Ja. En op 1 dagquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:54 schreef Lovechild het volgende:
Twee wat?
Topics die jij achterelkaar opent?
ik heb nooit topic geopend.. Vind helemaal niet erg, laat nog liever aan Flap, Air, MissMxS en andere fokker over.. als we maar kunnen fokken op deze topic.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:54 schreef Lovechild het volgende:
Twee wat?
Topics die jij achterelkaar opent?
Ik deed het tot voor kort helemaal niet. Nu boeit het me niet meer. Althans in dit forum. Andere delen op FOK! laat ik nog liever aan anderen over.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:00 schreef summer29 het volgende:
[..]
ik heb nooit topic geopend.. Vind helemaal niet erg, laat nog liever aan Flap, Air, MissMxS en andere fokker over.. als we maar kunnen fokken op deze topic.
Jij dacht: wie neemt ie daarmee van achteren?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:09 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ooow ik las al weer heel wat anders![]()
A dirty mind is a joy forever
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:09 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ooow ik las al weer heel wat anders![]()
A dirty mind is a joy forever
Al een beetje opgeknapt?quote:
Ik las: die nemen we even van achteren.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij dacht: wie neemt ie daarmee van achteren?
Zo ben ik nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:18 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik las: die nemen we even van achteren.
Vond het al vrij persoonlijk ineens
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:53 schreef MissMSX het volgende:
Het lijkt wel of het hier gezellig was hier
Het was ook gezellig maar blijkbaar is nu bijna iedereen weg.. Misschien opstap of achter hun (studie) boeken En ik lig ziek op bank, heb naar paul de leeuw gekeken, zo meteen raymand is te laaaat!!quote:
Ik heb vanmiddag ook nog gespeeld. Wii sports. daarna was Maria Galaxy oid (ben niet zo'n mario kenner) aan de beurt. Zelf speel ik thuis nooit op de wii, altijd op de PS3 en dan voornamelijk FIFA.quote:Op zondag 9 mei 2010 01:27 schreef admiraal_anaal het volgende:zo eindelijk klaar met een avondje Wii-en
Mariokart, Super Mario, bowlen, sporten
![]()
Is eigenlijk wel lachen zo met een groepje van 6 personen
Heb sinds 2 weken de Wiiquote:Op zondag 9 mei 2010 01:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag ook nog gespeeld. Wii sports. daarna was Maria Galaxy oid (ben niet zo'n mario kenner) aan de beurt. Zelf speel ik thuis nooit op de wii, altijd op de PS3 en dan voornamelijk FIFA.
Dat is ook de reden dat ik thuis nooit Wii...ik ben meestal alleen. Fifa kunnen we wel eens een keer tegen elkaar doenquote:Op zondag 9 mei 2010 01:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Heb sinds 2 weken de Wiivind hem helemaal geweldig. Wel als gezelschapsconsole want in in je eentje vind ik het niet leuk. Verder heb ik de Xbox voor online gamen tegen vrienden en de PS3 voor oa Fifa en bluray en battelefield tegen vrienden online
Moguh!quote:
Wat voor wedstrijd is 't?quote:Op zondag 9 mei 2010 09:45 schreef Flappekz het volgende:
Zo maar eens de deur uit voor mn wedstrijd. Mij te vroeg
quote:Op zondag 9 mei 2010 09:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wie de meeste goals maakt, wint
korfbal
Dat is inderdaad niet echt intensiefquote:Op zondag 9 mei 2010 09:53 schreef Civilian het volgende:
[..]Het doel van een wedstrijd begreep ik nog wel een beetje
Korfbal.. niet helemaal mijn ding, veel te intensief
Ik hou 't wel bij squash
Dan moet je opschieten als je om 11 uur in de bios wil zitten met een bak popcorn.quote:
Joh!quote:
FF aan de Miss vragen of ik wel met jou mag afspreken om dat te doen.quote:
Je weet hoe ik denk over jouw afspraakjes met andere vrouwenquote:Op zondag 9 mei 2010 10:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
FF aan de Miss vragen of ik wel met jou mag afspreken om dat te doen.
Daarom vraag ik het juist.quote:Op zondag 9 mei 2010 10:49 schreef MissMSX het volgende:
Je weet hoe ik denk over jouw afspraakjes met andere vrouwen
Stuur haar dit linkje:quote:Op zondag 9 mei 2010 10:53 schreef nectarientje het volgende:
mja, mijn moeder mailde ook al of ik nog die kant op kwamIk ga nu vast een hele slechte dochter zijn nu ik niet kom.. ah well..
Als je weet hoe ik erover denk hoef je het toch juist niet te vragen?quote:
ghave funquote:Op zondag 9 mei 2010 10:50 schreef Civilian het volgende:
Zo maar 's richting het centrum en daarna richtingBorne
Zou mijn mama dat ook van mij denken?quote:Op zondag 9 mei 2010 10:53 schreef nectarientje het volgende:
mja, mijn moeder mailde ook al of ik nog die kant op kwamIk ga nu vast een hele slechte dochter zijn nu ik niet kom.. ah well..
Ik denk niet weet dat dit goed gaat vallen. Want het gaat niet om alle andere moeders, het gaat om haar! En haar alleen. Als een ander in de sloot springt, spring ik er toch ook niet achteraan?!quote:Op zondag 9 mei 2010 10:55 schreef AirwiN het volgende:
Stuur haar dit linkje:
http://www.telegraaf.nl/o(...)ederdag_daalt__.html
Borne to be alivequote:Op zondag 9 mei 2010 10:50 schreef Civilian het volgende:
Zo maar 's richting het centrum en daarna richtingBorne
ik zie me moeder volgende week al, daar doet ze het maar meequote:Op zondag 9 mei 2010 10:53 schreef nectarientje het volgende:
Zelfs niet als de eerste springer dreigt te verdrinken?quote:Op zondag 9 mei 2010 10:57 schreef nectarientje het volgende:
Ik denk niet weet dat dit goed gaat vallen. Want het gaat niet om alle andere moeders, het gaat om haar! En haar alleen. Als een ander in de sloot springt, spring ik er toch ook niet achteraan?!
Morgenmiddag KZ?quote:Op zondag 9 mei 2010 10:57 schreef MissMSX het volgende:
Als je weet hoe ik erover denk hoef je het toch juist niet te vragen?
ik ben pas om half6 in den haag en dat geldt ook voor di wo en doquote:
Ik kan alleen morgenmiddag. Moet ik wel overwerken.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik ben pas om half6 in den haag en dat geldt ook voor di wo en do
dan moet het ff wachtenquote:Op zondag 9 mei 2010 11:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan alleen morgenmiddag. Moet ik wel overwerken.
Ik ben vanmiddag in de stad, maar ik heb geen zin om dan met dat spelletje te moeten sjouwen.quote:
zooo zwaarquote:Op zondag 9 mei 2010 11:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag in de stad, maar ik heb geen zin om dan met dat spelletje te moeten sjouwen.
Je weet half niet hoe gemakzuchtig ik ben. Daarom kijken we volgende week nog wel voor een geschikte datum.quote:
dus nu moet je volgende week afspreken, wat eigenlijk meer moeite kost dan game nu meenemenl.... slechte gemakzuchtelingquote:Op zondag 9 mei 2010 11:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet half niet hoe gemakzuchtig ik ben. Daarom kijken we volgende week nog wel voor een geschikte datum.
Om 12 uur zijn de winkels in de stad gewoon open hoor. Winkelcentrum zelfs nu al. Koop een huidcremmetje bij de Etos en iedereen is blij.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:15 schreef Civilian het volgende:
Godverniet bij nagedacht dat de winkels op moederdag ook dicht zijn
nou dan moet mn moeder maar blij zijn dat ik die afstand voor dr wil afleggen
benzinepomp ftw enzoquote:Op zondag 9 mei 2010 11:15 schreef Civilian het volgende:
Godverniet bij nagedacht dat de winkels op moederdag ook dicht zijn
nou dan moet mn moeder maar blij zijn dat ik die afstand voor dr wil afleggen
Afspreken is een paar minuten. Rondsjouwen met een spelletje een paar uur.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
dus nu moet je volgende week afspreken, wat eigenlijk meer moeite kost dan game nu meenemenl.... slechte gemakzuchteling
quote:Op zondag 9 mei 2010 11:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afspreken is een paar minuten. Rondsjouwen met een spelletje een paar uur.
moet ik hier nog 40 minuten in de stad wachtenquote:Op zondag 9 mei 2010 11:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om 12 uur zijn de winkels in de stad gewoon open hoor. Winkelcentrum zelfs nu al. Koop een huidcremmetje bij de Etos en iedereen is blij.
hoe laat vertrek je naar borne dan?quote:Op zondag 9 mei 2010 11:20 schreef Civilian het volgende:
[..]
moet ik hier nog 40 minuten in de stad wachtennaja kan ik wel ff wat gaan ontbijten
zodra ik iets gekocht heb :pquote:Op zondag 9 mei 2010 11:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hoe laat vertrek je naar borne dan?
lol... dan kom ik je niet vergezellen voor ontbijt/lunchquote:
flauw hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 11:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
lol... dan kom ik je niet vergezellen voor ontbijt/lunch
nja moet nog douchen en aankledenquote:Op zondag 9 mei 2010 11:28 schreef Civilian het volgende:
[..]
flauw hoorheb zeker nog ruim een half uur
moeten is ook zo'n groot woordquote:
daar doe ik de wereld vandaag wel een plezier meequote:
Heel attentquote:Op zondag 9 mei 2010 09:41 schreef Civilian het volgende:
[..]
Moguh!
En fijne moederdag voor de mama's onder ons!
" ik zie je zaterdag al met je verjaardag" werkt ook al jaren, best handig dat ze rond moederdag jarig.... mijn pa is rond vaderdag jarigquote:Op zondag 9 mei 2010 13:40 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben altijd wel gelukkig met de paar uur treinen tussen mij en mijn oudersBlijft een prima excuus om niet te gaan.
hoelaat?quote:Op zondag 9 mei 2010 14:25 schreef GotC het volgende:
Wat hebben de moeders hierzo allemaal gekregen vandaag?
Heb gisteren m'n moeder al haar cadeau gegeven, dus vandaag alleen nog naar schoonmoeder toe
ik vroeg het eerder!quote:
Knutsels met bijbehorende (standaard en zelfgemaakte) gedichtjes waar ik altijd van moet huilenquote:Op zondag 9 mei 2010 14:25 schreef GotC het volgende:
Wat hebben de moeders hierzo allemaal gekregen vandaag?
je word ge-owned!quote:Op zondag 9 mei 2010 14:44 schreef nectarientje het volgende:
snotverdorie, ik heb nog een klein stukje kaas, Pien komt even snuffelen en likt vervolgens voor ik het door heb het hele stukje even af.. Hoezo claimgedrag
pownedquote:Op zondag 9 mei 2010 14:44 schreef nectarientje het volgende:
snotverdorie, ik heb nog een klein stukje kaas, Pien komt even snuffelen en likt vervolgens voor ik het door heb het hele stukje even af.. Hoezo claimgedrag
Check m'n avatar en m'n onderschriftquote:Op zondag 9 mei 2010 14:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal is jaloers op de meeste
Kzit bij mijn schoonmoeder nuen vanochtend bij mijn eigen moeder geweest
![]()
echt waarom laat ik me nou altijd overhalen
Zijn hier trouwens echte die-hard disney fans aanwezig? Iemand die echt HEEL veel weet van Mary Poppins en dan voornamelijk uit de tijd van de VHS en Singalong's
Omdat je de vrouwen om je heen graag pleziert. Niks mis mee toch?quote:Op zondag 9 mei 2010 14:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal is jaloers op de meeste
Kzit bij mijn schoonmoeder nuen vanochtend bij mijn eigen moeder geweest
![]()
echt waarom laat ik me nou altijd overhalen
Turtles waren gister op tvquote:Op zondag 9 mei 2010 15:01 schreef Jill-RMC het volgende:
Als je iets moet weten over De Kleine Zeemeermin, Belle & het Beest en Frank & Frey dan kan ik je helpen. Geloof dat ik mn hele jeugd niet verder ben gekomen dan die drie videobanden, tot groot ongenoegen van mn (teenage mutant hero turtles en power rangers) broertje
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:40 schreef summer29 het volgende:
Hey lieverds![]()
Fijne moederdag allemaal. Ik heb niets gekregen behalve lekkere tostis!!
toch wel zelf gemaakt in koekenpan eh... niet die tosti ijzer dingenquote:Op zondag 9 mei 2010 15:40 schreef summer29 het volgende:
Hey lieverds![]()
Fijne moederdag allemaal. Ik heb niets gekregen behalve lekkere tostis!!
nee in tosti ijzer..... in koekenpanquote:Op zondag 9 mei 2010 16:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
toch wel zelf gemaakt in koekenpan eh... niet die tosti ijzer dingen
aha ik begrijp het alquote:Op zondag 9 mei 2010 16:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
ohja ik hoef je geen samenvatting tegen summer, niet gegaan, was rond half11 wakker, beetje laat geworden gister
ghehe neen niets gebeurd, gewoon met 4 vrienden gezellige avond gehadquote:
nee jullie hebben niets gemist hoor. En trouwens af en toe word ik gewoon verwend zoals ontbijt 's morgens zoals vandaag. Waarom niet?quote:Op zondag 9 mei 2010 16:15 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Jij hebt niets gekregen? Hebben we iets gemist? Ben jij mama (in wording)?
toch begrijp ik al... het werd veel te laat dat je niet op tijd wakker werd voor film.......quote:Op zondag 9 mei 2010 16:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ghehe neen niets gebeurd, gewoon met 4 vrienden gezellige avond gehad
enne pantosti is vele malen beter dan tosti ijzer..... ranzige droge dingen
Neenee, omdat je schreef dat je niks gekregen had vandaag.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:48 schreef summer29 het volgende:
[..]
nee jullie hebben niets gemist hoor. En trouwens af en toe word ik gewoon verwend zoals ontbijt 's morgens zoals vandaag. Waarom niet?
wat heb je gedaan gisteraaf?quote:Op zondag 9 mei 2010 18:31 schreef GotC het volgende:
Heb gisteren een erg leuke avond gehad
En nu weer terug van schoonmoeders, ook erg gezelligEn lekker gegeten!
Nu maar weer gaan leren voor m'n anatomietoets morgenHelp!
Nooit met nectarientje spelen, mocht je die fout niet al zijn begaan.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:34 schreef GotC het volgende:
Set gespeeld, goeie gesprekken gehad en lekker flesje wijn erbijTop dus!
Hoezo niet?quote:Op zondag 9 mei 2010 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nooit met nectarientje spelen, mocht je die fout niet al zijn begaan.
Die's te snel naar mijn zin.quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 18:31 schreef GotC het volgende:
Heb gisteren een erg leuke avond gehad
En nu weer terug van schoonmoeders, ook erg gezelligEn lekker gegeten!
Nu maar weer gaan leren voor m'n anatomietoets morgenHelp!
Allebei succes met studeren!!quote:Op zondag 9 mei 2010 18:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Joh![]()
* Flappekz gaat ook maar ff leren nog....
Oude series!quote:Op zondag 9 mei 2010 19:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo ga heel fout seizoen 1 van southpark kijken =)
* nectarientje pakt het compliment op en steekt het in haar zakquote:
Het gaat er erom dat mijn vriendin beweert bij hoog en laag dat zij vroeger een versie van Mary Poppins heeft gehad op videoband die Nederlands gesproken is en waar het liedje "als je speelt bij het werken" in voorkomt ipv "met een lepeltje suiker". Nu bestaat er wel een singalong videoband met het nummer "als je speelt bij het werken" maar zover ik op internet heb kunnen vinden is er geen filmversie met dit nummerquote:Op zondag 9 mei 2010 14:58 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Check m'n avatar en m'n onderschriftHoewel ik niet durf te zeggen dat ik HEEL veel weet.
Maar als je er kaartjes mee kunt winnen voor de musical, dan help ik je alleen als je me meeneemt
Hmm de nieuwe van Hugo Boss (Orange) gegeven en een beauty-arrangement bij Winups in de Hoytemastraatquote:Op zondag 9 mei 2010 14:56 schreef nectarientje het volgende:
Heb je wel iets leuks gehaald voor je eigen vriendin/vrouw a_a?
Algeheel? of welk deel?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:04 schreef GotC het volgende:
Omg @ anatomieZal nog interessant worden morgen met de toets!
*kuch*quote:
have funquote:Op zondag 9 mei 2010 20:09 schreef GotC het volgende:
[..]
*kuch*
Zintuigen, bewegingsapparaat, voeding/energie, urinewegen, celkern/chromosomen/genen/dna, overerving en het zenuwstelsel. Yay
Thanksquote:
Dat is wel een heul leuk cadeau van je zoontje!quote:Op zondag 9 mei 2010 20:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hmm de nieuwe van Hugo Boss (Orange) gegeven en een beauty-arrangement bij Winups in de Hoytemastraat
weet glasachtig lichaam nog wel... dat was dat gele drap wat op mijn oog lag nadat mijn oog geperforeerd wasquote:Op zondag 9 mei 2010 20:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Thanks. Maak me opzich niet heel veel zorgen..alleen over het oog/oor
. Die moet ik volledig kunnen benoemen. Woohoo.
Heerlijkquote:Op zondag 9 mei 2010 20:09 schreef GotC het volgende:
*kuch*
Zintuigen, bewegingsapparaat, voeding/energie, urinewegen, celkern/chromosomen/genen/dna, overerving en het zenuwstelsel. Yay
jammer dat je er gister niet bij was... was erg gezelligquote:
Dat is nou precies wat ik bedoel, weg voordat je er erg in hebt.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:50 schreef nectarientje het volgende:
* nectarientje pakt het compliment op en steekt het in haar zak
Dat arrangement heb je wel nodig jaquote:Op zondag 9 mei 2010 20:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hmm de nieuwe van Hugo Boss (Orange) gegeven en een beauty-arrangement bij Winups in de Hoytemastraat
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:32 schreef AirwiN het volgende:
Dat is nou precies wat ik bedoel, weg voordat je er erg in hebt.
Die gun je nog één set in plaats van dat je ze helemaal inmaakt.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:32 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben heel lief voor mensen die het net leren spelen
Ja, of ik roep direct Set! en laat ze dan lekker zwetenquote:Op zondag 9 mei 2010 20:34 schreef AirwiN het volgende:
Die gun je nog één set in plaats van dat je ze helemaal inmaakt.
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:35 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ja, of ik roep direct Set! en laat ze dan lekker zweten
Dat zeg ikquote:Op zondag 9 mei 2010 20:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ja bedoel een beauty behandeling
Spelletjes!quote:Op zondag 9 mei 2010 20:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
wanneer is het grote den haag spelletjesavond meet?
geen nieuws is goed nieuwsquote:Op zondag 9 mei 2010 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spelletjes!Ik kom niet. Maar dat is vast geen nieuws.
jaah das ook tof jahquote:
Volgens mij is de Nederlandse versie zo vertaald ja.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Het gaat er erom dat mijn vriendin beweert bij hoog en laag dat zij vroeger een versie van Mary Poppins heeft gehad op videoband die Nederlands gesproken is en waar het liedje "als je speelt bij het werken" in voorkomt ipv "met een lepeltje suiker". Nu bestaat er wel een singalong videoband met het nummer "als je speelt bij het werken" maar zover ik op internet heb kunnen vinden is er geen filmversie met dit nummer
Ik krijg het maar niet aan haar verstand dat ze dingen door elkaar haalten begin gewoon soms zelf te twijfelen
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
enne AA als je lurkt op mijn hyves mag je ook berichtje achter laten hoor
Dan koop je hem terugquote:
Of je blokkeert dat ze kan zien dat je op haar Hyves wasquote:Op zondag 9 mei 2010 20:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]maar soms klik op je WWW en wil ik reageren maarja dan moet ik me inhouden
maar zal soms wat achterlaten dan
[..]
We hebben de videoband Nederlands gesproken(versie uit jaar 1994 1e nasynchronisatie) en daar is ie "met een lepeltje suiker" en datzelfde is ook op de DVD. En op de engels gesproken videoband met nederlandse ondertiteling is het ook "met een lepeltje suiker" TERWIJL de singalong versie is "als je speelt bij het werken" maar die singalong is toendertijd vertaald VOOR ze de hele film nagesynchroniseerd hadden. De singalong komt uit 1991quote:Op zondag 9 mei 2010 20:48 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Volgens mij is de Nederlandse versie zo vertaald ja.
Ik zal eens kijken op de dvd in het NL als ik hem weer gevonden heb.
Nee dan kan ik ook niet zien wie er op mijn hyves was en hoef niks te verbergen want KZ is ubertofquote:Op zondag 9 mei 2010 20:51 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Of je blokkeert dat ze kan zien dat je op haar Hyves was
Tja, dan weet ik het ook niet. Dan lijkt het me inderdaad aannemelijk dat ze zich vergist.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
We hebben de videoband Nederlands gesproken(versie uit jaar 1994 1e nasynchronisatie) en daar is ie "met een lepeltje suiker" en datzelfde is ook op de DVD. En op de engels gesproken videoband met nederlandse ondertiteling is het ook "met een lepeltje suiker" TERWIJL de singalong versie is "als je speelt bij het werken" maar die singalong is toendertijd vertaald VOOR ze de hele film nagesynchroniseerd hadden. De singalong komt uit 1991
'T was ook maar een grapje.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee dan kan ik ook niet zien wie er op mijn hyves was en hoef niks te verbergen want KZ is ubertof![]()
Dat is toch rijmelarij van likmevestje?quote:Op zondag 9 mei 2010 21:11 schreef Civilian het volgende:
Thuis
En k las iets over een Wii meet?Dan kom ik nieet.. Dat rijmt
Ja!quote:Op zondag 9 mei 2010 21:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is toch rijmelarij van likmevestje?
Je hebt ons nou ook van dichtbij meegemaakt....en dan alsnog dit zeggen!!quote:
quote:
*knuf*quote:Op maandag 10 mei 2010 04:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo en weer klaar om naar het werk te gaanonmenselijke tijden
* Flappekz doet ook niet meequote:Op maandag 10 mei 2010 08:13 schreef melanie_the_miss het volgende:
iedereen heeft iedereen op hyves?
Waarom doe ik niet mee?
* CaLeX ook nietquote:
pff donderdag gewoon werken... vrijdag 1 hele dagen vrij (en druk bezet) volgende week woensdag pas weer uitslapen voor Kzquote:Op maandag 10 mei 2010 08:53 schreef RATMEN het volgende:
Hmm, wat kijk ik uit naar donderdag .... uitslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapen.
dat doe ik al 7 jaarquote:Op maandag 10 mei 2010 10:20 schreef Civilian het volgende:
Ik kan op 't moment maar 1 uitdrukking geven wat betreft m'n werkgever:_!!!
Collega d'r PC had keuren waardoor er per ongeluk iets verwijderd was uit een order. Dus loopt ze naar beneden om mn baas te vragen of hij de backup kan terugzetten.quote:
een ict bedrijf(toch?) die geen back up maakt ivm geheugen te kort?quote:Op maandag 10 mei 2010 10:28 schreef Civilian het volgende:
[..]
Collega d'r PC had keuren waardoor er per ongeluk iets verwijderd was uit een order. Dus loopt ze naar beneden om mn baas te vragen of hij de backup kan terugzetten.
Blijkt dat hij sinds 26 april geen backups meer maakt omdat daar geen ruimte meer voor is!! wtf_!
Wat een narigheid! Moet ik je even knuffelen?! Ik mag gelukkig na 8 weken repeteren eindelijk spelen, dus dan lig ik er wel laat in, maar kan ik op een aantal dagen wel uitslapen, fijnquote:Op maandag 10 mei 2010 10:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
pff donderdag gewoon werken... vrijdag 1 hele dagen vrij (en druk bezet) volgende week woensdag pas weer uitslapen voor Kz
Heuh, jij was toch weg en kwam niet meer terug?! Of heb ik iets gemist?quote:Op maandag 10 mei 2010 10:28 schreef Lovechild het volgende:
Goedemorgen maandag!
Beetje uitgeslapen, nu moeten we de dag wel weer redden![]()
@A_A: ik heb nog even rondgesnuft en ik denk inderdaad dat het alleen de Singalong is. Op Youtube is het liedje ook alleen zo te vinden
@MtM: ik doe ook niet mee, ik hoef niet zomaar iedereen![]()
Zo, de stofzuiger eens even over het bachanaal van gisteravond halen.
quote:Op maandag 10 mei 2010 10:34 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Heuh, jij was toch weg en kwam niet meer terug?! Of heb ik iets gemist?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:14 schreef Lovechild het volgende:
* Lovechild heeft er een nachtje over geslapen en denkt eigenlijk dat weggaan de makkelijkste manier is
En makkelijk is niet mijn stijlDus screw onzekerheid en nog wat meer zaken, ik ben ik en that's it.
En wie weten wilde wat er speelde pm't maar.
Bachanaal. Hoe een mooi woordquote:Op maandag 10 mei 2010 10:28 schreef Lovechild het volgende:
Goedemorgen maandag!
Beetje uitgeslapen, nu moeten we de dag wel weer redden![]()
@A_A: ik heb nog even rondgesnuft en ik denk inderdaad dat het alleen de Singalong is. Op Youtube is het liedje ook alleen zo te vinden
@MtM: ik doe ook niet mee, ik hoef niet zomaar iedereen![]()
Zo, de stofzuiger eens even over het bachanaal van gisteravond halen.
Verslapen bedoel je? Dat is kut!quote:Op maandag 10 mei 2010 11:18 schreef GotC het volgende:
Wat een kutdag, nu al. Verslagen voor mn toets, nu moet ik mn leraar heel lief aankijken, anders moet ik herkansen. En ik heb maar 1 herkansing..
quote:Op maandag 10 mei 2010 11:18 schreef GotC het volgende:
Wat een kutdag, nu al. Verslagen voor mn toets, nu moet ik mn leraar heel lief aankijken, anders moet ik herkansen. En ik heb maar 1 herkansing..
Da's balen zeg! Was er iets misgegaan met je wekker?quote:Op maandag 10 mei 2010 11:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja, stomme mobiel maakte zelf woorden. En ja, werd om 7 voor 9 wakker, compleet in paniek
aiaiai, en nu als een idioot naar school naar die docent?quote:Op maandag 10 mei 2010 11:29 schreef GotC het volgende:
Ja, stomme mobiel maakte zelf woorden. En ja, werd om 7 voor 9 wakker, compleet in paniek
Mn wekker is niet afgegaan.. wel balen ja..quote:Op maandag 10 mei 2010 11:36 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Da's balen zeg! Was er iets misgegaan met je wekker?
Ik hoop dat het werkt!!quote:Op maandag 10 mei 2010 11:51 schreef GotC het volgende:
En necta:
Mn leraar straks effe lief aankijken..
Het lijkt te gaan werkenquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 12:56 schreef Flappekz het volgende:
Het lijkt te gaan werken
Heb toch nog maar een halve dag vrijgenomen om te gaan leren voor morgen. Maar ik kan pas goed leren als ik goed heb gegeten, dus...........uitsmijtertje maken!
Das ook wel lekker, maar geen zin om zo lang te gaan bakken...quote:Op maandag 10 mei 2010 12:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb net pannenkoeken gebakkenOok niet vervelend
quote:Op maandag 10 mei 2010 11:18 schreef GotC het volgende:
Volgens mij ging dat lukken....en als het goed is, zit ze hem nu alsnog te maken.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
![]()
hoop dat je hem alsnog mag maken (zonder herkansing)
snap ik.... zou ik ook spontaan van in de stress schietenquote:Op maandag 10 mei 2010 13:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat lukken....en als het goed is, zit ze hem nu alsnog te maken.
Ze was zóóóó zielig aan de telefoon vanmorgen
Zit nog ff mn lunch te completeren....quote:Op maandag 10 mei 2010 13:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
snap ik.... zou ik ook spontaan van in de stress schieten
moet jij niet leren?
geniet ervan.... mijn lunch was 4 crackers met light jamquote:Op maandag 10 mei 2010 13:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zit nog ff mn lunch te completeren....
Als ik m'n toets heb gehaald, bak ik ze wel vanavondquote:Op maandag 10 mei 2010 12:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Das ook wel lekker, maar geen zin om zo lang te gaan bakken...
Ja eigenlijk wel..hij is alles nu aan het nakijken, dus ontspannen zit ik nietquote:Op maandag 10 mei 2010 14:05 schreef MissMSX het volgende:
Wat fijn Got
Heb je ook een goed gevoel bij het resultaat?
Wat is je hyves dan?quote:Op maandag 10 mei 2010 08:13 schreef melanie_the_miss het volgende:
iedereen heeft iedereen op hyves?
Waarom doe ik niet mee?
Beetje je best doen en zoeken, hoeveel Haagse Melanies zijn er nou eenmaal?quote:
Wel fijn dat het zo snel wordt nagekekenquote:Op maandag 10 mei 2010 14:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel..hij is alles nu aan het nakijken, dus ontspannen zit ik niet
158quote:Op maandag 10 mei 2010 14:18 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Beetje je best doen en zoeken, hoeveel Haagse Melanies zijn er nou eenmaal?
quote:
Gefeliciteerdquote:
Als geavanceerd zoekt: melanie-den haag-21-25 zijn het er 16quote:Op maandag 10 mei 2010 14:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
158
http://www.hyves.nl/search/hyver/?searchterms=melanie%20den%20haag&pageid=26THNHJF591C0SG4
quote:
Het wachten is op het behang?quote:Op maandag 10 mei 2010 14:44 schreef Lovechild het volgende:
Zo fijn, van die kunstzinnige kinderenJongste Zoon heeft stempelstiften ontdekt. Hij heeft eerst zichzelf tot tweemaal toe ondergestempeld en daarna zijn zusje. In haar gezicht
We hebben hier al kunstzinnige uitingen op behang, tafels, bankstel, stoelen, kasten, laminaat, verwarming.quote:
je moet ze toch beter africhtenquote:Op maandag 10 mei 2010 14:56 schreef Lovechild het volgende:
[..]
We hebben hier al kunstzinnige uitingen op behang, tafels, bankstel, stoelen, kasten, laminaat, verwarming.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
quote:Op maandag 10 mei 2010 15:00 schreef Marvelous het volgende:
[..]
je moet ze toch beter africhten* Lovechild rent gelijk naar winkel voor zweepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk, dé oplossing!Don't you love her madly?
Ja, dat is leuk.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:00 schreef nectarientje het volgende:Ik weet nog hoe blij mijn broertje en ik waren als we nieuw behang op onze slaapkamer kregen want dan mochten we een maand lang alles onderkliederen op het oude behang
Waarom overbodig tegenwoordig? Ik had het gister met Miss toevallig over voortschrijdend inzicht mbt opvoeden zoals bijvoorbeeld de houding van het kindje in bed maar ik kan me niet voorstellen dat er op dit vlak veel veranderd is? Ik kreeg eerst een waarschuwing en in plaats van een plaatsje in de naughty corner kreeg ik een tik. Nooit onterecht, ik wist altijd heel goed waar ik 'm voor kreeg.. Ik snap overigens wel dat er mensen zijn die slaan een teken van onmacht vindenquote:Op maandag 10 mei 2010 15:22 schreef Lovechild het volgende:
Is ook verboden tegenwoordig, al lijkt het me wat lastig te controleren.
Wat mij betreft is het voortschrijdend inzicht mbt opvoeden dat je het niet meer zo hoeft te doen zoals je ouders het deden. Er is nu genoeg mogelijkheid om andere dingen te onderzoeken.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:25 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Waarom overbodig tegenwoordig? Ik had het gister met Miss toevallig over voortschrijdend inzicht mbt opvoeden zoals bijvoorbeeld de houding van het kindje in bed maar ik kan me niet voorstellen dat er op dit vlak veel veranderd is?
Ik krijg net een mail over morgenavond van je manquote:Op maandag 10 mei 2010 16:19 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb kant en klare poffertjes gehaald voor mijn solo-diner morgenavond
quote:Op maandag 10 mei 2010 16:21 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik krijg net een mail over morgenavond van je man
Ik zal goed op 'm passen!quote:
Dat is het punt nietquote:
Ja hoor. Ik wilde niet thuisblijven bijvoorbeeld en lief en ik moesten ook vooral samen de hort op wanneer we maar wilden. Dan moest uk maar uit logeren.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:58 schreef nectarientje het volgende:
ja? Zie je jezelf wel eens dingen doen waarvan je later denkt 'he, dat wilde ik dus niet zo doen'?
Je wordt oudquote:Op maandag 10 mei 2010 17:34 schreef summer29 het volgende:
![]()
* summer29 staat zo te hijgen van rennen
wat gaat hier zo snel zeg... Ik hou jullie niet meer bij.
Ik hoop het voor haarquote:
Alstuquote:Op maandag 10 mei 2010 17:56 schreef GotC het volgende:
Thanks allemaal voor de ondersteuning vandaag![]()
ywquote:Op maandag 10 mei 2010 17:56 schreef GotC het volgende:
Thanks allemaal voor de ondersteuning vandaag![]()
Welke kinderbijbijbel?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:04 schreef GotC het volgende:
Ik heb ehm..een aardig stapeltje boeken die ik weg wil doen. Dit varieert van paardenboeken voor jongere meiden, tot engelse fantasieboekenOh en een kinderbijbel+normale bijbel, en theorieboek voor B rijbewijs
Over het algemeen zijn de boeken in praktische nieuwstaat.
Stel iemand zegt van joh, ik wil weleens weten welke boeken je hebt, gewoon even zeggen en je krijgt een lijst. Boeken mogen gewoon gratis worden opgehaald
![]()
Zou het gewoon fijn vinden als ik mensen er blij mee kan maken.
wat voor fantasie boeken?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:04 schreef GotC het volgende:
Ik heb ehm..een aardig stapeltje boeken die ik weg wil doen. Dit varieert van paardenboeken voor jongere meiden, tot engelse fantasieboekenOh en een kinderbijbel+normale bijbel, en theorieboek voor B rijbewijs
Over het algemeen zijn de boeken in praktische nieuwstaat.
Stel iemand zegt van joh, ik wil weleens weten welke boeken je hebt, gewoon even zeggen en je krijgt een lijst. Boeken mogen gewoon gratis worden opgehaald
![]()
Zou het gewoon fijn vinden als ik mensen er blij mee kan maken.
Wat een autoproblemen hier in het topic de laatste tijd zegquote:Op maandag 10 mei 2010 18:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
mmmm mijn lampje van de ABS en de handrem blijft branden, spontaan. Morgen maar even langs de garage.......
Ik heb de Grote Geïllustreerde kinderbijbel ( verteld door Marjorie Newman, geïllustreerd door Michael Codd) en mijn andere basisschool bijbel De Groot Nieuws Bijbelquote:
Wel in het Engels, maar: Northern Lights, The Subtle Knife en The Amber Spyglass, een serie van Philip Pullman. Heb nog wel andere fantasieboeken, maar ben er zelf ook fan vanquote:
Vanaf 10 jaar en ouderquote:Op maandag 10 mei 2010 19:11 schreef tuintegel het volgende:
Gotc de paarenboeken , voor welke leeftijd is dat ongeveer ? Mijn meisje is helemaal weg van paarden en lezen . Maar ik wil je er dan wel graag wat voor geven.
Altijdquote:Op maandag 10 mei 2010 19:17 schreef nectarientje het volgende:
Fantasie![]()
![]()
Mag ik een keertje komen snuffelen?
Hahaquote:Op maandag 10 mei 2010 19:18 schreef Flappekz het volgende:
Wat krijgen we nou??? Gaan we boeken gewoon zomaar weggeven???![]()
Klaar! Kietelde welquote:Op maandag 10 mei 2010 19:19 schreef GotC het volgende:
[..]
HahaGa jij nou maar genieten van je pedicure
Dan kom ik na mijn vakantie graag even snuffelen!quote:Op maandag 10 mei 2010 19:19 schreef GotC het volgende:
AltijdDat moet zelfs!
Oh, heb ook een aantal typische vrouwenboeken in Nederlands, maar voornamelijk Engels.
Allang! Ligt nog een halve, Flap hoefde niet meerquote:Op maandag 10 mei 2010 19:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
GotC heb je nou al pannenkoeken gemaakt?![]()
Flap!!!!!quote:Op maandag 10 mei 2010 19:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Allang! Ligt nog een halve, Flap hoefde niet meer
kom wel es keertje kijkenquote:Op maandag 10 mei 2010 19:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb de Grote Geïllustreerde kinderbijbel ( verteld door Marjorie Newman, geïllustreerd door Michael Codd) en mijn andere basisschool bijbel De Groot Nieuws Bijbel
[..]
Wel in het Engels, maar: Northern Lights, The Subtle Knife en The Amber Spyglass, een serie van Philip Pullman. Heb nog wel andere fantasieboeken, maar ben er zelf ook fan van
ik nietquote:Op maandag 10 mei 2010 19:37 schreef Lovechild het volgende:
Zijn er onder jullie eigenlijk die plannen hebben om naar Beatstad te gaan?
Nopequote:Op maandag 10 mei 2010 19:37 schreef Lovechild het volgende:
Zijn er onder jullie eigenlijk die plannen hebben om naar Beatstad te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |