fotografen nodig voor Dauwpop of is dat allemaal geregeld?
En wat gebeurt er met bijvoorbeeld albumpresentaties van artiesten? is daar intresse voor of valt dat buiten het stramien?
Da groeten![]()
Martin
Ja had ik.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:40 schreef fraubitch het volgende:
ik wacht op antwoord van een fotografe, maar anders mag jij wel! ik hou je op de hoogte! Heb je je pm box al geactiveerd?
Graagquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:11 schreef MrDeek het volgende:
ik heb inmiddels accreditatie voor thuispopfestival in utrecht 9/7 ook hier interesse om ze te posten?
hmm daar zijn al erg veel belangstellenden voor (inclusief ikzelf) ik ben bang dat je dit zal moeten afwachten totdat het bijna zover is, dan komen ook veel afmeldingen enzoot.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:37 schreef mrmpro het volgende:
[..]
Ja had ik.
Maar ik had nog iets. Nou gebeurt er hier in de regio verrekte weinig, maar we hebben hier wel de Zwarte Cross. Is daar toevallig wat van of voor bekend?
Daar valt tenminste nog te komen zonder een tank leeg te moeten rijden:)
Martin
ik ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:06 schreef fraubitch het volgende:
ik heb het nu eens via die invulformulier gedaan Ynske. Ben benieuwd!
Prima, ik blijf het volgen. Was ook gewoon nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:58 schreef fraubitch het volgende:
hmm daar zijn al erg veel belangstellenden voor (inclusief ikzelf) ik ben bang dat je dit zal moeten afwachten totdat het bijna zover is, dan komen ook veel afmeldingen enzoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |