Ja. En op 1 dagquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:54 schreef Lovechild het volgende:
Twee wat?
Topics die jij achterelkaar opent?
ik heb nooit topic geopend.. Vind helemaal niet erg, laat nog liever aan Flap, Air, MissMxS en andere fokker over.. als we maar kunnen fokken op deze topic.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:54 schreef Lovechild het volgende:
Twee wat?
Topics die jij achterelkaar opent?
Ik deed het tot voor kort helemaal niet. Nu boeit het me niet meer. Althans in dit forum. Andere delen op FOK! laat ik nog liever aan anderen over.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:00 schreef summer29 het volgende:
[..]
ik heb nooit topic geopend.. Vind helemaal niet erg, laat nog liever aan Flap, Air, MissMxS en andere fokker over.. als we maar kunnen fokken op deze topic.
Jij dacht: wie neemt ie daarmee van achteren?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:09 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ooow ik las al weer heel wat anders![]()
A dirty mind is a joy forever
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:09 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ooow ik las al weer heel wat anders![]()
A dirty mind is a joy forever
Al een beetje opgeknapt?quote:
Ik las: die nemen we even van achteren.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij dacht: wie neemt ie daarmee van achteren?
Zo ben ik nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:18 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik las: die nemen we even van achteren.
Vond het al vrij persoonlijk ineens
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:53 schreef MissMSX het volgende:
Het lijkt wel of het hier gezellig was hier
Het was ook gezellig maar blijkbaar is nu bijna iedereen weg.. Misschien opstap of achter hun (studie) boeken En ik lig ziek op bank, heb naar paul de leeuw gekeken, zo meteen raymand is te laaaat!!quote:
Ik heb vanmiddag ook nog gespeeld. Wii sports. daarna was Maria Galaxy oid (ben niet zo'n mario kenner) aan de beurt. Zelf speel ik thuis nooit op de wii, altijd op de PS3 en dan voornamelijk FIFA.quote:Op zondag 9 mei 2010 01:27 schreef admiraal_anaal het volgende:zo eindelijk klaar met een avondje Wii-en
Mariokart, Super Mario, bowlen, sporten
![]()
Is eigenlijk wel lachen zo met een groepje van 6 personen
Heb sinds 2 weken de Wiiquote:Op zondag 9 mei 2010 01:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag ook nog gespeeld. Wii sports. daarna was Maria Galaxy oid (ben niet zo'n mario kenner) aan de beurt. Zelf speel ik thuis nooit op de wii, altijd op de PS3 en dan voornamelijk FIFA.
Dat is ook de reden dat ik thuis nooit Wii...ik ben meestal alleen. Fifa kunnen we wel eens een keer tegen elkaar doenquote:Op zondag 9 mei 2010 01:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Heb sinds 2 weken de Wiivind hem helemaal geweldig. Wel als gezelschapsconsole want in in je eentje vind ik het niet leuk. Verder heb ik de Xbox voor online gamen tegen vrienden en de PS3 voor oa Fifa en bluray en battelefield tegen vrienden online
Moguh!quote:
Wat voor wedstrijd is 't?quote:Op zondag 9 mei 2010 09:45 schreef Flappekz het volgende:
Zo maar eens de deur uit voor mn wedstrijd. Mij te vroeg
quote:Op zondag 9 mei 2010 09:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wie de meeste goals maakt, wint
korfbal
Dat is inderdaad niet echt intensiefquote:Op zondag 9 mei 2010 09:53 schreef Civilian het volgende:
[..]Het doel van een wedstrijd begreep ik nog wel een beetje
Korfbal.. niet helemaal mijn ding, veel te intensief
Ik hou 't wel bij squash
Dan moet je opschieten als je om 11 uur in de bios wil zitten met een bak popcorn.quote:
Joh!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |