Newsflash from the cuttingfloor.
We hebben besloten om de aanpak van de fotowedstrijden te veranderen.
De jurering veranderd en de wedstrijdtermijn veranderd ook.
En nog een paar dingen.
Hieronder een opsomming van de veranderingen:
- De maandelijkse wedstrijden worden met een maand verlengd. Dus ipv elke maand een wedstrijd worden dit twee maandelijkse wedstrijden.
Dit is gedaan om te zorgen dat mensen meer tijd hebben om hun idee tot uitvoering te krijgen.
En dus de kwaliteit van de foto's omhoog kunnen krijgen.
- De jurering wordt voortaan gedaan door de FOT mods en twee andere crew leden. Dit kunnen andere mods zijn maar bv ook FP crew. Deze twee personen zullen steeds rouleren.
Dit is gedaan om er voor te zorgen dat we niet meer afhankelijk zijn van stemmers die soms in grote getalen komen en soms maar met 5 man gaan stemmen.
- Er komen tussentijdse wedstrijden die een inzendtijd hebben van een week, de zogenaamde flitswedstrijden. Nee, flitsgebruik is niet verplicht, maar het zijn steeds wedstrijden van een week, vandaar de naam.
Dit is gedaan om in te kunnen spelen op de actualiteiten. Bv met een blijde gebeurtenis maar ook ten tijde van een ramp.
Er zal een evaluatie moment komen om te kijken of alles naar wens gaat en of we wat moeten bijschaven.
Hier worden jullie uiteraard ook bij betrokken om te horen wat jullie er van vinden en of het werkt of niet.
Wij hopen dat het zal helpen om FOT weer vol foto's te krijgen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.