Klopt Ali, ik vraag me af of er camera's in de rechtszaak toegestaan zullen wordenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Op deze site de man die het initiatief genomen heeft.
http://www.thepostemail.c(...)kingdom-of-darkness/
Ja hoor. Want het is geen normale rechtzaak maar een rechtzaak met alleen maat critici van Obama. Het wordt dan ook niet in een officiële rechtszaal gehouden maar in zaaltje in Harlem.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:41 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Klopt Ali, ik vraag me af of er camera's in de rechtszaak toegestaan zullen worden
Waarom zouden ze de rechtszaak houden dan denk je? Alleen om negatieve publiciteit te generen voor Obama?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:44 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ja hoor. Want het is geen normale rechtzaak maar een rechtzaak met alleen maat critici van Obama. Het wordt dan ook niet in een officiële rechtszaal gehouden maar in zaaltje in Harlem.
Waarom de veronderstelling dat dit een kangeroo court zal worden? het zou kunnen daar niet van, het heeft natuurlijk wel iets theatraals en bevooroordeeld de aankondiging enzoquote:Oftewel, een gewone demonstratie tegen Obama waar waarschijnlijk geen hoor en wederhoor toegepast zal worden. Want die mensen die die 'rechtszaak' organiseren willen toch geen tegengeluid horen.
Ik weet niet wat het exacte doel van die rechtszaak is. Maar negatieve aandacht voor Obama lijkt me wel iets wat ze graag bereiken. Al denk ik dat ze eerder negatieve aandacht over zichzelf afroepen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:35 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Waarom zouden ze de rechtszaak houden dan denk je? Alleen om negatieve publiciteit te generen voor Obama?
Trouwens 5th Amendment CITIZENS GRAND JURY klinkt redelijk officieel en is een provisie vd constitutionele wet vd V.S. helemaal 100% nutteloos kan het niet zijn, eerst zou ik het liever even afwachten om te bezien wat het zoal inhoud.
Voor hetzelfde geld stelt het idd geen ruk voor, maar jij meent dat vooraf al te kunnen weten. Ik weet dat niet dus kan ik ook niet weten of je wel of niet gelijk hebt, ik wacht het af en ben benieuwt
[..]
Waarom de veronderstelling dat dit een kangeroo court zal worden? het zou kunnen daar niet van, het heeft natuurlijk wel iets theatraals en bevooroordeeld de aankondiging enzo
Men kondigt de aanklacht aan maar de tegenpartij zou ook een youtube kunnen maken waarin ze de aanklacht weerleggen
maar zover ik weet bestaat die niet..
waarom dan niet? zo je dan kunnen denken
Hier kan ik geen kaas van makenquote:Op zondag 9 mei 2010 01:13 schreef Schenkstroop het volgende:
Hij heeft net zijn daden al bewezen dat hij wallst. is niet mainst. case closed.
Met zo'n bron zou ik ook lachen.quote:
Zal ik doen maar wil daar wel zelf de tijd voor nemen, dit onder druk te doen werkt in feite averechtsquote:Op zondag 9 mei 2010 04:12 schreef Barcaconia het volgende:
Wat moet je nu met dit topic? Je hebt al bewezen geen discussie te kunnen voeren en alle argumentatie uit de weg te gaan. Dit topic had al een slotje, ga je nu je wijze van discussiëren verbeteren?
Kom dan eerst eens met fatsoenlijk tegengas tegen de argumenten uit het gesloten topic.
Michelle geeft aan dat de mensen die ze tegenkwamen Obama als een keniaan zien. Omdat die een keniaanse vader heeft waarschijnlijk. Nergens zegt ze dat Obama in Kenia is geboren.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:56 schreef mediacurator het volgende:
Kijk zelf hoe Michelle Obama haar man een 'Keniaan' noemt
[ afbeelding ]
(plaatje van het filmpje): '... Barack Obama, een Keniaan...'
Op youtube is een video geplaatst van een 'fundraiser' uit 2007 (bijeenkomst om geld op te halen) waarin Michelle Obama haar man duidelijk een 'Keniaan' noemt. Het is in korte tijd de tweede video die is opgedoken waarin Barack Obama door zijn eigen vrouw wordt geïdentificeerd als geboren in Kenia, wat alleen maar meer bewijs levert voor het feit dat Obama én voortdurend glashard gelogen heeft, én een illegale president is.
Tijdens de bijeenkomst in Tampa (Florida) schept Michelle Obama op over het feit dat er zoveel mensen waren die haar man wilden zien spreken, dat ze niet in de zaal pasten en buiten in de rij moesten blijven staan. Op de video zegt ze na ongeveer twee minuten het volgende:
'Dat herinnerde me aan onze reis naar Afrika, twee jaar geleden, en de opwinding die we in dat land voelden - de hoop die mensen terecht zagen in alleen al de aanwezigheid van iemand als Barack Obama, een Keniaan, een zwarte man, een man van groot staatsmanschap van wie zij geloofden dat hij het lot van de wereld zou kunnen veranderen.'
Daarnaast had Michelle zware kritiek op de Verenigde Staten. 'We leven nog steeds in een te gemeen land. We zijn niet aardig voor elkaar en dat zien we terug in de politiek. Ik heb er geen vertrouwen in dat Amerikanen meer willen dan wat we hebben... We doen er niets aan.' Tevens omschreef ze de Amerikanen als 'te cynisch', 'te verdeeld' en zei ze dat ze zich 'laten leiden door angst'.
Op 12 april plaatsen we in het artikel 'Keniaanse minister: Obama is hier geboren' de eerste video waarin Michelle Obama Kenia omschrijft als het 'thuisland' van haar man. Deze opname is van een toespraak die Michelle in juni 2008 hield voor de Gay & Lesbian Leadership Council van het Democratische Nationale Comité in New York. De vrouw van Barack Obama plaatste toen de strijd vorige eeuw voor gelijke rechten voor zwarten in de VS op één lijn met de huidige agenda van homoseksuele activisten.
Haar pleidooi deed sterk denken aan het boek 'Regels voor Radicalen' (1971) van de extreem linkse activist Saul Alinsky, één van de vroegere vriendjes van de huidige Amerikaanse president: 'En (Barack) zegt 'Dat in de wereld zoals die zou moeten zijn - en hoe ziet deze eruit? Wel, in de wereld zoals deze zou moeten zijn kunnen we samenwerken om wetten zoals de DOMA (Defense of Marriage Act, oftewel de huwelijksbeschermingswet) en 'don't ask don't tell' (= geen openlijke homoseksualiteit in het leger) te herroepen (applaus).' Ze beloofde dat onder Obama de 'Lesbian Gay Bisexual Transvestites' (LGBT) gemeenschap gelijke rechten zou krijgen.
Het bezoek van de Obama's aan Kenia in 2006 is te zien in de DVD-documentaire 'Senator Obama gaat naar Afrika'. De producenten van de film, Bob Hercules en Keith Walker, maakten al eerder een documentaire over Saul Alinsky, getiteld: 'De Democratische Belofte: Saul Alinsky en Zijn Nalatenschap.'
In een poging om de kwestie rond Obama's geboortecertificaat op te lossen verklaarde de gouverneur van Hawaii, de Republikein Linda Lingle, afgelopen zondag dat de Amerikaanse president is geboren in het Kapi'olani Ziekenhuis in Honolulu. Vreemd genoeg hebben eerdere officiële verklaringen met geen woord gerept over dit ziekenhuis, en werd er in sommige gevallen zelfs een ander ziekenhuis (het Queens Medical Center) genoemd.
De bovenstaande uitspraken van Michelle Obama dragen verder bij aan de steeds grotere twijfels die er zijn over het waarheidsgehalte van dit soort officiële verklaringen, zeker omdat Obama al zo'n 2 miljoen dollar uitgaf aan advocaten om de openbaarmaking van zowel zijn originele geboortecertificaat als andere documenten te voorkomen. (2)
Xander
Michelle Obama: Barack Obama is a Kenyan and America is too mean
En dat is dus complete onzin. Die zijn allang vrijgekomen.quote:zeker omdat Obama al zo'n 2 miljoen dollar uitgaf aan advocaten om de openbaarmaking van zowel zijn originele geboortecertificaat als andere documenten te voorkomen. (2)
Het is een hoop informatie en links in die post waarover je je ideeën in ongelofelijk rap tempo helemaal klip en klaar hebt vorm kunnen geven, dank voor het delen van je mening hierover en de snelle reactiequote:Op zondag 9 mei 2010 14:06 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Michelle geeft aan dat de mensen die ze tegenkwamen Obama als een keniaan zien. Omdat die een keniaanse vader heeft waarschijnlijk. Nergens zegt ze dat Obama in Kenia is geboren.
[..]
En dat is dus complete onzin. Die zijn allang vrijgekomen.
Mja, het is weer het zelfde verhaal.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:08 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Het is een hoop informatie en links in die post waarover je je ideeën in ongelofelijk rap tempo helemaal klip en klaar hebt vorm kunnen geven, dank voor het delen van je mening hierover en de snelle reactie
QFTquote:Op zondag 9 mei 2010 14:19 schreef VancouverFan het volgende:
Sommige mensen willen maar 1 ding horen en zoeken overal naar bevestiging daarvan. Dat er veel meer bewijs is dat Obama op Hawaii is geboren doet er niet toe. Dat ene zinnetje van een krant of uitspraak van Michelle is het bewijs waar hopeloos aan vastgeklampt wordt.
Dit topic betreft specifiek Obama maar als je iets dieper graaft schuilt hier een verhaal achter die helemaal niet puur sang over Obama gaatquote:Op zondag 9 mei 2010 14:19 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Mja, het is weer het zelfde verhaal.
Officiële bewijzen dat die op Hawaii is geboren negeren, 1 zinnetje uit een Afrikaanse krant meteen voor waar aannemen.
Sommige mensen willen maar 1 ding horen en zoeken overal naar bevestiging daarvan. Dat er veel meer bewijs is dat Obama op Hawaii is geboren doet er niet toe. Dat ene zinnetje van een krant of uitspraak van Michelle is het bewijs waar hopeloos aan vastgeklampt wordt.
Dan kom ik weer terug op een eerder gemaakte opmerking:quote:Op zondag 9 mei 2010 14:39 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Dit topic betreft specifiek Obama maar als je iets dieper graaft schuilt hier een verhaal achter die helemaal niet puur sang over Obama gaat
De essentie hiervan houdt in dat Obama juist maar 1 schakeltje is van een veel groter geheel, komt er in kort op neer dat een bepaalde stroming neo conservatieven de Amerikaanse politiek heeft beïnvloed op een nogal rigoureuze manier sinds de Reagan administratie
De invloed op de Amerikaanse politiek zou vanuit Republikeinse huize zowel als vanuit de Democraten uitgeoefend worden
Maar dat zou te off topic zijn om dat hier in zijn geheel te behandelen
quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:29 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Een 'groep mensen' kan poppen neerzetten en zet dan iemand uit Kenia neer
Dat is veel logischer dan een onbesproken Amerikaan op die plaats zetten
Wat ik bedoelde m.a.w. de bedoeling is een z.g.n. "Het kan over links, het kan over rechts" idee verder uit te diepen; zaken als economie, politieke lobbyisten, buitenlandse politiek, nieuwe wereld orde zijn allemaal afzonderlijke strategieën waar noch links noch rechts een specifieke monopoly op heeftquote:Op zondag 9 mei 2010 14:43 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dan kom ik weer terug op een eerder gemaakte opmerking:
[..]
Voormalig adviseur voor de Clinton administratie zou als eerste iets gezegd over Obama een tijd geledeni dat Obama nooit op Colombia Universiteit had gezetenquote:George Stephanopoulos (born February 10, 1961) is an American broadcaster and political adviser. He is currently ABC News's Chief Washington Correspondent and the host of ABC's Sunday morning news show This Week. Prior to joining ABC News, he was a senior political adviser to the 1992 U.S. presidential campaign of Bill Clinton and later became Clinton's communications director.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |