''Ik push een beetje base, ik draag een steentje bij''quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hef BundyZ'n pa zei 'm weep nooit een bitch thuis. Eet alleen een pussy als het fris ruikt. Doet die bitch stoer wordt ze misbruikt.
Wat zijn mensen zoals Lakitu en Skylark.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, maar als ik ga zitten posten dat ik van mijn kankerdikke pens af wil en dat ik eruit zie als een stoeptegel, dan snap ik ook wel als mensen zoals Lakitu en Skylark. zeggen dat dat zo is.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat is mijn vloerverwarming die je blote billetjes opwarmt, als je met je nakende lijf voor mij ongeduldig ligt te wachten op wat komen gaat
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat is mijn vloerverwarming die je blote billetjes opwarmt, als je met je nakende lijf voor mij ongeduldig ligt te wachten op wat komen gaat
Dat maakt je juist zo'n zacht knuffelbeertje.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je trolled, maar de mensen die zeggen dat jij lelijk bent trollen wel. En als je echt zo onzeker bent over je onderkant, en je kan er wat aan doen. Dan moet je dat gewoon doen.
Ik vind het al knap dat je de moeite neem om serieus elke avond te gaan sporten enzo, ik ben daar veel te lam voor ondanks dat ik te dik ben.
Trollertsquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat zijn mensen zoals Lakitu en Skylark.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat maakt je juist zo'n zacht knuffelbeertje.
Geen hoogstaande lyrics, nee. Maar zijn hele swag is toch wel spangquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
''Ik push een beetje base, ik draag een steentje bij''!
Hij heeft z'n momenten, maar over het algemeen vind ik hem toch echt kut.
Rawrquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben de mannelijke haar, dat je dat nu pas opmerkt is een tegenvaller.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Maar ik zou wel naar complimentjes vissen zeker. Alsof ik wil horen dat ik een leuke kop heb of zo. Like that's gonna fix it. Ik ben bloed serieus als ik zeg dat ik mijn onderkant niet mooi vind, ik walg er zelfs van. En ik doe hartstikke mijn best om er wel wat van te maken. Ik heb een klein hartje. Zo weten we dat ook weer. Daarom doe ik altijd zo fel hier.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je trolled, maar de mensen die zeggen dat jij lelijk bent trollen wel. En als je echt zo onzeker bent over je onderkant, en je kan er wat aan doen. Dan moet je dat gewoon doen.
Ik vind het al knap dat je de moeite neem om serieus elke avond te gaan sporten enzo, ik ben daar veel te lam voor ondanks dat ik te dik ben.
Homosapiens.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat zijn mensen zoals Lakitu en Skylark.
Wij zijn met plezier je online boksbal, als je dat maar weet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar ik zou wel naar complimentjes vissen zeker. Alsof ik wil horen dat ik een leuke kop heb of zo. Like that's gonna fix it. Ik ben bloed serieus als ik zeg dat ik mijn onderkant niet mooi vind, ik walg er zelfs van. En ik doe hartstikke mijn best om er wel wat van te maken. Ik heb een klein hartje. Zo weten we dat ook weer. Daarom doe ik altijd zo fel hier.
Dat is wel in tegenspraak met.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:26 schreef Potloodvis het volgende:
Ik durf er ook voor uit te komen dat ik geen bijzettafeleltje als kont heb.
Oke, Je vind het niet mooi en daardoor ben je onzeker, dat snap ik. Maar jezelf afkraken heeft echt geen zin hoor.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar ik zou wel naar complimentjes vissen zeker. Alsof ik wil horen dat ik een leuke kop heb of zo. Like that's gonna fix it. Ik ben bloed serieus als ik zeg dat ik mijn onderkant niet mooi vind, ik walg er zelfs van. En ik doe hartstikke mijn best om er wel wat van te maken. Ik heb een klein hartje. Zo weten we dat ook weer. Daarom doe ik altijd zo fel hier.
Neuh.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:41 schreef Allure_ het volgende:
Iedereen met een grote muil heeft een klein hartje.
Niet zoiets als wat jij post in ieder geval.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan dat mensen zeggen als je doorgaat met dat soort dingen posten?
Want idd wij hebben die onderkant nog nooit gezien.
jij ook dus.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:41 schreef Allure_ het volgende:
Iedereen met een grote muil heeft een klein hartje.
Dat wisten we al.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |