Zeu'mquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:43 schreef KermitKikker het volgende:
Maar het is sowieso geen zeuven, ik ben geun boer ja
Gaarne.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:43 schreef Chriz2k het volgende:
Mag ik de oprichter van deze draad feliciteren met dit uitmuntende onderwerp van gesprek?
Als je er goed naar kijkt zie je knipperende grijze driehoekjes tussen de smilies.quote:
quote:
Jappels rooien ja.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij doet ook aan "aarp'l'n rooi'n"?
De achtergrond in het midden van je emoticoncombo lijkt ook lichter dan de randen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als je er goed naar kijkt zie je knipperende grijze driehoekjes tussen de smilies.
Bij dezen laat ik je even weten dat je onderaan de ladder staat.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:46 schreef KermitKikker het volgende:
Bij dezeN is Lakitu ontslagen als correct woordgebruik-handboek, iemand interesse in deze vacature?
Anders pikstraf?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
I'm fucked. Ik moet Princess Diaries kijken.
Ik zeg ook zeuven.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
Het is gewoon zeven. Mag dan godverdomme wel uit Feijenoord Vreewijk Rotterdam komen, maar ik zeg gewoon zeven. Mijn oma is zo'n eigenwijze die wel zeuven zegt.
Aight, ik heb er 2 getrolled. Combo.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:46 schreef KermitKikker het volgende:
Bij dezeN is Lakitu ontslagen als correct woordgebruik-handboek, iemand interesse in deze vacature?
Ga lekker met mijn oma dan zeuven zeggen en de duitsers tegenhouden.quote:
Wat voor filmpje?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zullen wij met z'n tweeën een filmpje maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |