Er staat 3G rechtsbovenin?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:16 schreef dennis912 het volgende:
heb je je verbinding wel op gprs staan ipv G2 of G3 (of ondersteunt bb9000 geen 3g?). dat scheelt namelijk al heel veel in je verbruik
1998 belde, ze wilden hun technologie terug.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:16 schreef dennis912 het volgende:
heb je je verbinding wel op gprs staan ipv G2 of G3 (of ondersteunt bb9000 geen 3g?). dat scheelt namelijk al heel veel in je verbruik
Verkapt-ik-heb-een-Nokia-1662-reactiequote:
veranderen maarquote:
Veranderen naar wat?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:20 schreef dennis912 het volgende:
[..]
veranderen maar. zou evt. ook ergens anders aan kunnen liggen hoor. heb de mijne ook nog niet zo gek lang, dus ben geen expert ofzo.
Ja, en wat nou als je dat internet gebruiktquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:20 schreef dennis912 het volgende:
[..]
veranderen maar. zou evt. ook ergens anders aan kunnen liggen hoor. heb de mijne ook nog niet zo gek lang, dus ben geen expert ofzo.
Ik ben nieuw... so?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:22 schreef nattermann het volgende:
[..]
Verkapt-jij-bent-nieuw-of-een-kloon-op-fok-reactie
Jij zit niet op het internet en ping begrijp ik? Om maar te zwijgen over bellen en smsen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:26 schreef LimboFan het volgende:
Ik heb ook een blackberry, mijne kan wel een week mee.
Eerlijk gezegd bel en sms ik alleen maar ja en spelletjesquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:27 schreef Ranga het volgende:
[..]
Jij zit niet op het internet en ping begrijp ik? Om maar te zwijgen over bellen en smsen?
Sudokuquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:28 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd bel en sms ik alleen maar ja en spelletjes
Echte bazen spelen Plants vs Zombies op de Iphonequote:
Iphone is te duurquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:32 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Echte bazen spelen Plants vs Zombies op de Iphone![]()
Ik ben een meisje?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:29 schreef Winner_Taco het volgende:
Denk je dat je Obama bent ofzo gaylord
BlackBerry-batterij.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Een correcte TT zou zijn geweest: "blackberrybatterij".
Onzin. Ik zet dat koppelteken lekker neer waar ik wil.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:22 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
Telefoonbatterij en BlackBerry-batterij.
Geen koppelteken is inderdaad minder erg dan onjuist spatiegebruik.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Onzin. Ik zet dat koppelteken lekker neer waar ik wil.
Waarom bij de 2e wel een koppelteken ?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:22 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
Telefoonbatterij en BlackBerry-batterij.
WTFquote:Op zondag 9 mei 2010 00:24 schreef buzz1291 het volgende:
dan loopt die batterij zomaar in een uur of twee leeg.
Omdat het kan in de Nederlandse taal.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:25 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Waarom bij de 2e wel een koppelteken ?
Zie de post boven die van jou voor een mooi voorbeeldje.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:25 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
Geen koppelteken is inderdaad minder erg dan onjuist spatiegebruik.
GRAMMAR. AAAAA.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:24 schreef buzz1291 het volgende:
En de grammer nazi's hebben ook dit topic weer ontdekt zie ik.
Eigennaam.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:25 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Waarom bij de 2e wel een koppelteken ?
Ok thx, weer wat geleerdquote:Op zondag 9 mei 2010 00:30 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
Eigennaam.
http://taal.vrt.be/taalda(...)/tips/st-10057.shtml
http://www.onzetaal.nl/advies/tweedekamer.php
Zweem van ruige erotiek, hoe jij/wij hierover mierenneuken.quote:
Hm.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:44 schreef EdAtTheBar het volgende:
Als BlackBerry ergens om bekend staat is het wel de epische batterij, dus ik zou hem even laten checken...
TS, is je firmware wel up-to-date? (Geen idee of dat wat uitmaakt, trouwens.)quote:Natuurlijk geldt tegenwoordig voor de meeste smartphones dat de accu het, bij intensief gebruik, maximaal één dag uithoudt, maar in het geval van de Bold hoor ik zelfs klachten dat de accu soms na een halve dag al leeg is. En dat is BlackBerry onwaardig.
Bron: DutchCowboys.nl.
pics van je tetten!!quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 12:06 schreef Vetklep het volgende:
Neem een iPhone, gaat tenminste nog 1,5 dag mee, bij intensief gebruik
BB rampeneert de iphone anaal op batterij.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:06 schreef Vetklep het volgende:
Helaas is dat waarquote:Op zondag 9 mei 2010 12:43 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
BB rampeneert de iphone anaal op batterij.
De Bold 9000 was een enorm bazenapparaat en imo nog steeds de meest sexy BB. De 9700 is een meer dan waardige opvolger, ben blij dat ik hem heb.quote:
Haha grapjasquote:Op zondag 9 mei 2010 12:06 schreef Vetklep het volgende:
Vind ik eigenlijk ook wel tegenvallen, 1.5 dag. Betekent dus dat je 'm elke avond aan de prik moet hangen.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:06 schreef Vetklep het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |