Zeu'mquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:43 schreef KermitKikker het volgende:
Maar het is sowieso geen zeuven, ik ben geun boer ja
Gaarne.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:43 schreef Chriz2k het volgende:
Mag ik de oprichter van deze draad feliciteren met dit uitmuntende onderwerp van gesprek?
Als je er goed naar kijkt zie je knipperende grijze driehoekjes tussen de smilies.quote:
quote:
Jappels rooien ja.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij doet ook aan "aarp'l'n rooi'n"?
De achtergrond in het midden van je emoticoncombo lijkt ook lichter dan de randen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als je er goed naar kijkt zie je knipperende grijze driehoekjes tussen de smilies.
Bij dezen laat ik je even weten dat je onderaan de ladder staat.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:46 schreef KermitKikker het volgende:
Bij dezeN is Lakitu ontslagen als correct woordgebruik-handboek, iemand interesse in deze vacature?
Anders pikstraf?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
I'm fucked. Ik moet Princess Diaries kijken.
Ik zeg ook zeuven.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
Het is gewoon zeven. Mag dan godverdomme wel uit Feijenoord Vreewijk Rotterdam komen, maar ik zeg gewoon zeven. Mijn oma is zo'n eigenwijze die wel zeuven zegt.
Aight, ik heb er 2 getrolled. Combo.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:46 schreef KermitKikker het volgende:
Bij dezeN is Lakitu ontslagen als correct woordgebruik-handboek, iemand interesse in deze vacature?
Ga lekker met mijn oma dan zeuven zeggen en de duitsers tegenhouden.quote:
Wat voor filmpje?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zullen wij met z'n tweeën een filmpje maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
ik zei vroeger punning ipv pudding.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zei altijd oototoen heb ik het mezelf snel afgeleerd.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:50 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Schat hoe oud dit smatje is.13/14.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2010 19:52:08 ]
Mensen die iets anders zeggen dan toettoet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zei altijd oototoen heb ik het mezelf snel afgeleerd.
[ afbeelding ]
Schat hoe oud dit smatje is.13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
[ afbeelding ]
Schat hoe oud dit smatje is.14 jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me gezellig.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga lekker met mijn oma dan zeuven zeggen en de duitsers tegenhouden.
[ afbeelding ]
Schat hoe oud dit smatje is.Oud genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
[ afbeelding ]
Schat hoe oud dit smatje is.14.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
Schat hoe oud dit smatje is.Weet ik niet, maar ze mag wel iets aan dr wenkbrauwen doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
Schat hoe oud dit smatje is.13. En ze heeft tantu grote borstels op dr iddih.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ik heb meer picca's gezien en ik zou zeker geven.quote:
quote:
Mwehe.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ze mag wel iets aan dr wenkbrauwen doen.
Kind is nog niet eens zindelijk, laat staan dat ze van epileren heeft gehoord.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
13. En ze heeft tantu grote borstels op dr iddih.
Daar doe ik wel aan mee.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Een documentaire over de cultureel-historische achtergrond van de Hutu's in Oeganda.
13quote:
We wisselen wel om de 5 minuten.quote:
Next bext: Lakituquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:50 schreef Maisnon het volgende:
Gisterenavond was echt tof in Nijmegenverassing was uiteindelijk Blaze, een heel vette internationale streetdance/breakdance show met echt supervette muziek en visuals
Ik zou haar zo hard niet raken, check die enkels.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:56 schreef Potloodvis het volgende:
Je linkerenkel is daar trouwens kankerdik.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de verf van dat blauwe gebouw op de achtergrond bedoelde.
Ja man.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:56 schreef Potloodvis het volgende:
Je linkerenkel is daar trouwens kankerdik.
Bolle enkels.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zou haar zo hard niet raken, check die enkels.
Nee, jij?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zou je jezelf door drie mannen tegelijk laten geven?
Chriz trollt je.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:00 schreef Maisnon het volgende:
Nou dank jullie wel voor jullie mede enthousiasmeChriz zit je me nou te trollen ofniet? want het was echt supertof en ik ben er normaal helemaal niet van
Jawel. 2 van achter in dezelfde hole en 1 oraal.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg lichaamsopeningen.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jawel. 2 van achter in dezelfde hole en 1 oraal.
ZOMG![]()
Dat past echt niet hoorrrrrrrrrrrrrr.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
ZOMG![]()
Bwehe, die had ik nog niet eens bedachtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
ZOMG![]()
Wattefack. 2 knakworstjes zeker.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
ZOMG![]()
Ik voelde me gewoon vies toen ik het typte.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:02 schreef Lakitu het volgende:
Ik weet niet of ik wel wil towerbridgen met iemand die er zo over denkt, rv.
Oh, you like that huh.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bwehe, die had ik nog niet eens bedacht.
Nee, ik zou niet towerbridgen met Lakitu en Reetveter. Laat staan met iemand anders.quote:
Dat vind ik een beetje close minded van je.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik zou niet towerbridgen met Lakitu en Reetveter. Laat staan met iemand anders.
quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wolvendagen beweert hierbij dat ze vanaf heden, 8 mei 2010; 19:35, geen insinuerende al dan niet verleidende toespelingen zal maken op het in lichamelijk contact treden met de persoon J.E., op FOK!-forum ook wel bekend als 'reetveter'. Mocht zij deze belofte breken, dan zullen full-frontal naaktafbeeldingen van haarzelf verzonden moeten worden naar de PM-inbox van Skylark. op het FOK!-forum.
Waarom?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje close minded van je.
Ze is een one guy girlquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje close minded van je.
Precies.quote:
Nee. Ik zeg dat ik niet wil towerbridgen met niemand niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je geeft toch duidelijk aan dat je voorkeur uitgaat naar RV.
Je typt dat je niet wilt towerbridgen met Laki en RV, laat staan met iemand anders.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg dat ik niet wil towerbridgen met niemand niet.
Je impliceert met die uitspraak dat je veel andere dingen wél zou doen met beide heren.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg dat ik niet wil towerbridgen met niemand niet.
Ik zeg toch van niet, wat dram je nou door?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je typt dat je niet wilt towerbridgen met Laki en RV, laat staan met iemand anders.
Ik zie toch duidelijk dat je hier een voorkeur aangeeft.
Ik drink elke dag melk om mijn jin en jang in evenwicht te houden.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Precies.
Ik heb 16 jaar in een lendendoek in een Tibetaans klooster op 5km hoogte geleefd zonder levensmiddelen, puur op meditatie, voordat ik klaar was om de wijde wereld in te trekken.
Vanaf vandaag vertrouw ik geen negers meer.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:08 schreef Lakitu het volgende:
Wat zijn de gedachten hier over in je eentje naar een show gaan?Ik zou dus naar Hef gaan vanavond maar mn boi moest werken bij de Giro als parkeerwacht (
). En de rest van mn vrienden wil niet of heeft geen geld ervoor.
Dat bedoel ik alleen niet en dat snapte jullie dan niet, nou prima, niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je impliceert met die uitspraak dat je veel andere dingen wél zou doen met beide heren.
Ik ga wel mee.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:08 schreef Lakitu het volgende:
Wat zijn de gedachten hier over in je eentje naar een show gaan?Ik zou dus naar Hef gaan vanavond maar mn boi moest werken bij de Giro als parkeerwacht (
Schiet voor dan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:08 schreef Lakitu het volgende:
Autist.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:08 schreef Lakitu het volgende:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:08 schreef Lakitu het volgende:
Nee hoor, ik was uit op duidelijkheid.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zeg toch van niet, wat dram je nou door?
Je hebt ongelijk.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zeg toch van niet, wat dram je nou door?
Nee geen geld ervoor over bedoelde ik. Dus ook als ik leen.quote:
Niks mis mee toch? Je gaat voor de show.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:08 schreef Lakitu het volgende:
Ja dacht ik ook, ik ga daar niet eenmans heenquote:
Je bent onzeker.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:10 schreef Skylark. het volgende:
Je bent trouwens kankersneu als je alleen gaat. Vind ik
.
Ligt er aan waar heen. Als er sowieso toch wel leuke mensen zijn die je kent kan dat best.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:10 schreef Skylark. het volgende:
.
Ik doe dat ook soms.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:10 schreef Skylark. het volgende:
.
Wil je me in je gespierde armen sluiten en beschermen tegen de wereld?quote:
Wat doet Maisnon op BT's Mac.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:12 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kan jullie verheugd mededelen dat de achtergrond van mijn schilderij af is.
Nee ik had al besloten dat ik niet ging.quote:
Grappig dat je dit zegt, aangezien mijn armen inderdaad gespierd zijn. Mijn geheim? Rukken met links en tennissen met rechts.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wil je me in je gespierde armen sluiten en beschermen tegen de wereld?
Kan wel.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee ik had al besloten dat ik niet ging.Maar ik vroeg me af of in je eentje gaan misschien toch kon.
3 kusjes.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:14 schreef reetveter het volgende:
Nou, ik ga film kijken met me chickita. People, tabee.
Veel plezier.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:14 schreef reetveter het volgende:
Nou, ik ga film kijken met me chickita. People, tabee.
Nee ik ga wel gewoon uit. Hij is ook om 10 uur klaar met werken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:14 schreef Potloodvis het volgende:
Ik zou gaan, als het dan niets is kun je het ten minste ook voor de rest nog verpesten.
Dan voel je je niet zo eenzaam.
Mkay, dan kun je misschien mijn andere tip gebruiken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee ik ga wel gewoon uit. Hij is ook om 10 uur klaar met werken.
Ik voel me echt niet veilig als ik 's avonds ergens alleen ga rondhuppelen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan wel.
Maar in het gezelschap van je vrienden was het waarschijnlijk leuker geweest.
Jij bent een meisje.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik voel me echt niet veilig als ik 's avonds ergens alleen ga rondhuppelen.
3 kusjes, no homo?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mkay, dan kun je misschien mijn andere tip gebruiken.
Not rly.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je hoofd zegt ''veel plezier'', maar je hart denkt er anders over.
Ik zou ook nooit alleen gaan. Maar als jongen zijnde is dat anders, denk ik.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik voel me echt niet veilig als ik 's avonds ergens alleen ga rondhuppelen.
Ja I know. Sowieso zou ik eigenlijk alleen met hem en 2 bois van z'n studie school (quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan wel.
Maar in het gezelschap van je vrienden was het waarschijnlijk leuker geweest.
Bedroefd wendde het gebroken meisje zich weer naar haar computer, na stilletjes in zichzelf gehuild te hebben. Ze hoopte dat die Chriz2k er zou zijn, die altijd begripvol naar haar kon luisteren.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je hoofd zegt ''veel plezier'', maar je hart denkt er anders over.
Nee.quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik doe dat ook soms.
Dan direct op de blokken staan en als een Pool onzichtbare sneeuwballen draaien met mijn handen.
Ze komen ook in het burger. Als je dan gaat ga ik wel mee.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:19 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is waar ze nog gaan komen. Anders pakken we wel ander showtje. Utrecht of Den Haag.
Ik wil ook wel gaan, al vind ik Turk niksquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:19 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is waar ze nog gaan komen. Anders pakken we wel ander showtje. Utrecht of Den Haag.
Stoere poster, maar weet je wat nog stoerder is?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:19 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn wangen. Doen. Pijn. Van. Het. Lachen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Stoere poster, maar weet je wat nog stoerder is?
[ afbeelding ]
Je zocht al een tijdje naar de juiste gelegenheid om die foto te posten, hè?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb het genoteerd.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze komen ook in het burger. Als je dan gaat ga ik wel mee.
Ik vond het ook wat vergezocht, maar hij brandde onder m'n control-v.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je zocht al een tijdje naar de juiste gelegenheid om die foto te posten, hè?
Kom mee dangquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil ook wel gaan, al vind ik Turk niks.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Moet je doen jongen. Na een paar drankjes kan je scoren.
quote:
PM me je adres, dan kom ik. De 2 anoniempjes die elkaar ontmoetenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kom mee dangTurk is wel minder ja, maar hij is soms wel fa2. Maar Hef maakt het allemaal goed.
Dit.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:25 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.google.nl/images?q=lamon.&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=nl&tab=wi
HAHAHAHA KIJK DIE VERWANTE ZOEKOPDRACHT HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
ik zie niksquote:
We meeten daar wel, ik kan natuurlijk niet teveel weggeven.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
PM me je adres, dan kom ik. De 2 anoniempjes die elkaar ontmoeten.
NEEM LESSENquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:28 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga een vogeltje schilderen, maar dat kan eigenlijk alleen maar fout gaanwat moet ik doen
?
whutquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:28 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga een vogeltje schilderen, maar dat kan eigenlijk alleen maar fout gaanwat moet ik doen
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Maak er een neushoorn van.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:28 schreef Breathtaking het volgende:
?
Hoezo, nog geen foto van je gevonden hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
We meeten daar wel, ik kan natuurlijk niet teveel weggeven.En jij bent tegenwoordig anoniemer dan moi denkik.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:29 schreef wolvendagen het volgende:Alles posten wat je kunt vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doet het niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
http://img17.imageshack.us/i/dsc01849un.jpg
sure?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
iig hebben mensen mij wél op msnquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, nog geen foto van je gevonden hoor.
Akone Liliaum Thiamquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
sure?Spontane oogwratten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2010 20:34:35 ]
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Deze foto had net zo goed in Guantanamo Bay gemaakt kunnen zijn.
Shhhhhh.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
Hij zont trouwens met een ballenknijper?
Dat moeten wij weten zeker?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:34 schreef Lamon. het volgende:
Ga dood pubers, dat horloge kost 3000,- euro en is een erfenis van mijn overleden vader.
Jullie zijn zoooooooh dom.
(en lelijk..)
Hahaha, love itquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:34 schreef Lamon. het volgende:
Ga dood pubers, dat horloge kost 3000,- euro en is een erfenis van mijn overleden vader.
(en lelijk..)
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:34 schreef Lamon. het volgende:
(en lelijk..)
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA ik huil van het lachenquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:34 schreef Lamon. het volgende:
(en lelijk..)
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:37 schreef Mozy het volgende:
Gozer, doe jij ook ander users PMen als hun naam hier wordt genoemd?
Omdat je geen leven hebt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom krijg ik spontaan de slappe lach als hij hier binnenkomt.
Ik zie iets strafbaars, net zoals jou.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:37 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
jij.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zie iets strafbaars, net zoals jou.
Mag je eindelijk een uurtje naar buiten?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Omdat je geen leven hebt.
Maar ik hoop dat je t ooit zult krijgen hoor. WD, echt waar.
Ik ga nu uit..
Dat het niet gaat vervelen, van half 9 tot sluitingstijd met je pils achter de gokkast zitten.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ga nu uit..
Wat zijn de eisen voor 'een leven' dan ?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ga nu uit..
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA ik huil van het lachen
je bedoelt dat je gaat fappen op een homokanaalquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ga nu uit..
Niet poseren op foto's. En een horloge van 3000 euro hebben. Jewaitz. En een isoleercel.quote:
tbs'ers hebben ook recht op vrije tijdquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mag je eindelijk een uurtje naar buiten?
24/7 op je naam en koosnaampje(s) F5'en.quote:
Ga je uitquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ga nu uit..
Waarom sta ik als treffer onder Lamon.quote:
Ik geef mijn nederlaag toe, zoals een echte man betaamt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
NEUK JA!
Check mij eindelijk een keertje Nederlands goed hebben.
Het is al goed.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik geef mijn nederlaag toe, zoals een echte man betaamt.
Gefeliciteerd.
Met een meisje die ik via internet heb leren kennen.quote:
Ja ik wil net zo'n leven als ik zo oud ben.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat jij geen leven hebt.
Ze is een stuk jonger dan ik en fotomodel geweestquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Met een meisje die ik via internet heb leren kennen.Maar ik hoop dat deze slimmer is dan de vorige, want waarom zijn alle knappe meisjes zo leeg qua innerlijk
.
Blood & Bone.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:43 schreef Smart_ass het volgende:
Maarrrrr weet iemand nog leuke film die ik kan kijken?
Girls Who Love Big Black Cocks #2?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:43 schreef Smart_ass het volgende:
Dat uitgaan noemenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Samen met de vriendengroep en aanhangsels naar de kroeg gaan op die leeftijd is gezellig.
jaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:43 schreef Smart_ass het volgende:
voequote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze is een stuk jonger dan ik en fotomodel geweest.
Ik vind niet dat je daarmee de spot moet drijvenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze is een stuk jonger dan ik en fotomodel geweest.
Misschien gaat hij wel naar een discotheek.quote:
Dat is mijn vroegste voetbalherinnering zo ongeveerquote:
ik gaf een nuttige tipquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:47 schreef Smart_ass het volgende:
Oke pornofilm dus. Bedankt voor al jullie zinvolle bijdragen.
Gran Torinoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:47 schreef Smart_ass het volgende:
Bedankt voor de informatie, dat vind ik leuk om te weten.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:46 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga mijn training fitje maar weer aandoen. Tijd voor mijn oefeningen.
Ik zei eerst Blood & Bone.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:47 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom altijd zo laat?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:46 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga mijn training fitje maar weer aandoen. Tijd voor mijn oefeningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |