abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 mei 2010 @ 12:05:01 #76
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_81207062
En de PVDA blijft gewoon doorgaan met het geld dumpen in de bodemloze put die de multiculturele samenleving heet

Wat een achterlijke wereldvreemde partij is het toch, om over Cohen nog maar te zwijgen
  zondag 9 mei 2010 @ 12:05:29 #77
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_81207071
quote:
Op zondag 9 mei 2010 06:21 schreef bendk het volgende:
Ik heb het artikel twee keer gelezen, ik dacht dat het weer een stukje van de PvdA was uit 1990...maar het is uit 2010.
Dat dus. Walgelijk!
pi_81209885
quote:
Daarnaast moet er 265 miljoen euro beschikbaar komen om straatcoaches in de wijken aan de slag te krijgen
Dat beteken 265 miljoen extra naar de Marokkaanse en Antilliaanse gemeenschap, want uiteraard zoeken ze alleen Mar./Ant. straatcoaches want blanke straatcoaches worden niet geaccepteerd
.
Behalve dat het discriminatie is en verspilling van gemeenschapsgeld vind ik dat die bevolkingsgroepen al meer dan genoeg geld hebben gekregen en ook zeker niet opnieuw beloond mogen worden voor het onveilig maken van complete wijken.

En de PvdA kennende zal het wel gaan om werk met behoud van uitkering, dus Marokkaans vaders die met een 'zere rug' in de WAO zitten en officieel niet kunnen werken. Of bijstandstrekkers die met een paar uurtjes rondlopen in de wijk / meerijden in een bus een paar honderd euro bovenop hun uitkering krijgen.

Kortom, dit is typisch een PvdA oplossing: dom, geldverslindend en allochtonen profiteren er zwaar van. En wie mag er voor betalen? 1x raden.

PvdAllochtonen.
pi_81210008
quote:
Op zondag 9 mei 2010 13:25 schreef tennisarm het volgende:

[..]

Dat beteken 265 miljoen extra naar de Marokkaanse en Antilliaanse gemeenschap, want uiteraard zoeken ze alleen Mar./Ant. straatcoaches want blanke straatcoaches worden niet geaccepteerd
.
Behalve dat het discriminatie is en verspilling van gemeenschapsgeld vind ik dat die bevolkingsgroepen al meer dan genoeg geld hebben gekregen en ook zeker niet opnieuw beloond mogen worden voor het onveilig maken van complete wijken.

En de PvdA kennende zal het wel gaan om werk met behoud van uitkering, dus Marokkaans vaders die met een 'zere rug' in de WAO zitten en officieel niet kunnen werken. Of bijstandstrekkers die met een paar uurtjes rondlopen in de wijk / meerijden in een bus een paar honderd euro bovenop hun uitkering krijgen.

Kortom, dit is typisch een PvdA oplossing: dom, geldverslindend en allochtonen profiteren er zwaar van. En wie mag er voor betalen? 1x raden.

PvdAllochtonen.
Als je het werk van Maslow -een socioloog- leest en met name het onderdeel het erbij horen bij een groep, dan kan iedereen begrijpen dat intergratie -wat dat dan ook mag zijn- niet mogelijk is !
nothing will change without a rebel
pi_81210128
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:35 schreef bendk het volgende:

[..]

Als je van een voorgekookt en herkenbaar leven houdt dat nederland kent (kultuur-historie-overheid-politiek) dan blijf je, als je van je vrijheid houdt en je eigen verantwoordelijk wilt dragen dan ga je weg...
Bullshit. Maar dat was wel al duidelijk dat ik dat vind.
Leaf
  zondag 9 mei 2010 @ 13:37:36 #81
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_81210253
quote:
Op zondag 9 mei 2010 13:33 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Bullshit. Maar dat was wel al duidelijk dat ik dat vind.
Temeer daar de geschiedenis er is om te bewijzen, dat integratie wel kan. Of kan TS nog steeds in Amsterdam of waar dan ook mensen aanwijzen, wier voorouders in 1700 uit Hugenoots Frankrijk naar Nederland zijn gekomen? Of nakomelingen van vluchtelingen uit de Zuidelijke Nederlanden?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_81210343
quote:
Op zondag 9 mei 2010 13:29 schreef bendk het volgende:

[..]

Als je het werk van Maslow -een socioloog- leest en met name het onderdeel het erbij horen bij een groep, dan kan iedereen begrijpen dat intergratie -wat dat dan ook mag zijn- niet mogelijk is !
Ik ben dan ook tegen integratie , geef mij maar aparte wijken/steden voor elke bevolkingsgroep die Nederland "rijk" is, scheelt een hoop ellende.
pi_81210382
quote:

[..]

Hoe verklaart Maslow dan dat er in Nederland bijvoorbeeld voetbal elftallen zijn met Nederlanders, chinezen en Marokkanen? Of de wijken waar allerlei verschillende culturen en afkomsten prima naast elkaar leven?
Leaf
pi_81210415
quote:
Op zondag 9 mei 2010 13:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Temeer daar de geschiedenis er is om te bewijzen, dat integratie wel kan. Of kan TS nog steeds in Amsterdam of waar dan ook mensen aanwijzen, wier voorouders in 1700 uit Hugenoots Frankrijk naar Nederland zijn gekomen? Of nakomelingen van vluchtelingen uit de Zuidelijke Nederlanden?
Alleen mensen met een vergelijkbare cultuur en vergelijkbare normen/waarden.
  zondag 9 mei 2010 @ 13:43:04 #85
66444 Lord_Vetinari
pi_81210451
quote:
Op zondag 9 mei 2010 13:39 schreef tennisarm het volgende:

[..]

Ik ben dan ook tegen integratie , geef mij maar aparte wijken/steden voor elke bevolkingsgroep die Nederland "rijk" is, scheelt een hoop ellende.
Ja, leuk. Ghetto's. Helpt echt mee aan leefbaarheid.
pi_81210568
quote:

[..]

Maslow' piramide staat meer voor de ontwikkeling van het individu dan voor de gehele samenleving. Maslow's ideale "samenleving" zou dan ook een verzameling individuen zijn met elk hun eigen ontplooiing.

Goed vooruitzicht!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_81210680
quote:
Op zondag 9 mei 2010 13:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maslow' piramide staat meer voor de ontwikkeling van het individu dan voor de gehele samenleving. Maslow's ideale "samenleving" zou dan ook een verzameling individuen zijn met elk hun eigen ontplooiing.

Goed vooruitzicht!
Precies het individu ontwikkelt zich, een groep kan zich niet ontwikkelen namelijk, je kunt je wel bij die groep aansluiten...of juist niet.
pi_81210719
quote:
Op zondag 9 mei 2010 13:41 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Hoe verklaart Maslow dan dat er in Nederland bijvoorbeeld voetbal elftallen zijn met Nederlanders, chinezen en Marokkanen? Of de wijken waar allerlei verschillende culturen en afkomsten prima naast elkaar leven?
Dat het soms goed gaat is geen argument om het overal maar na te streven.

De regel is, hoe homogener een volk/wijk/elftal, enz, hoe minder kans op problemen.
Hoe gemengder, hoe groter de kans op problemen.
  zondag 9 mei 2010 @ 13:50:32 #89
66444 Lord_Vetinari
pi_81210728
quote:
Op zondag 9 mei 2010 13:49 schreef bendk het volgende:

[..]

Precies het individu ontwikkeld zich,
Sommigen leren zelfs werkwoorden uit hun moedertaal correct vervoegen
pi_81210755
quote:
Op zondag 9 mei 2010 13:41 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Dat is geen vrije keus in de zin van levenslang wonen en leven, het is een tijdelijke samenleving en steeds van korte duur.
pi_81210822
quote:
Op zondag 9 mei 2010 13:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Sommigen leren zelfs werkwoorden uit hun moedertaal correct vervoegen
Tak for det fordi jeg har nogle gange prolemer med oversætting fra hollandsk til danske sprog.
pi_81210872
quote:

[..]

Domoor, toen had je nog niet de aantrekkingskracht van het UWV en bijbehorende professionele vrienden ! ! !
pi_81210879
quote:
Op zondag 9 mei 2010 13:51 schreef bendk het volgende:

[..]

Dat is geen vrije keus in de zin van levenslang wonen en leven, het is een tijdelijke samenleving en steeds van korte duur.
Steeds van korte duur?
Man we leven al 100'den jaren met allerlei culturen in Nederland... Er zijn 'buitenlanders' die beter Nederlands praten dan de Limburgers.
Leaf
pi_81210962
quote:
Op zondag 9 mei 2010 13:50 schreef tennisarm het volgende:

[..]

Dat het soms goed gaat is geen argument om het overal maar na te streven.

De regel is, hoe homogener een volk/wijk/elftal, enz, hoe minder kans op problemen.
Hoe gemengder, hoe groter de kans op problemen.
Geen problemen.
Uhu. Dat merken we wel aan enclaves als Volendam. Daar zijn ook echt geen problemen met dronken jongeren, coke snuivende palingvissers etc.
Leaf
pi_81211278
quote:
Op zondag 9 mei 2010 13:54 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Steeds van korte duur?
Man we leven al 100'den jaren met allerlei culturen in Nederland... Er zijn 'buitenlanders' die beter Nederlands praten dan de Limburgers.
Als je begrijp wat ik schrijf, dan reageer ik wel weer terug...
pi_81211544
quote:
Op zondag 9 mei 2010 14:05 schreef bendk het volgende:

[..]

Als je begrijp wat ik schrijf, dan reageer ik wel weer terug...
Jij begrijp... Nederland blijkbaar niet.
Integratie is niet alleen aan Marokkanen voorbehouden, maar ook aan al die andere culturen die Nederland de afgelopen 100'den jaren heeft verwelkomd.
Leaf
pi_81211646
quote:
Op zondag 9 mei 2010 13:56 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Geen problemen.
Uhu. Dat merken we wel aan enclaves als Volendam. Daar zijn ook echt geen problemen met dronken jongeren, coke snuivende palingvissers etc.
Ik schreef minder problemen.

Bovendien zorgen die niet voor onveilige wijken, anders dan de cultuurverrijkers waar jullie zo voor opkomen.
pi_81212010
quote:
Op zondag 9 mei 2010 14:14 schreef tennisarm het volgende:

[..]

Ik schreef minder problemen.

Bovendien zorgen die niet voor onveilige wijken, anders dan de cultuurverrijkers waar jullie zo voor opkomen.
Wat een bullshit.
Er zijn ook homogene wijken waar het onveilig is.

Onveiligheid heeft niks te maken met diversiteit van de bewoners.
Leaf
pi_81213440
quote:

[..]

Die vergelijking gaat ook maar deels op aangezien vandaag de dag de band met het land van herkomst veel sterker is dan vroeger. Internet, televisie, vliegtuigen, auto's etc hebben de afstanden een stuk kleiner gemaakt.
  zondag 9 mei 2010 @ 15:13:58 #100
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_81213778
dit topic.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')