Wat dan. (Serieuze vraag).quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet zoiets als wat jij post in ieder geval.
Ik moet mezelf complimentjes geven terwijl ik het niet mooi vind?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oke, Je vind het niet mooi en daardoor ben je onzeker, dat snap ik. Maar jezelf afkraken heeft echt geen zin hoor.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:42 schreef Adolecens het volgende:
Ow! JB komt onder de douche vandaan! Die ga ik nu eerst even opwarmen![]()
MI van JB en Luur voor me doet het goed dan
Dat dus.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:41 schreef Allure_ het volgende:
Iedereen met een grote muil heeft een klein hartje.
Misschien wat meer tips of zo. Weet ik veel, maar om te zeggen dat ik naar complimentjes vis vind ik erg jammerlijk.quote:
Nee, je moet er iets aan doen, als je het echt zo belangrijk vind. En voor zover ik weet is zeggen dat je een "kankerkont op lucifershoutjes" niet aan je kont werken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet mezelf complimentjes geven terwijl ik het niet mooi vind?
Tip: ga naar een sportschool als je er echt mee zit. Ik zie genoeg chicks die daar alleen komen voor hun billen en (boven)benen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Misschien wat meer tips of zo. Weet ik veel, maar om te zeggen dat ik naar complimentjes vis vind ik erg jammerlijk.
Niet echt gezond lijkt me.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:44 schreef Lakitu het volgende:
Mijn hartje is groot. En er zit een tuintje in.
Ja, en ik doe er toch ook wat aan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, je moet er iets aan doen, als je het echt zo belangrijk vind. En voor zover ik weet is zeggen dat je een "kankerkont op lucifershoutjes" niet aan je kont werken.
Maar dat is vooral voor het dun maken van die benen denk ik?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Tip: ga naar een sportschool als je er echt mee zit. Ik zie genoeg chicks die daar alleen komen voor hun billen en (boven)benen.
Achja, iedereen heeft wel iets. Ik zou maar wat graag jouw tieten willen hebben maar ik zal het moeten doen met een wat kleiner formaat, tsja, je leert ermee leven/quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik ben serieus heel onzeker over die onderkant van mij. En daar kan ik niets aan doen.
[..]
Het maakt toch niet uit of hij cared? Ik care, ik vind het een verschrikkelijke onderkant.
Ben ik niet, ben ik veel te lief voor. Ik knuffel alleen 15-jarigen totdat ze me dumpen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hoe kan een jongen met zo'n hartje zo'n grote hartenbreker zijn dang :$ :$ :$
Nee niet eens. Er zijn veel oefeningen die je benen groter/sterker maken. Ik doe zelf ook leg pressquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dat is vooral voor het dun maken van die benen denk ik?
Inderdaad, zoals ik al zei is mijn dikke teen even lang als die ernaast.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Achja, iedereen heeft wel iets. Ik zou maar wat graag jouw tieten willen hebben maar ik zal het moeten doen met een wat kleiner formaat, tsja, je leert ermee leven/
Dan moet je trots op jezelf zijn, je doet er wat aan. En na een tijdje(of snel, heb geen idee) zul je resultaat zien. Tot die tijd moet je niet zeggen dat je kont kankerlelijk is ofzo, je werkt er aan, en meer kan je niet doen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, en ik doe er toch ook wat aan.
Ik heb ook grove botten.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:46 schreef Chai het volgende:
Ik wil graag minder brede botten in mijn pols, maarja wat doe je er aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |