GVD dat is zo'n lekker nummer hequote:
topicwending is al geweest.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat hier anderen nou niet klagen over metal...
Jij bent gewoon enorm hypocriet wanneer het hierop neerkomt, treurig omdat je wel redelijk post op andere fronten. Ik kan zo een trance topic maken en dan jou als triest voorbeeld pakken. Of hiphop en een neger. Of klassiek en een kakker.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat hier anderen nou niet klagen over metal...
quote:
Ja, want metalbashtopics komen niet elke week langs.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:42 schreef Trashcanman het volgende:
Van welke extreme beweging was trouwens hij aanhanger?
Edit: ik ben overigens blij dat er qua muziekbashen eindelijk eens wat tegenwicht is op Fok! Dankjewel Ritmo![]()
Je moet het niet allemaal te serieus nemen man.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:09 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Jij bent gewoon enorm hypocriet wanneer het hierop neerkomt, treurig omdat je wel redelijk post op andere fronten. Ik kan zo een trance topic maken en dan jou als triest voorbeeld pakken. Of hiphop en een neger. Of klassiek en een kakker.
ze lijken wel op elkaar en Emimich deed zich ook voor als een baasquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nee want Piovan is een baas en Emimich is een falende droeftoeterende-turk
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ze lijken wel op elkaar en Emimich deed zich ook voor als een baas
ja tuurlijk, met wolvenshirt aanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Luisterde Emmie ook naar metal eigenlijk?
Juist!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:38 schreef moomoo het volgende:
[..]
Ja, want metalbashtopics komen niet elke week langs.
quote:
oh, wedden van nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:07 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Er is nog veel werk te doen Ritmo, maar ik heb vertrouwen in je, je krijgt ze wel weg
quote:
Ah, dat nummer heb ik al lang niet meer gehoordquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:49 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
lowlands? Leg die eens uit in dit topic :p
Ik hier geen metalhead wel een liefhebber. Haren ook gewoon op vingerdikte (wil er s morgens toch echt niet meer dan 10 sec werk mee hebben).
dat dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |