Hallo luitjes,
Wij hebben hier thuis een vijver, en tot voor kort hadden wij daar vrolijk bontgekleurde visjes er in rondzwemmen, maar sinds kort zijn ze opeens verdwenen en is de vijver ijzingwekkend leeg. Eergisteren besloten we om nieuwe visjes te kopen, maar vandaag zijn die ook alweer nergens te bekennen.
Er zijn nu twee opties:1. Versnelde evolutie waardoor ze poten hebben gekregen en zijn weggerend.
2. Reiger.
Hoewel 1 leuker zou zijn is het waarschijnlijk 2, en daarom moeten we hier iets op gaan verzinnen. Maar aangezien het morgen moederdag is, heb ik 3 nieuwe visjes gekocht voor mama.
FOK!, ik wil jullie graag voorstellen aan
P, Zes en
De Gevreesde:
![]()
Maar nu ben ik bang dat P, Zes en De Gevreesde ook slachtoffer worden van de reiger. Ik heb ze nu nog in een zak zitten, maar als ze straks de grote Vijver opmogen worden ze onherroepelijk opgegeten. Ik opteer nog verschillende oplossingen.
Klacht: Reiger wil P, Zes en De Gevreesde opeten.
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:45 schreef Skylark. het volgende:Mensen, ik heb een trieste mededeling.
Vanavond, om 21.20, is ons aller vriend Zes overleden. Toen ik terugkwam van een dagje uit, dreef hij hulpeloos boven in de kom. Omdat ik dacht aan een zuurstofgebrek (hoe raar ook), heb ik hem in de vijver losgelaten, waar hij nog een tijdje in leven bleef maar uiteindelijk het loodje legde. De dappere Zes heeft voor zijn leven gestreden, en de ongelofelijke vitaliteit en positiviteit die hij heeft getoond zou een goede inspiratie moeten zijn voor ons om het maximale uit het leven te halen. Zo had Zes het gewild.
Moge zijn ziel rust vinden.
Bonuspoll:Poll: Welk visje vind jij het leukst?P
Zes
De Gevreesde
Tussenstand:
![]()
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 11% gewijzigd door Skylark. op 09-05-2010 21:49:07 ]