doet mijn vader boodschappen voor jou?quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mag ik je complimenteren met je keuze? Vanaf nu is Geertruidenberg van jou!
Ik ben nog geeneen vrouw onder de 23 tegengekomen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]! Eventjes zoeken op Hyves.
For real, though: dibs op Brazilië.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:44 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb gewoon zo'n bakje 500 gram Almhof yoghurt helemaal opgegeten.Nu ga ik mezelf slaan met een zweep.
Yeah noquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:49 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil dibs op Indonesië, maar dan alleen de halfbloedjes die er rondlopen.
Jawel, ik was de eerste die callde, dus shut up. Je mag een aandeel.quote:
Haar wenkbrauwen zijn storend aanwezig.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:50 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Beste wat ik kan vinden zo snel.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawel, ik was de eerste die callde, dus shut up. Je mag een aandeel.
Ik zei halfbloedjes. Dus half Indo en half Nederlands. Die op vakantie zijn. Zoals Reetveter.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zeg je eerlijk, top of the bill. Nomnomnom.
Nigga pleasequote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haar wenkbrauwen zijn storend aanwezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is gewoon Nederlandse dib. En dat kan dus niet meer.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zei halfbloedjes. Dus half Indo en half Nederlands. Die op vakantie zijn. Zoals Reetveter.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nigga please.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar het is wel beter dan die van jou, zeker die met die neusbel.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Deze.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:50 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Beste wat ik kan vinden zo snel.
Nou en. Ze gunnen mij wel. Ze willen toch geen boys.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon Nederlandse dib. En dat kan dus niet meer.
Een vrouw uitkiezen voor Chriz2k, i.p.v. een meisjequote:
En ik heb heel Zuidelijk Nederland in mijn bezit. Wat is je trauma?quote:
Ik vind die eerste van mij wel zeer mooi en mysterieusquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
. Maar het is wel beter dan die van jou, zeker die met die neusbel.
Dat zeggen ze, ja.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou en. Ze gunnen mij wel. Ze willen toch geen boys.
Vrouwen die liptuitend op de foto gaanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een vrouw uitkiezen voor Chriz2k, i.p.v. een meisje. Wat bezielde je.
18 jaar.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nu je het zegt, wat een borstels inderdaadquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
HAHA WAT IS GROEN EN HEEFT EEN HANDTAS?!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:58 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Nu je het zegt, wat een borstels inderdaad![]()
Aangenam trouwens,
KermitKikker - nieuw hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Het is een zaadslet?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat wel, zal wel door haar levenservaring komen.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHA WAT IS GROEN EN HEEFT EEN HANDTAS?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Het is bij dezen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:58 schreef Chriz2k het volgende:
Heb ik al verteld dat ik zojuist vanuit het niets tegen een paal ben opgefietst en nu mijn knie niet meer kan bewegen?
Bij deze.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Vrouwen die liptuitend op de foto gaan!
Ik liet Bambi los in m'n kamer toen ik wegging, aangezien hij toch altijd in z'n kooi blijft zitten. Kom ik thuis, is 'ie wegquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En ik heb heel Zuidelijk Nederland in mijn bezit. Wat is je trauma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |