Ik wilde het nog net niet inkoppenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mensen de niet weten dat Allure_ een 32cm tussen de benen heeft hangen![]()
![]()
Mysterieus.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan zal het altijd de vraag blijven wat ik ben.
Oh, ik ben jou vergeten. Om het goed te maken mag je een bescheiden stukje van mij uitkiezen m.u.v. Brabantse steden > 30k inwoners, Spijkenisse en west-Limburg. Wat zou je zeggen van Vlissingen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:43 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen die ontkennen dat in Amsterdam de lekkerste chicks wonen.
Mensen die denken dat Allure_ een vrouw is.
Mensen.
Goed dat je het zegt, die ga ik even soldaat maken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:44 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb gewoon zo'n bakje 500 gram Almhof yoghurt helemaal opgegeten.Nu ga ik mezelf slaan met een zweep.
faal!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:44 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb gewoon zo'n bakje 500 gram Almhof yoghurt helemaal opgegeten.Nu ga ik mezelf slaan met een zweep.
Dankje, liefje.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:43 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen die ontkennen dat in Amsterdam de lekkerste chicks wonen.
Mensen die denken dat Allure_ een vrouw is.
Mensen.
Die van Danone is smakelijker.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:44 schreef Smart_ass het volgende:
Nee, ik ga niet meer painten. Dit is het.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:45 schreef Smart_ass het volgende:
Mag ik Nijmegen?Niet dat daar veel leuke jongens rondlopen, maar gewoon voor het idee.
Ik ga voor Geertruidenberg.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh, ik ben jou vergeten. Om het goed te maken mag je een bescheiden stukje van mij uitkiezen m.u.v. Brabantse steden > 30k inwoners, Spijkenisse en west-Limburg. Wat zou je zeggen van Vlissingen?
walnoot/honing?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:44 schreef Smart_ass het volgende:
Kan ik mee leven. Hij blijft vanaf nu zo.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet meer painten. Dit is het.
Bitch. Maar keep it in mind gewoon.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet meer painten. Dit is het.
Die drie hartjes-steden zijn van mij dus. Good.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kan ik mee leven. Hij blijft vanaf nu zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |