P zou zoiets nooit doen, hij was juist de grote vader en beschermer van de andere vissen. Ik durf te wedden dat P er ook kapot van is. Sterkte P.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:55 schreef Fortitude het volgende:
Ik denk dat P Zes heeft vermoord. Hij kon het niet hebben dat De Gevreesde en Zes dikke maatjes waren. Die lafaard durfde natuurlijk De Gevreesde niet te confronteren, dus pakt die Zes.![]()
What goes around comes around.
Toch verdenk ik De Gevreesde ervan P te hebben omgekocht om zes om te leggen aangezien hij zelf te laf is.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
P zou zoiets nooit doen, hij was juist de grote vader en beschermer van de andere vissen. Ik durf te wedden dat P er ook kapot van is. Sterkte P.
quote:Op zondag 9 mei 2010 21:58 schreef Adelante het volgende:
Als ie nu op de kop drijft, kun je hem 9 noemen.
Eerder andersom . P was natuurlijk bang dat de lelijke Zes afbreuk zou doen aan zijn imago als mooiboy . Zeker na dit topic en alle commotie heeft hij daarom Zes zelf omgelegd . Dit alles natuurlijk in de wetenschap dat De Gevreesde met zijn imago als sloper toch wel als dader aangemerkt zou gaan wordenquote:Op zondag 9 mei 2010 21:59 schreef Superlam het volgende:
[..]
Toch verdenk ik De Gevreesde ervan P te hebben omgekocht om zes om te leggen aangezien hij zelf te laf is.
De Gevreesde lafquote:Op zondag 9 mei 2010 21:59 schreef Superlam het volgende:
[..]
Toch verdenk ik De Gevreesde ervan P te hebben omgekocht om zes om te leggen aangezien hij zelf te laf is.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:10 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zou de reiger temmen en voortaan op de reiger door de lucht vliegen zodat ik de keizer van het luchtruim ben, iedereen zou dan plaats maken voor reigerjongen. Maar hé, dat ben ik. Geniet van je nutteloze goudvissen.
Ja, ik kan bevestigen dat Zes én De Gevreesde beiden nog in leven zijn, we hebben een nepreiger geplant en dat beest is niet meer teruggekomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |