Filmpje:quote:[Video] Metalfan steekt eigen haar in fik tijdens concert
Een jonge, Russische metalfan is ernstig gewond geraakt door een gevaarlijke stunt tijdens een rockconcert. De aanhanger van een extreme beweging heeft zijn eigen haar in brand gestoken.
Het lukte hem om de menigte te verbazen met zijn stunt, maar slaagde er niet in het vuur op tijd te doven. De onfortuinlijke dwaas uit het Russische Sterlitamak heeft hierdoor tweede- en derdegraads brandwonden aan zijn hoofd opgelopen.
Een ding heeft de knul echter wel bereikt. De heethoofd is in een klap onsterfelijk geworden in Rusland.
Maar MJ was nog een soort van mens. Metalfans zijn een soort insecten.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:20 schreef c0nd0r het volgende:
Toen MJ het deed had iedereen wél medelijden
quote:
Je bedoelt dat ze elkaar massaal in de fik gaan steken en daarmee uitsterven?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:24 schreef Penisbaard het volgende:
Sterker nog, ik kan dat soort gedrag van metaalhoofden alleen maar aanmoedigen
in mijn leefomgeving lopen er nog zeker 5 rond.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze elkaar massaal in de fik gaan steken en daarmee uitsterven?Niet dat ze nog met veel zijn trouwens...
Ze zijn aan het evolueren?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
in mijn leefomgeving lopen er nog zeker 5 rond.
Volgens mij hebben de metalfans hun haar geknipt en gewassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |