Er staat 3G rechtsbovenin?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:16 schreef dennis912 het volgende:
heb je je verbinding wel op gprs staan ipv G2 of G3 (of ondersteunt bb9000 geen 3g?). dat scheelt namelijk al heel veel in je verbruik
1998 belde, ze wilden hun technologie terug.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:16 schreef dennis912 het volgende:
heb je je verbinding wel op gprs staan ipv G2 of G3 (of ondersteunt bb9000 geen 3g?). dat scheelt namelijk al heel veel in je verbruik
Verkapt-ik-heb-een-Nokia-1662-reactiequote:
veranderen maarquote:
Veranderen naar wat?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:20 schreef dennis912 het volgende:
[..]
veranderen maar. zou evt. ook ergens anders aan kunnen liggen hoor. heb de mijne ook nog niet zo gek lang, dus ben geen expert ofzo.
Ja, en wat nou als je dat internet gebruiktquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:20 schreef dennis912 het volgende:
[..]
veranderen maar. zou evt. ook ergens anders aan kunnen liggen hoor. heb de mijne ook nog niet zo gek lang, dus ben geen expert ofzo.
Ik ben nieuw... so?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:22 schreef nattermann het volgende:
[..]
Verkapt-jij-bent-nieuw-of-een-kloon-op-fok-reactie
Jij zit niet op het internet en ping begrijp ik? Om maar te zwijgen over bellen en smsen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:26 schreef LimboFan het volgende:
Ik heb ook een blackberry, mijne kan wel een week mee.
Eerlijk gezegd bel en sms ik alleen maar ja en spelletjesquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:27 schreef Ranga het volgende:
[..]
Jij zit niet op het internet en ping begrijp ik? Om maar te zwijgen over bellen en smsen?
Sudokuquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:28 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd bel en sms ik alleen maar ja en spelletjes
Echte bazen spelen Plants vs Zombies op de Iphonequote:
Iphone is te duurquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:32 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Echte bazen spelen Plants vs Zombies op de Iphone![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |